برترین ها, علم و تکنولوژی, نقد و بررسی

راهنمای خرید غذاساز

راهنمای خرید غذاساز

غذاساز چیست و چگونه عمل می‌کند؟ چگونه یک غذاساز خوب بخریم؟ با گرد هم آوری اطلاعات در مقاله راهنمای خرید غذاساز سعی داریم تا راهنما خرید بهترین نوع غذاساز را برایتان به اشتراک بگذاریم و از کارایی و قابلیت‌های بروز این دستگاه برایتان صحبت کنیم. شاید شما هم جزو افرادی باشید که قصد دارید برای منزل خود یا جهیزیه این دستگاه را خریداری کنید.اگر شما هم از آن دسته از خانه داران خلاقی هستید که به آشپزی علاقه زیادی دارند، دلشان می‌خواهد بهترین وسایل را امتحان کنند و آشپزی راحتی برایشان مهیا باشد، توصیه ما به شما عزیزان دستگاه غذاساز چندکاره است. با راهنمای خرید غذاساز می‌توانید از بهترین نوع غذاساز و قابلیت‌های بی‌نظیر آن آشنا شوید.

راهنمای خرید غذاساز

غذاساز بوش یا همان ماشین های چندکاره یکی از پرکاربردترین لوازم خانگی برقی در هر آشپزخانه است که امروزه سطح فروش بسیار بالایی در دنیا را به خود اختصاص داده است و از این رو با توجه به درخواست های خرید این محصول برندهای معتبر در رقابت تولید بهترین ها در این دسته از محصولات هستند. از جمله برند آلمانی بوش که امروزه انواع غذاساز بوش را در صدر بهترین مارک های غذاساز به رخ دنیا می کشد چراکه علاوه بر ویژگی ها و تکنولوژی های روز دنیا در این دسته از محصولات خود، کیفیت، طول عمر و گستره متفاوتی از مدل ها را در اختیار خریدارانش گذاشته است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید که غذاساز ها اولین بار در سال 1960 میلادی توسط یک شخص فرانسوی اختراع شده و امروزه به یکی از کارآمدترین ها در وسایل پخت و پز تبدیل شده است. در ادامه این مطلب سعی داریم تا در عناوین مختلف از بهترین مارک غذاساز، ویژگی و کاربرد غذاساز بوش و نحوه استفاده از این کالا بگوییم تا شما بتوانید هرچه آسان تر این محصول  کاربردی را در مدلی مناسب برای خود انتخاب نمایید.

راهنمای خرید غذاساز

از آنجایی که امروزه لوازم کمکی در هر آشپزخانه ای به کمک افراد آمده است و تنوع زیادی را برای افراد در این باره وجود دارد پس انتخابی منطقی و صحیح نیز به مراتب سخت تر شده است. ما در اینجا سعی داریم کاملا بی‌طرفانه با بررسی و بیان ویژگی‌ها، توانایی های غذاساز بوش و اولویت های این برند در ساخت و کارایی کمک کنیم تا بهترین گزینه را بر مبنای نیاز خود انتخاب کنید.همان طور که می دانید بوش به عنوان یکی از معتبرترین مارک های تولید کننده لوازم خانگی در تولید وسایل برقی بسیار پیشرفته سابقه ای بس درخشان دارد، طول عمر بالا، کیفیت ساخت و گستردگی انتخاب توسط افراد از مزایای انواع غذاساز بوش است که توانسته این دسته از محصولات خود را در صدر پرفروش ترین های دنیا قرار دهد.

اگر به دنبال خرید کالایی هستید که یک تیر و چندین نشان برای شما باشد و هر یک از عملکرد های آن به طور اختصاصی بی نقص برای شما کار کند پس برند بوش می تواند انتخابی مناسب برای شما باشد. لازم به ذکر است که کار خردکن، مخلوط کن، رنده، همزن حرفه ای، خامه زن، تخم مرغ زن تا کارایی چرخ گوشت، رنده و حتی ابمیوه گیری را می توانید در مدل های تکمیل غذاساز یا همان ماشین آشپزخانه بوش در اختیار داشته باشد و همین تعدد انتخاب و اینکه شما بتوانید بر اساس نیازتان مدلی کارآمد انتخاب نمایید، خود مزیتی بسیار عالی و ویژه است؛ توجه فرمایید که همیشه گران ترین و کامل ترین مدل غذاساز، بهترین انتخاب برای شما نیست و توجه به آنکه چه کاربردی از غذاساز خود می خواهید دارای اهمیت بسیار زیادی است چراکه مسلما هرچه کارایی ها و تنوع کاربرد بیشتر شود، شما باید مبلغ بیشتری برای خرید آن بپردازید پس به شما پیشنهاد می کنیم حال که می خواهید از مارکی معتبر و با تنوع مناسب خرید کنید با دقت با توجه به آنچه نیازتان هست، خرید کنید. در ادامه با جزییات بیشتر در ارتباط با انواع غذاساز بوش همراه ما باشید.!

مهم ترین امکانات و کاربرد های بهترین و مناسب ترین غذا ساز

غذاساز یک دستگاه برقی چندکاره است که در تهیه انواع غذا و سالاد شما را همیاری می‌کند. شما با داشتن این دستگاه پیشرفته در آشپزخانه علاوه بر راحتی بسیار، زمان کمتری را نیز صرف تهیه غذا می‌کنید. شاید درست کردن یک غذای ساده مانند کوکوی سیب‌ زمینی، بالغ بر یک ساعت از وقت مفید شما را بگیرد اما با دستگاه غذاساز بعد از پوست کندن سیب‌ زمینی و تهیه مایع کوکو، کمتر از 10 دقیقه از وقت شما را به خود اختصاص خواهد داد. در ادامه قصد داریم تا شما را با مهم ترین امکانات و کاربرد های بهترین غذا ساز بیشتر آشنا کنیم.آسیاب کردن-خرد کردن-ورقه کردن-پوره کردن-له کردن.

مخلوط کردنشاید برخی از شما به این موضوع فکر کنید که غذاساز قابلیت خرد کردن مواد سفت مانند سیب ‌زمینی، گوجه و… ندارد، اما ما به شما می‌گوییم که سخت در اشتباهید؛ زیرا دستگاه غذاساز، چندکاره است و توان مقاومتی بالایی در برابر مواد خوراکی سفت دارد و با استفاده از یک تیغ پر قدرت، به‌ راحتی مواد سفت را به‌ اندازه دلخواه، خورد یا به خمیر تبدیل خواهد کرد. مخلوط‌کن، دستگاهی مشابه با غذاساز است که برخی‌ها این دو دستگاه را با یکدیگر به اشتباه خواهند گرفت. قابلیت‌های غذاساز به ‌مراتب بسیار بیشتر از مخلوط‌کن خواهد بود که در ادامه راهنمای خرید غذاساز به این قابلیت ها اشاره خواهیم کرد.

غذاساز چی بخریم؟

غذاساز چی بخریم؟ امروزه، غذاساز شکل مدرن‌تری را به خود گرفته است و اکثر شرکت‌ها با برندهای بزرگ و کوچک این دستگاه را وارد بازار کرده‌اند و برای فروش به دست مشتری، خدمات ویژه‌ای را ارائه دادند. با مطالعه راهنمای خرید غذاساز وقتی به بازار می‌روید، اطلاعات جامع و کاملی از این دستگاه و کاربردهایش در آشپزخانه دارید.دلیل اصلی و مهمی که افراد اقدام به خرید غذاساز می‌کنند، آماده شدن غذا در مدت ‌زمان کم است.اگر وقت کافی در منزل برای پخت ‌و پز ندارید یا به دلیل شاغل بودن در خارج از منزل دیگر توان و قدرت صرف زمان طولانی برای آشپزی ندارید، این وسیله بهترین گزینه برای تهیه و آماده‌سازی غذا شما خواهد بود.با راهنمای خرید غذاساز متوجه خواهید شد که کدام غذاساز مناسب شما و خانواده‌تان است.

اهمیت ظرفیت و گنجایش در هنگام خرید بهترین غذاساز

اهمیت ظرفیت و گنجایش در هنگام خرید بهترین غذاساز به شرح زیر است:دستگاه غذاساز در 3 سایز طراحی شده است.در سایز بزرگ و حجیم که 10 الی 13 نفر را ساپورت می‌کند، سایز متوسط غذاساز که تا 7 نفر و حجم کوچک که تا سقف 5 نفر می‌تواند غذا درست کند.اگر در یک خانواده 4 تا 5 نفره زندگی می‌کنید، دستگاه غذاساز 2 لیتری بسیار مناسب و کاربردی خواهد بود.اندازه‌های غذاساز تأثیری بر کارایی بیشتر یا کمتر دستگاه ندارند.مخزن‌های غذاساز از یک لیتر تا سه و نیم لیتر گنجایش مواد غذایی خشک را دارند.حال، زمانی که می‌خواهید مواد مایع را در درون دستگاه بریزید، به یاد داشته باشید که کاسه را پر نکنید؛ بلکه تا نصف بریزیددر هنگام خرید، درپوش غذاساز را چندین بار امتحان کنید تا بر روی ظرف محکم شود. ممکن است برخی درپوش‌ها و قالب‌ها با یکدیگر همخوانی نداشته باشند.

نقش توان و نیرو در هنگام خرید یک غذا ساز مناسب

نقش توان و نیرو در هنگام خرید یک غذا ساز مناسب به شرح زیر است:تمام مواد غذایی و قابلیت‌هایی که از دستگاه غذاساز در این مقاله گفته شد، به‌ راحتی با دستگاه‌های دیگر قابل تهیه نیستند.غذاساز از توان و نیروی زیادی برخوردار است. غذاسازها از 400 تا 1200W بیشتر نیرو و توان دارند.دستگاه‌های برقی هر چقدر از نیروهای بالاتری برخوردار باشند، توان و قابلیت‌های بسیار بالایی خواهند داشت و به قدرت دستگاه نیز افزوده خواهد شد.با راهنمای خرید غذاساز در این مقاله خواهید دانست که در هنگام خرید، یک دستگاه بالا 750W را برای خود انتخاب کنید تا بتوانید از قدرت بیشتر آن استفاده کنید.این دستگاه توان این را دارد تا در زمان زدن کلید OFF و ON عملکرد پالس داشته باشد.در اکثر دستگاه‌های غذاساز سرعت آن‌ها روی 10 درجه به ‌طور خودکار تنظیم شده است اما کلید پالس، به کارتان سرعت و دقت بیشتری خواهد داد.

کیفیت تیغه در هنگام خرید بهترین غذا ساز

کیفیت تیغه در هنگام خرید بهترین غذا ساز بسیار حائز اهمیت است. به طوری که:خرد کردن و ریز کردن، خمیر نان و کیک، همزن، خردهای درشت، رنده ریز و… هرکدام با یک تیغه جدا عملکردهای متفاوتی را انجام خواهند داد.از موارد مهمی که در هنگام خرید دستگاه باید به آن‌ها دقت کنید، این است که جنس تیغه‌ها استاندارد باشند تا هنگام خورد کردن مواد سفت نشکنند یا از دستگاه و جای خود جدا نشوند.اگر در محیط‌هایی زندگی می‌کنید که دارای رطوبت بالایی هستند، توجه کنید که تیغه‌ها زنگ نزنند.اگر در زمان خرید دقت کافی داشته باشید، تیغه و دستگاه مناسبی را تهیه خواهید کرد.تمام تیغه‌های غذاساز قابل تعویض هستند.

دارا بودن نمایشگر لمسی غذاساز در راهنمای خرید غذا ساز

امروزه به نسبت زمان‌های گذشته، لوازم برقی با پیشرفت‌های چشمگیری همراه هستند. صفحه نمایشگر لمسی در اکثر لوازم برقی بسیار کاربردی و کارایی آسان‌تری دارد و اجازه می دهد تا دستگاه‌های برقی شکل شکیل‌تری به خود بگیرند.توجه داشته باشید که برخی از شرکت‌های غذاساز به ‌جای صفحه لمسی دارای دکمه هستند.صفحه ‌نمایش لمسی دلیل بر آن نیست که غذاسازهای دکمه‌دار، کیفیت ندارند یا از کارکرد پایینی برخوردارند.صفحه ‌نمایش لمسی، پاک کردن غذاساز را آسان‌تر و شکل مدرن‌تری به آن‌ها خواهد داد.صرفاً به همین دلیل لوازمات برقی را امروزه به این شکل طراحی می‌کنند.

اهمیت گارانتی و خدمات پس از فروش در هنگام خرید غذاساز

اهمیت گارانتی و خدمات پس از فروش در هنگام خرید غذاساز به شرح زیر است:مهم‌ترین چیزی که در هنگام خرید کالای برقی بسیار مهم است، گارانتی خواهد بود.خرید وسیله با گارانتی و خدمات عرضه شده پس از فروش بسیار حائز اهمیت است.به‌خصوص اگر کالا گران ‌قیمت و بزرگی را خریداری می‌کنید، حتماً در موقع خرید از دارا بودن گارانتی برای کالا مطمئن شوید.معروف بودن کالا و برند بسیار مهم است؛ پس سعی کنید مقدار پول بیشتری بپردازید تا دستگاه دارای گارانتی و کیفیت بهتری باشد و بتوانید بیشتر از آن استفاده کنید.

برای خرید غذا ساز چقدر میخواهید هزینه کنید؟

یکی از مواردی که هنگام خرید غذاساز باید به آن توجه کرد، قیمت غذاساز و میزان بودجه ای است که برای خرید آن در نظر گرفتید:غذاسازها با توجه به اندازه‌هایی که دارند، از نظر قیمت با یکدیگر متفاوت هستند.علاوه بر اندازه، با توجه به برند نیز قیمت‌ها تفاوت‌هایی دارند که در هنگام خرید باید به آن‌ها توجه کرد.قیمت‌ها با یکدیگر چندان اختلاف زیاد و چشمگیری ندارند.پس سعی کنید بهترین گزینه را برای آشپزخانه خود و راحتی کارتان انتخاب کنید.

راهنمای خرید غذاساز

مزایای خرید غذاساز چیست؟ چه غذاهایی میتوان با غذاساز تهیه کرد؟

تهیه تمام مواد خوراکی و غذایی با غذاساز امکان‌پذیر خواهد بود. غذاسازها در سریع‌ترین زمان ممکن، بهترین خدمات آشپزی را به شما ارائه خواهند داد. هر چه مواد غذایی با یکدیگر بیشتر ترکیب و مخلوط شوند، غذاها جا افتاده‌تر و خوشمزه‌تر خواهند شد. وجود این دستگاه چندکاره غذاساز که قابلیت زیادی در تهیه غذا دارد، روند کار شما را در تهیه غذا بیشتر جلو می برند و شما دیگر هنگام آشپزی با محدودیت زمانی همراه نخواهید بود. برخی از غذاهایی که میتوانید با استفاده از غذاساز تهیه کنید عبارتند از:چرخ کردن گوشت و مرغ-درست کردن کره-تهیه انواع سس‌ها با غذاساز-درست کردن انواع خمیرمایه کوکو با غذاساز-تهیه سالاد با غذاساز-درست کردن انواع سوپ و فرنی-تهیه غذا کودک با غذاساز-خرد کردن انواع میوه و سبزی‌ها با غذاساز-درست کردن خمیر مایع کیک، نان و حلوا-درست کردن انواع بستنی‌ها-درست کردن ترشک و لواشک با میوه‌های مختلف.

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید