10 نفر در حال مشاهده محصول هستند

جاروبرقی بوش (Bosch) مدل BGLS482200

مشاوره رایگان قبل از انتخاب و خرید محصول

ارسال سریع

به سراسر ایران

پشتیبانی ۲۴ ساعته

و ۷ روز هفته

تضمین کیفیت

و اصالت محصول

تضمین قیمت

بهترین قیمت بازار

جاروبرقی بوش (Bosch) مدل BGLS482200 با توان 2200 وات از جمله مدل های بسیار باکیفیت و بصرفه برند بوش می باشد که با امکانات و کارکردی فوق العاده و طراحی و دیزاینی شیک روانه بازار گردیده است . این جاروبرقی بوش دارای موتوری پرقدرت با توان 2200 وات است و با قدرت مکش بسیارفوق العاده ای که دارد به بهترین شکل ممکن منزل شما را تمییز می نماید . مانند دیگر محصولات بوش این مدل نیز از بدنه ای بسیار بادوام و مقاوم برخوردار است که در برابر انواع ضربه ها و آسیب ها به خوبی دوام می آورد . جنس بدنه این جارو از پلاستیک فشرده می باشد و به رنگ مشکی بسیار جذابی مزین شده است که در نگاه اول بیننده را مجذوب خود می نماید .در ادامه با هوم کالا همراه باشید.

ویژگی های جاروبرقی بوش مدل BGLS482200 :

جاروبرقی بوش مدل BGLS482200 دارای ویژگی هایی است که به اختصار به آن اشاره می کنیم :

  • نوع جاروبرقی : کیسه ای
  • سیستم PowerProtect : برای نهایت کارایی تمیزکنندگی، حتی زمانی که کیسه گرد و غبار پر باشد
  • سیستم Quattro Power : تکنولوژی کارای بوش برای تمیزی فوق العاده با کمترین مصرف انرژی
  • فیلتر HEPA : قابل شستشو مناسب برای افراد حساس به آلرژی
  • لوازم جانبی حرفه ای :شامل برس نظافت قابل تنظیم ، برس مبلمان و نازل شکاف و سطوح سخت
  • شعاع عملکرد : 10 متر
  • سیستم : Quattro Power
  •  2 عدد برس : مخصوص درزها و گوشه ها و برس مبلمان
  • تعداد چرخ ها : 4 عدد چرخ پلاستیکی
  • هشدار دهنده : الکترونیکی تعویض کیسه گرد و غبار
  • محل قرارگیری : لوله برای پارک و نگهداری دستگاه

قدرت مکش در جارو برقی  بوش کیسه ای 2200 وات مشکی مدل BGLS482200

با جارو برقی  بوش کیسه ای 2200 وات مشکی مدل BGLS482200 از عملکرد ثابت قدرتمند لذت ببرید و با توسعه و تولید موتور هایی با کارایی بالا در آلمان برای بیش از 65 سال ، ما نه تنها انتظار داریم که یک جاروبرقی نتایج بهینه ارائه دهد ، بلکه ماندگاری طولانی نیز داشته باشد ، که ما آن را با 10 سال تضمین می کنیم . بسیاری از جارو برقی ها با پر شدن کیسه به سرعت قدرت مکش خود را از دست می دهند اما در جارو برقی  بوش کیسه ای 2200 وات مشکی مدل BGLS482200 سیستم Power Protect تضمین می‌ کند کیسه گرد و غبار G ALL می‌ تواند به طور موثر باز شود و ظرفیت جمع‌ آوری گرد و غبار بالا تری با مواد فیلتر چند لایه با فناوری پیشرفته‌ اش دارد .

عملکرد طولانی مدت برای تعویض کمتر کیسه گرد و غبار با جارو برقی  بوش کیسه ای 2200 وات مشکی مدل BGLS482200 داشته باشید .جارو برقی  بوش کیسه ای 2200 وات مشکی مدل BGLS482200 با برس توربو به راحتی می توانید بهترین نتایج را بدست آورید . با جارو برقی و برس زدن همزمان ، برس توربو الیاف ، نخ ها و موها را به طور ویژه ای از روی فرش پاک می کند .

فیلتر بهداشتی در جارو برقی  بوش کیسه ای 2200 وات مشکی مدل BGLS482200

ما معتقدیم کیفیت هوای خوب با جارو برقی بوش کیسه ای 2200 وات مشکی مدل BGLS482200 مهم است . با یک فیلتر HEPA که هوای خروجی تمیز تر از هوای محیط را تولید می کند ، راحت نفس بکشید . جارو برقی  بوش کیسه ای 2200 وات مشکی مدل BGLS482200 حدود 99.95 درصد ذرات ریز گرد و غبار ، باکتری ها و آلاینده ها را فیلتر می کند و هوای ایده آل را برای مبتلایان به آلرژی فراهم می آورد . فیلتر قابل شستشو به معنای بدون هزینه های بعدی است .

قابلیت Turbo brush

قابلیت Turbo brush در جاروبرقی سری 4 بوش مدل BGLS482200 یک برس موتوری است که بر روی ابزار جارو قرار داده می شود. این برس با چرخش سریع و قدرتمند ذرات و خسارت دهنده را از سطح فرش یا فرش های دیگر جدا می کند.  از قابلیت Turbo brush در جاروبرقی BGLS482200 بوش می توان برای تمیز کردن فرش ها، موکت ها و مبلمان با بافت نرم استفاده کرد.

با استفاده از برس موتوری، ذرات معلق مانند موهای حیوانات خانگی، خاک و گرد و غبار عمیق تری از فرش جمع آوری می شوند و کیفیت تمیزی بالاتری را به کاربر ارائه می دهند. با استفاده از قابلیت Turbo brush می تواند به راحتی با گرد و غبار و خساراتی که به سطح فرش وارد می شود، مقابله کند. این قابلیت به کاربر اجازه می دهد تا در کوتاهترین زمان ممکن و با کارایی بیشتر فرش ها را تمیز کند.

فناوری PowerProtect System

فناوری PowerProtect System در حاروبرقی 4 لیتری بوش BGLS482200 یک ابتکار برتر در عملکرد و کارایی جاروبرقی است. این سیستم برای افزایش عمر و کارایی فیلتر و کاهش نیاز به تعویض آن طراحی شده است. با استفاده از فناوری PowerProtect System، جاروبرقی سری 4 بوش می تواند به طور موثری از ذرات معلق در هوا، گرد و غبار و ذرات آلرژی زا جدا شود. این سیستم با بهره گیری از طراحی خاص و فناوری پیشرفته، تضمین می کند که جاروبرقی همیشه در حداکثر عملکرد خود باشد.

فناوری PowerProtect System همچنین برای حفظ قدرت جذب جاروبرقی در طول زمان استفاده می شود. با استفاده از این سیستم، جاروبرقی سری 4 بوش قادر است تا در هنگام پر شدن مخزن گرد و غبار، قدرت جذب خود را حفظ کند و به طور مداوم کارایی خود را ارتقا دهد. فناوری PowerProtect System در جاروبرقی مشکی رنگ سری 4 بوش، نشان از تکنولوژی پیشرفته و عملکرد برتری است که برای کاربران حرفه ای و خانگی طراحی شده است. با این فناوری، تمیز کردن خانه شما تبدیل به یک تجربه آسان، سریع و بهینه خواهد شد.

وزن 7.9 کیلوگرم
ابعاد 41 × 21.5 × 26.5 سانتیمتر
رنگ

کشور سازنده

آلمان

قدرت موتور

2200 وات

جنس لوله

پلاستیکی

نوع مخزن زباله

پاکت نوع G

شعاع عملکرد

10 متر

سیم جمع کن

دارد

لوله تلسکوپی

دارد

جنس چرخ

پلاستیکی

تعداد چرخ

4عدد

لوازم همراه

2 عدد برس مخصوص درزها و گوشه ها و برس مبلمان – برس توربو – برس نظافت قابل تنظیم (عرض 267 میلیمتر) – برس ویژه سطوح سخت طراحی شده برای تمیز کردن سطوح دارای شکاف و فرورفتگی همانند: کاشی یا شکاف سطح. مناسب تمیز کردن سطوح حساس همانند پارکت

تکنولوژی COMPRESSOR

میزان مصرف انرژی سالانه

گنجایش مخزن

4.5 لیتر

موتور فوق ساکت

سیستم POWERPROTECT

تکنولوژی جمع آوری موی حیوانات PROANIMAL

سیستم محافظت از مبلمان و دیوار AIRBUMPER

دارد

قابلیت جذب مایعات

میزان صدا

74 دسی بل

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جاروبرقی بوش (Bosch) مدل BGLS482200”

سایر محصولات