10 نفر در حال مشاهده محصول هستند

اتو بخار بوش (Bosch) مدل TDA5024214

مشاوره رایگان قبل از انتخاب و خرید محصول

ارسال سریع

به سراسر ایران

پشتیبانی ۲۴ ساعته

و ۷ روز هفته

تضمین کیفیت

و اصالت محصول

تضمین قیمت

بهترین قیمت بازار

  • اتو بخار بوش مدل TDA5024214 با توان 2400 وات از مدل های پرفروش اتوهای موجود در بازار است، این اتو ساخت کشور اسپانیا تحت لیسانس بوش آلمان است که دارای فشار بخار معادل 180 گرم است، اتو بخار بوش مدل TDA5024214 از بهترین مارک اتو بخار می تواند در هر دقیقه بخاری معادل 40 گرم را به طور مداوم تولید کند، رنگ این مدل طیف زیایی از آبی و سرمه ای با تلفیق رنگ سفید است، بخاردهی این اتو بوش از اتوهای بوش سیستمی پشرفته است که با طراحی خاص خود دارای قدرت پخش بهنه بخار به طور یکنواخت در سطح لباس است که این امکان را برای مصرف کنندگان فراهم کرده تا در مدتی بسیار کوتاه کار اتو کشی خود را انجام دهند، این اتو بخار بوش به راحتی تمامی چروک های موجود بر روی لباس شما را صاف می کند. این اتو بخار دارای بخاردهی عمودی نیز می باشد و شما می توانید لباس هایی مانند حریر را با این قابلیت با بخار این اتو صاف کنید و حتی پرده خانه خود را اتو بزنید لازم به ذکر است که بدانید این اتو 2400 وات دارای مخزنی به حجم 350 میلی لیتر است. اتو بخار بوش مدل TDA5024214 بهترین مارک اتو بخار دارای تنظیمات متنوع بخار و دماست که این امر استفاده از این اتو بخار را برای کابران خود ساده کرده است، قابلیت اسپری آب در این از اتو بخار به شما این امکان را می دهد که از مخزن 350 میلی لیتری این اتو هر میزان آب اضافه ای که لازم می دانید را بر روی لباس خود اسپری کنید. از دیگر قابلیت های اتو بخار بوش مدل TDA5024214 طراحی ارگنومیک این مدل است که به سهولت مانور اتوکشی اشاره دارد علاوه بر این دماغه این مدل از اتو به گونه ای طراحی شده است که بتوانید به راحتی درزها و میان دکمه های لباس خود را اتو کشی کنید. سنسور ایمنی SensorSecure، تنظیمات ضد رسوب سه گانه و کفی CeraniumGlissee ضد خش و دیگر ویژگی های این مدل از اتو بخار بوش خصوصیاتی است که می توان بدان اشاره کرد.
  • تکنولوژی های بکار رفته در بهترین مارک اتو بخار
  • جنس کف CeraniumGlissee لوازم خانگی بوش همواره در پی تولید بهترین ها بر اساس نیاز ما بوده است یکی از عوامل بسیار مهم در انتخاب و خرید یک اتوی مناسب کف مناسب آن حائز اهمیت است، اتو بخار بوش مدل TDA5024214 به عنوان بهترین مارک اتو بخار دارای جنس CeraniumGlissee از جنس سرامیک ضد خش می باشد که علاوه بر طول عمر بالا بسیار روان بر سطح البسه حرکت می کند و بدین صورت کار اتوکشی را به حداکثر اسودگی مس رساند. در کفه این اتو بخار کانال های بخاری با طراحی 3 فازی طراحی شده است که این امر باعث می شود بخار به صورت کاملا ایده ال بر روی سطح البسه انتشار پیدا کند.
  • عملکرد Anti Calc در زمان خرید یک اتومناسب توجه به تمامی جزییات مهم است، حتما برای شما هم پیش آمده که در هنگام اتو کشی لکه های سفید که حاصل از ذرات رسوبی و آهکی موجود در اتو بر روی لباس پدیدار می شود مخصوصا اگر لباس شما تیره باشد. گرفتگی منافذ موجود در اتو نیز حاصل از این رسوبات است که همواره مصرف کنندگان را آزرده می کند اما اتو بخار بوش مدل TDA5024214 با قدرت 2400 وات با تنظیمات سه گانه ضد رسوب این مشکل را حل کرده و عملکرد تمیزی اتوماتیک در این مدل باعث شده که دیگر شما نگران رسوبات ایجاد شده در اتوی خود نباشید. رسوباتی که مسلما با عدم وجودشان در اتو طول عمر آن را نیز افزایش می دهد.
  • عملکرد DripStop هرکدام از ما که با اتوهای قدیمی تر کار کرده ایم حتما با این مورد رودر رو شده ایم که در هنگام اتو کشی چکیدن قطرات آب بر روی لباس مخصوصاً لباس های روشن باعث لک شد آن می شد شرکت بوش به عنوان بهترین مارک اتو بخار با استفاده از تکنولوژی DripStop از چکیدن آب بر روی لباس جلوگیری می کند این فناوری در اتو بخار بوش با کنترل کردن مقدار آب مورد نیاز برای تولید بخار و بستن آب از چکیدن آب بر روی لباس جلوگیری می کند.
  • عملکرد Sensorsecure از آنجایی که بر کسی پوشیده نیست معتبرترین برند تولید لوازم خانگی در دنیا کوچکترین موارد را در تولیدات محصولات خود به کار گرفته است، اتو بخار بوش مدل TDA5024214 دارای سیستم سنسور ایمنی پیشرفته است به این معنا که در زمان پایین گذاشتن اتو، به طور می شود وکاملا خودکار دستگاه خاموش و در هنگامی که دوباره اتو را برمی دارید به سرعت داغ و آماده استفاده خواهد شد، این فناوری کمک بسیاری به ایمنی استفاده کنندگان و صرفه جویی میزان برق مصرفی می کند.
شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این محصول با کارشناسان فروشگاه هوم کالا در تماس باشید.
وزن 1.8 کیلوگرم
رنگ

کشور سازنده

اسپانیا

توان مصرفی (وات)

2400

میزان بخاردهی پیوسته (G/Min)

40

میزان بخاردهی لحظه‌ای (گرم)

180

ظرفیت مخزن آب (میلی‌لیتر)

350

طول سیم (متر)

3

جنس کفه

سرامیکی

تنظیم میزان بخاردهی

دارد

دکمه مجزا جهت اسپری آب

دارد

DRIP STOP (جلوگیری از نشت آب)

دارد

اتوکشی عمودی

دارد

ANTISHINE (ضد برق افتادگی لباس)

محفظه نگهداری سیم

دارد

طراحی ارگونومیک (ERGONOMIC)

دارد

ANTICALC و SELF CLEAN (سیستم رسوبگیری و پاکسازی خودکار)

دارد

خاموش شدن خودکار

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اتو بخار بوش (Bosch) مدل TDA5024214”

سایر محصولات