13 نفر در حال مشاهده محصول هستند

جاروبرقی بوش (Bosch) مدل BGL82030IR

مشاوره رایگان قبل از انتخاب و خرید محصول

ارسال سریع

به سراسر ایران

پشتیبانی ۲۴ ساعته

و ۷ روز هفته

تضمین کیفیت

و اصالت محصول

تضمین قیمت

بهترین قیمت بازار

جاروبرقی بوش (Bosch) مدل BGL82030IR از سری genius شرکت بوش میباشد که دارای طراحی بدنه زیبا و موتوری پر قدرت میباشد. توان موتور این جارو برقی 2000 وات بوده که علاوه بر قدرت بالا ، صدای کمی تولید می نماید. در طراحی مخزن جارو برقی 82030 از کیسه یکبار مصرف از نوع G استفاده شده که مناسب برای جمع آوری گرد و غبار بوده و با ظرفیت بالایی که دارد نیاز به تعویض کیسه در فواصل زمانی کوتاه را رفع مینماید.

برای جلوگیری از ورود گرد و غبار دستگاه به داخل محیط خانه ، در قسمت خروجی هوای جاروبرقی ، فیلتر HEPA تعبیه شده که سلامت خانواده را در برابر ناراحتی های تنفسی ناشی از پخش گرد و غبار تضمین می نماید. این دستگاه مجهز به سیستم Quattro Power بوده که در کنار مصرف پایین انرژی ، موجب نهایت کارایی و تمیزی میشود. توسط سیستم Power Protect نهایت پاکیزگی و مکش حتی در زمان پر بودن نسبی کیسه ، اعمال میشود.

برای جلوگیری از وارد شدن ضربه به مبلمان و دیوار بر روی بدنه جارو برقی Air bumper شفاف تعبیه شده است. این دستگاه مجهز به 3 سری اصلی ، باریک و کوچک میباشد که از سری اصلی برای جارو نمودن فرش ، موکت ، سرامیک ، پارکت ، از سری کوچک برای گرد گیری مبلمان و از سری باریک برای گوشه ها استفاده میشود.

شعاع کارکرد این جارو برقی 15 متر بوده که محدوده دسترسی مناسبی را در اختیارتان قرار میدهد . سیم دستگاه به صورت خودکار جمع آوری میشود فقط کافیست مقداری سیم را به بیرون بکشید. در ادامه با هوم کالا همراه باشید.

تکنولوژی Profi Accessories در جاروبرقی بوش (Bosch) مدل BGL82030IR

مربوط به لوازم جانبی همراه در جاروبرقی می باشد به لطف این لوازم جانبی که به همراه جاروبرقی بوش شرکت بوش عرضه می شود شما می توانید به نظافت کار منزل خود نظم و سرعت بیشتری بدهید، لوازم جانبی در این مدل عبارتند از پاکت جارو، نازل و فیلترهای دیگر هرکدام کارایی مخصوص خود را به جهت پاکیزگی چندین برابر دارند.

فیلتر ها به منظور پاک سازی هوا و جلوگیری از بروز گردوغبار در محیط استفاده می شود همچنین کیسه های گردوغبار و نازل ها به منظور نظافت چندین برابر استفاده شده است.

تکنولوژی Silent Clean Premium

در جاروبرقی بوش مدل BGL82030IR منظور قفل و خارهایی است که بر روی دسته و سری های مختلف قرار دارد این قفل ها به گونه ای طراحی شده اند که به نرمی بازو بسته می شود و زمانی که پارویی و یا یک سری را به لوله متصل می کنید طوری سرجای خود قفل می شود که هنگام جارو کردن هیچ گونه حرکتی ندارد.

تکنولوژی Power Protects

به منظور کارایی بالای پاکت جارو مورد استفاده قرار می گیرد، این فناوری پیشرفته در جاروبرقی بوش مدل BGL82030IR باعث می شود تا حتی زمان پر شدن کیسه نیز شما شاهد کاهش در قدرت مکش نباشید، این عملکرد به کشش هوا به صورت یکنواخت به داخل کیسه مربوط می شود، این فناوری دارای دو مزیت است اول اینکه هزینه های شما را در ارتباط با خرید پاکت جاروبرقی کاهش می دهد و دوم اینکه این فناوری به مکش بیشتر جاروبرقی شما حتی در زمان پر بودن کیسه کمک می‌کند، لازم است بدانید در کنار داشتن جاروبرقی بوش مدل BGL82030 احتیاج کیسه تایپ G دارید که با تهیه این مدل از پاکت می‌توانید در مواقع مورد نیاز آن را تعویض کنید.

تکنولوژی Ultra-Allergy Filter

در تکنولوژی فیلتر هپا Washable HEPA Filter مربوط به نوع فیلتر هوا در جاروبرقی بوش می باشد، فیلتر HEPA دارای قابلیت شستشو هست و می تواند هوا را در واقع تصفیه شده به محیط اطراف وارد می کند، فیلتر ها با جداسازی ذرات گردوغبار اجازه خارج شدن هیچ گونه گردو خاکی را به بیرون را نمی‌دهد.

به این ترتیب افراد مبتلا به آلرژی می توانند به راحتی نفس بکشند، زیرا هوای خروجی به مراتب پاک تر از هوای منزل شماست پس اگر قصد خرید جاروبرقی بوش برای منزل خود را دارید فیلتر هپا یکی از مهم ترین گزینه ها در انتخاب شما می باشد.

تکنولوژی Quattro Power در جاروبرقی بوش (Bosch) مدل BGL82030IR

مورد استفاده در جاروبرقی بوش مدل BGL82030IR به جهت کم صدا بودن محصولات مورد استفاده قرار گرفته است، این فناوری به منظور افزایش کیفیت عملکرد جاروبرقی بوش در نظافت و فیلترینگ هوا با نظر گرفتن مصرف انرژی پایین و حداقل صدا است، این سیستم بسیار کارآمد مبتنی بر ترکیبی منحصر به فرد از موتور HiSpin و سیستم جداسازی گرد و غبار بسیار کارآمد است.

بهینه سازی جریان هوا و وجود فیلترها در این سیستم تضمین کننده جدا سازی گرد و غبار و تمیزی هوای خروجی است که یکی از گزینه های مهم در انتخاب محسوب می شود.

تکنولوژی Air Bumper Protection

از مبلمان و دیوارهای خود در برابر آسیب جلوگیری کنید، شاید برای نظافت مبلمان خود همیشه با این دلهره همراه بوده‌اید که مبادا نظافت ان ها به وسیله جاروبرقی باعث شود به مرور زمان پرز روی آن کم شود، یا نگرانی این را داشتید که نظافت مبل ها در درازمدت به زیبایی آن آسیب بزند، با استفاده از این فناوری پیشرفته در مدل های بوش علاوه بر نظافت چندین برابر از آسیب رسیدن به مبلمان شما نیز جلوگیری می شود که یکی از گزینه های مهم در زمان خرید محسوب می شود.

وزن 7.7 کیلوگرم
ابعاد 48 × 32 × 27.5 سانتیمتر
رنگ

کشور سازنده

آلمان

قدرت موتور

2000 وات

جنس لوله

پلاستیک

نوع مخزن زباله

پاکت نوع G

شعاع عملکرد

15 متر

سیم جمع کن

دارد

لوله تلسکوپی

دارد

جنس چرخ

پلاستیکی

تعداد چرخ

4 عدد

لوازم همراه

3 نوع لوازم جانبی متصل به لوله تلسکوپی شامل: نازل شکاف، نازل داخلی و برس مبلمان – برس نظافت قابل تنظیم

تکنولوژی COMPRESSOR

ندارد

میزان مصرف انرژی سالانه

28 کیلو وات ساعت

گنجایش مخزن

4.5 لیتر

موتور فوق ساکت

سیستم POWERPROTECT

دارد

تکنولوژی جمع آوری موی حیوانات PROANIMAL

سیستم محافظت از مبلمان و دیوار AIRBUMPER

دارد

قابلیت جذب مایعات

میزان صدا

74 دسی بل

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جاروبرقی بوش (Bosch) مدل BGL82030IR”

سایر محصولات