برترین ها, علم و تکنولوژی, نقد و بررسی

ابزارهای پخت و پز بوش

ابزارهای پخت و پز بوش

ابزارهای پخت و پز بوش برای آشپزی بهترین انتخاب هستند. زیرا تمامی ابزارهایی که برای پخت و پز و تهیه غذا از جانب بوش راهی بازار شده است، از همه جهات نسبت به دیگر موارد مشابه خود در بازار برتری دارند. برند بوش یک برند بسیار محبوب و معتبر بوده و متعلق به آلمان است. همه محصولاتی که از این تولید کننده عرضه می‌شوند یک خصوصیت مشترک که شامل کیفیت ساخت بی‌نظیر است، دارند.بنابراین اگر می‌خواهید، بهترین ابزارهای پخت و پز موجود در بازار را برای تهیه غذا دم دست داشته باشید، توصیه می‌کنیم به سراغ تولیدات بوش بروید. در این مقاله از هوم کالا قصد داریم ابزارهای پخت و پز بوش را معرفی کنیم، به شما نیز پیشنهاد می‌دهیم تا انتهای مطالب همراه بمانید و از ابزارهای کاربردی بوش برای پخت و پز اطلاعات بیشتری به دست بیاورید.

معرفی ابزارهای پخت و پز بوش

کمپانی بوش از سال ۱۸۸۶ نزدیک به یک قرن و نیم پیش فعالیت خود را آغاز کرده است. این کمپانی دامنه فعالیت گسترده‌ای دارد که تولید لوازم و ابزار الکترونیکی خانگی را نیز شامل می‌شود. یکی از زمینه‌هایی که این برند به صورت تخصصی در آن فعالیت دارد تولید ابزارهای پخت و پز است.به‌عبارت دیگر ابزارهای پخت و پز برند بوش که در حال‌حاضر تولید و عرضه می‌شوند، نتیجه یک قرن‌و‌نیم تجربه است. به جرات می‌توان گفت که کمپانی بوش پیشکسوت‌ترین تولید کننده ابزارهای پخت‌وپر‌‌ در دنیا به‌شمار می‌رود و آوازه کیفیت محصولات آن در همه‌جای دنیا پیچیده است.دیگر ویژگی مشترک قابل ذکر برای ابزارهای پخت و پز تولید بوش به‌روز بودن و کاربردی بودن آن‌هاست.

کمپانی فوق همواره در نوآوری و عرضه محصولات جدید با کاربری بهینه پیشگام بوده بهترین و کاربردی‌ترین ابزارها را تولید می‌کند.به همین دلیل در اکثر موارد مدرن‌ترین ابزارها در لیست تولیدات آن قرار دارد. هرچند طی چند سال اخیر به دلیل شدت گرفتن تحریم علیه ایران و افزایش بی‌رویه قیمت ارز امکان دسترسی ایرانیان به محصولات بوش سخت‌تر شده است.اما با این حال هنوز هم این برند طرفداران زیادی در ایران دارد و بسیاری از بانوان معتقد هستند که به‌کارگیری لوازم پخت و پز بوش، موجب افزایش کیفیت آشپزی آن‌ها می‌شود. البته اگر بخواهیم از حق نگذریم واقعیت نیز چنین است. این دسته از محصولات بوش المان از هر نظر فوق‌العاده بوده و همواره در همه جای دنیا در کانون توجه قرار دارند. ابزارهای پخت و پز بوش شامل موارد زیر هستند.

فر بوش

یکی از ابزارهای پخت و پز بوش شامل فر بوش است. فرهای بوش از هر نظر قابلت تمجید و تعریف را دارند. این دسته از محصولات بوش در کشور ما بسیار پرطرفدار بوده و به‌جرأت می‌توان گفت که یکی از پرفروش‌ترین لوازم پخت و پز بوش در ایران شامل فرهای آن است.این دسته از محصولات ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی بالقوه‌ای دارند. به نحوی که اشپزهای حرفه‌ای از هر نظر آن‌ها را تایید می‌کنند. ناگفته نماند تنوع فرهای بوش بسیار ایده‌آل بوده و شما به‌راحتی می‌توانید، از بین آن‌ها گزینه مورد نظر خود را برای خرید انتخاب کنید.این محصولات از کیفیت ساخت بی‌نظیر و طول‌عمر بالای بهره‌مند هستند و سالیان سال بدون دغدغه قابلیت بهره‌گیری را دارند.

همچنین دامنه دمای فرهای بوش گسترده بوده و می‌توانید متناسب با نوع غذا دمای ۳۰ الی ۳۰۰ درجه را برای پخت انتخاب کنید.همچنین اکثر مدل‌های موجود مجهز به صفحه نمایشگر هستند که در برخی مدل‌های رده بالا، نوع نمایشگر رنگی گرافیکی و لمسی است. با وجود نمایشگر امکان مدیریت دستگاه در حین استفاده بسیار راحت بوده و کیفیت آشپزی و همچنین تهیه کیک و شیرینی را بسیار مرتفع می‌کند.بوش برای طراحی و تولید این دسته از محصولات جدیدترین تکنولوژی‌های را به کار رفته است و علی‌رغم برنامه‌های متعدد پخت‌وپز، فر بوش کاربری بسیار راحت و بدون دغدغه‌ای دارد.

اجاق گاز صفحه ‌ای بوش

ابزارهای پخت و پز بوش

همانطور که گفتیم بوش پیشینه درخشانی دارد و سالیان سال است که در زمینه تولید ابزارهای پخت و پز و دیگر لوازم برقی منزل فعالیت می‌کند. اجاق گاز صفحه‌ ای بوش از دیگر ابزارهای پخت و پز بوش است که این گزینه نیز موارد متنوعی را در بر می‌گیرد. این دسته از لوازم پخت‌و‌پز بوش معمولا در جنس استیل و شیشه مرغوب وجود دارند و هر دو جنس از نظر کیفیت و کارایی در سطح بسیار مطلوبی هستند. این مدل گازها هم به‌صورت توکار و هم رومیزی عرضه می‌شوند که هر دو دسته جذاب و زیبا هستند. منتهی مدل‌های توکار طراحی شیک‌تر و لوکس‌تری دارند.هر دو مدل با ابعاد و تعداد شعله‌های متنوع موجود هستند و شما باید متناسب با معیارهای مختلف گزینه مناسب را بخرید.

همه اجاق گازهای صفحه‌ای بوش از قابلیت تنظیم درجه دما بهره‌مند هستند. منتهی تعداد درجه تنظیم دما بر اساس مدل آن‌ها متفاوت است. همچنین همه آن‌ها مجهز به ترموکوپل بوده و هر زمان که بنابر دلایلی نظیر سر رفتن غذا گاز خاموش شود، جریان گاز نیز به‌طور قطع می‌شود.به این ترتیب دیگر خطرات نظیر آتش سوزی و گاز گرفتگی به دلیل نشتی گاز با این دسته از محصولات بوش منتفی است. همچنین شعله‌های گاز نیز به سیستم ایمنی مجهز هستند. دیگر ویژگی مشترک بین همه اجاق گازهای صفحه‌ای بوش وجود فندک خودکار است.مدل‌هایی که قابلیت نصب روی کابینت را دارند، برای آشپزخانه‌های کوچک واقعا کاربردی هستند و اگر فضای آشپزخانه شما نیز کوچک است، برای رفع مشکل کمبود فضا توصیه می‌کنیم از این وسیله پخت‌وپز استفاده کنید.

توستر بوش یکی از ابزارهای پخت و پز بوش

توستر بوش نیز در بین همه موارد موجود در بازار از نظر کیفیت و کارایی بهترین است. این دسته از ابزارهای پخت و پز بوش در تنوع بالایی وجود دارند. شما می‌توانید متناسب با نیاز خود از بین موارد موجود گزینه مناسب برای خرید انتخاب را انتخاب کنید.معمولا توسترهای بوش از نظر توان، ابعاد، ظرفیت، طراحی ظاهری، رنگ، فناوری و برنامه‌های کاربردی با یکدیگر متفاوت هستند. اما اکثر آن‌ها بدنه‌ای عایق ‌کاری شده دارند و از این‌رو هنگامی که دستگاه در حال کار است، بدنه خارجی آن داغ نمی‌شود. این دسته از محصولات بوش به‌نحوی طراحی شده‌اند که کار با آن‌ها بسیار راحت است.همچنین مجهز به یک سینی مخصوص هستند که سینی مذکور مانع از ریختن خرده‌های نان به درون دستگاه می‌شوند.

اکثر مدل‌های توستر بوش به قابلیت خاموش شدن خودکار و سنسور الکترونیکی ثابت نگه داشتن دما مجهز هستند.به همین دلیل پس از داغ شدن نان دستگاه خودکار خاموش می‌شود و دیگر نان در معرض سوختگی قرار ندارد. همچنین مجهز به محفظه نگهداری سیم نیز هستند و پس از اتمام کار می‌توانید سیم را درون محفظه قرار دهید.این ویژگی به آشپزخانه شما نظم بیشتری می‌دهد. دیگر ویژگی قابل ذکر برای توستر بوش قابلیت گرمادهی یکنواخت است که سبب می‌شود همه قسمت نان درون دستگاه به یک میزان دما دریافت کنند. ناگفته نماند که در حال‌حاضر برخی از توسترهای بوش علاوه‌بر داغ کردن انواع نان، کاربردهای دیگری نیز دارند.

گریل بوش

یکی دیگر از ابزارهای پخت و پز بوش شامل گریل است. گریل بوش نیز بی‌نظیر بوده و با تنوع بسیار بالایی در دسترس شما قرار دارد. گریل‌های بوش از نظر توان، ابعاد، شکل ظاهری، برنامه کاربردی با هم متفاوت هستند. این دسته از محصولات اغلب برای تهیه غذاهای کبابی کاربرد دارند.البته برای تهیه پیتزا، استیک، کباب باربیکیو، ساندویچ نیر می‌توانید از این دستگاه استفاده کنید. گریل‌های بوش سطح نچسبی دارند و آشپزی با آن‌ها بسیار راحت است. همه مدل‌های گریل بوش به نحوی طراحی شده‌اند که غذا درون‌ها کاملا یکنواخت پخت می‌شود و همچنین مجهز به یک یا دو صفحه مورب با قابلیت جذب روغن و چکه‌گیر هستند.

این ویژگی نیز پخت‌وپز با این دسته از محصولات بوش را بسیار راحت کرده است. از آنجایی بیشتر مدل‌های گریل بوش مجهز به لولاهای قابل انعطاف هستند، می‌توانید به منظور جا دادن غذاهای حجم گریل را در چندین حالت مختلف تنظیم کنید.همچنین قابلیت تنظیم دما و چراغ پیلوت نیز برای بیشتر مدل‌های گریل بوش تعبیه شده است. در نتیجه این دسته از محصولات بوش عملکرد یکنواختی دارن و پس از رسیدن به دمای مورد نظر، به صورت خودکار خاموش می‌شوند. سبک طراحی گریل‌های بوش به نحوی صورت گرفته است که فضای کمتری را اشغال می‌کنند و برخی از مدل‌های آن به راحتی قابل جابجایی هستند.

هود بوش

یکی دیگر از ابزارهای پخت و پز بوش شامل هود است. هود آشپزخانه بوش نیز در چند سری به بازار عرضه‌ شده که هر سری دربردارنده مدل‌های متنوعی است. کمپانی بوش برای تولید این دسته از محصولات خود از به‌روزترین و کاربردی‌ترین فناوری‌ها و همچنین بهترین متریال‌ها بهره برده است به همین دلیل طبق انتظار هودهای بوش نیز نظیر دیگر محصولات آن کاملاً باکیفیت بوده و از عملکرد ایده‌آلی بهره‌مند هستند.هودهای بوش در کشور ایتالیا و زیر نظر کمپانی اصلی به تولید می‌رسند. این دسته از محصولات علی‌رغم مصرف انرژی پایین عملکرد بسیار مطلوبی و صدای آرامی دارند.

همچنین مجهز به موتورهای پر قدرتی هستند و از اینرو قدرت مکش آن‌ها فوق‌العاده است. امکان تنظیم سرعت نیز برای هودهای بوش وجود دارد.یکی از مهم‌ترین ویژگی این محصولات بهره‌مندی از فیلتر روغن فلزی است. بنابراین امکان شستشو فیلتر آن‌ها حتی با ماشین ظرفشویی نیز وجود دارد. با استفاده از هود‌های برند بوش نتنها بوی اضافی غذا در خانه باقی نمی‌ماند.بلکه چرب شدن و همچنین کثیف شدن کابینت‌ها و دیگر ظرف و ظروف موجود در آشپزخانه نیز منتفی می‌شود. زیرا قدرت مکش آنها بسیار ایده‌آل بوده و بهترین عملکرد را در مقایسه با دیگر محصولات دارند.

پلوپز بوش

پلوپز نیز یکی دیگر از ابزارهای پخت و پز بوش است که این دسته از محصولات نیز با تنوع مطلوبی در دسترس شما قرار دارد. باید متذکر شویم که پلوپز بوش حزو پرطرفدارترین پلوپز‌های موجود در بازار به‌شمار می‌رود.این دسته از محصولات بوش نیز در مقایسه با دیگر موارد موجود از قابلیت‌ها و فناوری‌های بیشتری برخوردار هستند. برخی از مدل‌های پلوپز بوش علاوه بر تهیه برنج کاربردهای دیگری نیز دارند. جالب است بدانید که برخی از پلوپز‌های بوش مجهز به ۵۰ برنامه اتوماتیک برای پخت بوده و از این‌رو استفاده از آن‌ها سرعت عمل و همچنین ابتکار شما در آشپزی را بسیار ارتقا می‌دهد.

هرچند که از این دسته محصولات به‌عنوان پلوپز یاد می‌شود. اما واقعیت این است که پلوپزهای بوش علاوه بر پخت برنج با بهترین کیفیت برای تهیه انواع خورشت، سوپ، پاستا، آش، کیک و شیرینی نیز کارایی دارند.همچنین از نظر طراحی ظاهری بسیار جذاب بوده و کاملاً مدرن و به‌روز هستند. به این ترتیب شما می‌توانید پلوپز مورد نظر خود را در ظرفیت مناسب و همچنین با برنامه‌های کاربردی مورد نظر از بین موارد موجود به‌راحتی انتخاب کرده و خرید کنید.

غذاساز بوش یکی از ابزارهای پخت و پز بوش

ابزارهای پخت و پز بوش

غذاساز بوش یکی از حرفه‌ای‌ترین ابزارهای پخت و پز بوش به‌شمار می‌رود و این دسته از لوازم مناسب برای آشپزی نیز با تنوع بالای وجود دارد. هر کدام از غذاساز های بوش مجهز به کلی برنامه‌های متنوع و قابلیت‌های کاربردی برای تهیه غذا هستند.غذاسازهای بوش از نظر کیفیت و طول‌عمر نیز نظیر دیگر ابزارهای برند بوش کاملاً قابل تایید اعتماد بوده و شما با خیال راحت می‌توانید گزینه‌ای را که احساس می‌کنید با نیازها و خواسته‌های شما بیشترین تناسب دارد انتخاب کنید.معمولاً غذاساز‌های بوش از نظر، ظرفیت، قابلیت‌ها و برنامه‌های کاربردی و همچنین قیمت با یکدیگر متفاوت هستند.

به‌طور کلی اکثر مدل‌های غذاساز بوش دارای قابلیت‌هایی نظیر پوره ساز، رنده‌های درشت و ریز، همزن خمیر زن، رب ساز، بستنی ساز، چرخ گوشت، دیسک آمولسین ساز و غیره هستند.همچنین همه آن‌ها مجهز به پایه‌های ضد لرزش بوده و از این رو کار با آن‌ها بسیار راحت است. دیگر ویژگی مشترک غذاساز‌های بوش این است که همه قطعات آن‌ها قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارند.به‌طور کلی غذاساز های بوش کاربری بسیار راحتی دارند و استفاده از آن‌ها برای شما با هیچ دغدغه‌ای به‌همراه نیست. بلکه می‌توانید خیلی راحت با توجه به امکاناتی که این دسته از محصولات بوش در دسترس شما قرار می‌دهند بهترین و متنوع‌ترین غذاها را با طعم و مزه عالی برای خود و خانواده درست کنید.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید