برترین ها, علم و تکنولوژی, نقد و بررسی

راهنمای خرید ماشین ظرفشویی بوش

راهنمای خرید ماشین ظرفشویی بوش

برند های مختلف و معتبری در زمینه تولید ظرفشویی فعالیت می کنند که ظرفشویی های بوش را می توانیم از برترین آنها در کنار ظرفشویی های سامسونگ و ال جی برای خرید معرفی کنیم. خرید ظرفشویی بوش می تواند از تمامی جنبه ها شما را از داشتن یک ظرفشویی باکیفیت ساخت بالا و کارآمد آسوده خاطر سازد. نکته منفی که در مورد ظرفشویی های بوش وجود دارد، قیمت بالای آن می باشد؛ خب هر وسیله ای را در نظر بگیرید چنانچه از کیفیت و کارایی بالاتری به نسبت سایر برندهای دیگر برخوردار باشد قاعدتا از قیمت بالاتری نیز برخوردار خواهد بود که این مصداق درباره ی محصولات بوش صدق می کند. در این مقاله هوم کالا می خواهیم به این موضوع اشاره کنیم که خرید ظرفشویی بوش ارزش پرداخت مبلغ بالاتری را دارد و در ادامه راهنمای خرید ماشین ظرفشویی بوش مطالب مهم تری را ارائه خواهیم داد.

راهنمای خرید ماشین ظرفشویی بوش

طراحی

طراحی یکی از مؤلفه هایی است که می تواند در راهنمای خرید ماشین ظرفشویی بوش مورد توجه قرار گیرد چرا که ظرفشویی به سبب اینکه از جثه نسبتا بزرگی برخوردار است و در دکوراسیون آشپزخانه ها جای می گیرد، پس باید ظرفشویی ای که خریداری می کنیم از طراحی مجذوب کننده ای برخوردار باشد.ظرفشویی های بوش از نظر طراحی بسیار زیبا و مدرنیته ترسیم شده اند و می توانند با جای گیری در دکوراسیون آشپزخانه ها، زیبایی و جذابیت بیشتری را به دیزاین آشپزخانه ی محیط شما ببخشند.

ظرفشویی های بوش از نظر طراحی در مدل های مختلف یکسان هستند چرا که با وجود مدل های بسیار زیادی که دارد تغییرات چشمگیری در طراحی آنها به چشم نمی خورد.علاوه براین ظرفشویی های بوش در رنگ های نقره ای و سفید تولید می شوند و شما می توانید بسته به دیزاین و ترکیب کردن آن با آشپزخانه خود، مدل مورد نظر خود را خریداری کنید.

ظرفیت

یکی از نکات بسیار مهم در راهنمای خرید ماشین ظرفشویی بوش، ظرفیت آن می باشد. ظرفیت ۱۳ نفره و ۱۴ نفره در ظرفشویی ها بسیار رایج تر است و برای خرید نیز مناسب تر هستند البته که ظرفیت نمی تواند ملاکی برای برتری دادن برند بوش بر سایر برندها باشد چرا که تمامی برندها ظرفشویی ها را در ظرفیت ها و مدل های مختلف تولید و به بازار عرضه می کنند

تنظیم قفسه ها

بوش در ظرفشویی های خود امکان تنظیم قفسه ها را برای کاربر فراهم آورده است. تنظیم قفسه ها می تواند بسیار گره گشا باشند به خصوص در زمانی که شما می خواهید اقلام های بزرگی همچون قابلمه و گلدان ها را در داخل ظرفشویی خود قرار دهید. علاوه براین می توانید اهرم های داخل قفسه های ظرفشویی بوش را برای ایجاد فضا و بارگذاری اقلام بیشتر تغییر دهید.

فرایند شستشو

فرایند شستشو مهم ترین بخش هر ظرفشویی می باشد و ظرفشویی های بوش نیز در این بخش عملکرد بینظیری را از خود ارائه می کنند و می توان گفت ظرفشویی های بوش در این زمینه تبحر بسیار بالایی دارند و همین فرایند شستشو است که توانسته تفاوت ها را در بین ظرفشویی بوش با سایر برندها ایجاد کند.

مبدل درجه حرارتی 

ظرفشویی های بوش به وسیله فناوری مبدل درجه حرارتی سلامت ظروف ها و اقلام های ظریف شما را تضمین خواهد کرد. این فناوری قبل از شروع فرایند شستشو آب را در مخزن به حرارت و درجه ی مورد نیاز می رساند و با پیش گرم کردن آب از شوک دمایی به ظروف های حساس، جلوگیری می کند.

تشخیص بار 

ماشین های ظرفشویی بوش به سنسور تشحیص بار مجهز هستند به این معنی که سطح و میزان بار را تشخیص می دهد و سطح آب مورد نیاز برای خیساندن ظروف ها را شناسایی می کند. همچنین سنسور تشخیص بار کمک می کند تا بتوانید در زمان هایی که ظروف کافی برای تکمیل بار ندارید، از ظرفشویی خود استفاده کنید و نگران میزان مصرف آب نباشید چرا که همانطور که ذکر شد آب کافی برای خیساندن ظروف ها را تشخیص می دهد و از مصرف بی رویه آب جلوگیری می کند.

HygienPlus

شستشوی بهداشتی همان چیزی است که ما از یک ظرفشویی انتظار داریم تا به بهترین شیوه ممکن ظروف ها را شستشو دهد. بوش برای کسانی که آلرژی دارند و یا بر روی تمیزی وسواس خاصی دارند می تواند بهترین انتخاب برای شستشوی ظروف هایشان باشد که البته می توانید این برنامه را در کنار سایر برنامه های شستشوی دیگر ظرفشویی فعال سازید. برنامه شستشوی HygienPlus دما را به میزان 70 درجه بالای صفر می رساند و سر سخت ترین لکه ها را در کوتاه ترین زمان از بین خواهد برد.

VarioSpeedPlus 

در مواقعی که عجله دارید و می خواهید سریع تر به ظروف های خود دسترسی پیدا کنید، بهتر است که از VarioSpeedPlus استفاده کنید. ماشین های ظرفشویی بوش با استفاده از VarioSpeedPlus مدت زمان شستشو را به میزان 66 درصد به نسبت یک شستشوی عادی کاهش می دهند و این سبب می شود تا در سریع ترین زمان ممکن به ظروف ها و اقلام خود دسترسی پیدا کنید.

شستشوی ۴۰ درجه 

بوش برای شستشوی ظروف های شیشه ای و اقلام های ظریف، شستشوی ۴۰ درجه را فراهم آورده است. شما با شستشوی ۴۰ درجه می توانید ظروف های شیشه ای و نازک خود را در داخل ظرفشویی برای یک شستشوی کارآمد قرار دهید، بدون آنکه نگران سلامت ظروف های خود باشید چرا که دمای ۴۰ درجه هیچ گونه تهدید و خطری برای اقلام و ظروف های شیشه ای و ظریف شما نخواهد بود.

شستشوی خودکار 

شستشوی خودکار نیز می تواند انتخابی مناسب برای کسانی باشد که آشنایی زیادی با عملکرد برنامه های شستشوی ظرفشویی ندارند. شستشوی خودکار ماشین های ظرفشویی بوش یک نتیجه نهایی شگفت انگیز را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

شستشو در سکوت 

ماشین های ظرفشویی بوش عملیات شستشو را در سکوت کامل دنبال می کنند. ظرفشویی های بوش به سبب مجهز بودن به برنامه سکوت (Silence) و همچنین بهره وری از موتورهای الکترونیکی و بسیاری از اقدامات دیگر کمترین میزان نویز را از خود تولید می کنند و سبب بر هم زدن سکوت و آرامش محیط شما نمی شوند.

قابلیت شستشوی باتاخیر ظروف ها

دیگر قابلیتی که در ماشین های ظرفشویی بوش به چشم می خورد، قابلیت شستشوی با تاخیر است. اگر شما زمان بندی میزان کمترین مصرف آب و برق در روز را در دست داشته باشید و از آن مطلع باشید قطعا شستشوی با تاخیر می تواند در صرفه جویی بیشتر مصرف آب و برق به شما کمک بیشتری نیز بکند.

AquaSensor

ظرفشویی بوش با سیستم AquaSensor و با کنترل آب شستشو به وسیله ی پرتوهای نور، میزان مصرف آب را بسته به نوع و شدت ظرفشویی تنظیم میکند. بنابراین سیستم AquaSensor چنانچه لکه و چربی را بر روی ظروف ها تشخیص دهد تصمیم می گیرد که روند شستشو را ادامه دهد تا ظروف ها به طور کامل تمیز و براق شوند.

perfctDry و زئولیت

perfctDry یکی دیگر از قابلیت های بسیار جذاب ظرفشویی بوش می باشد که پس از اتمام شستشو با تبدیل رطوبت به هوای گرم، ظروف ها و اقلام شستشو داده در داخل ظرفشویی را با سرعت بسیار بالایی خشک خواهد کرد. فناوری زئولیت نیز پس از اتمام شستشو تمامی قطعات داخل ظرفشویی را خشک خواهد کرد تا از زنگ زدگی احتمالی جلوگیری کند. این دو فناوری سبب می شوند تا ماشین های ظرفشویی بوش عمر و ماندگاری بیشتری را نیز داشته باشند.

کم مصرف بودن و نوع موتور

ماشین های ظرفشویی بوش از نظر مصرف آب و انرژی بسیار مقرون به صرفه هستند و این امر نیز علل هایی دارد که به آنها اشاره خواهیم کرد. ماشین های ظرفشویی بوش به ActiveWater مجهز هستند که سبب می شود تا در یک چرخه شستشو تنها 6 لیتر آب مصرف شود و در مقابل نیز به طرز چشم گیری میزان مصرف برق را کاهش دهد.نوع موتور نیز یکی دیگر از بخش های مهم در ظرفشویی می باشد که بر تمامی بخش ها اثر گذار است. ظرفشویی های بوش به موتور EcoSlinceDrive مجهز هستند که کمترین میزان صدا را تولید می کنند و از طرفی دیگر نیز سبب توسعه و کارآمدی بیشتر ظرفشویی و همچنین کاهش مصرف انرژی می شوند.

اتصالات هوشمند

ظرفشویی های رده بالای بوش هوشمند هستند و شما می توانید به سادگی از طریق گوشی خود ظرفشویی را کنترل کنید. به عنوان مثال دستگاه شما دچار نقص فنی شده است به سادگی می توانید با Hotline Hot Connect تماس بگیرید و وقت خود را برای تشخیص و شناسایی نقص فنی از طریق اینترنت تعیین کنید. بوش برای جلب رضایت مشتری دستگاه های خانگی مربوطه را به صورت آنلاین بررسی می کند و مشکلات و عیب ها را شناسایی و راه حل های مطمئن را ارائه می کند و علاوه براین می توانید عملکرد شستشو را نیز کنترل کنید.

عمر و ماندگاری بالا

در پایان می توانیم به عمر و ماندگاری بالای ظرفشویی های بوش اشاره کنیم. ماشین های ظرفشویی بوش، قطعات با کیفیتی در آنها به کار گرفته می شود و از طرفی دیگر فناوری های همچون زئولیت و perfctdry و AquaStop سبب می شوند تا عمر و ماندگاری ظرفشویی های بوش بیشتر هم شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید