برترین ها, علم و تکنولوژی, نقد و بررسی

بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش سری 8

بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش سری 8

ماشین ظرفشویی بوش سری ۸ یکی از مطرح‌ترین لوازم خانگی بوش است که دریچه‌های جدیدی از تکنولوژی و فناوری را به روی محصولات خانگی باز کرده است. این محصول بسیار جذاب و کاربردی در مدل‌های متنوعی به بازار عرضه می‌شود و از طراحی بسیار شکیل و جذابی برخوردار است. در این مطلب قصد داریم به معرفی این محصول پرداخته و با بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش سری 8 آشنا شویم. اگر به تازگی تصمیم به خرید ماشین ظرفشویی گرفته‌اید، بهتر است قبل از هر اقدامی با این محصول منحصر به فرد از برند بوش آشنا شوید.

معرفی ماشین ظرفشویی بوش

هوم کالا جایی است که نیاز شما را به انواع و اقسام لوازم خانگی به طور کل رفع می‌کند. لوازم خانگی بوش به دلیل قابلیت‌ها و کیفیت بسیار بالایی که دارند، از جایگاه ویژه‌ای در بازار برخوردار هستند. ماشین ظرفشویی بوش یکی از پرطرفدارترین و البته کاربردی‌ترین محصولات این برند است که با قابلیت‌های منحصر به فرد خود، توجه مصرف‌کنندگان را به خوبی جلب کرده است.

این دستگاه نقش یک دستیار خانگی را برای بانوان ایفا می‌کند که با شستشوی سریع و باکیفیت ظروف، مدت زمان حضور در آشپزخانه را کاهش می‌دهد. فناوری‌ها و تکنولوژی‌های به کار رفته در ساخت ماشین ظرفشویی بوش باعث شده تا این محصول از نظر مصرف انرژی و کیفیت عملکرد در رتبه بسیار خوبی قرار بگیرد.برند بوش این محصولات را در مدل‌ها و سری‌های مختلف به بازار عرضه می‌کند تا خریداران بتوانند به تناسب نیاز و بودجه خود بهترین انواع ماشین ظرفشویی را تهیه کنند. ماشین ظرفشویی بوش سری ۸ از جدیدترین محصولات رونمایی شده این کمپانی است که قرار است در ادامه با جزئیات بیشتری از این محصول آشنا شویم.

بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش سری 8

ماشین ظرفشویی بوش سری ۸

پیش از اینکه با بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش سری ۸ آشنا شویم، ابتدا بهتر است کمی تکنولوژی ساخت این محصول را بررسی کنیم. ماشین ظرفشویی بوش سری ۸ جزء آخرین مدل‌های ارائه شده از سوی کمپانی بوش است که با طراحی منحصر به فرد، نگاه‌ها را به خود خیره کرده است. ظرفیت ۱۴ نفره این ماشین باعث شده تا به یک گزینه بسیار کاربردی و مناسب برای خانواده‌های پر جمعیت تبدیل شود.این ماشین ظرفشویی مجهز به سه سبد مجزا برای قرار دادن ظروف مختلف است تا کیفیت شستشو در بالاترین حد خود قرار داشته باشد.

یکی از آپشن‌های جذاب این ماشین امکان تغییر و تنظیم کردن جای سبدهاست. در واقع شما می‌توانید ساختار قفسه‌بندی داخلی ماشین را به شکل دلخواه تغییر دهید. دو سبد موجود در ماشین برای چیدمان ظروف مختلف و یک سبد آن نیز برای قرار دادن وسایل کوچک همچون قاشق و چنگال است.مصرف انرژی پایین ماشین ظرفشویی بوش سری ۸ نسبت به دیگر سری‌های عرضه شده از این برند نیز از دیگر مزایای دستگاه است. در ادامه به معرفی بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش سری ۸ می‌پردازیم و از قابلیت‌های منحصر به فرد این محصول صحبت می‌کنیم.

معرفی مدل‌های ماشین ظرفشویی بوش سری ۸

ماشین ظرفشویی بوش سری ۸ در مدل‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شود. شما می‌توانید بسته به نیاز و کاربری خود انواعی از این محصول را به شکل‌های توکار، روکار و رومیزی تهیه کنید. هر یک از این دسته‌بندی‌ها خود به گروه‌های دیگری تقسیم می‌شوند و کارایی متفاوتی دارند.ماشین ظرفشویی بوش سری ۸ حالت‌های مختلفی برای شستشوی ظروف دارد که کیفیت فرایند شستشو را تا حد زیادی افزایش می‌دهد. بسیاری از نقاط ضعف موجود در محصولات از برند‌های متفاوت در این ماشین از بین رفته و یک محصول بسیار کارآمد و توانمند به شما ارائه شده است. حالات مختلف شستشوی ظروف در این ماشین ظرفشویی به شرح زیر هستند:حالت نیم شور،حالت شستشوی بهداشتی ظروف که در آن تمامی میکروب‌ها و آلودگی‌های سخت از سطح ظروف پاک می‌شود.حالت شستشو با دمای بالا،حالت شستشوی شبانه،حالت شستشو با دمای خودکار،حالت شستشوی سریع،حالت مخصوص برای شستشوی ظروف بزرگ،حالت شستشوی اقتصادی،حالت شستشوی براق و خشک،حالت کاهش زمان شستشو.

تمامی انواع ماشین ظرفشویی بوش سری ۸ همراه با یک سری اقلام و لوازم جانبی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند. اما جدیدترین و بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش سری ۸ دارای یک سری قابلیت‌های منحصر به فرد است که مهم‌ترین آن‌ها به شرح زیر هستند:فناوری home connect: این فناوری برای افرادی کارآمد است که تمایل دارند در هنگام عدم حضور در خانه اقدام به شستشوی ظروف خود کنند. این تکنولوژی باعث می‌شود تا بتوان گوشی همراه خود را به کمک نرم‌افزار مخصوص به ماشین ظرفشویی متصل کرد. از این طریق می‌توانید ماشین را از راه دور کنترل کنید.فناوری زئولیت که باعث کاهش رطوبت موجود در ماشین ظرفشویی شده و عملیات خشک کردن را با کیفیت بهتری انجام می‌دهد.

ماشین ظرفشویی بوش سری 8 مدل SMS8ZDW48

یکی از بهترین مدل های ماشین ظرفشویی بوش سری 8، مدل SMS8ZDW48 است که از فناوری ها و تکنولوژی های منحصر به فردی برخوردار است. این ماشین ظرفشویی با رنگ سفید خود می تواند مناسب هر نوع سبک دکوراسیونی در آشپزخانه باشد. از ویژگی های ماشین ظرفشویی بوش سری 8 مدل SMS8ZDW48 می توان به موارد زیر اشاره کرد:برخورداری از 8 حالت مختلف برای شستشوی ظروف،دارای رتبه انرژی +++A،مجهز به 3 سبد کشویی به همراه یک سبد دستی،با ظرفیت 14 نفره برای خانواده های پرجمعیت،مجهز به لامپ داخلی برای بررسی وضعیت ظروف در حین شستشو،مجهز به پنل لمسی،میزان تولید صدا 42 دسی بل،با فناوری شروع با تاخیر تا 24 ساعت،

مجهز به فناوری زئولیت برای خشک کردن سریع ظروف و عدم ایجاد لکه آب روی آن ها،مجهز به فناوری جرم گیر برای جلوگیری از رسوب گذاری در ماشین ظرفشویی،مجهز به فناوری Home Connect که به شما این امکان را می دهد تا از طریق گوشی همراه خود، تنظیمات ماشین ظرفشویی را بررسی کرده و آن را از راه دور کنترل کنید.صرفه جویی قابل توجه در انرژی و آب. میزان مصرف آب در هر بار شستشو: 9.5 لیتر،انتخاب بهترین برنامه شستشو متناسب با حجم ظروف و میزان کثیفی آن ها.این‌ها تنها بخشی از قابلیت‌ها و امکانات ماشین ظرفشویی بوش سری 8 مدل SMS8ZDW48 بود که به آن‌ها اشاره کردیم. برخورداری از گارانتی و خدمات پس از فروش نیز از دیگر مزایای محصولات بوش هستند که به مشتریان ارائه می شوند.

ماشین ظرفشویی بوش سری 8 مدل SMS8ZDI48

ماشین ظرفشویی بوش سری 8 مدل SMS8ZDI48، نمونه ای دیگر از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین انواع ظرفشویی بوش سری 8 است که با قابلیت‌های جذاب، توجه خریداران را به خود جلب نموده است. از ویژگی ها و امکانات این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:رنگ استیل، ضد لک و بسیار کاربردی این دستگاه از ویژگی های بارز آن است که به سرعت کثیف نمی شود و ماندگاری بسیار بالایی نیز دارد.مجهز به 8 حالت مختلف برای شستشوی ظروف کثیفمیزان تولید صدا در حین کار 42 دسی بل که آلودگی صوتی ایجاد نکرده و به آرامی فرایند شستشو را انجام می دهد.مجهز به فناوری ضد رسوب و جرم که از آسیب به دستگاه جلوگیری کرده و باعث افزایش طول عمر آن می شود.مجهز به فناوری کنترل هوشمند،میزان مصرف آب بسیار کم در هر بار شستشو ( 9.5 لیتر در هر بار شستشو)،مجهز به پنل لمسی توکار،

مجهز به لامپ داخلی،شستشوی ظروف کثیف در دماهای بالاتر به منظور شستشوی بهداشتی و حذف سخت ترین لکه ها از روی ظروف،رتبه انرژی +++A،با قابلیت شروع با تاخیر تا 24 ساعت،امکان کنترل از راه دور ماشین ظرفشویی از طریق تلفن همراه،مجهز به سه سبد کشویی به همراه یک سبد دستی،مجهز به سیستم شناسایی کثیفی و لکه و انتخاب بهترین حالت برای از بین بردن تمامی لکه هامجهز به فناوری زئولیت که می تواند رطوبت موجود در دستگاه را به خوبی از بین برده و ظروف را با کیفیت بسیار بالا خشک کند.

ویژگی های بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش سری ۸

وقتی صحبت از بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش سری ۸ می‌کنیم، منظورمان دقیقاً دستگاهی است که تمامی قابلیت‌های سری ۴ و ۶ را داشته و افزون بر آن از یک سری قابلیت‌های دیگر نیز بهره‌مند است. این محصول به دلیل فناوری‌های خاصی که در آن گنجانده شده از نظر قیمت، نسبت به دیگر محصولات بوش گران‌تر است.اما با کمی بررسی و تحقیق در خصوص ویژگی‌ها و قابلیت‌های محصول به این موضوع پی خواهید برد که ارزش خرید آن بسیار بالاست و می‌توانید برای سالیان سال با کیفیت بسیار عالی و سرعت بالا ظروف خود را شسته و از هر محصول دیگر بی‌نیاز شوید. در ادامه به بررسی مهم‌ترین ویژگی‌های ماشین ظرفشویی بوش سری ۸ می‌پردازیم.

طراحی داخلی

طراحی درب ماشین ظرفشویی به گونه‌ای است که بعد از باز کردن کامل، هیچ گونه تماسی با زمین نخواهد داشت. درب از بالا به پایین باز شده و در حالت ۹۰ درجه باقی می‌ماند. نحوه طراحی به گونه‌ای است که بیشترین دسترسی را به شما برای کار با فضای داخلی ماشین ظرفشویی می‌دهد. همانطور که اشاره کردیم، ظرفیت ۱۴ نفره بسیار عالی از نکات مثبت و قابل توجهی است که در طراحی داخلی این ماشین در نظر گرفته شده است.جنس قطعات داخلی دستگاه از استیل درجه یک و ضد زنگ است که در طولانی مدت دچار هیچ آسیب یا خوردگی نمی‌شوند. داشتن سبد مجزا برای چیدن قاشق و چنگال از قابلیت‌هایی است که در سری‌های پایین‌تر از محصولات بوش مشاهده نمی‌شود. به طور کل ماشین ظرفشویی بوش سری ۸ از نظر فضای داخلی، ظرفیت بیشتری نسبت به محصولات رده پایین‌تر دارد.

بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش سری 8

تکنولوژی محافظت از ظروف شیشه‌ای

این فناوری در ماشین ظرفشویی باعث شده تا دیگر نگران آسیب به ظروف شیشه‌ای نباشید. شما می‌توانید با خیالی آسوده ظروف شکننده، حساس و شیشه‌ای خود را به کمک این ماشین بشویید. ماشین ظرفشویی سری ۸ دارای این قابلیت است که از مناسب‌ترین دما و فشار آب برای شستن ظرف‌ها استفاده کند. بنابراین با مشکلاتی از قبیل ترک خوردگی، شکستگی یا حتی خط و خش روی ظروف روبرو نخواهید شد.

سنسور تشخیص آب

مدل‌های مختلف ماشین ظرفشویی بوش سری ۸ مجهز به سنسور تشخیص آب هستند. نقش این سنسور در ماشین این است که با توجه به حجم ظروف کثیف موجود در ماشین، بهترین و مناسب‌ترین میزان آب را تشخیص داده و از این طریق در مصرف آب، صرفه‌جویی به عمل آورد. مصرف کم آب به هیچ عنوان باعث نمی‌شود که ظروف شما به خوبی شسته نشوند. در واقع این سنسور شدت کثیفی ظروف را بررسی کرده و بعد از تعیین دقیق آن، میزان آب لازم را برای شستشوی بهداشتی تعیین می‌کند. خب با این قابلیت‌های ویژه دیگر حرفی برای گفتن باقی نمی‌ماند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید