برترین ها, علم و تکنولوژی, نقد و بررسی

راهنمای خرید جاروبرقی بوش

راهنمای خرید جاروبرقی بوش

یکی از دغدغه‌های اصلی در هر خانه‌ای، نظافت آن است. به خصوص اگر حیوانات خانگی و یا بچه‌ها را هم اضافه کنید، مشکلات شما بیشتر خواهد شد. حال آن که استفاده کردن از یک جاروبرقی قدرتمند و کارآمد قادر است تا به سادگی مشکلات شما را از پیش پایتان بردارد. جاروبرقی‌های بوش، از جمله بهترین جاروبرقی‌های خارجی موجود در بازار بوده که هر آن چه نیاز دارید را با خود خواهند داشت. اما آیا چیزی در خصوص راهنمای خرید جاروبرقی بوش می‌دانید؟ ما در این مطلب قصد داریم تا دست به معرفی محصولات جاروبرقی خارجی و بوش زده تا به شما در داشتن یک خرید مطمئن کمک کنیم.

جاروبرقی های بوش، کیفیت و کارایی ایده‌آل

در میان تمامی برندهای تولیدکننده لوازم‌ خانگی، بوش را باید جز بهترین و معتبرترین آن‌ها به شمار آورد. لوازم خانگی بوش همواره جزو باکیفیت‌ترین لوازم خانگی به شمار می‌روند که قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به‌ فردی دارند. جاروبرقی‌های بوش نیز از این قاعده مستثنی نیستند. شرکت بوش در ساخت جاروبرقی‌های خود، از به‌روزترین و حرفه‌ای‌ترین تکنولوژی‌ها استفاده کرده و همین امر موجب شده تا کارایی و عملکرد این لوازم، به شدت افزایش پیدا کند.همچنین مواد و متریال به‌ کار رفته در ساخت انواع جاروبرقی‌های بوش، موجب افزایش هر چه بیشتر طول عمر آن‌ها شده است. این شرکت تنوع محصولی بسیار مناسبی داشته که موجب شده تا دست مشتریان در هنگام خرید کاملاً باز بوده و بسته به سلیقه و نیاز خود، یک انتخاب مناسب داشته باشند. اما اگر شما هم قصد خرید یکی از انواع جاروبرقی‌های بوش را داشته باشید، نیاز است تا در ابتدا راهنمای خرید جاروبرقی بوش را مطالعه کنید.

راهنمای خرید جاروبرقی بوش

راهنمای خرید جاروبرقی بوش اصل

جاروبرقی بوش آلمان از نظر طراحی، عملکرد و فدرت مکش در صدر فهرست بهترین جاروبرقی‌های دنیا قرار دارد. برند معتبر بوش آلمان سه نوع جاروبرقی را در مدل‌های متنوع تولید و روانه بازار می‌کند. جاروبرقی بدون کیسه یا مخزن دار بوش ، جاروبرقی کیسه ای بوش و جاروبرقی شارژی بوش انواع جاروبرقی این برند آلمانی باکیفیت هستند که در ادامه به معرفی هر کدام از آنها می‌پردازیم. اگر در محیط خانه کودک یا افراد بیمار و دارای آلرژی زندگی می‌کنند، توجه به فیلترهای دستگاه ضروری است. نسل جدید جاروبرقی بوش با به‌کارگیری تکنولوژی‌های روز دنیا قادر به جذب 99.9 ذرات معلق موجود در هوای محیط هستند. فیلترها با قرار دادن موانعی بر سر راه هوا، از ورود کوچکترین ذرات غبار و آلودگی به درون موتور و محیط خانه جلوگیری می‌کنند. جاروبرقی‌های نسل جدید بوش آلمان به بهترین فیلتر موجود در جهان (HEPA) مجهز هستند.از آنجا که کار کردن با این کالای برقی ممکن است به دست، پشت یا کمر افراد فشار وارد کند، طراحی و ساخت استاندارد این محصول از اهمیت بالایی برخوردار است. با خرید جاروبرقی بوش اصل ، حین کار با جاروبرقی هیچ آسیبی به نواحی مختلف بدن شما وارد نمی‌شود.

آشنایی با انواع مختلف جاروبرقی های بوش

اولین نکته‌ای که در خصوص جاروبرقی بوش باید بدانید این است که این محصول، تنوع بسیار زیادی دارد. هرکدام از این محصولات دارای قابلیت‌ها و مشخصات مخصوص به خودش بوده که آن را از سایرین متمایز کرده است. اگر قصد خرید یکی از آن‌ها را دارید، در ابتدا باید بدانید که هر کدام از آن‌ها چه کارکردی خواهند داشت. از مهم‌ترین انواع جاروبرقی بوش، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

جاروبرقی های کیسه‌ای

جاروبرقی‌های کیسه‌ای بوش را می‌توان یکی از پرمصرف‌ترین و کاربردی‌ترین نوع جاروبرقی‌های موجود در بازار دانست. این مدل از جاروبرقی‌ها جزو مدل‌های قدیمی و کلاسیک به شمار می‌روند که به دلیل مزایای بسیار زیاد خود، همچنان طرف‌داران زیادی در سراسر دنیا دارند. به همین دلیل نیاز است تا در این قسمت از راهنمای خرید جاروبرقی بوش به آن‌ها اشاره کرد.جاروبرقی‌های کیسه‌ای دارای قدرت تنظیف بسیار بالایی بوده و هر نوع گردوغبار و آلودگی را از سطح محیط پاک می‌کنند. از سوی دیگر، شرکت بوش از یک سری کیسه‌های مخصوص و متفاوت استفاده کرده است که موجب شده تا در زمان جارو زدن، حداکثر میزان گردوغبار از محیط برداشته شود و سطح بهداشت افزایش چشمگیری پیدا کند. از دیگر مزایای جاروبرقی‌های کیسه‌ای می‌توان به ایجاد سروصدای بسیار کم آن اشاره کرده آن را متناسب با هر نیازی کرده است.

ویژگی های نسل جدید جاروبرقی کیسه ای بوش:

قدرت مکش فوق‌العاده‌ای دارد.لوله کنفی جاروبرقی کیسه ای بوش استحکام بالا و وزن پایینی دارد.وزن این محصول کم است و آسان حمل می‌شود.صدای این جاروبرقی بوش بسیار کم است.این کالای برقی دارای برچسب انرژی پایین است که از امتیازات محصولات نسل جدید بوش شمرده می‌شود.طراحی جاروبرقی کیسه دار بوش بی‌نظیر است و در رنگ‌های مختلف تولید می‌شود.طول سیم این جاروبرقی بر حسب مدل آن بین 10 تا 15 متر متغیر است.مدل‌های مختلف این دستگاه دارای لوله خرطومی، پلاستیکی و کنفی است.

جاروبرقی های شارژی

نوع دیگر جاروبرقی‌های بوش که در این قسمت از راهنمای خرید جاروبرقی بوش باید به آن‌ها اشاره کرد، مدل‌های شارژی هستند. این مدل‌ها دارای انعطاف‌پذیری بسیار زیادی بوده و به دلیل قابلیت حمل و جابه‌جایی بسیار مناسب خود، گزینه‌ای ایدئال برای افرادی است که قصد دارند تا سطوح عمودی، چوبی، مکان‌هایی با سطح دسترسی سخت، راه‌پله‌ها و … را تمیز کنند.با این که شاید قدرت جاروبرقی‌های شارژی بوش به‌اندازه جاروبرقی‌های کیسه‌ای نباشد، اما همچنان مکش این مدل نیز زبان زد خاص و عام است. درصورتی‌که قصد در خانه از حیوان خانگی استفاده می‌کنید، به کمک این مدل از جاروبرقی‌های بوش، قادر خواهید بود هرگونه آلودگی ایجاد شده را پاک کنید. البته به مزایای جاروبرقی شارژی بوش، باید به وزن پایین، قدرت شارژ بالا، وجود لوازم جانبی متنوع و … نیز اشاره کرد.

ویژگی های نسل جدید جاروبرقی شارژی بوش آلمان:

کار با این جاروبرقی بسیار ساده است.مواد اولیه ساخت این کالا بر اساس دانش روز دنیا انتخاب شده است.در کوتاه‌ترین زمان ممکن شارژ شده و مدت طولانی شارژ نگه می‌دارد.در هر محیطی بدون نیاز به وجود پریز برق قابل استفاده است.مصرف انرژی این محصول بوش بسیار پایین است.بدون کیسه کار می‌کند و به هزینه تعویض کیسه نیاز ندارد.نوع موتور به کار رفته در این دستگاه متناسب با تکنولوژی روز جهان است.این نوع جاروبرقی بوش بر اساس مدلی که دارد، بین 20 تا 60 دقیقه قابل استفاده است.

جاروبرقی بدون کیسه

اما نسل جدیدی از جاروبرقی‌های بوش، جاروبرقی بدون کیسه هستند. در این مدل از جاروبرقی‌های بوش، به‌جای کیسه از یک سری مخزن به‌خصوص استفاده شده که قادر است تا حجم بسیار زیادی از آلودگی و گردوغبار را در خود جای دهد. بدون شک باید در راهنمای خرید جاروبرقی بوش به این نکته اشاره کرد که جاروبرقی‌های بدون کیسه برای آن دسته از افرادی که دارای مشکلات تنفسی، آسم و یا آلرژی هستند، گزینه‌ای بسیار مناسب‌تر خواهد بود.

ویژگی های نسل جدید جاروبرقی  بدون کیسه (مخزن دار) بوش:

این محصول دارای موتور قوی و مکش بالاست.جاروبرقی مخزن دار بوش در مدل‌های متعدد با تنوع رنگی بالا تولید می‌شود.لوله دستگاه از جنس پلاستیک بادوام و منعطف است.سیم این جاروبرقی بنا به مدل محصول بین 7 تا 12 متر متغیر است.مصرف انرژی این وسیله برقی پایین است.از کم‌صداترین جاروبرقی‌های دنیاست و وزن کمی دارد.

تکنولوژی های جاروبرقی بوش

نکته بسیار مهمی دیگری که در راهنمای خرید جاروبرقی بوش باید مدنظر قرار داد، توجه به تکنولوژی‌های گنجانده شده در جاروبرقی‌های بوش است. شاید شما هم تصور کنید که یک جاروبرقی بوش، تنها قادر است تا به کمک موتور خود، مکشی ساده برای جمع‌کردن آلودگی‌ها و اشغال ایجاد کند. اما باید اشاره کرد که شرکت بوش، در جاروبرقی‌های مختلف خود از تکنولوژی‌هایی استفاده کرده است که در کمتر جاروبرقی مشاهده می‌کنید.شما در زمان خرید باید به نوع تکنولوژی‌های به‌کاررفته در این لوازم‌خانگی توجه کنید. به یاد داشته باشید که وجود هرکدام از این تکنولوژی‌ها، قادر خواهد بود تا قیمت جاروبرقی‌های بوش را افزایش دهد. ازاین‌رو در ابتدا به‌خوبی بدانید که به کدام یک از تکنولوژی‌های به‌کاررفته در این محصولات نیاز داشته تا بدین صورت بسته به بودجه خود، بهترین انتخاب را داشته باشید. برخی از مهم‌ترین تکنولوژی‌های موجود در جاروبرقی‌های بوش، عبارت‌اند از:

تکنولوژی کمپرسور

یکی از حرفه‌ای‌ترین تکنولوژی‌های موجود در جاروبرقی‌های بوش، وجود تکنولوژی کمپرسور است. باتکیه‌بر این تکنولوژی، جاروبرقی‌های بوش قادر خواهند بود تا با صرف 30 تا 50 درصد انرژی کمتر، 100درصد عملکرد خود را در اختیار شما قرار دهند. موتورهای جدید و پیشرفته در کنار پره‌های حرفه‌ای آیرودینامیک که قادر است تا بهترین مسیر را برای جریان هوا در این دستگاه‌ها ایجاد کند، باعث شده تا با مصرف انرژی کمتر، کارایی بهتری را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهد.

کیسه‌های MEGAfilt SuperTEX

تکنولوژی مهم دیگری که در راهنمای خرید جاروبرقی بوش باید به آن اشاره کرد، وجود کیسه‌های MEGAfilt SuperTEX است. این مدل از کیسه‌ها دارای سه‌لایه مختلف بود که می‌توانند تا 99 درصد ذرات ریز موجود در محیط را جمع‌آوری کنند. از سوی دیگر کیسه‌های MEGAfilt SuperTEX قادر هستند تا باعث افزایش اثربخشی سیستم فیلتر دستگاه شده و طول عمر موتور و اگزوز را بیشتر کنند.

نازل Duo-Soft

بدون شک یکی از تکنولوژی‌های مخصوص جاروبرقی‌های بوش، وجود نازل Duo-Soft است. این تکنولوژی تنها در جاروبرقی‌های بوش بوده و قادر است تا کارایی دستگاه را افزایش دهد. به هنگام خرید توجه کنید که این تکنولوژی در دستگاه موردنظر شما وجود دارد یا خیر. باتکیه‌بر این قابلیت، شرکت بوش از دو عدد رول برس بسیار نرم و دوار استفاده کرده که کاملاً طبیعی بوده و موجب می‌شود تا هیچ آسیبی به کف منزل شما وارد نشود. از سوی دیگر موجب می‌گردد تا عملکرد دستگاه روی فرش بسیار بهبود پیدا کند.

نمایشگر بهداشتی

جاروبرقی‌های بوش جزو اولین جاروبرقی‌هایی بودند که درون خود، یک نمایشگر بهداشتی داشتند. درصورتی‌که جاروبرقی به تعویض فیلتر احتیاج پیدا کند، صفحه LCD این نمایشگر هشداری را به شما نشان خواهد داد. بدین صورت با تعویض به‌موقع فیلتر، بهداشتی‌ترین نظافت را تجربه می‌کنید.

فیلتر HEPA

در ادامه راهنمای خرید جاروبرقی بوش، نیاز است تا شما را با تکنولوژی فیلترهای HEPA آشنا کنیم. فیلترهای HEPA قادر هستند تا ریزترین ذرات گردوغبار موجود در محیط را درون خود نگه داشته و بدین صورت هیچ‌گونه آلودگی را از خود عبور ندهند. تمامی افرادی که دارای آسم، آلرژی و یا بیماری‌های تنفسی هستند، نیاز است تا در هنگام خرید، به داشتن چنین ویژگی در جاروبرقی‌های بوش، توجه کنند.

تکنولوژی ProAnimal

این تکنولوژی مخصوص افرادی است که در حیوان خانگی دارند. به کمک این تکنولوژی دیگر نیازی نیست تا نگران موهای به جا ماده از این حیوانات باشید. جاروبرقی‌های بوش که چنین قابلیتی داشته باشند، به ساده‌ترین شکل ممکن محیط شما را تمیز خواهند کرد.

تکنولوژی ProPower

اما شاید شما هم در خانه خود فرش‌های بسیار ضخیم داشته و یا محیط مدنظر شما به‌سرعت کثیف می‌شود. در این صورت به جاروبرقی نیاز دارید تا قدرت مکش فوق‌العاده و برس قدرتمندی داشته باشد. آن دسته از جاروبرقی‌های بوش که دارای تکنولوژی ProPower هستند، این قابلیت را در اختیار شما خواهند گذاشت.

قابلیت ProSilence

مطمئناً همه افراد از سروصداهای بیش از اندازه جاروبرقی‌های خود شکایت دارند. ازاین‌رو نیاز است تا در راهنمای خرید جاروبرقی بوش، به قابلیت ProSilence این محصولات اشاره کنیم. شرکت بوش از یک‌لایه عایق محافظتی مخصوص در جاروبرقی‌های خود استفاده می‌کند که موجب شده تا سروصدای دستگاه‌ها به حداقل ممکن کاهش پیدا کند.

نکات مهم در زمان خرید جاروبرقی بوش

در کنار توجه به نوع جاروبرقی و تکنولوژی به‌کاررفته در آن، نیاز است تا در راهنمای خرید جاروبرقی بوش، نکات مهم خرید را هم نام ببریم. این نکات عبارت خواهند بود از:

توان موتور

توان موتور رابطه‌ای مستقیم با قدرت و عملکرد دارد. هرچه این توان بیشتر باشد، جاروبرقی بوش قادر است تا با مکشی قدرتمندتر محیط شما را تمیز کند. البته که توان بیشتر به معنای مصرف انرژی بالاتر است.

وزن

بسته به این که قصد دارید تا چه سطح و محیطی را تمیز کنید، لازم است تا به وزن جاروبرقی‌های بوش نیز توجه کنید. وزن این دستگاه نباید به‌اندازه‌ای باشد که کار نظافت و حمل جاروبرقی برای شما مشکل و دشوار شود.

چرخ

جاروبرقی موردنظر شما باید دارای چرخ‌های منعطف و با قابلیت چرخش مناسب بوده تا جابه‌جایی و حرکت آن به ساده‌ترین و با کمترین مصرف انرژی صورت بگیرد.

طول لوله

بدون شک در راهنمای جاروبرقی بوش باید به طول لوله این دستگاه نیز اشاره کرد. درصورتی‌که لوله جاروبرقی کوتاه‌تر از قد شما باشد، در درازمدت آسیب‌های مفصلی برای شما ایجاد می‌شود. همواره طول لوله جاروبرقی را متناسب با قد خود انتخاب کنید.

معرفی دو مدل‌ پرفروش جاروبرقی بوش آلمان

جاروبرقی بوش اصل آلمان در سری‌های متعددی در مدل‌های متنوع تولید می‌شود. از آنجا که برند جهان بوش محصولات برقی خانگی خود را در تمام کشورها به فروش می‌رساند، در کشورهای زیادی خط تولید خود را راه‌اندازی کرده است. اسپانیا، ترکیه، ایتالیا، هلند، چین، لهستان و کره جنوبی از همین دسته کشورها هستند. محصولات بوش در تمام خط تولیدها تحت نظارت مستقیم مهندسان متخصص کمپانی بوش تولید می‌شوند. طراحی و ساخت تمام قطعات متعلق به کشور آلمان است. آشنایی با چند مدل پرفروش، به شما در خرید جاروبرقی بوش اصل کمک قابل توجهی می‌کند. در ادامه ضمن معرفی مدل‌های پرفروش جاروبرقی بوش، نحوه تشخیص جاروبرقی اصل بوش را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

خرید جاروبرقی بوش مدل  BGL8PRO5IR

این محصول دارای موتور قدرتمند 1800 واتی و مجهز به سیستم Power Protect است. طول سیم دستگاه 15 متر و وزن آن کمتر از 8 کیلوگرم است. رنگ این مدل جاروبرقی بوش خاکستری است و با اغلب دکوراسیون‌ها هم‌خوانی دارد. این محصول بوش دارای سه چرخ، دو عدد سری و یک عدد پارویی است. گنجایش مخزن این جاروبرقی 5 لیتر است. محدوده توان مصرفی دستگاه در بازه 1500 تا 2000 وات و میزان صدای آن در بازه 70 تا 75 دسی‌بل است. این جاروبرقی قدرتمند از سری Home Professional برند بوش است.

قیمت جاروبرقی اصل بوش

امروزه در ایران قیمت جاروبرقی بوش مانند تمام کالاهای برقی متغیر و دارای نوسان است. آنچه در این میان اهمیت ویژه دارد، مراجعه به نمایندگی رسمی برند بوش است. به دلیل نوسانات ارز در کشور، اجناس تقلبی زیادی در بازار خرید و فروش می‌شوند. هوم کالا به عنوان نماینده رسمی این شرکت معتبر در تهران، خدمات مشاوره را به کاربران محصولات بوش ارائه می‌دهد. کارشناسان هوم کالا با صبر و حوصله به خریداران کمک می‌کنند که مناسب‌ترین مدل جاروبرقی بوش را خریداری کنند. جهت کسب اطلاعات دقیق در مورد اصل بودن کالا و قیمت خرید آن با کادر فروش هوم کالا تماس داشته باشید.هوم کالا ضمانت‌نامه رسمی کالا را همراه با خدمات پس از فروش به مشتری‌ها ارائه می‌دهد.

تشخیص جاروبرقی اصل بوش

برای اینکه بتوانید به سادگی نسبت به خرید جاروبرقی بوش اصل اقدام کنید، لازم است نکاتی را در نظر داشته باشید. دقت کنید که قیمت خیلی پایین کالاهای برقی نشان‌دهنده تقلبی بودن محصول است. پس به افراد سودجو که با برچسب‌گذاری غیرقانونی کالاهای تقلبی را به فروش می‌رسانند، اعتماد نکنید. حین خرید جاروبرقی بوش اصل به موارد زیر توجه داشته باشید.

مقایسه محصول با عکس موجود در سایت اصلی بوش آلمان

توجه و دقت به ظاهر کالا یکی از بهترین روش‌های تشخیص جنس تقلبی است. برای اجرای این روش لازم است به سایت رسمی برند بوش مراجعه کرده و مدل محصول مورد نظر را در آن جستجو کنید. با دقت در ظاهر کالای اصل، جنس تقلبی را خیلی سریع تشخیص می‌دهید. رنگ و شکل دکمه‌ها، حالت بدنه و دسته از جمله مواردی هستند که بهتر است قبل از خرید جاروبرقی بوش اصل به آنها دقت کنید.اگر فروشنده‌ای ادعا کرد که مدل انتخابی شما تازه وارد ایران شده و در سایت رسمی بوش قرار ندارد، بدانید که ادعایی کذب است. چرا که محصولات برند بوش پیش از عرضه در سایت این شرکت ثبت می‌شوند.

نوع فونت برند بوش

از دیگر نشانه‌های تقلبی بودن دستگاه، نوع فونت به کار رفته روی بدنه و کارتن محصول است. قبل از خرید جاروبرقی بوش اصل ، از فروشنده بخواهید هم کالا و هم کارتن را به شما نشان دهد. فونت برند بوش روی بدنه جاروبرقی دیده می‌شود. توجه کنید که فونت روی کارتن با فونت روی بدنه یکسان باشد. معمولا اجناس تقلبی موفق نمی‌شوند فونت دقیق برند بوش را با همان جنس فلز روی محصولات تقلبی به کار ببرند. وجود غلط املایی، شکل فونت نوشتاری کوچک یا جنس نامرغوب فلز روی بدنه نمایان‌گر تقلبی بودن کالاست.

شکل کارتن

شکل و شمایل کارتن نیز می‌تواند در تشخیص جاروبرقی اصل بوش به شما کمک کند. در سایت رسمی برند بوش شکل کارتن هر مدل را می‌توانید مشاهده کنید. با مقایسه‌ای مختصر متوجه کارتن متفاوت کالای تقلبی خواهید شد. هر نوع مغایرت با تصویر کارتن داخل سایت رسمی بوش آلمان، نشانه تقلبی بودن محصول است.

گارانتی

آنچه خرید جاروبرقی بوش اصل را برای مشتریان این برند تضمین می‌کند، ارائه گارانتی معتبر است. عدم ارائه گارانتی فروش معتبر به معنی اصل نبودن جاروبرقی بوش است. پس به منظور کسب اطمینان از اصل بودن کالا حتما از فروشنده ضمانت‌نامه رسمی محصول را بخواهید.

قیمت

از دیگر مواردی که کاربران را در خرید جاروبرقی بوش اصل دچار اشتباه می‌کند، قیمت پایین کالاهای تقلبی است. دقت کنید که هرگونه اختلاف قیمت عمده بین جاروبرقی موجود در نمایندگی رسمی بوش و فروشگاه‌های عادی، نشان‌دهنده تقلبی بودن جاروبرقی است. بهتر است به این مورد نیز مانند موارد قبل توجه نشان دهید. خرید محصول تقلبی به معنی دور ریختن هزینه است. کالاهای برقی تقلبی عمر بسیار کوتاهی دارند و قطعات آنها دچار مشکلات جدی است. پس پیش از خرید جاروبرقی بوش اصل ، قیمت را از نمایندگی‌های رسمی این برند در ایران استعلام بگیرید.

بررسی امکانات کالا

هر کدام از مدل‌های جاروبرقی بوش دارای امکاناتی است که در دفترچه راهنمای محصول عنوان شده است. محتوای این دفترچه باید با کاتالوگ موجود در سایت رسمی بوش یکسان باشد. مواردی که بهتر است قبل از خرید جاروبرقی بوش اصل به آنها توجه کنید عبارتند از:تعداد سری‌های جاروبرقی،نوع کیسه،نوع فیلتر موجود در جاروبرقی،شکل و جنس لوله جاروبرقی،تعداد چرخ‌های کالا،نوع سیم‌جمع‌کن،تعداد پارویی.

بررسی میزان مکش و قدرت موتور

توان مکش و قدرت موتور از مهم‌ترین عوامل تعیین‌کننده کیفیت این کالا هستند. به دلیل همین اهمیت، میزان قدرت مکش و موتور روی بدنه و کارتن دستگاه چاپ می‌شود. در صورتی که این اعداد با اعدادی که در سایت رسمی بوش منتشر شده تفاوت داشته باشند، تقلبی بودن کالا قطعی است. از خرید چنین محصولی خودداری کنید.

راهنمای خرید جاروبرقی بوش

گارانتی جاروبرقی بوش بر اساس گارانتی معرفی شده در هوم کالا

در بازار فعلی ایران احتمال خرید لوازم برقی تقلبی بسیار بالاست. از همین رو لازم است غیر از توجه به مواردی که شرح داده شد، به اعتبار ضمانت‌نامه کالا نیز دقت داشته باشید. هوم کالا نماینده رسمی این برند در تهران است و معتبرترین گارانتی محصولات بوش را به خریداران خود ارائه می‌دهد. هر محصول در نمایندگی بوش دارای بارکد معتبری است که امکان جستجوی آن در سایت اصلی بوش آلمان وجود دارد. به وسیله تماس تلفنی با کارشناسان فروش هوم کالا یا مراجعه حضوری به این مجموعه، می‌توانید در جریان قیمت رسمی محصولات بوش قرار گرفته و خرید جاروبرقی بوش اصل را با اطمینان خاطر انجام دهید.

نتیجه گیری

جاروبرقی‌ها جزو لوازم خانگی ضروری و اصلی بوده که به شما در نظافت منزل کمک فراوانی می‌کنند. از جمله بهترین جاروبرقی‌های موجود در بازار، می‌توان به جاروبرقی‌های شرکت بوش اشاره کرد. درصورتی‌که راهنمای خرید جاروبرقی بوش را مطالعه کرده باشید، همواره می‌توانید دست به یک خرید مطمئن و مناسب بزنید. در هنگام خرید لازم است تا به نوع جاروبرقی و تکنولوژی‌های به‌کاررفته در آن توجه کنید. همچنین نیاز است تا نکاتی مانند توان موتور، طول لوله، چرخ و … را هم مدنظر قرار دهید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید