13 نفر در حال مشاهده محصول هستند

مخلوط کن بوش (Bosch) مدل MMB66G7M

مشاوره رایگان قبل از انتخاب و خرید محصول

قیمت محصول

8,300,000 تومان

ارسال سریع

به سراسر ایران

پشتیبانی ۲۴ ساعته

و ۷ روز هفته

تضمین کیفیت

و اصالت محصول

تضمین قیمت

بهترین قیمت بازار

مخلوط کن بوش (Bosch) مدل MMB66G7M با توان 900 وات جز ء مخلوط کن های حرفه ای شرکت بوش میباشد که با طراحی زیبا و ترکیب رنگ  نقره ای و مشکی ، جلوه زیبایی به آشپزخانه شما میبخشد. مخلوط کن MMB66G7M دارای سیستم کاهش دهنده صدا بوده و جزء کم صدا ترین مخلوط کن های دنیاست. تیغه های این مخلوط کن از جنس استیل ضد زنگ میباشد که موجب مخلوط نمودن انواع اسموتی ، نوشیدنی و … در مدت زمان محدودی میشود. پارچ شیشه ای مخلوط کن  بوش از جنس شیشه مقاوم در برابر حرارت بوده و میتوان سوپ های گرم و یا اسموتی های سرد را درون آن مخلوط نمود .

ظرفیت پارچ این دستگاه 2.3 لیتر بوده و حجم زیادی از نوشیدنی و … را درون خود جای میدهد. این دستگاه مجهز به قطعه آسیاب و اسموتی ساز میباشد که با قرار دادن میوه و مایعات درون قطعه اسموتی ساز، میتوانید اسموتی های طبیعی و تازه را میل نمایید. توسط آسیاب دستگاه نیز میتوان انواع مغز های خوراکی ، سبزی ، میوه و … را در مدت زمان محدودی خرد و آسیاب نمود. این مخلوط کن بر روی پنل خود دارای یک ولوم چرخشی برای روشن و خاموش نمودن دستگاه ، تنظیم سرعت ، عملکرد پالس و 3 برنامه خودکار برای تهیه اسموتی ، خرد نمودن یخ و آسیاب میباشد . کلیه قطعات دستگاه به جز بدنه اصلی قابل شستشو با ماشین ظرفشویی هستند. در ادامه با هوم کالا همراه باشید.

تکنولوژی و ویژگی‌های فنی مخلوط کن بوش مدل MMB66G7M

مخلوط کن بوش مدل MMB66G7M با توان مصرفی 900 وات طراحی شده است که دستگاهی مناسب و قدرتمند برای مخلوط کردن مواد غذایی و آسیاب کردن خواهد بود. از این مخلوط کن می‌توان برای مخلوط کردن انواع مواد غذایی مانند سوپ، گوجه فرنگی، تهیه اسموتی و بستنی استفاده کرد که این کار را با حداکثر قدرت انجام می‌دهد و خروجی با کیفیتی ارائه خواهد داد.

از ویژگی‌های فنی این مخلوط کن می‌توان به قابلیت سرعت متغیر اشاره کرد. یعنی شما با توجه به میزان و نوع مواد غذایی برای مخلوط کردن، می‌توانید سرعت مخلوط کردن را تغییر دهید.

این مخلوط کن همچنین، مجهز به توری خمیرگیر، مجهز به آسیاب و بدون BPA بوده که باعث می‌شود در تماس با غذا، مواد پلاستیکی وارد مواد غذایی شما نشود.

قطعات این مخلوط کن، قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند. شما می‌توانید به راحتی قطعات آن را جدا کنید و بدون نگرانی از زنگ زدن و خراب شدن در ماشین ظرفشویی قرار دهید. تیغه‌های مخلوط کن بوش مدل MMB66G7M از استیل ضد زنگ Easy KlickKnife ساخته شده‌اند که برای برش دقیق، خرد کردن و مخلوط کردن در سریع ترین زمان ممکن و به بهترین شکل می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. همچنین این مخلوط کن از شیشه مدل ThermoSafe ساخته شده است، در نتیجه در برابر دما مقاوم بوده و می‌توان از آن برای تهیه انواع سوپ‌های گرم و نوشیدنی‌های سرد استفاده کرد.

مزایای مخلوط کن بوش

  • دارای اهرم فشار دهنده مواد
  • دارای فیلتر اسموتی
  • دارای آسیاب یا خردکن کوچک
  • دارای 2 برنامه اتوماتیک برای تهیه اسموتی و خرد کردن یخ
  • دارای تیغه Easy Klick Knife از جنس فولاد ضد زنگ برای برش دقیق، خرد کردن و مخلوط کردن
  • دارای درپوش درجه دار که می‌توان از آن به عنوان پیمانه اندازه گیری استفاده کرد
  • دارای سری مجزا برای مخلوط کردن مواد خشک
  • دارای محفظه شیشه‌ای با قابلیت مقاومت در برابر سرما و گرما

بررسی تخصصی مخلوط کن بوش (Bosch) مدل MMB66G7M

  • پارچ مخلوط کن

ظرفیت پارچ مخلوط کن معادل 1500 میلی لیتر برای مواد غذایی سخت و 2300 میلی لیتر برای مایعات است. ضمنا  از جنس شیشه  ThermoSafe تولید شده تا در برابر دما مقاوم بوده و برای تهیه انواع سوپ های داغ و نوشیدنی های سرد مناسب باشد. درب این پارچ مجهز به یک دهانه کاربردی است که از طریق آن می توانید مواد مختلف را حتی در هنگام فعالیت دستگاه به آن اضافه کنید.

  • طراحی 

بدنه مخلوط کن بوش MMB66G7M با ابعاد  437 در 196 در 237 میلی متر، از جنس استیل و پلاستیک ساخته شده و رنگ آن ترکیبی از مشکی و استیل میباشد. جلوی دستگاه یک پیچ ولوم تنظیم و انتخاب سرعت تعبیه شده تا مصرف کننده بتواند به راحتی متناسب با مواد غذایی مورد نظر سرعت دستگاه را تنظیم نماید و یا از عملکرد پالس استفاده کند.

این مخلوط کن همچنین دارای 4 پایه ضد لغزش است تا در هنگام استفاده مانع از لیز خوردن دستگاه شود. ضمنا تمامی قطعات مخلوط کن از بدنه اصلی جدا شده و دارای قابلیت شست و شو در ماشین ظرفشویی هستند.

  • لوازم جانبی

این مخلوط کن دارای یک اهرم فشاردهنده مواد، یک آسیاب یا خرد کن کوچک، یک درپوش درجه بندی شده با قابلیت استفاده به عنوان پیمانه و یک فیلتر مخصوص اسموتی است.

  • تیغه

تیغه مخلوط کن بوش MMB66G7M از نوع Easy Klick Knife و از جنس استیل ضدزنگ میباشد و می‌تواند انواع مواد غذایی را خرد نماید.

وزن 3.96 کیلوگرم
ابعاد 19.6 × 27.3 × 41.9 سانتیمتر
رنگ

کشور سازنده

چین

توان مصرفی

900 وات

تعداد تنظیمات سرعت

متغیر

ظرفیت کارکرد پارچ مخلوط کن

1.5 لیتر

جنس پارچ مخلوط کن

شیشه

آسیاب یا خردکن کوچک

نوع تیغه ها

استیل ضد زنگ

قفل ایمنی درپوش

پایه لاستیکی برای ثبات بیشتر دستگاه

جنس بدنه

پلاستیک

عملکرد پالس

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مخلوط کن بوش (Bosch) مدل MMB66G7M”

سایر محصولات