برترین ها, علم و تکنولوژی, نقد و بررسی

آب مرکبات گیری بوش

آب مرکبات گیری بوش

با فرارسیدن فصل پاییز و شروع فصل مرکبات نیاز دستگاه آب مرکبات گیری در هر خانه و آشپزخانه‌ای احساس می‌شود. از آنجایی که مرکبات منبع غنی از ویتامین‌ C  هستند، پزشکان مصرف آن‌ها را به شدت توصیه می‌کنند.در این مقاله از هوم کالا قصد داریم درباره آب مرکبات گیری بوش هر آنچه که می دانیم بیان کنیم ، اگر شما قصد خرید آب مرکبات گیری نیز دارید حتما در این مقاله با همراه باشید امیدواریم که بتواند به شما کمک کند تا خرید خوبی داشته باشید.

آب مرکبات گیری بوش

این مدل را می‌توانید جایگزین آب مرکبات گیری دستی و قدیمی کنید و در زمان خیلی کمتری یک آب میوه باکیفیت داشته باشید. شرکت بوش یکی از معروف‌ترین برندها در جهان است که از لحاظ کیفیت به راحتی می‌توانید به آن اعتماد کنید، زیرا تمام وسایلی که تولید می‌کند از استاندارهای بین‌المللی برخوردار است. دستگاه آب مرکبات گیری این برند شاید دارای تنوع بالایی نباشد ولی با همین تعداد کم توانسته جای خود را در بازار باز کند و نیاز مشتریان را برطرف کند. برای خرید آب مرکبات گیری باید به برخی از نکات توجه کنید تا بهترین وسیله را بخرید برای این کار به راهنمای خرید آب مرکبات گیری توجه کنید که در زیر به بررسی آن پرداخته‌ایم.

شروع کار

یکی از مهم‌ترین بخش‌های یک آب مرکبات گیری نحوه استفاده از دست برای شروع کار است. در برند بوش شروع کار با فشار دست است که در میزان برق مصرفی به بهترین شکل عمل می‌کند و باعث افزایش طول عمر دستگاه می‌شود. این کار به این صورت انجام می‌شود که اگر شما هیچ فشاری بر روی دستگاه نیاورید دستگاه شروع به کار نمی‌کند و تنها زمانی که دست خود را بر روی دستگاه بگذارید آب مرکبات گیری شروع به کار می‌کند که این عمل می‌توان به عنوان یک حسن و نکته مثبت این برند شناخت.

 آب مرکبات گیری بوش

قابلیت چرخش دو جهته

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که یک دستگاه آب مرکبات گیری باید داشته باشد، قابلیت چرخش در دو محور است. این قابلیت در برند بوش وجود دارد و به این صورت عمل می‌کند که با برداشتن هر بار دست از روی دستگاه در جهت دیگر شروع به چرخش می‌کند و باعث می‌شود به خوبی آب میوه گرفته شود. در آب مرکبات گیری بوش این عمل به راحتی انجام می‌شود، همچنین این قابلیت را نمی‌توانید در تمام آب مرکبات گیری مشاهده کنید به همین دلیل قبل از خرید این دستگاه حتما از فروشنده نحوه عملکرد آن را بپرسید.

نکات مهم استفاده از آب مرکبات گیری

پس از انتخاب دستگاه آب مرکبات گیری وقت استفاده از آن است. هنگام استفاده آب مرکبات گیری باید به اصولی پایبند باشید تا دستگاهی سالم با طول عمر بالا و حداکثر کارایی داشته باشید. لذت نوشیدن یک لیوان آب پرتغال یا استفاده از یک پیمانه آب نارنج در سوپ را با استفاده درست و اصولی از آب مرکبات گیری نصیب خودتان کنید.ولتاژ مندرج روی دستگاه آب مرکبات گیری را با ولتاژ برق منزلتان مطابقت دهید و اطمینان حاصل کنید دستگاه را به ولتاژ مناسبی متصل کرده‌اید.از آب مرکبات گیری صرفا برای گرفتن آب مرکبات استفاده کنید.

اگر دستگاه آب مرکبات گیری شما برای مصرف خانگی تولید شده است، برای موارد تجاری از آن استفاده نکنید تا دستگاه شما مجبور نباشد فشار بیش از اندازه‌ای را متحمل شود.مراقب باشید سیم آب مرکبات گیری از لبه میز یا کابینت آویزان نباشد.پس از اتمام کارتان با دستگاه، آن را خاموش و از پریز برق جدا کنید و قبل از جابه‌جایی منتظر بمانید تا دستگاه خنک شود.آب مرکبات گیری را از دسترس کودکان دور نگه دارید.مراقب باشید هنگام چرخش ریمرهای آب مرکبات گیری، مو، دست، انگشتان یا سایر اشیا با ریمرها برخوردی نداشته باشند.

دفترچه راهنمای استفاده آب مرکبات گیری را به دقت بخوانیدبعد از هر بار استفاده به موتور فرصت استراحت یک دقیقه‌ای بدهید.دستان یا انگشتان خود را نزدیک لولای اهرم دستگاه قرار ندهید.برای تمیز کردن دستگاه آب مرکبات گیری، ابتدا آن را از برق جدا کنید و منتظر بمانید تا دستگاه خنک شود. قطعات جداشدنی را بلافاصله پس از اتمام کار بشویید زیرا خشک شدن تفاله و قطرات آب مرکبات بر روی قطعات دستگاه، تمیز کردن آن را با مشکل مواجه می‌کند و به آن‌ها آسیب می‌رساند. با استفاده از برس‌های نرم، قطعات را بشویید و پس از آن به خوبی خشک کنید و در جای خود قرار دهید.بدنه‌ی آب مرکبات گیری را پس از هر بار استفاده با پارچه‌ای نرم و کمی مرطوب، تمیز کنید.

آب مرکبات گیری بوش مدل MCP72GPB

در راهنمای خرید آب مرکبات گیری باید به این نکته توجه کنید که درپوش دستگاه به خوبی بر روی آن سوار شود به طوریکه پوره و یا آبمیوه به بیرون نشتی پیدا نکند. مدل MCP72GPB از برند بوش دارای ظاهری زیبا و لوکس است و می‌توانید از آن به عنوان دستگاه آب میوه اصلی خود استفاده کنید. مخزن شیشه‌ای شفاف این دستگاه باعث می‌شود به راحتی آب میوه و پوره‌های ایجاد شده را مشاهده کنید که در کمتر دستگاه آب مرکبات گیری این ویژگی وجود دارد.

درب این مدل به زیبایی دیزاین شده است که ظاهر زیبایی به دستگاه بدهد. توان مصرفی آن ۴۰ وات است که از موتور اصلی و باکیفیت ساخته شده است و نحوه عملکرد آن با دیگر دستگاه‌های آب مرکبات گیری تفاوت چندانی ندارد. مخزن آن از جنس شیشه است و دارای گنجایش ۱ لیتری هست که برای آب میوه گرفتن با آن به مشکل برنمی‌خورید، زیرا ظرفیت کافی برای استفاده را دارد. مخزن این مدل به صورت پارچ طراحی شده است که بعد از آب میوه گرفتن می‌توانید آن را درون یخچال و یا مستقیم بر روی میز قرار دهید.

مدل MCP72GPB از برند بوش دارای سیستم چکه گیر است که بعد از استفاده از دستگاه و برداشتن پارچ دیگر نشتی ندارد و دستگاه عملیات آب میوه گیری را کنسل می‌کند. این سیستم باعث می‌شود دیگر روی کابینت و یا میز کثیف نشود و عملیات آب میوه گرفتن دلنشین و راحت شود. قسمت مخروطی آب میوه گیری آن از جنس استیل است که دارای کیفیت بالایی است. تنها نمره منفی که به این دستگاه می‌تواند داد، قیمت نسبتا بالای آن است که برخی از افراد نمی‌توانند از هزینه آن بربیایند.

آب مرکبات گیری بوش مدل MCP3500

 آب مرکبات گیری بوش

در لوازم خانگی بوش یکی از وسایلی که بیشتر به چشم می‌خورد، آب مرکبات گیری بوش است که دارای مدل‌های مختلفی است ولی تنوع بالایی ندارد. یکی از این مدل‌ها MCP3500 است که تحت لیسانس آلمان است، ولی در کشور چین تولید می‌شود.با خرید این دستگاه می‌توانید زیبایی را وارد آشپزخانه خود کنید و از امکانات آن نیز استفاده کنید. این دستگاه دارای پارچ پلاستیکی 0.8 لیتری است که به راحتی جوابگو آب میوه یک خانواده کوچک است.

مخروطی آن از جنس پلاستیک با کیفیتی است که به راحتی می‌توان از آن سالیان سال استفاده کرد. قدرت توان آن 25 وات است که برای این دستگاه بسیار مناسب است و انرژی مصرفی پایینی دارد و در مصرف برق صرفه جویی می‌شود. رنگ سفید این مدل از طرفداران ویژه‌ای نیز برخوردار است، زیرا به راحتی می‌توانید با وسایل دیگر آشپزخانه آن را ست کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید