نقد و بررسی

مقایسه لوازم خانگی بوش Bosch با LG

همان گونه که می دانید شرکت های بزرگ و برندهای صاحب نام ماشین لباسشویی ها را در اوج کیفیت و خلاقیت طراحی و تولید می کنند. از همین رو همواره این سوال ذهن افراد را به خود درگیر می کند که بهترین و برترین برند ماشین لباسشویی برند می باشد؟ الجی، سامسونگ و یا بوش؟ کدام مدل برای استفاده مناسب تر است و کدام یک کارایی مورد نظر شما را دارا است؟ همه این موضوعات دست به دست هم دادند تا بر آن شویم در این مقاله از سایت هوم کالا، به مقایسه بین سه برند ماشین لباسشویی ال جی، سامسونگ و بوش بپردازیم و بدین ترتیب به ابهامات موجود در این زمینه پایان دهیم.

معرفی برندهای Bosch و LG

شرکت بوش Bosch

روبرت بوش GmbH یا به مختصر بوش (به آلمانی: Robert Bosch GmbH) یک شرکت بر پایه فناوری است که در سال ۱۸۸۶ توسط روبرت بوش در شهر اشتوتگارت آلمان بنیان نهاده شد. این شرکت بزرگ‌ترین تأمین‌کننده لوازم خودکار در جهان است. دفتر مرکزی این شرکت در شهر گرلینگن در آلمان قرار دارد.

با فعالیت در حوزه فناوری‌های خودکار و صنعتی، کالاهای مصرفی و فناوری‌های ساختمانی، این شرکت در سال ۲۰۱۰ فروشی معادل ۴۷،۵ میلیارد یورو داشت که با رشدی معادل ۲۷ درصد در سال، سریعترین رشد سالانه را در تاریخ ۱۲۵ ساله خود ثبت کرد. این شرکت همچنین شهرت بسیاری در تولید لوازم خانگی با کیفیت دارد.

برند BOSCH

برند بوش BOSCH

شرکت ال جی LG

(به انگلیسی: LG Electronics) شرکت الکترونیکی کره‌ای و چندملیتی است، که بعنوان یکی از شرکت‌های بزرگ در زمینه الکترونیک و فناوری اطلاعات شناخته می‌شود. ریشه‌های تأسیس این شرکت به سال ۱۹۵۸ و راه‌اندازی شرکت گلداستار بازمی‌گردد. ال‌جی الکترونیکس هم‌اکنون از شرکت‌های تابعه کمپانی ال‌جی گروپ می‌باشد و در عمل بخش صنایع الکترونیکی این گروه کره‌ای به‌شمار می‌آید. دفتر مرکزی این شرکت در شهر سئول قرار دارد.

از شرکت بوش لوازم خانگی مثل یخچال ، ظرفشویی ، لباسشویی و جاروبرقی در فروشگاه موجود می باشد که در حال حاضر قیمت بالاتری رو نسبت به مدل های ال جی و سامسونگ دارا می باشند. انواع تلویزیون، کولر گازی و لوازم خانگی از شرکت ال جی نیز در فروشگاه هوم کالا موجود می باشد که در حال حاضر به علت همه گیر شدن و جواب دادن برند ال جی در ایران محصولات ال جی خواهان و طرفداران بسیار زیادی را در ایران دارد.

برند lg

برند ال جی Lg

ویژگی های ماشین لباسشویی درب جلو سامسونگ و نحوه استفاده از آنها

استفاده از ماشین لباسشویی درب جلو سامسونگ  بسیار ساده است. شما فقط باید لباس های خود را در دستگاه قرار دهید و کار شما تمام می شود. در این قسمت از مزایا و معایب برند سامسونگ برایتان مطالبی را گرد هم آورده ایم که بسیار مفید خواهند بود. با ما تا انتها همراه باشید.

قابلیت Add Wash

 یکی از مزایای این ماشین لباسشویی درب جلو این  است که دارای یک پنجره اضافی است که به شما کمک می کند لباس هایی را اضافه کنید که ممکن است فراموش کنید در طول شستشو اضافه کنید. این ماشین لباسشویی Samsung AddWash نامیده می شود و می توانید از این امکانات برای کاهش بار زندگی پرمشغله خود لذت ببرید.

شستشو در آب سرد و در نتیجه انرژی کمتری مصرف می کند

ماشین لباسشویی درب از جلو سامسونگ  می تواند تعداد زیادی لباس را در دمای پایین تا 15 درجه سانتیگراد بشویید و در نتیجه به صرفه جویی در مصرف انرژی کمک کند. این ماشین لباسشویی ها از فناوری “Eco Bubble” استفاده می کند که حباب ها را قادر می سازد مواد شوینده را فعال کنند و بنابراین به سرعت به پارچه می رسد و تمیز کردن را سریعتر انجام می دهد.

در این مقاله از فروشگاه اینترنتی هوم کالا، تفاوت برند های ال جی و سامسونگ و بوش را برایتان بازگو کردیم. شما می توانید لیست تمامی محصولات برند بوش را از داخل سایت هوم کالا بررسی نمایید و در صورت داشتن سوال قبل از خرید، با کارشناسان فروش ما (شماره تماس مستقیم: 02128426112) در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید