برترین ها, علم و تکنولوژی, نقد و بررسی

مدل های مختلف از ظرفیت یخچال های بوش

مدل های مختلف از ظرفیت یخچال های بوش

لوازم خانگی بوش بخش گستره ای از بازار ایران را در اختیار دارد طوریکه محصولات این شرکت نامدار آلمانی به خصوص یخچال بوش به دلیل کیفیت بالایی که دارد از محبوبیت خاصی برخوردار است که مدلهای مختلفی را شامل می شود که ما در این مقاله به بررسی ظرفیت های مختلف یخچال بوش خواهیم پرداخت پس در ادامه مطلب نیز ما را در هوم کالا همراهی کنید.مدل های مختلف از ظرفیت یخچال های بوش کدام اند؟با انوع یخچال های بوش بیشتر آشنا شوید ؟!نمایندگی مجاز بوش در تهران کجاست؟

یخچال بوش

یخچال از جمله لوازم ضروری ای به شمار می رود که در آشپزخانه از آن برای نگهداری مواد غذایی، میوه، سبزیجات و … استفاده می کنند، مهمترین و ابتدایی ترین کارکرد یخچال بوش این است که در فصول گرم سال آب خنک و یخ را در اختیار شما قرار می دهد و مواد غذایی شما را تازه و سالم نگه می دارد. دارای مدلهای مختلفی است که در تولید هر یک از آنها از طراحی منحصر به فردی به اضافه بهترین مواد و متریال ها استفاده شده است به همین دلیل قیمت یخچال بوش بسته به مدلهای مختلف متفاوت است که هر مدل به سری های مختلفی تقسیم می شود. بوش از جمله برندهای معتبر جهانی در زمینه تولید لوازم خانگی به شمار می رود که با استفاده از نیروی متخصص و تکنولوژی روز محصولات با کیفیتی را تولید و به بازار مصرف عرضه می کند.

ظرفیت یخچال های بوش

یخچال بوش مدلهای مختلفی را شامل می شود که هر مدل خود دارای تقسیم بندی جداگانه ای است که مدلهای متنوعی را در ظرفیت های مختلف شامل می شود که ما در این بخش برای آشنایی بیشتر شما به معرفی هر مدل به اضافه ظرفیت آن خواهیم پرداخت پس در ادامه مطلب نیز ما را همراهی کنید.

ظرفیت یخچال ساید باید ساید بوش

ظرفیت یخچال ساید باید ساید بوش را بر اساس فوت نشان می دهند، که ظرفیت های مختلفی دارد که از آن جمله می توان به یخچال ساید باید ساید بوش 28.30.32.34.36 فوت و … اشاره نمود. همانطور که مشاهده می کنید این نوع یخچال ظرفیت های مختلفی دارد که شما بر اساس نیاز و مواد غذایی که نگهداری می کنید می توانید یکی از مدلها را انتخاب کنید توجه داشته باشید که هر چقدر مقدار فوت یخچال بیشتر باشد ابعاد یخچال بزرگتر و جادارتر است به طول مثال ابعاد یخچال 28 فوت ساید باید ساید بوش برابر است با ارتفاع 0/177 سانتیمتر، عرض 0/91 سانتیمتر و عمق 72 سانتیمتر است و این در حالی که ابعاد یخچال 30 فوت برابر است با ارتفاع 2/181 سانتیمتر، عرض 8/92 سانتیمتر و عمق 6/85 سانتیمتر است همانطور که مشاهده می کنید ابعاد یخچال 30 فوت از 28 فوت بیشتر است به همین دلیل جای بیشتری برای نگهداری مواد غذایی در اختیار شما قرار می دهد.

ظرفیت یخچال دوقلو بوش

یخچال دوقلو بوش همانطور که از نامش پیداست دو عدد یخچال کنار هم را شامل می شود که دارای طراحی منحصر به فردی است که براساس فوت ظرفیت آن را نمایش می دهند. از ظرفیت یخچال دوقلو بوش می توان به 30.32.36.40.48 فوت و … اشاره نمود. که در این میان ظرفیت یخچال دوقلو 32 فوت بوش برابر است با ارتفاع 186 سانتیمتر، عرض 60 و عمق 65 سانتیمتر است که برای استفاده در آشپزخانه مناسب است. بسته به ظرفیت یخچال می توانید انواع مواد غذایی را در آن جای دهید، ظرفیت کل یخچال 32 فوت 634 لیتر است که ظرفیت فریزر آن 250 لیتر است و گنجایش آن 348 لیتر است که دارای 6 طبقه و دو عدد کشو است.

همچنین ظرفیت یخچال 36 فوت بوش 583 لیتر است که 346 لیتر در سمت چپ و 237 لیتر در سمت راست دارد که با توجه به گنجایش 583 لیتری فضای مناسبی را در اختیار شما برای نگهداری مواد غذایی قرار می دهد.یکی از ویژگی های یخچال دوقلو بوش نسبت به یخچال ساید باید ساید این است که یخچال دوقلو نسبت به ساید عمق کمتری دارد طوریکه از کابینت بیرون نمی زند و برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه متناسب با نوع کابینت گزینه مناسبی است. قیمت یخچال بوش بسته به مدلهای متنوعی که دارد متغیر است که برای استعلام قیمت می توانید با ما تماس بگیرید.

ظرفیت یخچال فریزر(فریزر پایین) بوش

 مدل های مختلف از ظرفیت یخچال های بوش

یخچال فریزر فریزر پایین بوش یکی از مدلهای تولیدی بوش آلمان به شمار می رود که همانطور که از نامش پیداست قسمت بالایی آن یخچال است که از آن برای نگهداری میوه، سبزیجات و مواد غذایی استفاده می کنند که قسمت پایینی آن فریزر یخچال را شامل می شود که از آن برای فریزر کردن مواد غذایی همچون انواع گوشت، مرغ، سبزی، پیاز و …استفاده می کنند. دارای ظرفیت های مختلفی است که بر اساس فوت نمایش داده می شود؛ از ظرفیت های مختلف یخچال فریزر پایین می توان به 18.22.25.27.29 فوت و … اشاره نمود، که ارتفاع یخچال 22 فوت 185 سانتیمتر، عرض 77 سانتیمتر و عمق 70 سانتیمتر است که بسته به ظرفیت یخچال می توانید مواد غذایی مختلفی را در آن جای دهید.

در تولید این محصول که طراحی زیبایی نیز دارد از بهترین مواد و متریال استفاده شده است. دارای دو قسمت یخچال و فریزری است که می توانید بسته به نوع مواد غذایی آنها را برای طولانی مدت نگهداری کنید بدون آنکه خراب یا فاسد شود. ظرفیت کل یخچال 22 فوت برابر با 459 لیتر است که ظرفیت یخچال آن 373 و ظرفیت فریزر آن 86 لیتر است. توجه داشته باشد که این نوع یخچال را در بازار با نام یخچال 23 فوت هم به فروش می رسانند. از ابعاد یخچال 30 فوت نیز می توان به ظرفیت 682 لیتری آن اشاره نمود که ارتفاع آن 1860 میلیمتر، عرض آن نیز 860 میلیمتر، عمق و گنجایش آن نیز 810 میلیمتر است که برای استفاده در دکوراسیون آشپزخانه گزینه مناسبی است.

ظرفیت یخچال فریزر(فریزر بالا) بوش

یخچال فریزر فریزر بالا بوش یکی از مدلهای پر فروش یخچال بوش آلمان به شمار می رود که فریزری آن در قسمت بالایی یخچال قرار دارد، قسمت یخچال این محصول که محل نگهداری میوه و سبزیجات مختلف است در قسمت پایین قرار دارد. دارای طراحی منحصر به فردی در مدلهای مختلف است که بر اساس ظرفیت به 24.28.30 فوت و .. تقسیم می شود. ظرفیت یخچال فریزر بالا 30 فوت بوش برابر با ظرفیت کل 558 لیتر که ظرفیت خالص یخچال آن 397 لیتر و ظرفیت فریزر آن 161 لیتر است که ارتفاع آن 3/177 سانتیمتر، عرض 8/85 سانتیمتر و عمق 4/73 سانتیمتر است که دارای چندین طبقه برای نگهداری مواد غذایی است. قیمت یخچال بوش در نمایندگی بوش در تهران بسیار ارزانتر از سایر فروشگاه ها است چرا که نمایندگی به طور مستقیم لوازم خانگی بوش را وارد می کند.

ظرفیت یخچال فریزر تک بوش

یخچال فریزر تک بوش از محصولات با کیفیت لوازم خانگی بوش آلمان به شمار می رود که برای حفظ و نگهداری مواد غذایی با دمای مناسب و برچسب انرژی پایین بسیار مقرون به صرفه است. این نوع یخچال همانطور که مشخص است فقط فریزر یخچال است طوری که می توانید از آن برای نگهداری مواد غذایی مختلف استفاده کنید که به صورت کشویی است که چندین کشو بسته به ظرفیت های مختلف دارد که درب کشوها به رنگ سفید است که بسیار جادار است که در هر کشو می توانید یک مواد غذایی یا چندین مواد غذایی قرار دهید. ظرفیت های مختلفی دارد که بر اساس فوت نمایش داده می شود که می توان به ظرفیت 28.30 فوت و … اشاره نمود.

ظرفیت یخچال فریزر تک 28 فوت برابر است با ارتفاع 176 سانتیمتر و عرض 70 سانتیمتر و عمق آن با در 76 سانتیمتر است که دارای 7 کشو است که گنجایش کل آن 323 لیتر است که ضد برفک است که در تولید آن از بهترین مواد و متریال های روز دنیا استفاده شده است، توجه داشته باشید که هر مدل از یخچال فریزر تک بوش بسته به ظرفیتی که دارد به مدلهای مختلفی تقسیم می شود بنابراین قیمت یخچال بوش بسته به مدل و همچنین ظرفیت متغیر است. همچنین ظرفیت یخچال 30 فوت نیز برابر است با ارتفاع 1910 میلمتر، عرض 780 میلیمتر و عمق با در 700 میلیمتر است، ابعاد یخچال نیز 176*78*70 است که ظرفیت فریزر آن 323 لیتر است.

ظرفیت یخچال توکار بوش

یخچال توکار بوش یکی از تولیدات منحصر به فرد شرکت بوش آلمان به شمار می رود که به صورت توکار تولید می شود طوریکه فقط قسمت جلویی آن پس از نصب نمایان می شود. توجه داشته باشید که یخچال توکار بوش مدلهای مختلفی از ساید، دوقلو، فریزر بالا و پایین و … را بسته به ظرفیت های مختلف شامل می شود که شما بسته به سلیقه و بودجه خود می توانید یکی از مدلها را انتخاب و خریداری کنید.

نمایندگی مجاز بوش در تهران کجاست؟

 مدل های مختلف از ظرفیت یخچال های بوش

بوش یکی از برندهای معتبر جهانی به شمار می رود که در کشورهای مختلف دارای نمایندگی است که در تهران نیز هوم کالا نمایندگی مجاز این شرکت به شمار می رود که تمامی لوازم خانگی اصل بوش را با قیمت مناسب به دو صورت حضوری و اینترنتی عرضه می کند. تمامی محصولات دارای گارانتی و ضمانت نامه معتبر کتبی به همراه خدمات پس از فروش محصول هستند که پس از تأیید نمایندگی و نصاب اعتبار پیدا می کند که در صورت وجود هر گونه نقص و خرابی ای می توانید از این خدمات استفاده کنید. توجه داشته باشید که هوم کالا این امکان را برای مشتریان خوش حساب خود فراهم نموده است تا در صورت داشتن برخی شرایط بتوانند از خرید اقساطی لوازم خانگی بوش استفاده کنند.

سخن پایانی

یخچال بوش مدلهای مختلف را شامل می شود که دارای ظرفیت های متنوعی است که ما در این نوشتار صرفاً برای آشنایی شما به چند مدل به همراه ظرفیت و گنجایش آن اشاره کوتاهی نمودیم، توجه داشته باشید که ظرفیت یخچال را با فوت نشان می دهند که هر چقدر میزان فوت یخچال بالا باشد ظرفیت و گنجایش آن نیز بیشتر می شود. اگر چنانچه قصد خرید لوازم خانگی بوش را دارید با ما تماس بگیرید تا کارشناسان فروش ما بسته به بودجه ای که دارید راهنمای شما برای یک خرید مطمئن باشند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید