برترین ها, علم و تکنولوژی, نقد و بررسی

ماشین لباسشویی بوش سری Home Professional

ماشین لباسشویی بوش سری Home Professional

برند بوش یکی از معتبرترین برندهای حال حاضر در بازار داخلی است که در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت می‌کند. لوازم خانگی بوش گستره وسیعی را شامل می‌شوند. یکی از کاربردی‌ترین این محصولات ماشین لباسشویی بوش است که در طرح‌ها و مدل‌های مختلف به بازار عرضه می‌شود. این لباسشویی‌ها هر کدام مکانیزم ساخت منحصر به فردی داشته و از قابلیت‌های خاصی برخوردار هستند. در این مطلب از هوم کالا تصمیم داریم به معرفی انواع ماشین لباسشویی بوش سری Home Professional بپردازیم و با ویژگی‌های هر کدام از این محصولات بیشتر آشنا شویم.

ماشین لباسشویی بوش سری  Home Professional

اگر می‌خواهید در پروسه شستشوی لباس‌های خود تحولی ایجاد کنید، ما به شما خرید انواع ماشین لباسشویی بوش سری Home Professional را پیشنهاد می‌کنیم. این مجموعه با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، در میان تولیدات لوازم خانگی شگفتی ساز شده‌اند. کیفیت ساخت بسیار بالا، کاربری آسان، امکانات و قابلیت‌های ویژه و… از جمله مزیت‌های رقابتی ماشین‌های لباسشویی بوش هستند که توجه مخاطبان را به خود جلب کرده‌اند.

ماشین لباسشویی بوش سری Home Professional در مدل‌های مختلفی به بازار عرضه شده و تنوع بسیار زیادی دارد. از همین رو اگر تصمیم به خرید برند بوش دارید، لازم است پیش از هر اقدامی با انواع این محصولات به خوبی آشنا شوید. ما در ادامه با معرفی برترین مدل‌های ارائه شده به بازار به مقایسه انواع ماشین لباسشویی بوش سری Home Professional می‌پردازیم و شما را با دنیای جذاب محصولات بوش بیشتر آشنا می‌کنیم.

ماشین لباسشویی بوش سری Home Professional

خرید ماشین لباسشویی بوش مدل  WAY32841IR

ماشین لباسشویی بوش سری Home Professional مدل WAY32841IR آخرین مدل از این سری به شمار می‌رود. از ویژگی‌های مهم این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:لباسشویی ساخت کشور آلمان،رنگ بندی: سفید،ظرفیت ماشین برابر با ۹ کیلوگرم،دور خشک کن دستگاه: ۱۶۰۰ دور در دقیقه (این ماشین لباسشویی بیشترین ظرفیت و دور موتور را در میان مدل‌های دیگر دارد.)به کار بردن استیل براق در قسمت پنل ماشین و دور درب آن، جذابیت ظاهری آن را افزایش داده است.

مجهز بودن به بدنه سوپر سایلنت و موتور Eco Silence Drive باعث شده تا این مدل، جزء بی‌صداترین مدل‌های سری Home Professional باشد.با برچسب انرژی +++A جزء کم مصرف‌ترین مدل‌های حال حاضر در بازار است.صدای تولید شده در این ماشین لباسشویی در حالت شستشوی لباس برابر است با ۴۷ دسی بل و در زمان خشک کردن لباس برابر با ۷۲ دسی بل است.تنوع برنامه‌های شستشوی این ماشین بسیار بالاست و به ۱۴ برنامه می‌رسد.این ماشین، شستشو و لکه بری البسه را با بالاترین کیفیت انجام می‌دهد.

ماشین به سیستم تشخیص وزن لباس مجهز است. بنابراین هر مقدار لباس با هر وزنی که درون ماشین بریزید، می‌توانید بر اساس همین وزن، میزان آب گیری را تعیین کنید.چه جزء خانواده‌های کم جمعیت باشید و چه پر جمعیت، می‌توانید از این ماشین بهترین بهره وری را انتظار داشته باشید. در واقع ماشین این قابلیت را دارد که حتی برای یک لباس هم که شده روشن شده و به خوبی کار کند.تکنولوژی i-Dos (تنظیم مواد شوینده) یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های این ماشین است که به شما می‌گوید بر اساس وزن لباس بایستی چه میزان مایع شوینده درون ماشین بریزید.از دیگر تکنولوژی‌های به کار رفته در این ماشین می‌توان به؛ شستشوی اتوماتیک مخزن مواد شوینده، شستشوی اتوماتیک دیگ، تنظیم خودکار آب، شناسایی کف روی لباس و سیستم ضد لرزش آن اشاره کرد.

خرید ماشین لباسشویی بوش سری Home Professional مدل  WAY32862ME

برای آشنایی با ماشین لباسشویی بوش سری Home Professional مدل WAY32862ME در ادامه به مهم‌ترین ویژگی‌ها و قابلیت‌های این دستگاه می‌پردازیم:ساخت کشور آلمان و سفید رنگ،مجهز به ۱۴ برنامه شستشوی لباس،در رده انرژی +++A قرار داشته و جزء کم مصرف‌ترین انواع ماشین لباسشویی بوش است.با ظرفیت ۹ کیلوگرم،موتور استفاده شده در این ماشین از نوع Eco Silence Drive است. (کمترین میزان صدای تولیدی در زمان شستشو)میزان سرعت چرخش موتور ماشین ۱۶۰۰ دور در دقیقه،میزان صدا در حالت شستشو و خشک کن به ترتیب برابر است با ۴۷ و ۷۴ دسی بل،

مجهز به تکنولوژی‌های مختلفی همچون؛ سیستم تشخیص وزن لباس، سیستم ضد لرزش، تشخیص کف روی لباس، صفحه لمسی، قفل کودک، برنامه مخصوص لکه برداری، تنظیم خودکار آب، شروع با تاخیر ۱ الی ۲۴ ساعت، i-Dos (تنظیم مقدار مواد شوینده لازم)، سیستم ضد نشت آب، سنسورهای تشخیص مقدار آب، سیستم آب‌پاشی سه بعدی، شستشوی اتوماتیک مخزن مواد شوینده، کاهش زمان شستشوی لباس و کاهش انرژی، شستشوی اتوماتیک دیگ و…

این ماشین لباسشویی ظاهری بسیار شیک و زیبا داشته و می‌تواند به جذابیت فضای آشپزخانه شما بیافزاید. از جمله برنامه‌های شستشوی لباس این ماشین لباسشویی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:شستشوی خودکار،شستشوی شبانه،شستشوی آسان،شستشوی ترکیبی،شستشوی سریع،شستشوی الیاف نخی،الیاف ورزشی،شستشوی ضد آلرژی،شستشوی ملحفه،الیاف پشمی،الیاف ظریف و…

خرید ماشین لباسشویی بوش سری Home Professional مدل WAY327XO

یکی دیگر از شگفتی سازهای برند بوش ماشین لباسشویی مدل WAY327XO است که در این بخش با تکنولوژی ساخت این محصول آشنا می‌شویم. از مهم‌ترین ویژگی‌ها و قابلیت‌های این محصول عبارتند از:ظرفیت ۹ کیلوگرمی ماشین لباسشویی برای مصرف خانواده‌های پرجمعیت بسیار مناسب است.سازنده ماشین لباسشویی کشور آلمان است.این مدل را می‌توانید در بازار با رنگ استیل تهیه کنید.رتبه انرژی ماشین +++A است و مانند دیگر مدل‌های معرفی شده از مصرف انرژی کمی برخوردار است.

مجهز به ۱۴ برنامه شستشوی متنوع برای لباسدور موتور ماشین لباسشویی برابر با ۱۶۰۰ دور در دقیقهاز تکنولوژی‌های به کار رفته در ساخت ماشین لباسشویی بوش مدل WAY327XO عبارتند از: سیستم صرفه جویی در مصرف آب، سیستم ضد نشتی آب، سیستم شستشوی سریع، موتور مجهز به تکنولوژی Eco Silence Drive با کمترین میزان تولید صدا، سیستم ضد لرزش، مجهز به لامپ LED درون دستگاه، تشخیص وزن لباس، تشخیص کف روی لباس، شستشوی خودکار مخزن شوینده و دیگ، مجهز به قفل کودک، مجهز به ۱۶ حالت برای لکه گیری.

خرید ماشین لباسشویی بوش مدل  WAX32E90

ماشین لباسشویی بوش سری Home Professional

ماشین لباسشویی WAX32E90 آخرین مدل از پرطرفدارترین ماشین‌های لباسشویی بوش سری Home   Professional  است که می‌خواهیم به بررسی ویژگی‌های این محصول بپردازیم.محصول ساخت کشور آلمان بوده و به رنگ سفید در بازار موجود است.ظرفیت ماشین ۱۰ کیلوگرم،جنس مخزن این ماشین از استیل ضد زنگ است.یکی از قابلیت‌های ویژه این ماشین امکان افزودن لباس حین چرخش آن است.مجهز به پایه قابل تنظیم،بیشترین سرعت موتور ۱۶۰۰ دور در دقیقه،مجهز به سیستم نشت آب،ظرفیت مخزن ماشین ۷۰ لیتر،نوع موتور به کار رفته در ماشین لباسشویی Eco Silence Drive است. (کم صداترین نوع موتور با دوام و طول عمر بسیار بالا)

دیگ به کار رفته در این ماشین لباسشویی از نوع Vario Drum است. (شستشوی آرام و موثر)مجهز به سیستم i-Dos (تشخیص میزان مواد شوینده لازم بر اساس وزن لباس)مجهز به سیستم شستشوی ۴ بعدی،بدنه این ماشین از فلز درجه یک ساخته شده و بسیار خوش طرح و شیک است.رنگ سفید آن باعث می‌شود تا بتوان محصول را با هر نوع سبک و دیزاینی تطابق داد.مجهز به یک صفحه نمایشگر از نوع TFT که قابلیت‌های مختلفی را می‌توان از آن انتظار داشت از جمله؛ انتخاب دما، آبکشی، تنظیم سرعت خشک کن دستگاه، تنظیم حالت لکه بری، روشن و خاموش شدن ماشین، تنظیم میزان مصرف آب، تنظیم میزان مصرف برق و…،حالت‌های لکه بری این ماشین بسیار متنوع و کاربردی هستند. با کمک این تکنولوژی می‌توان نزدیک به ۱۶ نوع لکه را به راحتی از هر نوع پارچه‌ای پاک کرد.

مطالب مرتبط

1 نظر در “ماشین لباسشویی بوش سری Home Professional

دیدگاهتان را بنویسید