برترین ها, علم و تکنولوژی, نقد و بررسی

بهترین ماشین ظرفشویی بوش سری 6

بهترین ماشین ظرفشویی بوش سری 6

یکی از مهم‌ترین لوازم خانگی که در هر خانه‌ای ضروری خواهد بود، ماشین‌های ظرفشویی هستند. به کمک این تجهیزات دیگر نیازی نیست تا نگران ظرف‌های کثیف بعد از یک مهمانی شلوغ باشید. کافی است تا ظروف را در آن قرار داده و با فشاردادن یک کلید، در عرض چند دقیقه ظرف‌های خود را تمیز تحویل بگیرید. اما در میان تمامی ماشین‌های ظرفشویی موجود در بازار، ماشین ظرفشویی بوش سری ۶ را می‌توان یکی از محبوب‌ترین‌ها دانست. اما اگر قصد خرید بهترین ماشین ظرفشویی بوش سری ۶ را داشته باشید، کدام یک مناسب شما است؟با هوم کالا همراه باشید تا به بررسی بهترین ماشین ظرفشویی بوش سری 6 بپردازیم.

ماشین های ظرفشویی بوش، بی‌رقیب در بازار

بهترین ماشین ظرفشویی بوش سری 6

کمتر کسی وجود دارد که تاکنون، نام برند جهانی بوش را نشنیده باشد. این برند مطرح فعالیت خودش را در سال ۱۸۸۶ توسط روبرت بوش در شهر اشتوتگارت آلمان شروع کرد. بوش کار خودش را در ابتدا در یک کارگاه کوچک آغاز کرد، اما رفته رفته با تولید محصولات باکیفیت توانست خودش را به‌ عنوان نامی آشنا در صنعت تولید لوازم خانگی مطرح کند. به حدی که در سال‌های گذشته روند فروش لوازم خانگی بوش، رشد بسیار صعودی را طی کرده است. از مهم‌ترین ویژگی محصولات بوش، می‌توان به کیفیت، ضمانت و طراحی زیبای محصولات اشاره کرد.

اما در میان تمامی محصولات تولید شده توسط این برند، ماشین‌های ظرفشویی آن چیز دیگری است. این ماشین‌های ظرفشویی دارای قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصربه‌فردی هستند که شاید در کمتر ماشین ظرفشویی آن‌ها را مشاهده می‌کنید. برند بوش در تلاش است تا ماشین‌های ظرفشویی به بازار عرضه کند تا تمامی کاربران حس خوب داشتن یک ماشین کارآمد را تجربه کنند. ازاین‌رو دست به تولید سری‌ها و مدل‌های مختلف از این دستگاه‌ها زده است. یکی از این سری‌ها، ماشین ظرفشویی سری ۶ بوش است. با انتخاب بهترین ماشین ظرفشویی بوش سری ۶، دیگر ظرف شستن یک کار سخت و طاقت‌فرسا نخواهد بود.

معرفی ماشین های ظرفشویی بوش سری ۶

یکی از سری‌های ماشین ظرفشویی بوش، سری ۶ این محصولات است. این سری در کنار این که قیمت‌های مناسب‌تری دارد، اما همچنان ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصربه‌فردی داشته که عملیات شستشوی ظروف را ساده خواهد کرد. وجود برنامه‌های مختلف شستشو در کنار ظرفیت‌های متنوع باعث شده تا محبوبیت این سری از ماشین‌های ظرفشویی برند بوش، افزایش پیدا کند. بهترین ماشین ظرفشویی بوش سری ۶ در کنار تمامی برنامه‌های موجود، دارای قابلیت‌های دیگری نیز خواهد بود.

بدون شک، باید در ابتدا به کیفیت این دستگاه‌ها اشاره کرد. برند بوش برای تولید این سری از ماشین‌های لباسشویی از جدیدترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و ماشین‌آلات استفاده کرده است. همچنین تولید این دستگاه‌ها طبق آخرین استاندارد‌های روز دنیا بوده و همین امر موجب شده تا طول عمر دستگاه‌ها نیز پیشرفت چشمگیری داشته باشد. بهترین ماشین ظرفشویی بوش سری ۶ به شما این اجازه را می‌دهد تا با کمترین مصرف برق و آب، تمامی ظروف خودتان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن، تمیز کنید.

ویژگی‌های ماشین های ظرفشویی بوش سری ۶

اما بدون شک برای پیداکردن و انتخاب بهترین ماشین ظرفشویی بوش سری ۶ نیاز است تا در ابتدا با ویژگی‌ها و قابلیت‌های موجود در این سری آشنا شوید. هر چه که در ماشین ظرفشویی بوش، تعداد بیشتری از این قابلیت‌ها وجود داشته باشد، می‌توان انتظار داشت که با محصولی باکیفیت‌تر و مرغوب‌تر روبرو هستیم. برخی از ویژگی‌های گنجانده شده در ماشین‌های ظرفشویی بوش سری ۶ عبارت خواهد بود از:

مصرف انرژی بسیار پایین

یکی از دلایلی که ماشین‌های ظرفشویی سری ۶ بوش تا به این اندازه محبوبیت به دست بیاورند، مصرف انرژی بسیار پایین آن‌ها است. این دستگاه‌ها می‌توانند با صرف کمترین میزان انرژی، بهترین عملکرد را در اختیار شما قرار دهند. جالب است بدانید که مصرف انرژی در بهترین ماشین ظرفشویی بوش سری ۶ +++A خواهد بود.

موتور قدرتمند

موتور، قلب تپنده یک ماشین ظرفشویی است. از این رو کیفیت آن به صورت مستقیم به کیفیت موتور به کار رفته در این دستگاه‌ها بستگی خواهد داشت. حال برند بوش در سری ۶ ماشین‌های ظرفشویی خود از نسل جدیدی از موتور‌های باکیفیت با عنوان Eco Silence Drive بهره برده است.این مدل از موتور‌ها به ماشین‌های ظرفشویی سری ۶ بوش این قابلیت را داده‌اند تا با کمترین میزان انرژی و تولید سروصدای بسیار پایین، فرایند شستشو را طی کنند. البته باید اشاره کرد که دوام، استحکام و کیفیت این نسل از موتور‌های جدید به‌قدری بالا بوده که موجب افزایش طول عمر چندین و چند ساله آن نیز خواهد شد.

کمترین میزان مصرف آب

بهترین ماشین ظرفشویی بوش سری ۶ همچنین این ویژگی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا با مصرف آب بسیار پایین، در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

تشخیص میزان ظروف

از دیگر ویژگی‌های ماشین‌های ظرفشویی بوش سری ۶ می‌توان به توانایی آن‌ها در تشخیص تعداد ظروف قرار گرفته در دستگاه اشاره کرد. بدین صورت دستگاه بسته به حجم ظروف، انرژی و آب مصرف کرده و مجدداً موجب کاهش مصرف، بهبود عملکرد و آسیب کمتر به دستگاه خواهد شد.

وجود سنگ زئولیت

در بهترین ماشین ظرفشویی بوش سری ۶ از فناوری استفاده شده که تنها مختص به همین برند است. وجود یک سنگ زئولیت موجب خواهد شد تا رطوبت و بخار آب موجود در ماشین‌های ظرفشویی جذب شده و تبدیل به گرما شود. از این رو ظروف با نهایت سرعت خشک شده و می‌توانید پس از پایان یافتن کار دستگاه، آن‌ها را مجدداً استفاده کرده و یا در جای مخصوص به خود قرار دهید.

مشخص کردن زمان شستشو

قابلیت منحصربه‌فردی دیگری که در این دستگاه‌ها وجود دارد، قابلیت Time Delay است. بدین صورت می‌توانید ظروف را در دستگاه قرار داده و شستشو آن‌ها را به تعویق بیندازید. برای مثال می‌توانید زمانی اقدام به راه‌اندازی دستگاه کنید که هم ساعات اوج مصرف برق و آب نیست و هم اینکه زمانی که بازمی‌گردید، ظروف شسته و تمیز، آماده شده‌اند.

برنامه های متنوع شستشو ماشین های ظرفشویی بوش سری ۶

در کنار ویژگی‌ها و قابلیت‌های این دستگاه‌ها، بدون شک باید به برنامه‌های مختلف شستشو ماشین‌های ظرفشویی بوش نیز اشاره کرد. این برنامه‌ها به شما کمک کرده تا بهترین فرایند را برای تمیز کردن ظروف خود انتخاب کنید. بهترین ماشین ظرفشویی بوش سری ۶، باید برنامه‌های متنوع شستشو را در خود، جای داده باشد. برخی از این برنامه‌ها عبارتند از:

Vario Speed: کاهش‌دهنده زمان شستشو ظروف،Hygiene Plus: امکان شستشو ظروف با نهایت رعایت بهداشت،Extra Dry: خشک‌کردن فوق حرفه‌ای ظروف،Intensive ۷۰°: شستشو بی‌نظیر بهداشتی ظروف در دمای بالا،Glass ۴۰°: قابلیت شستشو ظروف کریستال با دمای ۴۰ درجه،Auto ۴۵°-۶۵°: قابلیت شستشو خودکار با دمای مدنظر،Home Connect: امکان اتصال به دستگاه‌های تلفن همراه،Pre Wash/Rinse: آبکشی اولیه ظروف برای کاهش فرایند شستشو،۵H ۶۰°: شستشو ظروف در یک ساعت و نیم با دمای ۶۰ درجه سانتی‌گراد،Quick Wash ۴۵°: شستشو سریع ظروف،Silence ۵۰°: شستشو با کمترین میزان سروصدا،Eco ۵۰°: شستشو اقتصادی ظروف.

معرفی بهترین ماشین های ظرفشویی بوش سری ۶

حال که به خوبی با ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که برند بوش در سری ۶ ماشین‌های ظرفشویی خود قرار داده است، زمان آن است که دست به معرفی بهترین ماشین ظرفشویی بوش سری ۶ بزنیم. باید اشاره کرد که گزینه‌های موجود در این لیست متنوع بوده و بهترین انتخاب، انتخابی است که با شرایط و نیاز‌های شما، همسو باشد. برخی از بهترین ماشین‌های ظرفشویی بوش سری ۶ عبارت خواهند بود از:

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS68TW06E

این ماشین ظرفشویی بوش مدل ۶ دارای گنجایش و ظرفیت ۱۴ نفره بوده و بسیار مناسب خانواده‌های پرجمعیت و یا افرادی است که قصد دارند در هر وعده، حجم زیادی از ظروف را شستشو دهند. در این دستگاه ۸ مدل برنامه شستشو مختلف گنجانده شده که دست شما را در هنگام شستشو کاملاً باز خواهد گذاشت. شما این شانس را دارید تا بسته به حجم ظروف، جنس آن‌ها و میزان کثیفی، برنامه موردنظر خود را انتخاب کنید. ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS68TW06E در هر دوره شستشو ۹. ۵ لیتر آب مصرف می‌کند که برای یک ماشین ظرفشویی بی‌نظیر است. همچنین سروصدای تولید شده آن تنها ۴۲ دسی‌بل بوده که آن را به یک ماشین ظرفشویی بی‌صدا بدل کرده است.

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS67MW00G

اما اگر به دنبال بهترین ماشین ظرفشویی بوش سری ۶ می‌گردید، بدون شک باید نیم نگاهی هم به مدل SMS67MW00G این سری داشته باشید. این دستگاه دارای یک موتور بسیار قدرتمند و کارآمد است که در هنگام کار، تنها ۴۴ دسی‌بل صدا تولید می‌کند. با حجم مصرف آب ۹. ۵ لیتری این دستگاه، باید آن را در زمره ماشین‌های ظرفشویی یا حداقل میزان مصرف آب دانست. این ماشین ظرفشویی نیز دارای برنامه‌های مختلف شستشو بوده که فرایند شستن ظروف را برای شما لذت‌بخش‌تر خواهد کرد.

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS68MW02E

از دیگر ماشین‌های ظرفشویی سری ۶ برند بوش که محبوبیت جهانی را برای خود به دست آورده است، می‌توان به ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS68MW02E اشاره کرد. این دستگاه مجهز به ۱۲ برنامه شستشو مختلف بوده که در نوع خود بی‌نظیر است. میزان مصرف آب در هر دوره توسط این مدل، تنها ۹. ۵ لیتر بوده و در کنار ویژگی‌های منحصربه‌فرد دیگر آن موجب شده تا هم در مصرف آب و هم در مصرف برق صرفه‌جویی کند. وجود سیستم‌های مختلف به خوبی از تمامی ظروف شما محافظت کرده و حتی کثیف‌ترین و آلوده‌ترین ظروف را هم به سادگی شستشو خواهد داد.

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS67MW01G

نام دیگری که در لیست بهترین ماشین ظرفشویی بوش سری ۶ قرار گرفته است، ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS67MW01G خواهد بود. برند بوش در این دستگاه از یک بدنه عایق استفاده کرده تا میزان صدای تولید شده در آن را به ۳۸ دسی‌بل کاهش دهد. ازاین‌رو می‌توان این مدل از ماشین‌های ظرفشویی بوش سری ۶ را جزء بی‌صداترین ماشین‌های ظرفشویی موجود در بازار دانست. این دستگاه قادر است تا با تکیه بر برنامه‌های مختلف شستشو خود، بهداشتی‌ترین فرایند شستشو را پیاده کرده و ظروفی عاری از مواد آلرژی‌زا را به شما تحویل دهد. قابلیت تنظیم ارتفاع در این مدل، دست شما به هنگام چینش ظروف را هم باز خواهد گذاشت.

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS68TI10M

یکی دیگر از ماشین‌های ظرفشویی بوش با گنجایش ۱۴ نفره، ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS68TI10M است. موتور بی‌صدا و قدرتمند این دستگاه می‌تواند تا با عملکردی بی‌نظیر تمامی ظروف کثیف شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن شستشو دهد. وجود یک مبدل حرارتی در این دستگاه موجب شده تا ظروف پیش از شستشو حرارت دیده و از بروز شک و شکستگی در آن‌ها جلوگیری کند. همچنین می‌توانید به‌سادگی سبد‌های موجود در این دستگاه را بسته به نیاز خود تنظیم کرده و ظروف خودتان را در آن قرار دهید. برنامه‌های مختلف شستشو، به شما در داشتن یک شستشو لذت‌بخش، کمک فراوانی خواهند کرد.

بهترین ماشین ظرفشویی بوش سری 6

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS68TW02E

این مدل را هم می‌توان بهترین ماشین ظرفشویی بوش سری ۶ دانست. به کمک SMS68TW02E می‌توانید با کمترین میزان مصرف آب و انرژی، تمامی آلودگی‌ها و کثیفی‌های ظروف خود را برطرف کنید. جالب است بدانید که این مدل برای شستشو ظروف، تنها به ۶. ۵ لیتر آب نیاز خواهد داشت. وجود فناوری‌های شستشو مختلف، سرعت بالا، عملکرد بی‌نظیر، نمایشگر LED، برنامه محافظت از ظروف، تشخیص میزان حجم ظروف و… تنها بخشی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این ماشین ظرفشویی بوش سری ۶ است.

نتیجه گیری

ماشین‌های ظرفشویی بوش سری ۶، جزء بهترین و باکیفیت‌ترین ماشین‌های ظرفشویی موجود در بازار هستند. این دستگاه‌ها دارای برنامه‌های مختلف شستشو بوده که به شما این اجازه را می‌دهند تا بسته به حجم ظروف، جنس آن‌ها و همچنین میزان آلودگی موجود روی ظروف، بهترین و مناسب‌ترین برنامه شستشو را انتخاب و پیاده‌سازی کنید. بهترین ماشین ظرفشویی بوش سری ۶، ماشین ظرفشویی خواهد بود که قادر است تا تمامی نیاز‌های شما را برطرف کرده و متناسب با شرایط شما باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید