برترین ها, علم و تکنولوژی, نقد و بررسی

مقایسه ماشین لباسشویی سامسونگ و بوش

مقایسه ماشین لباسشویی سامسونگ و بوش

ماشین های لباسشویی سامسونگ و بوش از باکیفیت ترین مدل های موجود در بازار می باشند که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و شما می توانید لباسشویی های این دو برند معتبر در زمینه ساخت محصولات لوازم خانگی را از گزینه های نهایی خود برای خرید لباسشویی در نظر داشته باشید. اما مشکلی که مشتریان و خریداران همواره با آن روبرو بوده اند آشنا نبودن با مدل و کیفیت و عملکرد محصول مورد نظر بوده است که این امر سبب می شود تا خرید های ناموفقی انجام گیرند. اما اگر شما قبل از خرید ماشین لباسشویی نگاهی به محصولات و برندها بیاندازید و با ویژگی و عملکرد های آن آشنایی بیشتری پیدا کنید قطعا می توانید خرید هوشمندانه تر و در ضمن موفق تری را داشته باشید. بدین منظور در این مقاله به مقایسه ماشین لباسشویی سامسونگ و بوش خواهیم پرداخت.

مقایسه ماشین لباسشویی سامسونگ و بوش

طراحی

مثل همیشه اولین پارامتری که می توانیم برای مقایسه دو محصول با یک دیگر در نظر بگیریم، طراحی محصول است. از آنجا که ما به زیبایی دیزاین و دکوراسیون آشپزخانه و محیط خود اهمیت می دهیم پس باید دقت بیشتری را در انتخاب های خود داشته باشیم. سامسونگ و بوش هر دو دارای مدل های مختلفی هستند که از طراحی های متفاوت و البته زیبایی برخوردار هستند که می توانند به چشم نوازتر کردن و زیباتر جلوه کردن دیزاین محیط شما کمک کنند.اما اگر بخواهیم به برتری یکی از این دو برند بر یک دیگر اشاره داشته باشیم، واقع بینانه باید گفت ماشین لباسشویی سامسونگ از طراحی شیک تر و مدرن تری برخوردار هستنند و گزینه و انتخابی مناسب تر از نظر طراحی برای دیزاین خانه ها به حساب می آیند. البته که سلیقه شما می تواند در این باره بیشتر از هر معیار دیگری حائز اهمیت باشد.

ثابت و بدون لرزش

مدل های قدیمی ماشین لباسشویی بوش و سامسونگ سر و صداهای بسیاری را در هنگام فرایند شستشو از خود تولید می کردند که این مشکل به طور کامل در مدل های جدید هر دو برند برطرف شده است. ماشین های لباسشویی سامسونگ با مجهز شدن به فناوری VRT Plus سر و صداهای ناشی از سرعت بالای درام را در هنگام شستشوی لباس ها به خوبی کنترل می کنند و آرامش محیط شما را حفظ خواهند کرد. ماشین های لباسشویی بوش نیز برای حل این مشکل و پایین آوردن میزان نویز لباسشویی در هنگام شستشو، از عایق هایی در کناره های لباسشویی استفاده کرده اند که سبب پایین آوردن ارتعاشات صدا و همچنین ثبات بیشتر لباسشویی شده اند.

عملکرد شستشو

مهم ترین بخش لباسشویی، نحوه و عملکرد آن در شستشو می باشد که باید بیشتر از هر پارامتر دیگری برای خرید لباسشویی، به آن توجه داشته باشیم که در راهنمای خرید ماشین لباسشویی نیز به آن اشاره شده است. تمامی ماشین های لباسشویی به ۱۰ تا ۱۴ برنامه ثابت برای شستشوی لباس ها مجهز هستند که شما می توانید باتوجه به جنس پارچه ی لباس های خود از آنها برای شستشوی بهتر لباس ها بهره بگیرید که البته این موضوع می تواند بسته به مدل ها متفاوت باشد. مقایسه ماشین لباسشویی سامسونگ و بوش از جنبه عملکرد شستشو می تواند بسیار جذاب و در خرید شما اثر گذار باشد اما در واقعیت ماشین لباسشویی بوش و سامسونگ از نظر کیفیت شستشو تفاوتی چشمگیری را ندارند و تنها نکته ای که می تواند تفاوت در آنها را آشکار سازد مجهز بودن ماشین های لباسشویی سامسونگ به فناوری اکوبابل است که در ادامه به صورت اجمالی به شاخص ترین فناوری ها و برنامه های شستشوی آنها خواهیم پرداخت.

ماشین لباسشویی سامسونگ

مقایسه ماشین لباسشویی سامسونگ و بوش

EcoBable :

از مهم ترین و قدرتمند ترین فناوری هایی است که در کیفیت شستشوی ماشین های لباسشویی سامسونگ بسیار اثر گذار بوده که لازم است بدانید که لباسشویی های رده بالای سامسونگ به فناوری اکوبابل مجهز هستند. فناوری اکوبابل با ایجاد حباب از ترکیب مواد شوینده،آب درام و هوا، به عمق پارچه ها نفوذ قدرتمندتری را خواهد داشت و لکه های سر سخت را به آسانی و بدون آسیب رساندن به لباس های شما، تمیز خواهد کرد. نکته دیگری که می توان درباره فناوری اکوبابل ذکر کرد، دمای شستشو است؛ اکوبابل لباس ها را در دمای ۱۵ درجه و با همان کیفیت دمای ۴۰ درجه لباس ها و پارچه های شما را شستشو خواهد داد که سبب مصرف ۷۰ درصد انرژی آب و برق کمتر به نسبت یک شستشوی عادی می شود.

QuickWash :

یکی از محبوب ترین برنامه های شستشو می باشد که شما در زمان هایی که به شستشوی سریع لباس ها نیاز مبرم دارید می توانید از QuickWash استفاده کنید. QuickWash یا همان شستشوی سریع به شما این امکان را خواهد بخشید تا در مدت زمان 15 تا 60 دقیقه لباس های خود را به وسیله آب گرم شستشو دهید.

EcoWash :

شستشوی اقتصادی است که کمک خواهد کرد تا در میزان مصرف آب و انرژی صرفه جویی شود.

ماشین لباسشویی بوش

EcoPerfect و SpeedPerfect:

در ماشین های لباسشویی بوش شما می توانید به وسیله SpeedPerfect لباس های خود را سریع تر و در کمترین زمان ممکن شستشو دهید. EcoPerfect نیز یکی دیگر از برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی بوش می باشد که می توانید آن را در کنار SpeedPerfect و سایر برنامه های شستشو به کار گیرید. در واقع EcoPerfect یک شستشوی اقتصادی است که کمک می کند تا در مصرف آب و انرژی به میزان قابل توجه ای صرفه جویی شود. یکی از بهترین ترکیب ها برای شستشوی لباس ها EcoPerfect و SpeedPerfect در کنار هم هستند که سبب می شوند تا مدت زمان چرخه شستشو به 66 درصد و همچنین میزان مصرف آب و انرژی نیز به 50 درصد کاهش یابد.

ActiveOxygen :

یکی از برنامه های شستشوی پر کاربرد و کارآمد در ماشین های لباسشویی بوش است که لباس ها و پارچه های شما را به بهداشتی ترین حالت ممکن شستشو خواهد داد. ActiveOxygen به خصوص برای کسانی که بر روی تمیزی لباس های خود آلرژی دارند قطعا می تواند پاسخگوی نیازهایشان باشد. ActiveOxygen با تبدیل کردن آب به بخار، سریع تر به عمق الیاف لباس ها و پارچه ها نفوذ پیدا خواهد کرد و یک شستشوی بهداشتی را با از بین بردن 99 درصدی میکروب ها و باکتری ها فراهم خواهد آورد. البته قابل ذکر است که برنامه شستشوی ActiveOxygen را می توانید در کنار سایر برنامه های دیگر، برای شستشوی لباس های خود استفاده کنید.

VarioTrommel :

برنامه شستشوی VarioTrommel برای پارچه هایی که بیشتر در معرض آلودگی قرار دارند و زود به زود شسشتو داده می شوند به کار گرفته می شود. این برنامه شستشو کمک خواهد کرد تا سلامت و کیفیت لباس های شما به طور کامل حفظ

قابلیت افزودن لباس های فراموش شده

مقایسه ماشین لباسشویی سامسونگ و بوش

قابلیت اضافه نمودن لباس های فراموش شده به چرخه شستشو، یکی از وجه های متمایز کننده ماشین های لباسشویی بوش و سامسونگ از یک دیگر می باشند. ماشین های لباسشویی هر دو برند بوش و سامسونگ به این قابلیت مجهز هستند که شما می توانید لباس های فراموش شده خود را به آن اضافه کنید. در لباسشویی های بوش، ابتدا باید چرخه شستشو را متوقف کنید و سپس لباس های خود را در داخل درام قرار دهید که البته این امر نیز در شرایطی امکان پذیر خواهد بود که آب از نیمه درام بالاتر نیامده باشد و همچنین دمای آب به بالای ۵۰ درجه نرسیده باشد که این موضوع برای ماشین های لباسشویی میان رده سامسونگ نیز به همین شکل است.

تفاوت اصلی را ماشین های بالا رده لباسشویی سامسونگ ایجاد کرده اند که با مجهز شدن به درب AddWash، شما را از متوقف کردن چرخه شستشو بی نیاز ساخته اند. ماشین های لباسشویی AddWash سامسونگ به شما این امکان را خواهد بخشید تا بدون متوقف کردن چرخه شستشو، لباس های فراموش شده خود را به داخل درام و چرخه شستشو اضافه کنید.

اتصالات هوشمند

هر دو برند بوش و سامسونگ، محصولات خود را به صورت هوشمند طراحی می کنند که ماشین لباسشویی نیز یکی از آن دسته محصولاتی است که مدل های هوشمند در آن به وفور یافت می شود. ماشین های لباسشویی هوشمند بوش و سامسونگ به شما این امکان را خواهند بخشید تا عملکرد ماشین لباسشویی خود را از راه دور کنترل کنید و همچنین همانند یک دکتر، سلامت لباسشویی خود را کنترل کرده و با استفاده از سیستم عیب یابی، مشکل های پیش آمده در لباسشویی را بررسی کنید. به یاد داشته باشید لباسشویی های ال جی نیز از قابلیت اتصال هوشمند پشتیبانی می کنند.

میزان مصرف انرژی و آب

ماشین های لباسشویی سامسونگ و بوش از انرژی و آب بسیار کم مصرف هستند. یکی از دلایل اصلی این موضوع نیز بهره وری از موتورهای اینورتر است که در زمینه مصرف کمتر انرژی به شما کمک شایانی را خواهند کرد. ماشین های لباسشویی بوش با مجهز بودن به ActiveWater و Vario soft به میزان قابل توجه ای در مصرف آب صرفه جویی می کنند. فناوری Vario soft با ساختار قطره ای که دارد، آب را به شکل سریع تری در داخل لباسشویی توزیع خواهد کرد.

از طرفی دیگر ماشین های لباسشویی سامسونگ برای هر چرخه شستشو به ۳۹ تا ۵۳ لیتر آب نیاز دارند که میزان این می تواند به تناوب مدل ها متفاوت باشد. در کل باید گفت ماشین های لباسشویی سامسونگ و بوش هر از دو نظر مصرف انرژی و آب کم مصرف هستند اما خب ماشین های لباسشویی بوش به نسبت سامسونگ میزان آب و انرژی کمتری را مصرف می کنند.

ماندگاری

دوام و ماندگاری هر محصولی می تواند از اهمیت بالایی برخوردار باشد چرا که به سبب بالا بودن هزینه های محصولات خانگی نمی توانیم هر چند سال یکبار آنها را نوسازی می کنیم پس باید دقت بیشتری را در خریدهای خود داشته باشیم. ماندگاری ماشین های لباسشویی سامسونگ به سبب موتورهای قدرتمند خود با ضمانت ۱۰ ساله تولید می شوند و از طرفی لباسشویی های بوش نیز به سبب کیفیت بسیار بالای قطعاتی که درآن به کار گرفته می شود عمر و دوام ماشین های لباسشویی بوش را بیش از ۱۰ سال تخمین زده اند.

قیمت

قیمت ماشین لباسشویی، یکی از وجه های متفاوت و بسیار آشکاری میان ماشین های لباسشویی سامسونگ و بوش است که می تواند در خرید بسیار اثر گذار باشد. ماشین های لباسشویی بوش به نسبت سامسونگ در رنج قیمت بالاتری قرار دارند و از نظر قیمت، ماشین های لباسشویی سامسونگ می توانند بسیار مقرون به صرفه تر باشند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید