برترین ها, علم و تکنولوژی, نقد و بررسی

راهنمای خرید فریزر

راهنمای خرید فریزر

امروزه مدل ها و برندهای متفاوت و زیادی داخل بازار قرار دارد که همین باعث میشود کسانی که میخواهند فریزر خریداری کنند دچار سردرگمی شوند و نتوانند انتخاب کنند کدام فریزر مناسب و خوب است.یخچال فریزر نیز همچون دیگر وسائل ضروری یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین لوازم خانه است که در هر خانه‌ای یافت می‌شود، از این رو برای خرید و چگونگی انتخاب، علاوه‌ بر دقت فراوان نیازمند یک راهنمای خرید فریزر خوب هستید.در این مقاله از هوم کالا قصد داریم به راهنمای خرید فریزر بپردازیم اگر قصد خرید دارید با ما همراه باشید.

راهنمای خرید فریزر

کاربرد اصلی یخچال فریزر سرد و تازه نگاه داشتن مواد غذایی است. در میان مدل‌ها و انواع گوناگون فریزر موجود در بازار، آن مدل برای شما بهترین است که نیازهای شما را تامین کند. دستگاهی که با نیازهای شما متناسب است باید دارای ویژگی‌های خاصی باشد. ابعاد مکانی که تصمیم دارید فریزر را در آنجا قرار بدهید یا ظرفیتی که متناسب با نیاز شماست نیز اهمیت زیادی دارد.شما برای تشخیص و انتخاب یک دستگاه خوب باید به مشخصات ظاهری و نیز مشخصات فنی آن ، همزمان توجه کنید. در مشخصات ظاهری خوب است به رنگ، جنس بدنه، گنجایش فریزر برحسب لیتر، ابعاد و اندازه، مکان و نصب و قیمت فریزر دقت کنید. درباره مشخصات فنی خوب است به تجهیزات فریزر، قدرت سرمایشی، انجماد آن، برخورداری از سیستم‌های هوشمند و سایر ویژگی‌های فنی توجه کنید.

راهنمای خرید فریزر

جنس بدنه فریزر در راهنمای خرید فریزر

این نکته مهم را هنگام خرید یخچال فریزر به‌خاطر بسپارید، چراکه فریزرها در مواجهه با رطوبت زیاد دچار پوسیدگی می‌شوند. از مهم‌ترین عللی که سبب نابودی بدنه فریزرها می‌شود، آب و هوای شرجی و مرطوب است.امروزه، فریزرهایی نیز در بازار هستند که جنس بدنه آن‌ها از استیل است. استیل  به‌کار رفته در بدنه این لوازم، از بروز آسیب‌های جدی جلوگیری می‌کند. لازم به‌ذکر است که بسته به مکان موردنظر و شرایط آب و هوایی باید جنس بدنه این محصولات را با دقت مورد بررسی قرار دهید.همچنین شما می‌توانید برای داشتن یک خرید خوب، از یک راهنمای خرید فریزر کمک بگیرید.

ویژگی‌های منحصر به‌ فرد

از نکات مهمی که هنگام خرید باید در نظر داشت ،توجه به ویژگی‌های خاص محصولات موجود در بازار است. فریزرهای تولید شده توسط برندهای مختلف دارای ویژگی‌های متنوعی هستند.در ادامه با تعدادی از ویژگی های مهم در فریزرهای امروزی آشنا خواهید شد:فیلتر تصفیه هوای داخل فریزر،فیلترهای تصفیه آب،نمایشگرهای دیجیتال،صفحات LED  برای نمایش اطلاعات تنظیمات فریزر.

انواع یخچال‌ فریزر

فریزرهای خانگی انواع مختلفی دارند. بعضی از مدل‌های آن همراه با یخچال هستند، مدل‌هایی که بخشی از فضای یخچال را به خود اختصاص می‌دهند. بعضی از مدل‌ها نیز در کنار یخچال هستند مانند یخچال فریزر دوقلو یا ساید بای ساید؛ در ادامه با انواع مدل‌های فریزر به‌طور مختصر آشنا می‌شوید.یخچال فریزر تک درب:در این مدل، فریزر قسمت کوچکی از یخچال را اشغال کرده است. این مدل بسیار قدیمی است؛ فریزر در داخل و در گوشه بالایی یا پایینی یخچال قرار دارد. لازم به‌ ذکر است که کارایی این فریزر صرفا یخ‌سازی است و نسبت به دیگر دستگاه‌ها دارای قابلیت‌های فراوانی نیست.

یخچال فریزر دو درب:این مدل از فریزر دو درب، ترکیبی از یخچال و فریزر است که تنوع زیادی دارد که در بعضی مدل‌ها فریزر در قسمت بالایی یا پایینی یخچال قرار دارد. همچنین در این مدل ظرفیت و ابعاد فریزر با یخچال برابر و یکسان است.این مدل‌های دو درب دارای آبسردکن/ آبریز و یخ‌ساز نیز هستند.یخچال فریزر ساید بای ساید:این مدل، دارای ظرفیت بالایی است و در طرح‌های متنوعی ساخته ‌می‌شود. در بعضی از انواع ساید، فریزر یک دستگاه چسبیده به یخچال است.در این مدل از یخچال فریزر، گنجایش و ظرفیت فریزر همانند یخچال است.طرح‌های این مدل اغلب یخچال‌های سه‌درب یا چهاردرب هستند. این مدل فریزرها نیز معمولا دارای یخ‌ساز یا آبسردکن هستند.مهم است بدانید که ظرفیت  فریزرهای ساید 20 الی 30فوت است.

یخچال فریزر دوقلوفریزر در این نوع از یخچال که همچون ساید بای ساید است، قسمت مستقلی از یخچال است. تفاوت این مدل با مدل ساید این است که دو بخش یخچال و فریزر از هم جدا هستند و هریک در قسمت متفاوتی می‌توانند قرار بگیرند.این مدل یخچال فریزر در ظرفیت‌های 30 الی 40 فوت به بازار عرضه می‌شود.فریزر خانگی تک معمولی : این مدل از فریزر، تنها دارای یک درب است و به‌طور جداگانه خریداری و استفاده می‌شود. این مدل برای افرادی که یک یخچال جدا دارند و نیازمند فریزر هستند بسیار مناسب است؛ لازم‌ به‌ ذکر است که اندازه و ظرفیت این مدل میان 15 الی 20 فوت است. همچنین این فریزر بسیار جادار و جهت سرد نگه داشتن موادغذایی بسیار کاربردی است.

راهنمای خرید فریزر های بوش

راهنمای خرید فریزر

یخچال فریزر ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404

این مدل از ساید بای ساید بوش، یکی از بهترین محصولات موجود در بازار از نظر تناسب قیمت و کیفیت است؛ رنگ بدنه این مدل استیل و برچسب انرژی A  نمایانگر بهره‌ وری انرژی در این مدل است؛ همچنین قابل ذکر است که میانگین مصرف برق سالیانه  آن ۶۸۵ وات است.بار تعبیه شده روی در این دستگاه سبب دسترسی راحت‌تر به موادغدایی و نوشیدنی‌های پرمصرف می‌شود ؛ همچنین خوب است بدانید که در طراحی یخچال، قسمتی وجود دارد که دارای نمایشگر دیجیتال و کلیدهای کنترل عملکرد است و به‌واسطه آن می‌توان دمای یخچال و فریزر را به‌طور جداگانه تنظیم کرد.

یخچال فریزر دو درب بوش مدل KDD74AL204

این یخچال فریز، علاوه‌بر ظرفیت بالایی که دارد دارای مصرف انرژی سالانه 445 وات است، لازم به‌ذکر است که این مدل دارای قابلیتی است که در صورت باز بودن درب یخچال به شما هشدار می‌دهد.سیستم جریان هوای موجود در این فریزر باعث پخش هوای سرد در تمام بخش‌های یخچال می‌شود که این موضوع، ویژگی‌های تازه نگه داشتن غذا و موادغدایی را موجب شده است. همچنین این یخچال، دارای 3 طبقه با جنس شیشه، 2 کشو و 3 محفظه روی درب است.ابعاد این محصول عبارت‌اند از:  ارتفاع 1773، عمق 745 و عرض 858 میلیمتر

یخچال و فریزر دوقلو بوش مدل KSV36VL3PG – GSN36VL3PG

این مدل از یخچال فریزر دوقلو بوش، یکی از بهترین و جادارترین مدل‌هایی است که برای خانواده‌هایی با جمعیت بالا گزینه بسیار خوبی به‌شمار می‌رود. لازم به‌ذکر است بدانید که این یخچال فریزر برخلاف امکانات بسیار فوق‌العاده‌ای که دارد، از محصولات کم‌مصرف است؛ از قابلیت‌های فوق‌العاده این مدل، می‌توان به توانایی انجماد سریع آن اشاره کرد که با این قابلیت شما دیگر نگران خراب شدن مواد غذایی خود نخواهید بود؛ همچنین این دستگاه دارای سیستم برفک است که سبب می‌شود هیچ برفکی داخل یخچال فریزر ایجاد نشود.خوب است بدانید که این مدل از فریزر، به سبب قابلیت‌هایی که دارد صداها و نویزهای زیادی ایجاد نمی‌کند.

یخچال فریزر پایین بوش مدل KGN56AI204

این فریزر بوش، دارای قابلیتی است که مواد غذایی شما را بسیار سریع فریز می‌کند و سبب می‌شود در کیفیت، رنگ و طعم آن تغییری ایجاد نشود. از ویژگی‌های دیگر این یخچال فریزر، نگهداری خوب مواد غذایی در زمان نبود برق است، همچنین این مدل می‌تواند 24 ساعت دمای داخلی خود را در این هنگام ثابت نگاه دارد.این یخچال یک صفحه نمایش و یک پنل لمسی نیز دارد که به‌وسیله آن می‌شود تنظیمات يخچال فريزر را انجام داد.

کلام آخر

در این مقاله سعی شد انواع فریزرها‌، ویژگی‌های یک فریزر خوب و محصولات بوش معرفی و ذکر شود.محتوای مقاله‌ای که خواندید، راهنمای خرید فریزر و نکاتی که باید مدنظر داشت است.همانطور که خواندید، خرید فریزر نیز همچون دیگر وسائل، یکی از مهم‌ترین و شاید سخت‌ترین خریدهای منزل به‌شمار می‌رود که باید در انتخاب آن بسیار هوشمند بود، همچنین علاوه بر دقت در مشخصات ظاهری و فنی، مهم است از جایی معتبر خرید خود را انجام دهید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید