13 نفر در حال مشاهده محصول هستند

آسیاب بوش (BOSCH) مدل TSM6A011W

مشاوره رایگان قبل از انتخاب و خرید محصول

قیمت محصول

1,150,000 تومان

ارسال سریع

به سراسر ایران

پشتیبانی ۲۴ ساعته

و ۷ روز هفته

تضمین کیفیت

و اصالت محصول

تضمین قیمت

بهترین قیمت بازار

آسیاب بوش (BOSCH) مدل TSM6A011W با توان 180 وات دستگاهی کوچک و مناسب برای مصارف خانگی بوده که به عنوان آسیاب قهوه وارد بازار گردیده ولی میتوان برای دیگر مصارف مانند آسیاب فلفل و مغز ها از آن استفاده نمود. مخزن و تیغه های آسیاب 6A011W از جنس استیل ضد زنگ بوده که مقاومت بسیار بالایی دارد . ظرفیت مخزن دستگاه نیز 75 گرم میباشد . این دستگاه مجهز به سیستم ایمنی بوده و تنها با بسته شدن کامل درب شروع به کار می نماید. درب روی مخزن به صورت کاملا شفاف طراحی شده تا میزان خرد شدن مواد خوراکی را  مشاهده نمود. برای استفاده از دستگاه کافیست درب آن را مقداری فشار دهید. در ادامه با هوم کالا همراه باشید.

قابلیت های آسیاب قهوه بوش مدل TSM6A011W

قدرت موتور این آسیاب کوچک، 180 وات است و به راحتی می‌تواند در مدت کمی، حداکثر 75 گرم دانه قهوه را خرد و ریز کند. تیغه استیل با دوام و قدرتمند آن، به سرعت دانه‌های کامل قهوه را آسیاب می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که به آسانی و سریع قهوه معطر و خوشمزه را  تهیه کنید. این دستگاه در ابعاد 90*90*170 ساخته شده و وزن آن تقریباً 600 گرم است. آسیاب قهوه بوش بسیار کوچک است و فضای کمی را اشغال می‌کند. شما می‌توانید آن را به راحتی در هر جای آشپزخانه مثل گوشه کابینت یا کنار لوازم برقی دیگر قرار دهید زیرا فضای زیادی را اشغال نمی کند و به دلیل وزن کم به راحتی جابه جا می‌شود.

رنگ این دستگاه به عنوان یکی از مشتقات قهوه ساز بوش، سفید براق است و درب آن شفاف از جنس پلاستیک است. استفاده از آسیاب قهوه بوش مدل TSM6A011W بسیار آسان است و تنها با لمس یک دکمه آسیاب شروع به کار می‌کند و با رها کردن آن دکمه عملکرد خرد کردن متوقف می‌شود. علاوه بر آن پوشش شفاف درب دستگاه، این امکان را به شما می‌دهد که بر میزان آسیاب شدن دانه‌ها نظارت کنید. این دستگاه پر قدرت موادغذایی را به ذرات ریز تبدیل می‌کند و می‌توانید آن را در دسرها و غذا‌ها استفاده کنید. همچنین آسیاب قهوه بوش مدل TSM6A011W ، 24 ماه گارانتی دارد.

بررسی ویژگی های ظاهری آسیاب قهوه بوش مدل TSM6A011W

آسیاب قهوه بوش مدل TSM6A011W با ظاهری زیبا و جذاب طراحی شده است. در زیر به بررسی ویژگی‌های ظاهری این دستگاه پرداخته‌ایم:

  1. طراحی زیبا و جذاب
  2. رنگ‌بندی متنوع
  3. اندازه کوچک
  4. دسته‌ی نرم و ضد لغزش
  5. نمایشگر LED
  6. قابلیت ذخیره‌ی سیم

در کل، آسیاب قهوه بوش مدل TSM6A011W با طراحی زیبا و جذابی طراحی شده است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا به‌صورت راحت و با لذت قهوه‌ی تازه‌ای را تهیه کنند.

کاربرد آسیاب بوش (BOSCH) مدل TSM6A011W

آسیاب بوش یکی از بهترین و محبوب ترین آسیاب های ارائه شده توسط این برند معتبر است. این آسیاب دارای طراحی زیبا و کاربردی بوده و باعث سهولت در استفاده می شود. با توجه به کارایی بالای این آسیاب، بسیاری از خانه ها و رستوران ها از آن برای آسیاب کردن انواع مواد غذایی مختلف استفاده می کنند.

این آسیاب دارای تیغه های فولادی بسیار تیز و قوی است که به راحتی مواد غذایی را خرد می کند و از این طریق به شما کمک می کند تا به سرعت غذاهای خود را آماده کنید. علاوه بر این، ظرفیت بالای این آسیاب به شما این امکان را می دهد تا مقدار زیادی از مواد را همزمان آسیاب کنید و زمان بیشتری را برای خود اختصاص دهید.

دیگر ویژگی های مثبت این آسیاب شامل دسته ی آسان برای نگهداری، قابلیت شستشوی آسان و سیستم ایمنی درب است. به همین دلیل، آسیاب بوش یکی از انتخاب های برتر برای هر خانه یا رستورانی است که به دنبال یک آسیاب با کیفیت و با کارایی بالا هستند. به طور کلی، این آسیاب توانسته است به خوبی نیاز های کاربران خود را برطرف کند و باعث رضایت آنان شود.

مزایای آسیاب بوش

آسیاب بوش یکی از دستگاه‌های آسیاب کننده بسیار محبوب بین کاربران است. این دستگاه با طراحی زیبا و کارآمدی که دارد، به راحتی مواد غذایی را آسیاب می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که به سرعت و به راحتی مواد غذایی مختلف را پودری کنید. یکی از ویژگی‌های برجسته این دستگاه، قابلیت تنظیم درجه خرد کردن مواد است. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد که مواد را به دقت مورد نیاز خود آسیاب کنید و از برجسته‌ترین نتایج استفاده کنید.

همچنین، آسیاب بوش دارای تیغه‌های بسیار تیز و عملکرد بالا است که باعث می‌شود مواد غذایی به سرعت و به صورت یکنواخت آسیاب شوند. این ویژگی مهم باعث می‌شود که آسیاب کردن مواد غذایی دیگر به یک تجربه آسان و لذت‌بخش تبدیل شود. همچنین، دستگاه دارای قفل ایمنی است که از احتمال حوادث جلوگیری می‌کند و امنیت کاربر را افزایش می‌دهد. به علاوه، ظرفیت بالای این دستگاه باعث می‌شود که بتوانید مقدار زیادی از مواد را در یک بار آسیاب کنید و زمان بیشتری صرف آشپزی کنید. به طور کلی، آسیاب بوش یک دستگاه کارآمد، ایمن و کاربردی است که می‌تواند در آشپزخانه شما یک همکار بسیار موثر واقع شود.

وزن 0.6 کیلوگرم
رنگ

کشور سازنده

اسلوانی

توان مصرفی

180 وات

عملکرد آسیاب

150 گرم در دقیقه

بازدارنده ایمنی

دارد

قابلیت شستشوی قطعات در ماشین ظرفشویی

دارد

نوع تیغه ها

تیغه دو پره

جنس تیغه ها

استیل ضدزنگ

جنس بدنه

پلاستیک

محفظه برای جمع كردن سیم برق

ظرفیت مخزن قهوه

75 گرم

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آسیاب بوش (BOSCH) مدل TSM6A011W”

سایر محصولات