برترین ها, علم و تکنولوژی, نقد و بررسی

راهنمای خرید گریل بوش

راهنمای خرید گریل بوش

خرید گریل بوش به منظور تهیه غذاهای کبابی و بریانی بهترین انتخاب برای علاقمندان غذاهای کباب شده است. باید اعتراف کنیم که گریل بوش نوعی دستگاه غذاساز منحصربفرد است که بهرمندی از آن تجربه جدید و دلچسبی را از طعم غذاهای کبابی، استیک و بریان به همراه دارد. هرگز نمی‌توان نقش مهم این وسیله را در سهولت آشپزی منکر شد. حتی می‌توان از این محصول بوش به‌عنوان یک دستیار ماهر برای پذیرایی از میهمانان نام برد. زیرا با توجه به امکانات متعددی که دارد، به‌راحتی می‌توان با صرف اندکی زمان بهترین و خوشمزه‌ترین غذاهای مناسب برای پذیرایی را با آن آماده کرد.در این مقاله از هوم کالا قصد داریم به راهنمای خرید گریل بوش بپردازیم با ما همراه باشید

راهنمای خرید گریل بوش

با خرید گریل بوش می‌توان به یک دستگاه منحصربفرد برای تهیه انواع غذا با کیفیت عالی دسترسی داشت. محصول فوق مجهز به یک کوره مخصوص جهت پخت غذا، صفحات کبابی شیب‌دار و سینی مخصوص چربی ناشی از تخلیه پخت‌وپز غذا است. هنگام خرید گریل بوش مدل‌های مختلفی برای انتخاب وجود دارند که همه آن‌ها از قدرت و عملکرد ایده‌آلی برای آماده‌سازی غذاهای کبابی مختلف بهره‌مند هستند.برای معرفی گریل بوش باید بگویم که این دسته از محصولات برای پخت‌وپر غذاهای کبابی و بریان کارایی دارند.

گریل‌های بوش از تنوع خوبی برخوردار هستند و همه مدل‌ها کیفیت ساخت ایده‌آل و طول‌عمر بالایی دارند. همچنین به دلیل بهره‌مندی از فناوری‌های به‌روز امکانات متعددی را در اختیار کاربران قرار می دهند.با کمک گریل‌های بوش می‌توان غذاهای کبابی را با تنوع بیشتر در کمترین زمان ممکن آماده کرد. گریل‌های برند بوش به‌نحوی طراحی شده‌اند که حتی برای پخت مواد غذایی با ضخامت بالا نیر کارایی مطلوبی دارند. به این ترتیب کسانی که علاقمند به استیک و غذاهای کبابی با ضخامت بالا هستند، می‌توانند بدون دغدغه به سراغ مدل‌های مختلف گریل بوش بروند.

زیرا با توجه به قابلیت‌هایی که این دسته از محصولات بوش دارند هیچ گونه نگرانی بابت خام ماندن مغز غذا وجود ندارد. گریل‌های بوش دارای درجه حرارت‌های مختلفی برای تهیه غذا هستند که کاربران می‌توانند متناسب با نوع و ضخامت غذا درجه مناسب برای پخت استیک آبدار، کباب و غذاهای بریان را انتخاب کنند.با توجه به قابلیت‌های هوشمندانه‌ای که برای گریل‌های بوش در نظر گرفته شده است، پس از اتمام مرحله پخت هرگز غذا درون آن‌ها نمی‌سوزد. زیرا بلافاصله پس از پایان زمان پخت یک‌دست و یکنواخت دستگاه به‌صورت خودکار خاموش می‌شود.

راهنمای خرید گریل بوش

امکانات و تکنولوژی‌ های مهم در راهنمای خرید گریل بوش

بهره‌مندی از لولاهای متحرک و دادن حرارت یکنواخت به غذا

یکی از مهمترین ویژگی‌هایی که خریداران را متقاعد به خرید گریل بوش می‌کند لوله‌های متحرک آن است. زیرا این قابلیت امکان پخت انواع غذا نظیر مرغ بریان، انواع ساندویچ گوشت، سبزیجات با حجم بالا را برای کاربر به‌راحتی فراهم می‌سازد.دیگر عاملی که منجر شده است میزان تقاضای برای خرید گریل بوش بالا برود پخت یکدست و یکنواخت انواع غذا درون آن است. سبک طراحی همه مدل‌های گریل بوش به‌نحوی صورت گرفته که صفحات چدن آن به‌صورت یکنواخت در معرض حرارت قرار می‌گیرند. این ویژگی علاوه بر ارتقاء کیفیت پخت برای خوش طعم کردن غذا نیز موثر است.

بهره‌مندی از سینی چکه‌گیر

یکی از مهمترین ویژگی غذاهایی که با گریل آماده می‌شود کالری کم است. زیرا برای پخت‌و‌پز غذا درون گریل نیاز به استفاده از روغن نیست. علاوه بر آن در حین پخت نیز همه چربی‌های موجود در بافت غذا آب شده و از آن خارج می‌شود. کمپانی بوش برای استفاده بهینه و راحت‌تر از مدل‌های مختلف گریل اقدام به تعبیه سینی چپ گیر مخصوص برای آن‌ها کرده است. سینی چکه‌گیر در همه مدل‌های دستگاه گریل بوش به‌راحتی قابلیت جداسازی و تمیزکاری را دارد.

بهره‌مندی از حرارت بالا و پایین و قابلیت گرم نگه‌داشتن غذا

با خرید گریل بوش، می‌توان غذاهای کبابی و بریانی و همچنین انواع استیک را با کیفیت بسیار خوبی تهیه کرد. زیرا همه مدل‌های گریل بوش قابلیت حرارت از بالا و پایین صفحه را دارند. به این ترتیب همه قسمت‌های غذا به‌صورت کاملا یکنواخت از قسمت بالا و پایین در مجاورت گرما و حرارت قرار می‌گیرند. قابلیت فوق هم بر کیفیت ‌‌پخت و هم بر سرعت آماده سازی غذا تاثیر خوبی دارد.با خرید گریل بوش امکان گرم نگه‌داشتن غذا برای ساعات طولانی پس از پخت، نیز برای کاربر فراهم می‌شود. زیرا این دسته از محصولات علاوه‌بر پخت‌وپز برای گرم نگه‌داشتن غذا نیز عملکرد مطلوبی دارند و می‌توانند غذا را تا زمان سرو گرم نگه‌دارند. همچنین برای گرم کردن غذاهای سرد نیز می‌توان از گریل بوش بجای تستر استفاده کرد.

بهره‌مندی از صفحه چدنی نچسب و کنترل دمای جداگانه و تایمر هستند

خرید گریل بوش به کاربران این امکان را می‌دهد که صاحب یک غذاساز و کباب‌پز حرفه‌ای با قابلیت‌های خاص شوند. بهره‌مندی از صفحه چدنی نچسب، امکان کباب کردن انواع و اقسام مواد غذایی را با کمترین زحمت در پی دارد.مدل‌های مختلف گریل بوش دو کنترل جداگانه به منظور تنظیم حرارت بالا و پایین دستگاه دارند. بنابراین حرارت بالا و پایین به‌صورت جداگانه قابل تنظیم هستند.گریل‌های بوش به تایمر نیر مجهز هستند و از این‌رو احتمال سوختن غذا در آن‌ها بسیار کم است.

چند نکته مهم جهت خرید گریل بوش

توجه به مدل دستگاه

گریل بوش دارای انواع و اقسام مختلفی است هر چند که همه مدل‌های این نوع دستگاه پخت برای تهیه انواع و اقسام غذاهای کبابی استیک و موارد مشابه دیگر به‌کار می‌رود اما عملکرد برخی از مدل‌ها نسبت به مدل دیگر بهتر است. از این‌رو اولین و مهمترین نکته‌ای که در حین خرید گریل بوش باید مورد توجه قرار بگیرد مدل دستگاه است.دستگاه گریل بوش در مدل‌های برقی، گازی و زغالی وجود دارد که هر کدام از آنها امکانات و کارایی های خاص خود را دارند. پس لازم است موقع خرید از بین مدل‌های نام برده متناسب با معیارهای خرید و نوع انرژی که بیشتر و راحت‌تر در دسترس قرار دارد، دستگاه مناسب‌تر انتخاب شود.

به ابعاد و اندازه دستگاه توجه شود و میزان مصرف انرژی

در راهنمای خرید گریل بوش ، ابعاد و اندازه از دیگر نکات مهمی است که در حین خرید گریل بوش نیاز به توجه دارد. معمولاً مهمترین معیار برای انتخاب دستگاه گریل بوش با ابعاد و اندازه مناسب توجه به تعداد نفرات خانواده است. البته قابلیت جابجایی و محل قرارگیری دستگاه نیز از جمله مواردی هستند که در هنگام خرید گریل بوش جهت انتخاب مدلی با ابعاد مناسب نیاز به توجه دارند.مهمترین نکته برای خرید گریل برقی بوش توجه به میزان مصرف انرژی آن است. در واقع کسانی که از بین مدل‌های بوش مدل برقی را ترجیح می‌دهند باید به میزان برق مصرفی دستگاهی که جهت خرید انتخاب می‌کنند نیز توجه داشته باشند.

تعداد صفحه گریل و نحوه استفاده

نوع صفحه در گریل برقی بوش به دو شکل یکطرفه و دوطرفه است. فرآیند تهیه غذا در گریل‌های برقی دوطرفه سریع‌تر و با کیفیت‌تر صورت می‌گیرد. بنابراین کسانی که به دنبال خرید محصولی با سرعت‌عمل بالا هستند بهتر است به فکر خرید گریل برقی بوش باشند.همان‌طور که گفتیم گریل بوش در اشکال مختلف برقی، گازی و زغالی وجود دارد. باید متذکر شویم که در بین موارد نام برده گریل برقی بوش کاربری راحت‌تری دارد. به‌همین دلیل به کسانی که به دنبال تهیه دستگاه پخت با قابلیت استفاده راحت هستند، خرید گریل برقی بوش را پیشنهاد می‌دهیم.

به مشخصات فنی دستگاه توجه شود 

در راهنمای خرید گریل بوش ، دیگر نکته‌ای که در حین خرید دستگاه گریل بوش نیاز به توجه دارد مشخصات فنی دستگاه است. به‌عبارت دیگر نباید صرفاً ویژگی‌های ظاهری دستگاه برای خرید مورد توجه قرار بگیرد. زیرا قابلیت‌ها و سطح کارایی دستگاه متناسب با ویژگی‌های فنی آن تعیین می شود.بنابراین باید در حین خرید با توجه به ویژگی‌های فنی محصول گزینه‌ای را که بیشترین تناسب با نیاز را دارد انتخاب شود. به‌عنوان مثال هنگامی که دستگاه انتخابی برای خرید، گریل برقی بوش است لازم است که به قابلیت تنظیم حرارت آن توجه شود. زیرا قابلیت تنظیم حرارت عملکرد دستگاه را بسیار بهینه‌تر می‌کند.

جنس صفحه و نوع سینی گریل و قیمت دستگاه گریل

صفحه گریل برقی باید به واسطه مواد محافظ نچسب پوشانده شود. زیرا در این‌صورت علاوه‌بر آنکه استفاده آن راحت‌تر می‌شود امکان شستشوی آن در ماشین ظرفشویی نیز برای کاربر وجود دارد. همچنین کف سینی گریل باید شیارهای بیشتر و عمیق‌تری داشته باشد. زیرا در این صورت مواد غذایی بهتر گریل می‌شود. ارتفاع لبه سینی نیز باید مناسب بوده و در دو لبه آن مجرایی جهت خروج روغن تعبیه شده باشد.دیگر نکته مهم برای خرید گریل بوش توجه به قیمت آن است. با توجه به کیفیت و عملکرد مطلوب گریل‌های بوش معمولاً قیمت آن‌ها نسبت به دیگر موارد بالاتر است. اما با این حال لازم است که در بین مدل‌های مختلف بوش گزینه‌ای که بیشترین تناسب با میزان بودجه مورد نظر برای خرید را دارد انتخاب شود.

نحوه تشخیص گریل بوش تقلبی از اصل

راهنمای خرید گریل بوش

تشخیص اصل بودن محصولات بوش همیشه یکی از دغدغه‌های اصلی طرفداران این برند محبوب است. از آنجایی که محصولات کمپانی بوش طرفداران و خریداران زیادی دارد، امکان وجود نمونه‌های تقلبی آن‌ها در بازار بالا است. همین امر شرایط را برای خرید محصولات آن مخصوصاً در کشور ما با چالش مواجه می‌کند.روش‌های متعددی براین تشخیص گریل بوش تقلبی از اصل وجود دارد که خریداران می‌توانند با تکیه بر آن‌ها خرید ایمن و رضایت‌بخشی داشته باشند.

اولین توصیه‌ای که برای خرید گریل بوش می‌توان ارائه داد این است که هرگز نباید برای خرید گریل اصل بوش شهرهای مرزی را انتخاب کرد. زیرا احتمال وجود محصولات تقلبی برندهای معتبری نظیر بوش در این شهرها بسیار بالا است.نکته دوم پرهیز از خرید محصول با قیمت ارزان‌تر از قیمت رایج آن در بازار است. نباید فراموش کرد که فروش گریل بوش ارزان‌تر از قیمت واقعی آن بدون دلیل نیست. حتی می‌توان گفت یکی از راهکارهای تشخیص کالای اصل از تقلبی، تفاوت فاحش قیمت آن با قیمت واقعی است.

دیگر نکته مهم دیگر برای تشخیص گریل اصل از تقلبی توجه به کد محصول است. بوش آلمان تمام اجناس خود را با کد مدل توزیع می‌کند. بنابراین توجه به کد دستگاه می‌تواند یکی از روش‌های مناسب و قابل اعتماد برای تشخیص گریل تقلبی از اصل باشد. برای استفاده از این راهکار باید کد کالا را در سایت رسمی بوش وارد کرده و سپس تصویری که سایت بوش نمایش می‌دهد را با ویژگی‌های ظاهری دستگاه مقایسه کرد. البته اگر تصویر از طرف سایت نشان داده نشود، بدون شک گریل تقلبی است.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید