برترین ها, علم و تکنولوژی, نقد و بررسی

راهنمای خرید بهترین سرخ کن

راهنمای خرید بهترین سرخ کن

راهنمای خرید بهترین سرخ کن ، برای داشتن یک آشپزخانه مجهز و کامل، بدون شک به تجهیزات و دستگاه‌های مختلفی نیاز خواهید داشت. یکی از این لوازم که می‌تواند کمک بسیار زیادی در حین پخت‌وپز به شما بکند، سرخ کن‌ها هستند. کار با این دستگاه‌ها بسیار ساده و آسان بوده و قادر هستند تا قابلیت‌های متنوعی را در اختیار شما قرار دهند. از بهترین سرخ کن‌های موجود در بازار، می‌توان به سرخ کن‌های شرکت بوش اشاره کرد. اما آیا می‌دانید که چگونه بهترین سرخ کن بوش را تهیه کنید؟ ما در این مطلب از  هوم کالا هر آن چیزی که پیش از خرید سرخ کن باید بدانید را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

انتخاب بهترین سرخ کن بوش

سرخ کن‌ها جزو دستگاه‌ها و لوازم آشپزخانه به شمار می‌روند که به شما در تهیه یک غذای خوشمزه و لذیذ کمک فراوانی می‌کنند. به‌صورت کلی، کار با این دستگاه‌ها بسیار ساده و آسان است و به‌سرعت آن را یاد می‌گیرید؛ چرا که سرخ کن‌ها ساختار پیچیده‌ای ندارند. این دستگاه‌ها از یک المنت گرم‌کننده به همراه یک توری جهت قراردادن و نگهداری مواد غذایی تشکیل شده‌اند. کافی است تا ماده موردنظر را درون این توری قرار داده تا سرخ کن به‌سرعت آن را برای شما سرخ و برشته کند.لوازم‌خانگی بوش را می‌توان جزو بهترین و معتبرترین لوازم‌خانگی موجود در بازار دانست. ازاین‌رو طبیعی خواهد بود که سرخ کن‌ها بوش نیز قدرت و کارایی بسیار بالایی داشته باشند.

راهنمای خرید بهترین سرخ کن

جنس توری‌های بهترین سرخ کن بوش، از جنس استیل ضدزنگ بوده که مقاومتی بی‌نظیری دارند. به همین دلیل طول عمر آن‌ها بسیار بیشتر از سایر سرخ کن‌های دیگر خواهد بود.البته که شرکت بوش در سرخ کن‌های خود، از قابلیت‌های مختلفی استفاده کرده است. یکی از مهم‌ترین این قابلیت‌ها، سیستم هشدار آن است. درصورتی‌که مواد غذایی بیش از اندازه درون سرخ کن قرار بگیرند، سیستم هشدار به صدا درآمده و شما را مطلع می‌کند. به کمک بهترین سرخ کن‌های بوش، می‌توانید مواد غذایی خود را به روش‌های مختلفی برشته و سرخ کنید. اما آیا می‌دانید که چگونه باید دست به انتخاب یک سرخ کن بوش بزنید؟ اجازه دهید تا در ادامه به صورت کامل تمامی فاکتورهایی که برای انتخاب بهترین سرخ کن شرکت بوش باید بدانید را به شما بازگو کنیم.

توجه به تنوع سرخ کن‌ها

یکی از مهم‌ترین دلایلی که موجب شده تا سرخ کن‌های بوش محبوبیت بسیار زیادی را برای خود به ارمغان بیاورند، تنوع محصولی بالای آن‌ها است. از این رو نیاز است تا دست به معرفی محصولات سرخ کن بوش بزنیم. شما می‌توانید بهترین سرخ کن بوش را بسته به نوع آن انتخاب کرده و از آن در آشپزخانه خود استفاده کنید. اما جهت داشتن یک انتخاب مطمئن، بدون شک باید در ابتدا انواع سرخ کن‌های شرکت بوش را بشناسید. این سرخ کن‌ها به صورت کلی در یکی از دسته‌بندی‌های زیر قرار خواهند گرفت:

سرخ کن‌های الکتریکی

این مدل از سرخ کن‌های بوش را می‌توان جزو معمولی‌ترین و پرکاربردترین سرخ کن‌های موجود در بازار دانست. ساختار این سرخ کن‌ها بسیار ساده بوده و از یک المنت به همراه یک توری تشکیل شده است. اگر به آن‌ها توجه کنید، می‌توانید ببینید که یک درجه قابل تنظیم نیز روی آن قرار داده شده است که دست شما را در سرخ کردن مواد غذایی باز می‌گذارد. اگر به دنبال بهترین سرخ کن بوش با قیمت مقرون به صرفه‌ای هستید، پیشنهاد می‌کنیم که از این مدل از محصولات بوش خریداری کنید.

سرخ کن‌های بدون روغن

این مدل از سرخ کن‌های بوش، میزان روغن بسیار کمی داشته و همین امر می‌تواند باعث شود تا غذایی سالم‌تر تولید کنید. ساختار این سرخ کن‌ها به این شکل است که فن‌های موجود در آن، می‌توانند گرمای تولید شده به‌وسیله المنت‌ها را برای سرخ‌کردن مواد غذایی به حرکت درآورند. بدین صورت شما با کمترین میزان روغن، معمولاً یک یا نصف قاشق غذاخوری، می‌توانید مواد غذایی خود را سرخ کنید.مشتریان می‌توانند بهترین سرخ کن بوش را از میان این مدل از سرخ کن‌ها انتخاب کنند، چرا که سرخ کن‌های بدون روغن بوش، در مصرف برق نیز صرفه‌جویی کرده و شستشو و تمیزکردن آن‌ها نیز ساده‌تر خواهد بود.

مینی سرخ کن‌ها

اما اگر فضای آشپزخانه شما کوچک است و یا اینکه حجم غذایی که تولید می‌کنید، کمتر از حجم معمول است، می‌توانید از مینی سرخ کن‌های بوش، استفاده کنید. در واقع مینی سرخ کن‌ها شباهت بسیار زیادی با سرخ‌کن‌های معمولی دارند. تنها تفاوت این دو دستگاه حجم و سایز آن‌ها است.

پیش از خرید سرخ کن به این ویژگی‌ها دقت کنید

راهنمای خرید بهترین سرخ کن بوش را با اشاره برخی از ویژگی‌های سرخ‌کن‌های این مارک ادامه می‌دهیم. به‌صورت کلی، سرخ کن‌های بوش دارای قابلیت‌ها و ویژگی‌های متنوع و منحصر به فردی هستند که شاید در کمتر سرخ کنی بتوانید آن‌ها را پیدا کنید. با این وجود باید اشاره داشت که بهترین سرخ کن بوش، سرخ کنی نیست که تمامی ویژگی‌های موجود را داشته باشد.بهترین سرخ کن برند بوش سرخ کنی است که بتواند ویژگی‌های موردنیاز شما را داشته باشد. شما در ابتدا باید بدانید که به کدام یک از ویژگی‌های موجود در این دستگاه‌ها نیاز دارید و سپس برای خرید آن‌ها اقدام کنید. به یاد داشته باشید که اضافه شدن ویژگی‌ها و قابلیت‌ها به سرخ کن‌های بوش، می‌تواند در نهایت منجر به افزایش قیمت آن‌ها شود. با همه این تفاسیر، بهتر است تا قبل از خرید حتماً به این ویژگی‌ها توجه داشته باشید:

نمایشگر دما

همان‌طور که از نام این ویژگی نیز مشخص است، به کمک آن می‌توانید دمای دقیق درون سرخ­ کن­‌های بوش را مشاهده کنید. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد تا بهتر فرایند طبخ غذا را مدیریت کنید.

صفحه نمایش پیشرفته

به‌صورت کلی صفحه‌نمایش‌هایی که در سرخ کن‌های بوش به‌کاررفته است، به دو مدل لمسی و دستی تقسیم شده‌اند. هرکدام از این موارد دارای نقاط قوت و ضعف خود هستند. سرخ کن‌هایی که دارای صفحه‌نمایش دستی هستند، برای تنظیم از یک سری دکمه‌ها استفاده می‌کنند. این مدل از سرخ کن‌های بوش، قیمت پایین‌تری نسبت به سرخ کن‌های لمسی دارند. هرچند که وجود صفحه نمایش دستی، نمی‌تواند یک ضعف اساسی در چنین دستگاه‌هایی به شمار رود.

سیستم قطع خودکار

بهترین سرخ کن بوش، بدون شک باید دارای سیستم قطع خودکار باشد. به کمک این سیستم دیگر نیازی نیست تا به‌صورت مداوم حواستان به مواد غذایی در حال آماده شدن باشد. این سیستم هر زمان که متوجه شود مواد غذایی به‌صورت کامل آماده شده‌اند، به‌صورت خودکار قطع خواهد شد. البته باید اشاره کرد که سیستم قطع خودکار با سیستم هشدار کاملاً متفاوت است.در سیستم هشدار، دستگاه تنها به شما هشدار قطع می‌دهد. از این رو هنوز هم امکان سوختن مواد غذایی درون سرخ‌کن وجود دارد. حال آن که سیستم قطع خودکار سرخ کن‌های بوش، به‌محض آماده‌شدن مواد غذایی، دستگاه را قطع کرده تا احتمال سوختن آن‌ها را از بین ببرد.

سادگی در جدا کردن قطعات

بهترین سرخ کن بوش، سرخ کنی خواهد بود که قطعات آن به سادگی از یکدیگر جدا شوند. بدین صورت می‌توانید تا تمامی قطعات را بعد از مصرف شستشو داده و آن‌ها را پاکیزه کنید. سبد و سینی سرخ کن از آن جایی که به‌صورت مکرر با مواد غذایی در تماس هستند، بیشتر از سایر نقاط سرخ کن بوش، آلوده می‌شوند. به همین دلیل بهتر است تا آن‌ها را حتماً بعد از هر بار مصرف، به خوبی تمیز کنید.

قابلیت تعویض فیلتر

در برخی از مدل‌های سرخ کن بوش، از یک سری فیلترهای کربن استفاده شده است. این فیلترها می‌توانند از پخش شدن بخار و بوی غذا در هنگام سرخ شدن، جلوگیری کنند. بهترین سرخ کن بوش، سرخ کنی است که این مدل از فیلترها را داشته باشد و بتوان به سادگی آن‌ها را جدا و تعویض کرد.

این نکات را پیش از خرید سرخ کن به خاطر داشته باشید

در کنار این که باید به نوع و ویژگی‌های سرخ کن‌های بوش توجه کنید، یک سری نکات تکمیلی نیز وجود دارد که در زمان خرید، می‌تواند بسیار به شما کمک کند. با توجه داشتن به این نکات مهم، دست به یک خرید مطمئن و متناسب خواهید زد.

توجه به ظرفیت سرخ کن

یکی از نکات بسیار مهم پیش از خرید سرخ کن، توجه به گنجایش و ظرفیت سرخ کن است. همان‌طور که در سمت‌های قبل نیز اشاره کردیم، اگر قرار است تا پخت‌وپز را در حجم کمتری انجام دهید، مینی سرخ کن‌های بوش بهترین انتخاب برای شما خواهند بود. بااین‌وجود، مدل‌های دیگر سرخ کن‌های بوش نیز دارای گنجایش و ظرفیت‌های مختلفی هستند.اگر تعداد اعضای خانواده شما زیاد است تا می‌خواهید در هر سری، مواد غذایی زیادی برای سرخ کردن درون دستگاه قرار دهید، پیشنهاد می‌کنیم تا از سرخ کن‌های استوانه‌ای بوش استفاده کنید. این مدل از سرخ‌کن‌ها به دلیل شکل و فرم ظاهری خود، قادر هستند تا مواد غذایی بیشتر و بزرگ‌تری را درون خود قرار دهند.

نوع سبد

به‌صورت کلی سرخ کن‌های بوش دارای دو مدل سبد دستی و آسانسوری هستند. شاید در نگاه اول به نظر برسد که سبدهای آسانسوری بهترین انتخاب برای سرخ‌کن به شمار می‌روند. اما باید اشاره داشت که این مدل از سبدها، بیشتر در معرض آسیب‌دیدن قرار دارند. از سوی دیگر، بهترین سرخ کن بوش، سرخ کنی است که سبد بزرگ و حجیمی داشته باشد. بدین صورت با کمک آن می‌توانید مواد غذایی بزرگ‌تری مانند تکه‌های مرغ و یا ماهی را به یکباره سرخ کنید.

نوع فیلتر

فیلترها به دلیل آن که بسیار زیاد مورداستفاده قرار می‌گیرند، به‌سرعت خراب می‌شوند. به همین دلیل پیش از انتخاب توجه داشته باشید که سرخ کن بوش موردنظر شما، قابلیت تعویض فیلتر را داشته باشد.

توجه به قدرت و توان سرخ کن

توان و قدرت سرخ کن به‌صورت مستقیم بر کیفیت پخت‌وپز مواد، تأثیر خواهد گذاشت. همچنین سرعت عملکرد دستگاه را تحت شعاع قرار می‌دهد. به‌صورت معمول سرخ کن‌های بوش دارای قدرت و توانی بیش از 1000 وات بوده که می‌توانند عملکرد و سرعت مناسبی را در اختیار شما قرار دهند. البته اگر به دنبال سرخ کن‌های بهتر و قدرتمندتر هستید، پیشنهاد می‌کنیم که از سرخ کن‌هایی با قدرت 1800 وات استفاده کنید. باید توجه داشت که با افزایش توان و قدرت دستگاه، میزان مصرف برق و انرژی نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

نتیجه گیری

راهنمای خرید بهترین سرخ کن

اگر شما هم جزو افرادی هستید که قصد خرید سرخ کن را دارید، می‌توانید از سرخ کن‌های بوش استفاده کنید. این مدل از سرخ‌کن‌های موجود در بازار، قدرت و قابلیت‌های بیشتری در مقایسه با سایر سرخ کن‌ها دارند. با انتخاب بهترین سرخ کن بوش، می‌توانید آشپزی را برای خود ساده‌تر و لذت‌بخش‌تر کنید. نکات بسیار مهمی پیش از خرید سرخ کن بوش وجود دارد که باید به آن توجه شود.از مهم‌ترین این نکات می‌توان به انواع سرخ کن اشاره کرد. سرخ کن‌های بوش، در سه نوع مینی سرخ کن، سرخ کن معمولی و سرخ کن کم‌مصرف قرار دارند. همچنین بهتر است برای داشتن یک انتخاب مناسب، به قابلیت‌های سرخ کن مانند نمایشگر، سیستم هشدار، سیستم قطع خودکار و … توجه کنید. پیش از خرید نیز بدانید که چه گنجایش و حجمی نیاز دارید و سبد سرخ کن شما، چه مدلی باید باشد.

دیدگاهتان را بنویسید