برترین ها, علم و تکنولوژی, نقد و بررسی

راهنمای خرید اتو بخار

راهنمای خرید اتو بخار

اتو بخار یکی از وسایلی است که بسیار استفاده میشود و اگر اتوبخار خوبی نباشد این کار کسل کننده میشود و اما بلعکس اگر هم خوب باشد هم کسل کننده نمیباشد و هم سریعتر و با کیفیت بهتر انجام خواهد شد. اتو بخار برای کسانی که زیاد اتو می‌کنند، یک وسیله ضروری است.در این مقاله از هوم کالا قصد داریم به راهنمای خرید اتو بخاربپردازیم پس اگر قصد خرید دارید با ما همراه باشید.

راهنمای خرید اتو بخار: چرا باید اتو بخار را انتخاب کنید؟

اتو بخار پرکاربردترین نوع اتو است. این اتو به یک مخزن کوچک مجهز است که آب را برای بخار شدن نگه می‌دارد. علاوه بر این، ممکن است بتوانید یک اتوبخار که دارای ویژگی‌های مفیدتری مانند سیم کششی و خاموش شدن خودکار است را خریداری کنید. استفاده از اتو بخار نسبتاً آسان است. کافی است بخار را رها کرده و اتو را روی پارچه مالش دهید.اتو بخار می‌تواند در از بین بردن سرسخت‌ترین چین و چروک‌ها حتی از چروک‌ترین پارچه به شما کمک کند. این وسیله به شما امکان می‌دهد بتوانید در منزل خود درست مانند خشکشویی، اتوکشی باکیفیتی انجام دهید. به همین دلیل است که شما باید اتو بخار را به جای اتوی معمولی انتخاب کنید. تطبیق پذیری اتو بخار باعث می‌شود که بتوانید هر نوع لباسی را به راحتی اتو کنید.

معرفی انواع مختلف اتو بخار

اتو بخار عمودی مدرن‌تر از اتو بخار سنتی است. اتو بخار عمودی مانند انواع معمولی خود به شما امکان می‌دهد هنگام اتو کردن به صورت افقی بخار دهید اما می‌توانید از آن برای بخار دهی عمودی هم استفاده کنید. گاهی اوقات برای صاف کردن چین و چروک لباس، مقدار کمی ‌بخار کافی بوده و احتیاج به اعمال فشار نیست. با اتو بخار عمودی می‌توانید بخار را بدون تماس با پارچه به منطقه چروکیده هدایت کنید، بنابراین نیاز به انجام کار کمتری است. این دستگاه‌ها بخار را به صورت مداوم آزاد نمی‌کنند و برای فعال کردن بخار باید دکمه‌ای را فشار دهید.

راهنمای خرید اتو بخار

اگر در حال مسافرت هستید و احتیاج به اتوکردن لباس خود دارید، وجود یک اتوی مسافرتی در چمدان شما ضروری است. این اتو فضای زیادی در کیف یا چمدان اشغال نمی‌کند زیرا کوچک‌تر و سبک‌تر از اتوی معمولی است. اتوی مسافرتی معمولاً تا شده و فشرده‌ می‌شود و به راحتی می‌توانید آن را در چمدان خود قرار دهید. حتی ممکن است برخی از آن‌ها را به صورت بی سیم پیدا کنید. اما یک اشکال وجود دارد. برخی از اتوهای مسافرتی دارای ویژگی بخار نیستند، بنابراین توضیحات محصول را با دقت بخوانید تا مطمئن شوید آنچه که نیاز دارید را خریداری می‌کنید.

هنگام خرید اتو بخار باید به چه ویژگی‌هایی توجه کنید؟

قبل از خرید دستگاه، تهیه یک چک لیست از ویژگی‌هایی که باید در اتوبخار به دنبال آن باشید، بسیار بهتر از نگاه کردن به مارک‌ها است. هنگامی‌که مدل‌های مختلف اتو بخار را با این ویژگی‌ها مقایسه می‌کنید، انتخاب اتو بخار مناسب برای شما آسان‌تر می‌شود. هر یک از ویژگی‌هایی که در این قسمت معرفی می‌شود به شما کمک می‌کند اتو بخاری را انتخاب کنید که برای شما کاربردی‌تر و مفیدتر باشد.

طراحی سیم اتو بخار از نکات مهم در راهنمای خرید اتو بخار

اکثر اتوهای سنتی دارای سیم معمولی هستند. گاهی اوقات، این سیم می‌تواند مانع شما شود و اجازه نمی‌دهد از محدوده دسترسی آن خارج شوید. برای انعطاف پذیری و آزادی بیشتر ، می‌توانید اتو بخاری تهیه کنید که سیم آن به طور کامل در تمام جهات می‌چرخد و دردسر سیم را به حداقل می‌رساند.به خاطر داشته باشید که ممکن است همیشه نتوانید میز اتو را نزدیک پریز برق قرار دهید. به همین دلیل باید به طول سیم هم توجه کنید. همچنین مطمئن شوید که سیم قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه را دارد تا بتوانید از اتو در هر موقعیتی که برای شما راحت‌تر است استفاده کنید.

اکثر اتوهای بخار به همراه سیم‌های جمع شونده عرضه می‌شوند. اگر اتوی شما سیم جمع شونده ندارد، بهترین راه برای نگهداری آن این است که سیم را دور دستگاه بپیچید و در مکان مورد نظر خود قرار دهید. اما باید منتظر بمانید تا اتو ابتدا خنک شود وگرنه سیم را می‌سوزانید. بنابراین برای سهولت در نگهداری، بهتر است اتویی با سیم جمع شونده در نظر بگیرید. سیم هنگام استفاده در داخل اتو جمع می‌شود و از آن در برابر حرارت دستگاه محافظت می‌کند. بنابراین بهتر است قبل از انتخاب اتوبخار به طراحی سیم توجه کنید.یک گزینه دیگر این است که سیم را به طور کامل کنار بگذارید. اتوی بی سیم روی یک صفحه گرم می‌شود و فقط چند دقیقه گرما را حفظ می‌کند؛ بنابراین باید مرتباً به صفحه برگردانده شود. اما حداکثر آزادی حرکت را به شما می‌دهد زیرا هیچ سیمی برای درهم پیچیدن در آن وجود ندارد.

وزن و اندازه

ویژگی دیگری که در راهنمای خرید اتو بخار باید به آن پرداخته شود، وزن و اندازه اتو بخار است. به خاطر داشته باشید که این احتمال وجود دارد که مجبور شوید تقریباً به طور روزانه از اتوی بخار خود استفاده کنید. علاوه بر این، اگر تعداد لباس برای اتو زیاد باشد، باید به مدت طولانی از دستگاه خود استفاده کنید. به همین دلیل شما باید اتو بخاری را انتخاب کنید که اندازه آن کوچک‌تر و وزن آن سبک‌تر است. این امر به شما اطمینان می‌دهد که می‌توانید از اتو بخار برای مدت زمان طولانی استفاده کنید و کاملاً راحت باشید.

قابلیت تولید بخار عمودی

بهتر است به طور خاص اتو بخاری را انتخاب کنید که بتواند بخار عمودی تولید کند. به این ترتیب می‌توانید پارچه‌هایی مانند پرده را حین آویزان بودن به راحتی اتو کنید. اتو بخار باید بتواند به اندازه کافی بخار برای اتوکشی پرده‌ها و سایر پارچه‌هایی که به صورت عمودی آویزان هستند، تولید کند. همچنین می‌توانید از اتو بخارهای عمودی استفاده کنید که دارای طراحی ضد چکه و صفحه استیل ضد زنگ هستند و می‌توانند در حالی که به صورت عمودی نگه داشته می‌شوند بخار تولید کنند.

ویژگی خاموش شدن خودکار یک ویژگی ضروری در راهنمای خرید اتو بخار

خاموش شدن خودکار یک ویژگی مهم ایمنی است که در بسیاری از اتوهای بخار با سیم جمع شونده وجود دارد و در این بخش از راهنمای خرید اتو بخار به آن می‌پردازیم. این ویژگی باعث می‌شود که هر زمان اتو بخار برای مدت زمان زیادی ثابت بماند، به خودی خود خاموش ‌شود.برخی از اتوهای بخار دارای قابلیت خاموش شدن خودکار هستند که وقتی روی پایه خود ایستاده‌اند، فعال می‌شود. از سوی دیگر، برخی از اتوهای بخار هنگامی‌ که روی صفحه یا در بغل قرار می‌گیرند، ویژگی خاموش شدن خودکار آن‌ها فعال می‌شود. همچنین اتوهای بخاری وجود دارند که در صورت ثابت ماندن به مدت طولانی در هر ۳ موقعیت خاموش می‌شوند. این امر باعث می‌شود که هدر رفت انرژی وجود نداشته باشد و احتمال وقوع آتش سوزی به صفر برسد.

امروزه با شیوه‌های شلوغ زندگی، از یاد بردن خاموش کردن اتو هنگامی‌که برای خروج از خانه عجله دارید امر غیرممکنی نیست. با ویژگی خاموش شدن خودکار می‌توانید خیالتان راحت باشد که در صورت فراموشی، اتو به صورت خودکار خاموش می‌شود. اتوهایی وجود دارند که نه تنها فاقد خاموش شدن خودکار هستند، بلکه دارای چراغ روشن هم نیستند. در این حالت تنها راهی که می‌توان گفت اتو روشن یا خاموش است، احساس گرما است. خاموش شدن خودکار یک ویژگی ضروری است که حتماً باید آن را در نظر بگیرید.

راهنمای خرید اتو بخار

توان اتوبخار

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های اتوبخار که باید در راهنمای خرید اتو بخار به آن پرداخته شود، توان اتو بخار است. هرچه توان اتو بخار بیشتر باشد، تولید گرما بهتر خواهد بود. هرچه تولید گرما بهتر باشد، مقدار بخار تولید شده بیشتر خواهد بود. علاوه بر این، وات بالاتر تضمین می‌کند که دمای کفی اتو با سرعت بیشتری افزایش می‌یابد.توان یکی از مهمترین ویژگی‌های اتو بخار است که همیشه باید به آن توجه کنید. هرچه درجه قدرت بیشتر باشد، تولید گرما بهتر خواهد بود که در اتو کردن حتی پارچه‌های سنگین هم به شما کمک می‌کند.

اتو بخار ۱۷۰۰ واتی یکی از گزینه‌های مناسب در مورد اتو بخارهایی با توان بیشتر است. در حالت ایده آل، باید به انتخاب اتویی فکر کنید که دارای توان مصرفی بیش از ۱۸۰۰ وات است.این میزان اطمینان می‌‌دهد که اتو می‌‌تواند به سرعت گرم شود. به این ترتیب قادر خواهید بود چین و چروک پارچه‌های مختلف را از بین ببرید. علاوه بر این، به راحتی می‌‌توانید از آن برای پارچه‌های ضخیم‌تر هم استفاده کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید