نقد و بررسی

راهنمای خرید اتو بوش و نکاتی درباره استفاده از آن

راهنمای خرید اتو بوش

راهنمای خرید اتو بوش: در حال حاضر اتو بوش به یکی از بهترین و پرکاربردترین لوازم خانه تبدیل شده است. اگر شما اتو بخار خوبی داشته باشید، علاوه بر این که می‌توانید در زمان خود صرفه جویی کنید، دیگر اتو کردن لباس‌هایتان برای شما خسته کننده به نظر نخواهد رسید. اتو بخار بوش یکی از پر طرفدارترین مدل اتوها است. طراحی این اتو مدل جدید و کاملاً به روز اتوهای قدیمی می‌باشد که به آن‌ها اتو زغالی می‌گویند. شما با بررسی ابعاد مختلف اتوهای بوش می‌توانید علاوه دریافت اطلاعات در مورد قیمت اتو بوش، درباره طرز کار با اتو بخار مخزن دار بوش هم اطلاعات مورد نیاز را کسب کنید. تا انتها مقاله همراه هوم کالا باشید.

مواردی که باید در زمان خرید اتو بخار بوش مد نظر قرار دهیم:

  1. معایب و مزایایی که در هنگام خرید اتو مخزن دار بوش یا برندهای دیگر باید بدانیم؟
  2. در هنگام خرید اتو بوش یا برندهای دیگر چه وزنی ایده آل است؟
  3. چه میزان توان مصرفی و قدرت بخار دهی را در هنگام خرید اتو بخار در نظر بگیریم؟
  4. جنس کف اتو در هنگام خرید بهترین اتو بخار بوش چه انواع و مشخصاتی دارد؟

1. راهنمای خرید اتو بوش، بررسی معایب و مزایای اتو مخزن دار بوش

خیلی از افراد زمانی که تصمیم به خرید یک اتو بخار می گیرند دوست دارند یک اتو حرفه ای تهیه کنند و خرید یک اتوی مخزن دار از فکرشان رد می شود اما قبل از این که تصمیم به خرید اتو مخزن دار بگیرید بهتر است مزیت و معایب آن را هم بدانید، خوشبختانه برخی از تولیدکننده لوازم خانگی از جمله شرکت بوش اقدام به تولید اتوهای بخار مخزن دار خانگی کرده اند تا اگر شما قصد خرید یک اتو بخار مخزن دار برای منزل خود را دارید بتوانند به انتخاب شما احترام بگزارند و خواسته های شما را پوشش دهند، اما خرید انواع اتو مخزن دار نیز هم مانند هر لوازم برقی و خانگی دیگر دارای یک سری نقاط قوت و ضعف هستند.

به طور مثال یکی از مزیت های اتو مخزن دار حجم بالای مخزن آب آن است که شما با یک بار پر کردن مخزن آن می توانید تعداد زیادی لباس را اتو کنید، اما مزیت اصلی انواع اتوهای مخزن دار، حجم بالای بخاری است که می توانند تولید کنند، این حجم بخار یک چیزی حدود 2 برابر بیشتر از بالاترین مدل های اتو بخار های دستی است به طور مثال بالاترین مدل اتو بخار می تواند 65 گرم بخار مداوم تولید کند اما یک اتو بخار مخزن دار می تواند در لحظه 120 گرم بخار تولید کند.

به طور عمیق بخارات در بافت پارچه نفوذ کند و ریزترین چروک ها را باز کند، به این ترتیب با چند حرکت آسان کار اتوکشی لباس هایتان را می توانید به اتمام برسانید، اما بزرگ ترین نقطه ضعف آن ها بزرگ بودن این اتو است و اگر یک جای ثابت برای قرار دادن اتو و میز اتوی خود ندارید بهتر است از خرید اتو مخزن دار پشیمان شوید چراکه جا به جا کردن آن برای شما تا حدی مشکل خواهد بود هرچند که این مسئله باز هم می تواند به تصمیم شما برگردد اما خوب است که پیش از خرید اتو مخزن دار از برند بوش یا برندهای دیگر به این مسئله توجه کنید و بعد تصمیم بگیرید.

راهنمای خرید اتو بوش

2. راهنمای خرید اتو بوش، وزن مناسب در هنگام خرید اتو بخار بوش باید چقدر باشد؟ اتو بخار سبک یا اتو بخار سنگین؟

معمولاً زمانی که قصد خرید اتو را دارید اولین چیزی که برای خانم ها اهمیت دارد این است که یک اتو بخار سبک داشته باشند تا زمان اتو کشیدن باعث خستگی و درد دست و کتف برای آن ها نشود، اما باید بگوییم وزن اتو با کیفیت اتوکشی رابطه کاملاً مستقیم دارد به همین جهت است که تمام اتوهای بخار خوب به نسبت سنگین تر از آن است که هر شخص انتظار دارد و حتی اتوهای حرفه ای و بسیار گران قیمت که در خیاطی ها از آن استفاده می شود بسیار سنگین تر از اتوهای بخار حرفه ای خانگی هستند چراکه اتو های سنگین عمدتاً می توانند با داشتن وزن بر روی سطوح، خیلی سریع تر و بی نقص تر کار اتوکشی را انجام دهند.

به همین دلیل است که شرکت های بسیار بزرگ لوازم خانگی مانند بوش، فیلیپس و غیره که بهترین ها را در دنیا تولید کرده اند همواره سعی بر این داشته اند تا جایی که کیفیت اتوکشی ایده ال در اتو های بخار تضمین می شود، وزن اتوها را پایین بیاورند؛ در صورتی که خیلی راحت می توانند اتو بخارهای بسیار سبک تر از آن چیزی که در بازار موجود است را تولید کنند چراکه اتو در حقیقت یک المنت گرمایشی یک دستگاه تولید بخار است اما برای بالا بردن کیفیت اتو کشی با استفاده از آلیاژهای سنگین سعی بر بالا بردن وزن اتو می کنند تا بتواند کیفیت بالا را در اتو کشی برای مصرف کنندگانشان تأمین کنند.

لازم به ذکر است که بدانید وزن اتوهای بوش با در نظر گرفتن راحتی کاربر و همچنین یک عملکرد بی نقص تولید شده و وزن استاندار آن ها برای شما اذیت کننده نخواهد بود و آنچه باعث مچ درد یا خستگی در هنگام اتو کشی می شود چیزی جز طراحی نامناسب و حرکت غیر روان یک اتو نیست که در برند معتبر بوش حرکت روان اتو و دسته راحت که متناسب و کاملاً علمی طراحی شده است این مسئله را برای شما حل نموده و فقط زمان برداشتن و گذاشتن اتو است که شما وزنی از اتو را احساس می کنید.

در نتیجه وزن اتو بخار باید در حد استانداردی وجود داشته باشد و معیار درستی نیست که به دنبال وزن پایین تر از آنچه باید، در یک اتو وجود داشته باشد بگردید و اگر شما از برندی معتبر برای خرید اتو بخار خود استفاده کنید مسلماً وزن آن ها نه به میزانی کم است که کیفیت اتو کشی را بکاهد و نه در حدی زیاد است که حتی در زمان برداشتن و گذاشتن اتو شما را آزار دهد.

3.راهنمای خرید اتو بوش،  چه میزان توان مصرفی و قدرت بخاردهی را در هنگام خرید اتو بخار در نظر بگیریم؟

همانطور که می دانید یکی از مهم ترین گزینه ها در انتخاب اتو، میزان توان مصرفی اتو است. هر چه وات اتوی شما بالاتر باشد می تواند حجم بخار مداوم بیشتری توسط اتو تولید شود و همچنین در مدت زمان بسیار بسیار کوتاهی بخار لحظه ای را با دمای مشخص تولید خواهد کرد. از دیگر مواردی که مزیت یک اتو با توان بالاتر است می توان به سریع تر داغ شدن دستگاه اشاره کرد و در واقع در مدت زمان کوتاه تری اتوی شما، آماده اتو کشیدن خواهد شد و قابلیت اتو کشی الیاف مختلف را برای شما فراهم خواهد ساخت. اگر بخواهیم درمجموع از تجربیات بگوییم.

اتو بخار بوش و یا هر مارک دیگر برای مصرف ایده ال خانگی، بهتر است 2000 وات به بالا قدرت داشته باشد؛ اما به این نکته توجه داشته باشید که توان مصرفی نمی تواند به تنهایی تضمینی برای بهترین بودن و قدرتمندترین بودن را در خرید شما رقم بزند؛ پس بهتر است زمان خرید اتو بخار فقط به وات بالای آن نگاه نکنیم و اینکه پیش خودمان بگوییم؛ چون وات بالاتری دارد پس گزینه ای مناسب تر است. درست است که وات بالا، قدرت بالاتری دارد اما کارایی ها و تکنولوژی های به کار گرفته در یک اتو است که می تواند در کنار این قدرت، بهترین گزینه را برای شما بسازد. شما می توانید با بررسی ادامه متن متوجه این منظور شوید که خرید اتو بخار با وات بالا و بدون داشتن ویژگی های مناسب نمی تواند اتوکشی بی نقص و آسان را برای شما تضمین کند.

4. راهنمای خرید اتو بوش، بهترین جنس کف اتو بخار چیست و کفی به کار گرفته شده در اتو بوش چه مشخصاتی دارد؟

جنس کف اتو یکی از مهم‌ترین عوامل در بالا بردن کیفیت اتو کشی و روان حرکت کردن اتو بر روی لباس است، البته این مورد را فراموش نکنید که جنس کفی مناسب به پخش یکنواخت و قوی بخارات بر روی لباس شما در هنگام اتو کشی کمک بسیاری خواهد کرد. در ابتدا جنس کف اتوها از فلز بوده و بعد از مدتی شرکت های تولیدکننده از جنس استیل برای کف اتوهای خود استفاده کردند و به این صورت توانستند علاوه بر رساندن وزن اتو به حد استاندار در مصرف کمتر انرژی نیز تا حد چشم گیری تغییر ایجاد کنند، چراکه استیل بسیار سریع تر گرم و آماده اتو کشیدن می شود و علاوه بر آن بسیار روان تر بر روی لباس حرکت می کند.

اما این جنس، آن چیزی نبود که یک برند معتبر بتواند رضایت کامل مصرف کنندگانش را به خود جلب کند چراکه گرما به صورت کاملاً یکنواخت در کف اتو پخش نمی شد و این موضوع باعث برق افتادگی زیاد بر روی لباس و یا سوختن پارچه و چسبیدن آن به کف اتو می شد؛ لازم است که بدانید امروزه نیز اتوهای ارزان قیمت با مارک های متفرقه با کف استیل نیز هنوز در بازار هستند که خرید آن ها را مسلماً به هیچ عنوان به شما پیشنهاد نمی کنیم.

در اینجا شرکت های بزرگ تصمیم گرفتند بجای استفاده از کف های استیل از کف های سرامیک و یا تفلون برای اتوهای خود استفاده کنند که بسیار بهتر از استیل بودند، از مزیت آن ها این بود که گرما بسیار یکنواخت تر در کف اتو پخش می شد و دیگر باعث سوختن لباس و چسبیدن آن به کف اتو نمی شد، اما باز هم مناسب ترین نبودند چراکه اتوهایی که از کف های سرامیک و یا تفلون استفاده می کردند عمر بسیار پایینی داشتند و با کشیده شدن کف اتو بر روی دکمه لباس ها و یا هر چیز دیگری که باعث خش افتادن کف اتو می شد، دیگر کف اتو به مرور کارایی خود را از دست می داد و از همان نقطه به لباس می چسبید و باعث سوختگی و برق افتادگی پارچه های لباس می شد.

راهنمای خرید اتو بوش

ویژگی‌های طراحی اتو بوش و شکل ظاهری آن

معمولاً در تولید اتو‌های بخار بوش جنس بدنه را بر اساس نحوه عملکرد آن طراحی می‌کنند. تنوع زیاد در مدل‌های خاص و شکل ظاهری متفاوت آن از ویژگی‌های این اتو محسوب می‌شود. البته توجه داشته باشید که این اتو علاوه بر این که ظاهری زیبا و جذابی دارد، دارای کیفیت بسیار خوبی هم می‌باشد. زیرا مهم‌ترین موضوعی که قبل از قیمت اتو بوش مورد توجه قرار می‌گیرد، کیفیت و عملکرد محصول است.

معمولاً در تولید اتو‌های بخار بوش جنس بدنه را بر اساس نحوه عملکرد آن طراحی می‌کنند. تنوع زیاد در مدل‌های خاص و شکل ظاهری متفاوت آن از ویژگی‌های این اتو محسوب می‌شود. البته توجه داشته باشید که این اتو علاوه بر این که ظاهری زیبا و جذابی دارد، دارای کیفیت بسیار خوبی هم می‌باشد. زیرا مهم‌ترین موضوعی که قبل از قیمت اتو بوش مورد توجه قرار می‌گیرد، کیفیت و عملکرد محصول است.

راهنمای خرید اتو بوش، اتو بخار بوش از چه کیفیتی برخوردار هستند؟

این بخش اشاره کوچکی به طرز کار با اتو بخار مخزن دار بوش دارد. قدرت و توانایی اتو‌های بخار بوش بسیار بالا است و شما می‌توانید آن را به سرعت برای اتو کردن آماده کنید. سرعت بالای این اتو‌ها تاثیر زیادی در صرفه جویی زمان مشتریان دارد. بخار و حرارتی که به واسطه کیفیت و قدرت آن تولید می‌شود، الیاف پارچه و البسه را به خوبی اتو می‌کند. بخاری بسیار زیاد حاصل از این اتو باعث می‌شود که الیاف و تار و پود پارچه‌ها به بهترین شکل صاف شود.

در طرز کار با اتو بخار مخزن دار بوش توجه داشته باشید که برای مخزن این اتو میزان آب مشخصی را در نظر می‌گیرند. شما باید مخزن اتو بخار بوش را از قسمت جلویی پر کنید. یکی از ویژگی‌هایی که می‌توانید از آن به نحو احسن استفاده نمایید. اسپری کردن آب روی لباس هنگام اتو کردن است. زمانی که شما به آب نیاز داشته باشید، می‌توانید دکمه این قسمت را فشار دهید و به مقدار لازم آب را اسپری کنید. مخزن این اسپری در قسمت جلویی اتو می‌باشد. امکاناتی که برای این محصول در نظر می‌گیرند در تعیین قیمت اتو بوش تاثیر مستقیم دارد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید