نقد و بررسی

معرفی 5 مدل از ارزان ترین ماشین لباسشویی بوش

مدل ارزان ماشین لباسشویی بوش

ارتقا سطح زندگی و پیشرفت در تکنولوژی‌های روز دنیا سبب شده است تا شستن لباس‌ها با ماشین لباسشویی به یک اصل اساسی در زندگی همه افراد تبدیل شود و یک نمونه با کیفیت از ماشین لباسشویی در هر خانه‌ای وجود داشته باشد. بهره‌مندی از امکانات به روز و جذاب ماشین لباسشویی‌های امروزی بازار رقابت را برای برندهای مختلف داغ کرده است. بی شک یکی از نام‌های موفق در عرصه ماشین لباسشویی، برند بوش است. ارزان ترین ماشین لباسشویی بوش نیز از محبوب‌ترین مدل‌های این برند به شمار می‌آیند که آشنایی با آن‌ها کمک بسیار زیادی در انتخاب درست لباسشویی دارد.

لوازم خانگی بوش با توجه به کیفیت بسیار بالای خود و استفاده از آخرین و به روزترین تکنولوژی‌های روز دنیا در محصولات طراحی شده خود، طرفداران زیادی را به سوی خود جذب کرده است. به همین دلیل است که این برند معتبر جهانی توانسته است در سراسر دنیا به انتخاب شماره یک خریداران لوازم خانگی تبدیل شود.

یکی از محصولات برتر و متنوع این برند که در سراسر دنیا محبوب است، ماشین لباسشویی بوش است. این محصول پرطرفدار در مدل‌ها و با ظرفیت‌های متنوع روانه بازار شده است تا پاسخگوی نیازهای روزانه و متنوع افراد برای شستن تمیز البسه آن‌ها باشد. تنوع بالای ماشین لباسشویی بوش سبب شده است تا اغلب خریداران به یک راهنمای خرید ماشین لباسشویی بوش نیاز داشته باشند تا محصولی مطابق با نیازهای خود را با قیمت مناسب تهیه کنند. تا پایان مقاله همراه هوم کالا باشید.

چرا ماشین لباسشویی بوش؟

مهندسی و طراحی ماشین های لباسشویی بوش به گونه ای است که استفاده از آن برای افراد بسیار آسان است و طراحی به روز آن توانسته این برند را به نسبت برندهای موجود در بازار محبوب سازد، این برند سالیان زیادی است که توانسته رضایت مشتریان را با ارائه ی کالاهای مختلف و با بهره گیری از تکنولوژی روز، جلب نماید .

نقش ماشین لباسشویی در زندگی افراد

پوشیدن لباس های تمیز علاوه بر اینکه می تواند نشانی از شخصیت شما باشد می تواند بر حالات روحی شما نیز تاثیر گذار باشد، در نتیجه هیچ چیز جز انتخاب یک ماشین لباسشویی خوب نمی تواند به فرد کمک نماید تا تصویری ماندگار از خود برای دیگران به جای گذارد و همچنین احساس رضایت از آنچه به تن دارد داشته باشد، ماشین لباسشویی بوش با سابقه ای درخشان سال هاست که توانسته جزئی جدا ناپذیر از خانواده ها و زندگی افراد باشد .

ارزان ترین ماشین لباسشویی بوش

صفحه ی نمایش ماشین لباسشویی

ماشین های لباسشویی بوش دارای صفحه ی نمایشگر دیجیتالی می باشد که در آن می توانید اطلاعات نحوه ی شستشو و مدت زمان باقی مانده از زمان شستشو و دیگر موارد وارد شده را مشاهده نمایید .

دقت در انتخاب به هنگام خرید

در خرید ماشین های لباسشویی بوش می توانید متناسب با تعداد نفرات موجود در خانواده بهترین نوع از این ماشین ها را انتخاب نمایید، تصمیم با شماست که کدام یک از ماشین های لباسشویی 5،6،7،8،9،12 کیلویی برای شما مناسب است در نتیجه لازم است در این زمینه تصمیمی عاقلانه داشته باشید .

قابلیت Pre-Wash در ماشین های لباسشویی بوش

یکی از مهم ترین قابلیت هایی که در طراحی ماشین های لباسشویی به آن پرداخته شد در نظر گیری قابلیتی به نام Pre-Wash بود، استفاده از این قابلیت زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که البسه به قدری دارای کثیفی می باشند که نیاز است قبل از شروع شستشو، یک نوع شستشوی خاص برای آنها در نظر گرفته شود تا این میزان کثیفی از لباس زدوده شود و بعد از آن عملیات شستشو صورت پذیرد .

هزینه ی محصولات بوش

این برند آلمانی سال هاست که توانسته بهترین کیفیت و تکنولوژی را به خانه ی افراد آورد و همواره در تلاش است که آسایش را برای خانواده ها فراهم سازد، اگرچه این برند شناخته شده از لحاظ قیمت در رده ی بالاتری نسبت به برند های مشابه در بازار قرار دارد اما باید دانست که افت قیمت با کاهش کیفیت برای لوازمی همچون ماشین لباسشویی،یخچال فریزر، ماشین ظرف شویی و … همراه خواهد بود، در نتیجه هزینه ی بالای این برند که حاصل از همین کیفیت بالاست میتواند توجیحی برای هزینه ی این لوازم خانگی باشد .

لرزش و تولید صدا در هنگام شستشو لباس ها با ماشین لباسشویی

یکی از مزایای استفاده از ماشین های لباسشویی بوش صدای کم آن به هنگام شستشو و همچنین عدم لرزش به هنگام چرخش می باشد، باید گفت که این خاصیت می تواند بسیار مهم تلقی شود چراکه شستشوی لباس ها زمان بر است و صدای و لرزش این ماشین ها می تواند افراد خانواده را کلافه سازد . و به طور معمول افراد تمایل برای خرید ماشین های لباسشویی دارند که فاقد صدا و همچنین لرزش باشند .

ارزان ترین ماشین لباسشویی بوش مدل WAJ2017SME

بی شک می‌توان لباسشویی بوش مدل WAJ2017SME را ارزان‌ترین ماشین لباسشویی بوش در بازار ایران دانست که از زمان معرفی آن در سال 2017 تا کنون با استقبال گسترده‌ای از سوی خریداران همراه بوده است. این لباسشویی قدرت بسیار بالایی دارد که طول عمر بالای این محصول را تضمین می‌کند. همان‌طور که گفته شد لباسشویی بوش مدل WAJ20170SGC که لقب ارزان‌ترین لباسشویی بوش را با خود به همراه دارد، محصولی ساده نیست! این محصول شگفت‌انگیز نه تنها از سیستم ضn لرزش بهره می‌برد تا صدای بسیار کمی را تولید کند؛ بلکه، میزان انرژی مصرفی آن در محدوده +++A قرار دارد تا در هزینه برق مصرفی دستگاه شما صرفه‌جویی کافی را انجام دهد.

برخورداری از سیستم حباب‌ساز و دیگ موجدار در این مدل از لباسشویی بوش سبب شده است تا البسه به آرامی و با کیفیت شسته شود. برخورداری از دیگ استیل ضد زنگ، باز شدن درب به صورت 180 درجه، هزار دور در دقیقه سرعت چرخش موتور به همراه نمایشگر دیجیتالی مدل  WAJ20170SGC را به یکی از باکیفیت‌ترین و خاص‌ترین و در عین حال ارزان‌ترین مدل‌های ماشین لباسشویی بوش تبدیل کرده است.

ارزان ترین ماشین لباسشویی بوش مدل WAJ2018ME

اگر از علاقه‌مندان برند لوازم خانگی بوش هم نباشید، با کمی جستجو در بازار و سایت‌های اینترنتی به سرعت متوجه می‌شوید که ماشین لباسشویی بوش مدل WAJ2018ME یک محصول خارق‌العاده و با کیفیت است که توانسته در مدت کوتاهی، محبوبیت بالایی را نزد مشتریان به دست آورد.

ماشین لباسشویی بوش مدل WAJ2018SGC از سال 2020 به بازار معرفی شده است و با رنگ جذاب سفید و نقره‌ای خود توانسته است مشتریان را مجذوب خود کند. این مدل از تولیدات سری 2 برند بوش است که در ظرفیت 8 کیلوگرمی برای استفاده خانگی طراحی شده است.

ارزان ترین ماشین لباسشویی بوش مدل WGA242XOME

اگر به دنبال یک لباسشویی منحصربه‌فرد و با کیفیت در دسته ارزان‌ترین ماشین لباسشویی بوش هستید، به شما لباسشویی بوش مدل WGA242XOME را پیشنهاد می‌دهیم. این ماشین لباسشویی خاص از ظرفیت 9 کیلوگرمی برخوردار است و در دسته محصولات سری 4 بوش قرار دارد. همه این عوامل در کنار هم سبب می‌شود تا شما با یک لباسشویی زیبا و پیشرفته مطابق با آخرین فناوری‌های روز دنیا روبه‌رو شوید.

این مدل از لباسشویی بوش که در گروه ارزان‌ترین ماشین لباسشویی بوش قرار می‌گیرد، به گونه‌ای طراحی شده است تا کمترین میزان صدا و لرزش را داشته باشد. برای این منظور، در طراحی بدنه لباسشویی، شیارهایی را در کناره‌های آن تعبیه کرده‌اند و از موتور eco silence برای آن استفاده شده است.

از دیگر قابلیت‌های این مدل جذاب می‌توان به سرعت چرخش بالای موتور آن (1200 دور در دقیقه) اشاره کرد. میزان مصرف انرژی این دستگاه نیز در محدوده +++A قرار دارد تا در کنار مصرف کم آب آن (حدود 11 هزار لیتر در سال) از هزینه‌های مصرفی خانواده بکاهد. یکی از بارزترین ویژگی‌های این مدل، قابلیت VarioPerfect است با استفاده از برنامه‌های زمانی متنوع آن می‌توان به میزان شصت و پنج درصد زمان کمتر و پنجاه درصد مصرف کمتر انرژی برای دستگاه صرفه‌جویی کرد.

ارزان ترین ماشین لباسشویی بوش مدل WAT2848XCG

بی شک یکی از ارزان قیمت‌ترین ماشین لباسشویی بوش در ظرفیت 9 کیلوگرم را می‌توان ماشین لباسشویی بوش مدل WAT2848XCGدانست. این مدل جذاب ازجمله تولیدات سری 6 برند بوش است که همگام با آخرین تکنولوژی‌های روز اروچا روانه بازار شده است. لباسشویی بوش مدل WAT2848XCGبه گونه‌ای طراحی شده است که با وجود دور بالای موتور خود (1400 دور در دقیقه) کمترین میزان صدا و لرزش را داشته باشد تا آرامش شما را در حین شستشوی لباس به هم نزد.

لباسشویی بوش مدل WAT2848XCGرا می‌توان یکی از دوستداران محیط زیست دانست. علت اصلی این موضوع، برنامه VarioPerfevt است که امکان صرفه‌جویی در زمان و انرژی را تا 60% مهیا می‌کند و می‌توان آن را به برنامه‌های متنوع شستشوی ماشین لباسشویی اضافه کرد. علاوه بر این، سنسور دقیق به کار رفته در دستگاه، مصرف دقیق آب را در حین شستشو کنترل می‌کند تا در عین مصرف کم آب، لباس‌ها به خوبی خیس خورده  شسته شوند.

از دیگر جذابیت‌های این ماشین لباسشویی کاربردی و پرقدرت، موتور قوی و بدون صدای EcoSilence درایو بوش است که بدون تسمه کار می‌کند. این موضوع سبب می‌شود تا بدون هیچ اصطکاک مکانیکی عمل کرده و اتلاف انرژی در دستگاه اتفاق نیافتد. این نحوه کارکرد موتور سبب می‌شود تا نگهداری از آن آسان‌تر بوده و نیاز به تعمیرات کمتری داشته باشد. تمامی این موارد در کنار هم کمک می‌کند تا از یک ماشین لباسشویی با موتور قوی و بی‌صدا با طول عمر بالاتر برای شستن انواع البسه خود استفاده کنید.

سخن آخر

برند بوش ارائه‌دهنده لوازم خانگی با کیفیت است که در سراسر دنیا طرفداران بی‌شماری دارد. اگر از مشتریان این برند هستید باید به خوبی بدانید که ارزان‌ترین ماشین لباسشویی بوش درست همانند مدل‌های گران قیمت آن کیفیت و طول عمر بالایی دارد و هیچ تفاوتی در جنس مواد به کار رفته در آن‌ها وجود ندارد. تنها تفاوت در این محصولات قابلیت‌ها و ظرفیت دستگاه است که همگام با پیشرفت‌های روز دنیا تغییر می‌کنند و بر توانایی و ویژگی‌های آن‌ها افزورده می‌شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید