علم و تکنولوژی, عمومی, نقد و بررسی

مقایسه سری های ماشین لباسشویی بوش

مقایسه سری های ماشین لباسشویی بوش

مقایسه سری های ماشین لباسشویی بوش

در این مقاله قص داریم به مقابسه سری های لباسشویی بوش بپردازیم. همانطور که می دانید شرکت بوش آلمان یکی از بزرگترین و معتبرترین تولید کنندگان لوازم خانگی در سراسر دنیا محسوب می شود، شرکت بوش تولیدات بسیار وسیعی در تولید انواع ماشین لباسشویی دارد که از بهترین نوع محصولات این شرکت محسوب می شوند، در این مقاله ما سعی داریم شما را با انواع  ماشین لباسشویی بوش در هر سری و دسته بندی به شما معرفی کنیم.شرکت بوش ماشین های لباسشویی خود را در خانواده های مختلف یا همان سری های مختلف تولید می کند که در هر سری چندین مدل قرار دارد که ما سعی به معرفی آن ها داریم تا شما راحت تر بتوانید بهترین مدل را برای خانواده خود انتخاب کنید.

ماشین لباسشویی های بوش:

  • ماشین لباسشویی بوش سری 2
  • ماشین لباسشویی بوش سری 4
  • ماشین لباسشویی بوش سری 6
  • ماشین لباسشویی بوش سری 8
  • و سری Home Professional

مقایسه سری های ماشین لباسشویی بوش

ماشین لباسشویی بوش سری 2

لباسشویی بوش سری 2 از ساده ترین ماشین های لباسشویی شرکت بوش می باشد، معمولاً انواع لباسشویی های بوش سری 2 دارای ظرفیت 6 کیلوگرم بوده که برای خانواده های کم جمعیت بسیار مناسب می باشد، درسته که ماشین لباسشویی بوش سری 2 جزو پایین ترین مدل های شرکت بوش محسوب می شود اما این سری از محصولات بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه هستید. این دسته از مدل های سری 2 معمولا دارای مصرف آب و برق بسیار پایینی هستند، انواع ماشین لباسشویی بوش سری 2 دارای برچسب انرژی +++A می باشند که دارای پایین ترین مصرف انرژی در لوازم برقی است، این سری در کشور ترکیه تحت لیسانس و نظارت مستقیم آلمان با همان کیفیت تولید می شوند که دارای 2 رنگ سفید و نقره ای یا همان سیلور هستند یعنی ماشین لباسشویی با بدنه استیل در این سری تولید نمی شود.

به جرئت می توانیم بگوییم ماشین های لباسشویی بوش سری 2 تمام برنامه های اصلی شستشو را دارند و دارای کیفیت شستشوی بسیار مناسبی هستند اما دارای یک پنل ساده مکانیک بدنه و درب ساده اما در این حال باکیفیت هستند، به همین جهت قیمت ماشین های لباسشویی بوش سری 2 بسیار مناسب می باشد و در نتیجه اگر یک خانواده کم جمعیت هستید و دنبال یک ظاهر خاص با توانایی های پیچیده نیستید این سری می تواند انتخابی مناسب برای شما محسوب شود. به طور مثال لباسشویی بوش مدل WAB20262IR سری 2 با ظرفیت 6 کیلوگرم و سرعت خشک کن 1000 دور در دقیقه و رنگ سفید می باشد و رنگ نقره ای همین مدل WAB202S2IR می باشد همان طور که می بینید این مدل دارای طراحی بسیار ساده و در این حال بسیار زیباست.

ماشین لباسشویی بوش سری 4

ماشین لباسشویی بوش سری 4 شرکت بوش از لحاظ ساختار تفاوت زیادی با سری 2 ندارند. ان دسته از لباسشویی ها در سری 4 دارای ظرفیت 7 کیلوگرم هستند که برای خانواده های کم جمعیت و حتی متوسط کاملاً ایده آل است که عموما دارای قیمت بسیار مناسبی هستند و جزو محصولات کم مصرف و کاملاً اقتصادی محسوب می شوند شرکت بوش با استفاده از موتورهای Eco Silence Drive در این سری توانسته برچسب انرژی +++A را دریافت کند و برای مدیریت و صرفه جویی در مصرف آب از تکنولوژی Active Water استفاده می کند.

ماشین لباسشویی بوش سری 4 تمام برنامه های اصلی و کاربردی را دارا می باشد و هیچ چیز برای شما کم نمی گذارد فقط یکسری برنامه های لکه بر و خاص را ندارد که معمولاً هم اکثر خانم ها از آن استفاده نمی کنند، خط تولید محصولات سری 4 در کشور ترکیه بوده که تحت نظارت مستقیم مهندسین آلمان ساخته می شود، دلیل قیمت مناسب ماشین های لباسشویی بوش سری 4 طراحی بسیار ساده و استفاده از یک پنل ساده و مکانیک و حذف تکنولوژی های غیر ضروری باعث شده سری 4 شرکت بوش قیمت مناسبی به خود بگیرند و می تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد. مدل های سری 4 دارای 2 رنگ سفید و نقره‌ای هستند، به‌طور مثال ماشین لباسشویی بوش سری 4 مدل WAK20200IR دارای ظرفیت 7 کیلوگرم 1200 دور با بدنه سفید از مدل های سری 4 شرکت بوش هستند که اما مدل WAK2020SIR رنگ نقره ای آن می شود لازم به ذکر است که کد لباسشویی های بوش در سری 4 با WAK شروع می شوند.

ماشین لباسشویی بوش سری 6

ماشین های لباسشویی سری 6 کمی لاکچری تر و پیشرفته تر از سری 2 و یا 4 هستند و دارای یک طراحی متفاوت می باشند که از یک پنل ترکیبی تاچ و مکانیک استفاده می کنند در این پنل پیچ مربوط به برنامه های شستشو در وسط قرار گرفته شده است که به شکل مکانیک کار می کند اما یک مانیتور تاچ در قسمت راست استفاده شده که برنامه شستشو و اطلاعات مورد نیاز در آن به نمایش می آید و می توانید با لمس کردن آن سرعت خشک کن، آبکشی اضافه و تنظیمات دیگر را برای لباسشویی خود تنظیم کرد.

تعدادی از ماشین لباسشویی بوش سری 6 در کشور ترکیه مونتاژ می شود که تحت نظارت مستقیم مهندسین آلمان صورت می گیرد و تعدادی از مدل های آن در کشور آلمان ساخته می شود، ماشین های لباسشویی سری 6 بوش دارای ظرفیت 8 و 9 کیلوگرم هستند و دور خشک کن در آن تا 1400 دور افزایش پیدا کرده است و دارای تکنولوژی های بسیار متنوعی هستند اگر به دنبال خرید لباسشویی با قیمت متوسط هستید بدون شک بهترین انتخاب برای شما محسوب می شود، در این سری مدل ها به شکل سفید و استیل وجود دارند اما به یاد داشته باشید که در محصولات استیل در لوازم خانگی بوش از تکنولوژی نانو استفاده شده است که اثر انگشت بر روی آن باقی نمی ماند و جای نگرانی برای باقی ماند اثر انگشت بر روی آن نیست از این رو می توانید با خیال راحت ماشین لباسشویی استیل را برای منزل خود تهیه کنید. لازم به ذکر است که  تمام مدل های لباسشویی بوش سری 6 با کد WAT شروع می شود.

ماشین لباسشویی بوش سری 8

همانطور که می دانید شرکت بوش برای دسته بندی محصولات لوازم خانگی خود از نام سری استفاده می کند که سری 8 در بالاترین سری قرار دارد، ماشین لباسشویی سری 8 که جزو بالاترین مدل های شرکت بوش می باشد در کشور آلمان مونتاژ می شود شرکت بوش از جدیدترین تکنولوژی های خود در این سری استفاده کرده است، اگر از دسته افرادی هستید که از تکنولوژی های جدید لذت می برید و آن‌ ها را دوست دارید لباسشویی سری 8 دارای جدیدترین تکنولوژی ها، برنامه های شستشو و برنامه های لکه بری می باشد مدل های که در این سری تولید می شوند دارای ظرفیت 8 و یا 9 کیلوگرم هستند و دور خشک کن در این سری به 1600 دور در دقیقه می رسد.

ماشین لباسشویی بوش سری 8 که به صورت سفید و استیل تولید می شود از یک پنل ترکیبی استفاده می کند که تلفیقی از تاچ و مکانیک است به این صورت که برنامه های شستشو بر روی یک پیچ مکانیکی قرار دارد و دیگر آپشن ها بر روی یک پنل لمسی قرار گرفته شده  اما به یاد داشته باشید که ماشین های لباسشویی بوش سری 8 دارای بالاترین تکنولوژی ها و بیشترین برنامه شستشو و برنامه های لکه بری است. اگر جزو دسته از افرادی هستید که همیشه از یک برنامه شستشو برای شستن لباس های خود استفاده می کنید لزومی به تهیه ماشین لباسشویی بوش سری 8 ندارید چراکه تا زمانی که شما از برنامه های شستشو و لکه بری آن استفاده نکنید تفاوتی بین این لباسشویی با سری 2 وجود ندارد. انواع ماشین لباسشویی سری 8 نیز با کد WAW شروع می شود.

ماشین لباسشویی بوش سری Home Professional

مقایسه سری های ماشین لباسشویی بوش

 

بس از ماشین های لباسشویی سری 8 که در بالاترین مدل این شرکت قرار دارد، شرکت بوش تصمیم گرفت سری جدیدی به محصولات خود اضافه کند بحث عنوان Home Professional که در حقیقت از لحاظ تکنولوژی و برنامه های شستشو دقیقاً شبیه به سری 8 است با این تفاوت که   ماشین لباسشویی بوش  سری Home Professional از نظر دیزاین و ظاهر متفاوت و لاکچری تر محسوب می شوند بطور مثال درب این سری به صورت دو جداره بوده و پنل آن نیز دیزاین شده پس نمی توانیم بگوییم این دسته از ماشین های لباسشویی بوش بالاتر از سری 8 هستند چراکه تنها از لحاظ دیزاین متفاوت می باشند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید