برترین ها, علم و تکنولوژی, نقد و بررسی

راهنمای خرید و بررسی مدل های ابمیوه گیری بوش

راهنمای خرید و بررسی مدل های ابمیوه گیری بوش

این دسته از محصولات در بوش سال های سال است که یکی از انتخاب های اول افراد برای منزلشان است و در واقع ابمیوه گیری بوش علاوه بر آن که یکی از پرفروش ترین محصولات این برند می باشد، از کم رقیبت ترین ها در میان بسیاری از مارک های موجود در دنیاست. ما در این مقاله برای شما مشخصات این دسته از محصولات را برای شما شرح خواهیم داد و با مقایسه آن ها به شما کمک خواهیم کرد تا بتوانید بهترین مدل را انتخاب نمایید و بدانید چرا بوش توانسته بهترین ها را در این محصول تولید کند؟لیست کامل این محصولات دارای مشخصاتی مشابه از لحاظ کارایی هستند که با دانستن این وجه های تشابه و در ادامه با تفاوت هایی که دارند می توانید راحت تر تصمیم بگیرید.در این مقاله از هوم کالا به راهنمای خرید و بررسی مدل های ابمیوه گیری بوش می پردازیم.

لازم به ذکر است که بوش دستگاه های خود را به صورت حرفه ای و تک کاره تولید می کند و مانند برخی از مارک های دیگر تلفیقی از اب مرکبات گیری و غیره را ندارد چراکه کاملاً به صورت تخصصی مدل ها طراحی شده اند و سهولت استفاده و طول عمر بالایشان آن را در اولویت انتخاب دستگاه های خانگی قرار داده است پس این محصولات تماماً به صورت تک کاره تولید شده اند و اگر توجه کنید بهترین مارک های دستگاه روند تولید تک کاره را در پیش دارند.

مخزن تفاله گیر: این محصولات دارای مخزن جدای تفاله گیر است و این امر به شما کمک می کند تا در هنگام آب گیری میوه جات خود نیاز نداشته باشید تا مانند برخی از برندهای دیگر دستگاه ابمیوه گیری خود را برای خالی کردن تفاله باز کنید چراکه به راحتی در هنگام پر شدن این مخزن می توانید آن را خالی کنید و کار آب گیری خود را ادامه دهید. توجه فرمایید که این گزینه در طراحی یکی از اولویت های بسیار مهم در انتخاب مدل است زیرا راحتی استفاده را برای شما رقم خواهد زد.

سیستم ضد چکه یا drip stop: در تکنولوژی که در این دسته از محصولات به کار برده شده است و از این رو زمانی شما اب میوه را می گیرید دیگر شاهد چکه قطرات باقی ماند در دستگاه به روی سطح کابینت خود نخواهید بود.پارچ آب گیری: این دستگاه یک پارچ اب گیری را به همراه دارند که در ارتفاعی مناسب با خروجی اب میوه گیری شما طراحی شده است و به راحتی در زیر این خروجی قرار می گیرد و شما می توانید کار اب گیری خود را با این پارچ راحت تر انجام دهید و فقط تفاوت آن ها در مدل های مختلف میزان حجم این پارچ ها است.

راهنمای خرید و بررسی مدل های ابمیوه گیری بوش

ایمنی هوشمند:بوش در تمامی مدل ها دارای ایمنی هوشمند هستند، این امر به سلامت و طول عمر دستگاهتان کمک خواهد کرد چراکه در صورتی که هر مورد احتمالی از جمله جا نیفتادن قطعات یا غیره در دستگاهتان پیش آید خود دستگاه کار اب گیری را متوقف خواهد کرد تا هیچ فشاری به دستگاه شما نیاید.شستشوی قطعات: دستگاه بوش در تمامی مدل ها قابلیت شستشوی قطعات در ماشین ظرفشویی را دارد و این امکان را به شما می دهد تا دیگر درگیر شستشوی قطعات با دست نباشد در حالیکه اطمینان خواهید داشت تا هیچ لطمه ای به قطعات موجود شما نخواهد خورد.

جنس بدنه: جنس بدنه های دستگاه های این دسته از محصولات یکسان می باشد و از لحاظ ظاهری طراحی با یکدیگر متفاوت هستند اما جنس تیغه های آن ها متفاوت می باشد که در ادامه و قسمت تفاوت ها به بررسی کامل آن ها می پردازیم.محفظه جمع آوری سیم: این قابلیت در جمع کردن سیم اضافه و داشتن ظاهری هرچه آراسته تر در تمامی مدل ها در نظر گرفته شده است.دستگاه ابمیوه گیری بوش در مدل های مختلف دارای تفاوت هایی است که به شرح آن ها به صورت کوتاه می پردازیم و پس از این بخش هر مدل را با یکدیگر مقایسه خواهیم کرد تا شما بدانید که در مدل های مختلف چه تفاوت هایی وجود خواهد داشت.قدرت وات: تفاوت اولیه، قدرت وات آن ها است که در برند بوش 700 – 1000 و 1200 وات محصولات تولید شده اند.

تیغه استیل و سرامیک: یکی از اصلی ترین تفاوت ها وجود تیغه های استیل یا سرامیک در مدل های مختلف است. تیغه سرامیک و استیل هر دو دارای کیفیت بالایی هستند اما اگر بخواهیم از اولویت آن ها به یکدیگر بگوییم تیغه های سرامیکی هیچ گاه کند نخواهد شد و در حفظ ویتامین های اب میوه شما نقش به سزایی دارد چراکه محققین به این نتیجه رسیدند که هنگام برخورد برخی از ویتامین ها به جنس استیل از بین خواهند رفت و از این رو در چندین سال اخیر کمپانی های بزرگ به تولید تیغه های نوین سرامیکی پرداخته اند.

نکته قابل توجه این است که در اینجا که سخن از کندی تیغه ها است باید بدانید که تیغه های استیل نیز دارای طول عمر بسیار بالایی هستند و مانند جنس تیغه های قدیمی لزوم تعویض آن ها بسیار کم است، راحت بگوییم که جنس استیل تیغه ها به راحتی با استفاده زیاد تا بیش از 10 الی 15 سال برای شما کار خواهد کرد و اگر شما مدل هایی با تیغه استیل را انتخاب کنید در زمان گرفتن آب میوه های اسیدی مانند لیمو ترش یا پیاز آن را پس از استفاده بشویید تا ماندگاری آن ها تیغه استیل را کند نکند و اگر این نکته را رعایت کنید می توانید تنها تفاوت این دو تیغه را در حفظ ویتامین ها آب میوه یا سبزیجات خود بدانید.

دهانه ورودی: سایز دهانه ورودی میوه جات 73 یا 84 میلی متر است که در مدل های مختلف متفاوت است، دهانه ورودی بزرگ تر امکان این را به شما می دهد که بتوانید قطعات بزرگ اتری از میوه یا سبزیجات را در دستگاه وارد نمایید بدون آنکه الزامی به خرد کردن آن ها داشته باشید اما توجه فرمایید که سایز کوچک تر آن نیز آن قدر کوچک نیست که شما را در ریختن میوه یا سبزی به داخل آب میوه گیری آزرده کند و کار را برای شما بسیار سخت کند.تعداد تنظیمات سرعت: تنظیمات سرعت دستگاه در مدل های مختلف 2 یا 3 تنظیم می باشد که تنظیم قدرت را در سطوح مختلف برای شما فراهم می سازد.ظرفیت پارچ و مخزن: ظرفیت مخزن آن ها 2 یا 3 لیتر و پارچ ابگیری این محصول 1.25 و یا 1.5 لیتر می باشد که بنا به انتخاب مدل های مختلف متفاوت می باشند.

ابمیوه گیری بوش مدل MES4010

در راهنمای خرید و بررسی مدل های ابمیوه گیری بوش باید گفت ،  این دستگاه از آخرین مدل های ابمیوه گیری با طراحی استیل و مشکی می باشد. این مدل دارای 1200 وات قدرت موتور و در واقع از پرقدرت ترین این برند می باشد. سایز دهانه 84 میلی متر نیز از طراحی های دهانه بزرگ این دستگاه است. تیغه سرامیک، ظرفیت پارچ 1.5 لیتر و مخزن تفاله 3 لیتر و 3 سطح تنظیم سرعت در مدل 4010 از خصوصیات این مدل می باشد.

ابمیوه گیری بوش مدل MES4000

در راهنمای خرید و بررسی مدل های ابمیوه گیری بوش باید گفت ، این مدل با تفاوت 200 وات با مدل بالاتر ذکر شده یعنی 1000 وات تولید شده است و دارای مشخصات یکسانی از لحاظ سایز دهانه ورودی، تیغه سرامیک، ظرفیت پارچ و مخزن تفاله گیر و تعداد تنظیم سرعت است. تنها یک تفاوت در ظاهر این دو مدل وجود دارد که اگر به تصویر آن ها دقت کنید می بینید که مدل 4000 ولوم و گوشتکوب بالایی آن به صورت یکپارچه مشکی است اما در مدل 4010 ولوم و قسمت بالایی این گوشتکوب با استیل دیزاین شده که ظاهر آن را کمی لوکس تر نسبت به این مدل کرده است. پس تفاوت این مدل تنها در این جزییات طراحی و قدرت وات آن ها می باشد.

راهنمای خرید و بررسی مدل های ابمیوه گیری بوش

ابمیوه گیری بوش مدل MES3500

این ابمیوه گیری خانگی دارای ترکیب رنگی سرمه ای و استیل و با قدرت 700 وات می باشد که از لحاظ قدرتی به نسبت دو مدل ذکر شده متفاوت است اما توجه داشته باشید که قدرت وات کمتر تنها تا میزانی در خشکی تفاله شما تأثیر می گذارد البته نه به این معنا که در حقیقت قدرت 700 وات آب میوه را به طور کامل و باکیفیت نگیرد. شما می توانید با همان کیفیت درخور بوش، کار آب گیری خود را انجام دهید. از دیگر مشخصات این مدل: داشتن تیغه استیل، ظرفیت پارچ 1.25، ظرفیت مخزن 2 لیتر و دهانه ورودی 73 میلی لیتر می توان اشاره نمود. همانطور که می بینید این مدل کاملاً از لحاظ این دسته از مشخصات با دو مدل ذکر شده بالا متفاوت است اما وجه تشابه های موجود که در ابتدا بدان اشاره کردیم و سطح قیمت پایین تر آن می تواند گزینه ای مناسب برایشما باشد.

ابمیوه گیری بوش مدل MES25A0

این مدل به رنگ سفید می باشد که با ترکیب زیبایی که با رنگ طوسی دارد این امکان را به شما می دهد تا بتوانید آن را با ست رنگی خانه خود راحت تر ست بنمایید. این مدل 700 وات قدرت و مشخصاتی کاملاً یکسان با مدل 3500 می باشد پس این دو مدل را می توانید با در نظر گرفتن دیزاین منزل و سلیقه تان با مشخصاتی کاملاً یکسان در آیتم انتخابی خود قرار دهید.در انتها امیدواریم که توانسته باشیم با بررسی دقیق در مدل های موجود آن، انتخاب را برایتان هرچه راحت تر کرده باشیم. شما عزیزان می توانید این دستگاه ها را در فروشگاه اینترنتی 20 بخر در صفحه مربوطه مشاهده فرمایید. هرگونه سؤال شما را بخش پشتیبانی ما در قسمت نظرات پاسخ خواهند داد اگرچه متخصصین ما به صورت تلفنی نیز پاسخگوی شما برای مشاوره می باشند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید