برترین ها, علم و تکنولوژی, نقد و بررسی

مقایسه جاروبرقی بوش و پاناسونیک

مقایسه جاروبرقی بوش و پاناسونیک

جاروبرقی های کیسه ای پرفروش ترین نوع جاروبرقی هستند و برندهای زیادی در زمینه ساخت این نوع جاروبرقی فعالیت می کنند. بوش و پاناسونیک دو مورد از بهترین مارک های جاروبرقی کیسه ای هستند. در این مطلب در مجله هوم کالا به مقایسه جاروبرقی بوش و پاناسونیک پرداخته می شود، با ما همراه باشید.

جاروبرقی بوش بهتر است یا پاناسونیک؟

زیبایی هر خانه و محیطی با پاکیزگی و تمیز بودن آن رابطه مستقیم دارد و راه حل پاک‌سازی سریع و بدون دردسر خانه استفاده از یک جاروبرقی قدرتمند و با کیفیت است.اما یک جاروبرقی خوب با کیفیت چه ویژگی‌هایی دارد؟ و جاروبرقی های کدام برند در بالاترین سطح از کیفیت قرار دارند؟ در این مطلب به پاسخ این دو پرسش خواهیم پرداخت.برندهای زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند و اکثر آنها حرفه‌ای و بسیار قدرتمند هستند. برندهایی مثل سامسونگ، فیلیپس، پاناسونیک، دوو، ال جی، هیتاچی و بوش.

جاروبرقی های هر کدام از برندهایی که نام برده شد ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فرد خود را دارند. به همین واسطه تصمیم گرفتیم جاروبرقی همه آنها را مورد بررسی قرار دهیم.در این مطلب به مقایسه جاروبرقی بوش و پاناسونیک می‌پردازیم و ۱۰ جاروبرقی برتر آنها را معرفی می‌کنیم. در مطالب بعدی جاروبرقی سایر برندها را مقایسه خواهیم کرد.در این راهنمای خرید جاروبرقی بوش و پاناسونیک بهترین مدل های جاروبرقی آنها معرفی و مورد بررسی قرار خواهند گرفت تا بهترین و به‌صرفه‌ترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین جاروبرقی های پاناسونیک و بوش

شرکت بوش (Bosch) یکی از با تجربه‌ترین شرکت‌های این حوزه به شمار می‌آید و کیفیت جاروبرقی های آن در بالاترین سطح قرار دارند و مجهز به پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها هستند. تنوع کالایی بالا یکی از بارزترین ویژگی‌های این برند است.این شرکت آلمانی با بیش از ۱۳۰ قدمت و کسب تجربه تبدیل به برندی معتبر و قابل اعتماد در سراسر دنیا شده و قرار گرفتن مارک آن بر روی هر محصولی (به‌ویژه محصولات خانگی) قطعا نقش پررنگی در ترغیب افراد (برای خرید آن) خواهد داشت.بوش فعالیت گسترده‌ایی در زمینه ساخت لوازم خانگی دارد و علاوه‌بر جاروبرقی، اتو بخار – آبمیوه‌گیری – ماشین ظرفشویی – ماشین لباسشویی – یخچال فریزر – اسپرسو ساز و قهوه ساز مایکروویوهای آن نیز با کیفیت هستند.

پاناسونیک (Panasonic) نیز برند بسیار قدرتمند و معتبری در زمینه ساخت لوازم خانگی است و محصولات خانگی متنوعی از آن در  بازار موجود است. جاروبرقی های پاناسونیک جز با کیفیت‌ترین محصولات این شرکت هستند.این شرکت ژاپنی در سال ۱۹۱۸ پایه‌گذاری شده و تا امروز حجم زیادی از محصولات مختلف را تولید و عرضه کرده است. جاروبرقی های پاناسونیک مجهز به ویژگی‌ها و قابلیت‌های متعددی هستند که کیفیت عملکرد آن را افزایش می‌دهند.پاناسونیک نیز مانند بوش طیف گسترده‌ایی از محصولات خانگی را از چرخه تولید خود عبور می‌دهد. مایکروویو – آبمیوه‌گیری – اتو بخار – تلویزیون – چرخ گوشت – کولر گازی دیگر محصولات پرفروش این برند قدرتمند و بزرگ هستند.

جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CG713

اگر به دنبال خرید یک جاروبرقی با قیمت پایین و در عین حال کیفیت عالی هستید جاروبرقی MC-CG713 انتخابی مناسب و به‌صرفه برای شما است. این جاروبرقی علاوه‌بر قدرت عملکرد فوق‌العاده، طراحی بسیار شکیل و زیبایی نیز دارد.استفاده از موتور قدرتمند، کیسه با کیفیت و فیلترهای بهداشتی، سرعت و قدرت عملکرد این جاروبرقی را افزایش داده و آن را تبدیل به گزینه‌ایی مناسب و برای خرید کرده است. لوله تلسکوپی جاروبرقی از جنس پلاستیک است.این جاروبرقی در رنگ‌های مختلفی عرضه می‌شود و ترکیب رنگ سیاه و سفید با نوع طراحی بدنه آن بیشتر سازگاری دارد و انتخابی زیباتر خواهد بود. لوله جاروبرقی از نوع تلسکوپی و مجهز به کلید تنظیم مکش نیز است.

جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CJ913

جاروبرقی MC-CJ913 عملکرد تقریبا مشابهی با مورد قبلی دارد. این جاروبرقی با توجه به قیمت مناسب، طراحی و دیزاین بسیار زیبا و عملکرد فوق‌العاده‌ایی که دارد  تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین و بهترین جاروبرقی های پاناسونیک شده است.توان مصرفی و ظرفیت هر دو جاروبرقی یکسان است. وزن جاروبرقی MC-CG713 نسبت به این مورد سبک‌تر و میزان صدای جاروبرقی MC-CJ913 نسبت به مورد قبلی کمتر است.  شعاع عملکرد هر دو مورد نیز برابر است.لوله تلسکوپی این جاروبرقی از جنس استیل است و قابلیت تنظیم ارتفاع را نیز دارد. مکش قدرتمند، مجهز بودن به فیلتر هپا و بهداشتی آنتی باکتریال و بدنه مستحکم دیگر ویژگی‌های این جاروبرقی بسیار قدرتمند هستند.

جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CG715

جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CG715 یکی دیگر از بهترین جاروبرقی های پاناسونیک است و در مقایسه با دو مورد قبلی از موتور قدرتمندتری بهره می‌برد. ظرفیت مخزن این مورد نیز بیشتر از دو جاروبرقی قبلی است.این جاروبرقی مجهز به قابلیت‌های کاربردی زیادی است که سرعت و قدرت پاک‌سازی خانه را افزایش خواهند داد. در ادامه به مهم‌ترین ویژگی‌ها و قابلیت‌های جاروبرقی MC-CG715 خواهیم پرداخت.جاروبرقی MC-CG715 صدای بسیار مطلوبی دارد و در بالاترین قدرت مکش میزان صدای آن معادل ۶۵ دسی‌بل است. طول سیم این جاروبرقی ۵ متر و مجهز به قابلیت «سیم جمع‌کن خودکار» است.

جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CG717

جاروبرقی MC-GC717 یکی دیگر از بهترین جاروبرقی های پاناسونیک و قدرت موتور آن نسبت به موارد قبلی بیشتر است و می‌تواند با مصرف انرژی کمتری کیفیت بهتری ارائه دهد.این جاروبرقی وزن بسیار ایده‌آلی دارد و شعاع عملکرد آن این اجازه را می‌دهد بدون جابجا کردن محل اتصال کابل برق جاروبرقی به نقاط مختلف خانه دسترسی داشته باشید.توان مکش جاروبرقی MC-GC717 قابلیت تنظیم است و می‌توان قدرت مکش دستگاه را با شرایط محیط و سطوح مختلف تطبیق داد. طول سیم برق آن ۵ متر است و تا ۹ متر از شعاع خود را تحت پوشش قرار می‌دهد.

جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CJ915

صدای جاروبرقی یکی از مشکلاتی است که برندهای معتبر به کمک تکنولوژی و نوآوری در محصولات پیشرفته خود آن را تا حد زیادی رفع کرده‌اند. جاروبرقی MC-CJ915 یکی از کم‌صداترین جاروبرقی های کیسه ای پاناسونیک است.این جاروبرقی علاوه‌بر میزان صدای مناسب، وزن، ابعاد و شعاع عملکرد ایده‌آلی نیز دارد و به واسطه مجهز بودن به یک موتور قدرتمند عملکرد بسیار مطلوبی ارائه می‌کند و یک جاروبرقی مناسب برای مصارف خانگی به‌شمار می‌‎آید.استفاده از فیلتر PureAir در این جاروبرقی موجب می‌شود زمانی که مشغول جارو کردن خانه هستید در اطراف خود شاهد گردوغبار و آلاینده‌های مضر نباشید. این قابلیت برای افرادی که آلرژی دارند بسیار مفید است.

جاروبرقی بوش مدل BGL8GOLDIR

مقایسه جاروبرقی بوش و پاناسونیک

همان‌طور که اشاره شد جاروبرقی های بوش مجهز به پیشرفته‌ترین تکنولو‌ژی‌ها و با بالاترین کیفیت ساخت تولید می‌شوند. این جاروبرقی با سیم برق ۱۲ متری تمام نقاط خانه را تحت پوشش قرار می‌دهد.استفاده از سیستم‌های تکنولوژی‌محور و بسیار پیشرفته سرعت و قدرت عملکرد جاروبرقی را به بالاترین حد رسانده و با استفاده کردن از فیلتر بهداشتی تمام جوانب یک جاروبرقی قدرتمند پوشش داده است.بوش برای کاهش احتمال شکستگی لوله خرطومی آن را از لوله کنفی بهره برده. این لوله علاوه‌بر کیفیت بسیار مطلوب از زیبایی زیادی نیز برخوردار است و جلوه زیبایی به جاروبرقی می‌دهد.

جاروبرقی بوش مدل BGL6PRO1

جاروبرقی BGL6PRO1 از نظر کیفیت تفاوت چندانی با مورد قبلی ندارد و هر دو جاروبرقی را می‌توان در یک سطح قرار داد. این جاروبرقی با قدرت موتور نسبتا خوب و توان مکش عالی یکی از بهترین جاروبرقی های خانگی بوش است.ال جی از ۴ عدد چرخ در این جاروبرقی استفاده کره و با توجه به وزن و ابعاد مناسبی که دارد جابجایی آن در سطح خانه بسیار روان و آسان است. پنل کنترل جاروبرقی بر روی دسته جاروبرقی قرار گرفته و به راحتی می‌توان به آن دسترسی داشت.موتور قدرتمند جاروبرقی BGL6PRO1 مجهز به فناوری Ropower است که در کیفیت پاکسازی جاروبرقی را افزایش می‌دهد. لوله خرطومی این جاروبرقی نیز از نوع کنفی است.

جاروبرقی بوش مدل BGL82030

این جاروبرقی با طراحی و رنگ‌بندی بسیار زیبا و قدرت عملکرد بالایی که دارد جز بهترین و پرفروش ترین جاروبرقی های بوش است. توان مکش این جاروبرقی در استانداردترین شکل ممکن قرار دارد.جاروبرقی BGL82030 قابلیت‌های زیادی از جمله «قابلیت تنظیم قدرت مکش از روی دسته» و «امکان استفاده از کیسه یکبار مصرف» را دارد. «شعاع عملکرد مناسب برای مصارف خانگی» دیگر ویژگی این جاروبرقی است.بوش برای افزایش قدرت عملکرد این جاروبرقی از تکنولوژي‌های کاربردی متعددی استفاده کرده. Profi Accessories – Silent Clean Premium – Power Protects  از جمله تکنولوژی‌های استفاده شده در این جاروبرقی هستند.

 جاروبرقی بوش مدل BGL72294

BGL72294 یکی دیگر از بهترین جاروبرقی های بوش است که مجهز به یک موتور بسیار قدرتمند و حجم زیادی از ویژگی‌های پیشرفته است. این جاروبرقی قدرت مکش بالایی دارد و عملکرد بسیار مطلوبی ارائه می‌دهد.امکان کنترل از روی دسته و میزان صدای پایین دیگر ویژگی‌های برجسته این جاروبرقی هستند. برای جلوگیری از بازگشت گردوغبار و آلاینده‌ها به محیط از فیلتر HEPA در این جاروبرقی استفاده شده است.این جاروبرقی از موتور قدرتمند و پیشرفته HiSpin با تیغه‌های آیرودینامیک و جریان هوای کالیبره بهره شده بهره می‌برد و قدرت مکش آن در بالاترین سطح قرار دارد و از بازگشت آلاینده‌ها به محیط جلوگیری می‌کند.

جاروبرقی بوش مدل BSGL3MULT3

جاروبرقی BSGL3MULT3 قدرتمند و با کیفیت با قابلیت‌‌ها و ویژگی‌های زیادی که دارد یکی از بهترین جاروبرقی ها برای مصارف خانگی است. این جاروبرقی با کیفیت طراحی و ابعاد کوچک و جمع‌و‌جوری دارد و در دو رنگ قرمز و آلبالویی عرضه می‌شود.بوش از ۳ چرخ (با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه) در جاروبرقی BSGL3MULT3  استفاده کرده و با توجه به وزن و ابعاد بسیار مناسبی که دارد حرکت و جابجایی آن در سطوح مختلف بسیار روان و آسان انجام می‌شود.این جاروبرقی نیز از موتور HiSpin بهره می‌برد و برای خروج هوای پاکیزه نیز از میکرو فیلتر در آن استفاده شده است. جاروبرقی BSGL3MULT3 دارای ۳ چرخ با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه است و جابجایی آن در سطح خانه بسیار آسان است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید