نقد و بررسی

ماشین لباسشویی بوش بهتر است یا ال جی؟

ماشین لباسشویی بوش بهتر است یا ال جی؟ یکی از سوالات رایج می باشد که خریداران با این سوالات دست و پنجه نرم می کنند و برای پایخ بهاین سوال لازم است تا در ابتدا در رابطه با نکات مهمی مانند مقایسه ماشین لباسشویی بوش و ال جی با استفاده از نظرات خریداران اطلاع داشته باشید. در این مقاله ازهوم کالا به موضوعات مهمی اشاره خواهیم کرد که در این میان می توان به معرفی برند ال جی، معرفی برند بوش، تفاوت ماشین لباسشویی بوش و ال جی از نظر قیمت، مقایسه موتور ماشین لباسشویی بوش و ال جی، آیا قطعات ماشین لباسشویی بوش و ال جی در کشور وجود دارد؟ و آیا نمایندگی رسمی بوش و ال جی در ایران وجود دارد؟ اشاره کرد.

خلاصه ای از ماشین لباسشویی بوش بهتره یا ال جی؟

ماشین لباسشویی بوش بهتر است یا ال جی؟ کاربران گرامی آی‌ پی امداد برای اینکه وقت کمتری از شما بگیریم، در این قسمت خلاصه ای از ماشین لباسشویی بوش بخریم یا ال جی؟ را مطرح کرده ایم.

تفاوت ماشین لباسشویی بوش و ال جی با استفاده از نظرات خریداران
  • از نظر خریداران هر دوی این ماشین لباسشویی ها دارای عملکرد بسیار خوبی می باشند و اکثر افراد از آن ها رضایت کامل دارند.
مقایسه ماشین لباسشویی بوش و ال جی از نظر قیمت
  • از نظر قیمتی هر دوی این ماشین لباسشویی ها دارای قیمت های تقریبا برابر می باشند.
خدمات پس از فروش لباسشویی بوش و ال جی چگونه است؟
  • بوش و ال جی به دلیل این که هیچ گونه نمایندگی در داخل کشور ندارند، خدمات پس از فروش رسمی نیز ارائه نمی دهند.
تفاوت موتور ماشین لباسشویی بوش و ال جی
  • موتور هر دوی این برندها از عملکرد بسیار خوبی برخوردار هستند.
تفاوت ظاهری ماشین لباسشویی ال جی و بوش
  • می توان باجرات گفت از نظر ظاهری هر دوی این برندها طراحی های جذاب و منحصر به فرد خود را دارند.
سر و صدای ماشین لباسشویی ال جی بیشتر است یا بوش؟
  • به نسبت سر و صدای ماشین لباسشویی بوش از ال جی کمی بیشتر می باشد.
قطعات ماشین لباسشویی بوش و ال جی پیدا می شوند؟
  • با توجه به اینکه ماشین لباسشویی بوش و ال جی در کشورهای خارجی تولید می شود ممکن است در صورت خرابی قطعات ماشین لباسشویی به سختی پیدا شود.
تفاوت مصرف انرژی ماشین لباسشویی ال جی و بوش
  • هر دوی این برندها دارای رتبه های A، A+ و A++ هستند.
تفاوت برنامه‌ های شستشوی لباسشویی ال جی و بوش
  • به نسبت برنامه شستشوی لباسشویی بوش از ال جی بیشتر می باشد.
نمایندگی رسمی بوش و ال جی در ایران
  • در حال حاضر هیچ نمایندگی رسمی ال جی و بوش در ایران وجود ندارد.

معرفی برند ال جی

یکی دیگر از مدل های بسیار محبوب و پرفروش در ایران، برند ال جی است. این برند در رتبه بندی برندهای معروف ماشین لباسشویی در ایران رتبه دوم را دارد و یکی از پرفروش ترین های بازار است. یکی از ویژگی های این برند کیفیت بالای آن است. قیمت ماشین لباسشویی ال جی در بازار ایران بین 10 تا 30 میلیون است. با توجه به نظرات و بررسی های بسیاری از خریداران می توان نتیجه گرفت که بسیاری از افرادی که محصولات ال جی را خریداری کرده اند راضی بوده اند.

معرفی برند بوش

برند بوش یکی از تولید کنندگان ماشین لباسشویی می باشد که توانسته توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. ماشین های لباسشویی ال جی به دلیل عملکرد بسیار خوبی که از خود نشان داده اند، جزو محبوب ترین ها به حساب می آیند. اما لازم به ذکر است که قیمت محصولات این برند کمی بالاتر از رقبا می باشد و برای برخی از افراد یک نوع محصول لوکس به حساب می آید.

 

مقایسه ماشین لباسشویی بوش و ال جی با استفاده از نظرات خریداران

ماشین لباسشویی بوش بهتر است یا ال جی؟ هر دو این ماشین لباسشویی ها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند و توانسته اند تا توجه و رضایت اکثر خریداران را به خود جلب کنند و می توان گفت تقریبا تمامی کاربرات از هر دوی ین محصولات راضی بودند. در صورتی که هر یک از این برندها را خریداری کنید، رضایت کامل خواهید داشت.

تفاوت ماشین لباسشویی بوش و ال جی از نظر قیمت

از نظر قیمتی هر دوی این ماشین لباسشویی ها دارای قیمت های برابر می باشند. همچنین مدل های هر برند دارای قیمت های مجزا می باشند. لازم به ذکر است که این دو برند به دلیل این که برندهای خارجی می باشند، دارای قیمت های بالاتری نسبت به تولیدات داخل هستند.

مقایسه موتور ماشین لباسشویی بوش و ال جی

امروزه هنگام خرید ماشین لباسشویی از نظر موتور دو مدل تسمه دار و بدون تسمه سخته می شود و دلیل تفاوت قیمت این دو مدل به تفاوت در نوع کارایی، کیفیت شستشو، طول عمر، مصرف انرژی، میزان لرزش و صدای دستگاه به همراه کاهش مصرف انرژی می باشد. اولین بار ال‌ جی بود که تولید ماشین‌ های لباسشویی بدون تسمه را آغاز کرد. ماشین آلات و کم کم برندهای دیگر هم از این امکان استفاده کرده اند. برند جدید بوش از نوع موتور لباسشویی بدون تسمه نیز استفاده کرده است. بنابراین می توان گفت اگر قصد خرید ماشین لباسشویی را دارید، این دو برند از نظر کیفیت موتور و استفاده از تکنولوژی جدید در آن با یکدیگر برابری می کنند. لازم به ذکر است که سیستم موتور تسمه صدای بیشتری تولید می کند.

مقایسه ظاهری ماشین لباسشویی ال جی و بوش

به طور کلی ماشین لباسشویی ها دارای سه مدل مدل درب جلو، مدل درب بالا و مدل دوقلو هستند که هر کدام بر اساس نیاز مشتری قابلیت های خاص خود را دارند. اما یکی از با ارزش ترین انتخاب برای خرید ماشین لباسشویی درب از جلو است، به علاوه پرفروش ترین مدل ماشین لباسشویی در بازار است و اکثر مردم استفاده این دستگاه را انتخاب می کنند. با استفاده از تکنولوژی جدید در این دستگاه کلیه سفارشات و لباسشویی ها به صورت تمام اتوماتیک بوده و میزان مصرف آب کمتر از مدل های دیگر می باشد.

 

خدمات پس از فروش لباسشویی بوش و ال جی

بوش و ال جی به دلیل این که هیچ گونه نمایندگی در داخل کشور ندارند، خدمات پس از فروش نیز ارائه نمی دهند و همین موضوع باعث شده تا خریداران از این ویژگی مهم شرکت های تولید کننده محروم باشند.

صدای ماشین لباسشویی ال جی بیشتر است یا بوش؟

سر و صدا بخشی از لباس های شسته شده شماست. شما هرگز ماشین لباسشویی بی صدا پیدا نمی کنید، اما چه ماشین لباسشویی بی صداتر است؟ همانطور که در مقایسه موتور این دو برند گفتم سیستم موتور تسمه صدای بیشتری تولید می کند و این باید به این معنی باشد که ماشین لباسشویی بوش در حین کار صدای بیشتری دارد. اگرچه دارای موتور تسمه ای است، اما تکنولوژی ماشین لباسشویی های جدید بوش به قدری قدرتمند است که با وجود موتور تسمه ای، این صدا به طرز عجیبی کاهش می یابد و به جرات می توان گفت که از نظر تولید صدا تفاوتی ندارد. شاید در برخی مدل های جدید و موجود در ماشین لباسشویی ال جی، لرزش ها و صداهای زیادی را شاهد خواهید بود و به همین دلیل است که نمی توان گفت صدای ماشین لباسشویی کدامیک از برندها کمتر است.

آیا قطعات ماشین لباسشویی بوش و ال جی در کشور وجود دارد؟

با توجه به اینکه ماشین لباسشویی بوش و ال جی در کشورهای خارجی تولید می شود ممکن است در صورت خرابی قطعات ماشین لباسشویی به سختی پیدا شود.

مقایسه مصرف انرژی ماشین لباسشویی ال جی و بوش

پرفروش ترین مدل های جدید هر دو برند به لطف استفاده از اینورترها و موتورهای پله ای کم مصرف هستند و دارای رتبه های A، A+ و A++ هستند. استفاده از این موتورها باعث کاهش مصرف انرژی می شود. مصرف آب و برق و کیفیت شستشو نیز افزایش یافته است، بنابراین اگر قصد خرید ماشین لباسشویی را دارید، این دو برند انتخاب های خوبی در این زمینه هستند.

برنامه‌ های شستشوی لباسشویی ال جی بیشتر است یا بوش؟

هر دو برند دارای برنامه های شستشوی مختلفی هستند که متناسب با نیاز شما می باشد. بسته به مدلی که از بوش یا ال جی انتخاب می کنید، برنامه های مختلفی را در پنل آن خواهید دید. اما در کل تعداد برنامه شستشوی ماشین لباسشویی بوش کمی بیشتر از ال جی است. در نهایت می توان گفت بسته به مدل ماشین لباسشویی بوش یا ال جی معمولا سرعت چرخش دیگ یکسان و قابلیت خشک شدن لباس ها نیز یکسان است.

آیا نمایندگی رسمی بوش و ال جی در ایران وجود دارد؟

در گذشته شرکت های بوش و ال جی دارای نمایندگی رسمی در ایران بودند، اما در حال حاضر هیچ نمایندگی رسمی این شرکت ها در ایران وجود ندارد و شرکت های دیگری وظیفه تعمیرات لوازم خانگی این برند را بر عهده دارند.

امکانات و فناوری های مورد استفاده در ماشین لباسشویی بوش و ال جی

در نهایت برای پاسخ به این سوال که ماشین لباسشویی بوش بهتر است یا ال جی باید به ویژگی ها و قابلیت های هر دو برند توجه کرد تا انتخابی مطمئن و عالی داشته باشید. ماشین لباسشویی بوش دارای عملکردهایی مانند تنظیم زمان شروع شستشو (Time Delay)، شستشوی سریع (Mixed Load)، شستشوی قدرتمند برای یک ساعت Power Wash 60، سیستم بهینه سازی انرژی و زمان (Vario Perfect)، نمایشگر دیجیتال، حداکثر سرعت موتور 1600 دور در دقیقه، 16 نوع تکنولوژی لکه بری برای از بین بردن لکه از لباس های سنگین در برنامه های شستشو، امکان افزودن لباس در حین کار، سیستم تشخیص سطح دستگاه، فناوری اسپری آب سه بعدی برای نفوذ بهتر آب به لباس، محفظه ضد لرزش، برنامه شستشوی زنگ پایان و … می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید