12 نفر در حال مشاهده محصول هستند

همزن برقی بوش (Bosch) مدل MFQ4080

مشاوره رایگان قبل از انتخاب و خرید محصول

ارسال سریع

به سراسر ایران

پشتیبانی ۲۴ ساعته

و ۷ روز هفته

تضمین کیفیت

و اصالت محصول

تضمین قیمت

بهترین قیمت بازار

همزن برقی بوش (Bosch) مدل MFQ4080 دارای طراحی زیبا و ارگونومیک بدنه میباشد . توان موتور همزن بوش 500 وات بوده که علاوه بر قدرت بالا ، صدای پایینی نیز دارد. این دستگاه علاوه بر همزن مجهز به گوشتکوب برقی نیز بوده که مناسب برای پوره نمودن مواد غذایی میباشد.

جنس تیغه های گوشتکوب برقی از استیل ضد زنگ بوده که در مدت زمان کوتاهی انواع مواد غذایی را پوره می نماید. طراحی خاص سری همزن و توپ های روی آن موجب ورود بیشتر هوا به داخل ترکیب میشود . این ویژگی سبب آماده سازی سریع تر خامه و تخم مرغ شده و بافت لطیف تری به مواد غذایی میدهد. همزن MFQ4080 دارای دو سری همزن میباشد.

سری خمیر زن دستگاه نیز برای ورز دادن خمیر استفاده میشود. پنل دستگاه مجهز به  یک کلید کشویی برای تنظیم سرعت در 5 درجه و عملکرد توربو میباشد . برای فعال نمودن عملکرد توربو کافیست کلید کشویی را روی حالت M قرار دهید تا دستگاه با بیشترین قدرت خود شروع به کار نماید .

یک کلید نیز برای جداسازی آسان سری ها تعبیده شده است. برای جلوگیری از پاشیده شدن مواد خوراکی در هنگام استفاده از گوشتکوب برقی یک لیوان در اندازه 600 میلی لیتری همراه با درپوش ارائه شده است . کلیه قطعات قابل جداسازی دستگاه را میتوان توسط ماشین ظرفشویی شستشو داد. در ادامه با هوم کالا همراه باشید.

ویژگی های همزن برقی بوش (Bosch) مدل MFQ4080

  • تنظیمات سرعت: اگر بخواهیم به تنظیمات سرعت در این دستگاه اشاره داشته باشیم. باید به اینکه این محصول از ۵ سرعت مختلف پیروی می‌ کند اشاره کنیم. و علاوه بر این دارای عملکرد توربو عملکرد پالس نیز می باشد. و شما می توانید بر اساس میزان مواد غذایی و با توجه به تایمی که دارید و هر یک از سرعت ها را انتخاب کنید.
  • لیوان شفاف: همان طور که گفتیم این همزن عملکرد مخلوط کن نیز دارد. به همین منظور در اقلام همراه آن یک عدد لیوان شفاف وجود دارد که ظرفیت این برابر با 700 میلی لیتر می باشد. که میزان بسیار بالایی است و نشان می‌دهد که می‌ توانید مقدار بالایی از مواد غذایی در لیوان این محصول مخلوط کنید.

اقلام همراه همزن برقی BOSCH MFQ4080 :

این محصول به دلیل اینکه یک همزن برقی چند کاره می باشد دارای یکسری اقلام همراه می باشد که این امر باعث می شود شما بتوانید به نحو احسنت از تمامی ویژگی های آن استفاده کنید. این اقلام همراه عبارتند از :

  • 2 عدد میله همزن استیل توربو برای همزدن سریع و بدون نقص
  • 2 قلاب خمیر زنی مناسب برای مصارف سنگین ساخته شده از استیل ضد زنگ
  • پایه گوشتکوب با كیفیت از جنس استیل ضد زنگ
  • پیمانه شفاف درجه بندی شده برای مخلوط کردن به همراه درپوش
  • خردکن کوچک مناسب سبزیجات، آجیل، پیاز، گوشت، پنیر و …

میله ­های همزن و خمیرزن

وجود دو میله همزن موسوم به FINE CREAMER از جنس استیل ضد‌زنگ کار کردن را برای شما آسان­‌تر می­‌کند. این میله‌­ها به­‌گونه‌­ای طراحی شدند تا با استفاده از آن به مواد غذایی خود پف و حجم بسیار بیشتری را بدهید و به پخت ایده­‌آل مواد غذایی خود برسید. برخورداری از توپ‌های کوچک تعبیه شده در مکانیزم ساخت این میله‌ها موجب ایجاد هوای خالی داخل خمیر شده؛ بنابراین ترکیب داری حجم و پف بیشتری خواهد شد. علاوه بر این وجود دو قلاب استیل ضدزنگ به‌منظور سهولت در ورز دادن خمیر نان و پیتزا و ترکیبات چالش‌برانگیز به‌عنوان دیگر ابزار جانبی در این دستگاه تعبیه شده است. میله‌­های همزن و خمیرزن را به آسانی می‌­توان زیر شیر آب تمیز کرد و یا داخل ماشین ظرفشویی گذاشت تا با استفاده از آن قطعات شستشو داده شوند.

خرد کن

با استفاده از این قطعه به آسانی شکلات­‌های گوناگون، مغز گردو، بادام، فندق و … را برای پختن یک کیک خوشمزه خرد و یا ریز کنید و از میل کردن یک لذیذ، لذت ببرید. یا حتی برای خرد کردن سبزیجات و پنیرهای گوناگون با بافت سفت برای پخت یک پاستا پستوی خوشمز از این خردکن استفاده کنید.

گوشت کوب برقی  و پارچ

جنس این پارچ از پلاستیک و ظرفیت آن ۷۰۰ میلی لیتر است که با استفاده از حجم این پارچ مقدار مواد غذایی زیادی را می­توان آماده کرد. گوشت کوب برقی این محصول قابلیت خرد کردن انواع مواد غذایی با انواع بافت نرم و سخت را دارد.

خصوصیات ظاهری همزن برقی مدل MFQ4080 بوش

بدنه این محصول از جنس پلاستیک، با طراحی ارگونومیک و به رنگ سفید ساخته شده است. به طوری که این همزن 1.8 کیلوگرم وزن دارد و بسیار سبک است. به همین دلیل افراد در زمان کار با آن با فشار و درد در ناحیه دست‌ها و گردن مواجه نمی‌شوند.

همچنین این همزن تولید شرکت بوش مجهز به 2 میله همزن و خمیرزن است که با از جنس استیل هستند و هرگز دچار زنگ‌زدگی نمی‌شوند. این میله‌ها با استفاده از یک کلید جدا و تعویض می‌شوند.

علاوه بر این‌ها این دستگاه دارای یک عدد لیوان 600 میلی‌متری با درپوش و یک عدد کاسه پلاستیکی و متحرک 0.7 لیتری است که برای مخلوط کردن مواد غذایی کاربرد زیادی دارند. به طوری که لیوان موجود در زمان استفاده از گوشت‌کوب همزن برقی بوش مدل MFQ4080 از پخش شدن و پاشیدن مواد غذایی جلوگیری می‌کند.

از دیگر لوازم جانبی این محصول باید به محفظه برای جمع شدن سیم آن، پایه گوشت‌کوب برقی و آسیاب کوچک اشاره کنیم. تمامی اجزای این همزن به جز بدنه آن به شکلی هستند که قابلیت شستشو با استفاده از ماشین ظرفشویی را دارند.

وزن 1.75 کیلوگرم
ابعاد 7.5 × 20 × 14.2 سانتیمتر
رنگ

کشور سازنده

اسلوانی

توان مصرفی

500 وات

تعداد سرعت

تنظیمات 5 سرعته با گردش دورهای متفاوت در دقیقه

تعداد پره ها

جنس بدنه

پلاستیک

خمیر زن

دارد

خامه زن

دارد

سری گوشتکوب برقی

لیوان مدرج

کاسه گردان

دکمه جداسازی اجزا از دستگاه مادر

دارد

طراحی ارگونومیک

دارد

عملکرد پالس

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “همزن برقی بوش (Bosch) مدل MFQ4080”

سایر محصولات