برترین ها, علم و تکنولوژی, نقد و بررسی

بهترین مدل ماشین لباسشویی بوش

بهترین مدل ماشین لباسشویی بوش

وقتی که می‌خواهید ماشین لباسشویی بخرید، باید انواع و اقسامِ مختلف آن را بررسی کنید تا مطمئن شوید که خرید درستی انجام می‌دهید. در بین برندهای مختلف هم باید خوب تحقیق کنید تا خیالتان راحت باشد ماشین لباسشویی که برای آن هزینه کرده‌اید، می‌تواند مدت زمان طولانی برایتان کار کند. به همین دلیل در این مقاله تصمیم گرفتیم که بهترین مدل ماشین لباسشویی بوش را به شما معرفی کنیم. چرا که بوش جزو برندهای پرطرفدار در زمینه تولید لوازم خانگی و ماشین لباسشویی است و خیلی از شما هم در مورد این محصول شنیده‌اید و متوجه شده‌اید که می‌تواند مزیت‌های زیادی برایتان داشته باشد. با ما همراه باشید تا مزیت‌های این محصول و بهترین مدل‌های آن را به شما معرفی کنیم تا بتوانید یک خرید عالی را تجربه کنید. پس اگر قصد خرید ماشین لباسشویی بوش را دارید، این مقاله را از دست ندهید.

تاریخچه برند بوش

قبل از اینکه شما را با بهترین مدل ماشین لباسشویی بوش آشنا کنیم، بهتر است که ابتدا توضیحاتی در مورد این برند داشته باشیم. اگر بگوییم که مشهورترین برند جهان با سابقه بیش از یک قرن است، اغراق نکرده‌ایم. بوش که توسط رابرت بوش پایه‌گذاری شده است، یک برند جهانی است که در کشور آلمان فعالیت خودش را آغاز کرده است. در ابتدا فراز و نشیب‌های زیادی داشت اما کم‌کم توانست خودش را بالا بکشد. جالب است بدانید که در طول جنگ جهانی دوم به سمت ورشکستگی هم رفت اما خطر برطرف شد و دوباره توانست با برندهای دیگر رقابت کند. این برند در زمینه‌ تولید لوازم خانگی بوش فعالیت می‌کند؛ البته لوازم دیگری را در حوزه فناوری‌های صنعتی می‌سازد و همه تعلقات این لوازم هم توسط خودِ این برند تولید می‌شوند.

بهترین مدل ماشین لباسشویی بوش

ویژگی های ماشین لباسشویی های بوش

ماشین لباسشویی‌های بوش ویژگی‌های بسیار عالی دارند و در بین برندهای معروف دیگر توانسته‌اند خیلی خوب عمل کنند. همین باعث شده که جزو بهترین برندهای دنیا به حساب بیایند. در این قسمت تعدادی از این ویژگی‌ها را به شما معرفی می‌کنیم و توضیحاتی برایتان خواهیم داشت که جزو اِلِمان‌هایِ منحصربفرد آن‌ها به حساب می‌آیند.

فناوری درام واریو

زمانی که شما بهترین مدل ماشین لباسشویی بوش را خریداری می‌کنید، از این فناوری بهره‌مند هستید. وجود این فناوری به این معناست که لباس‌های ظریف و لباس‌هایی که پارچه‌های خیلی گران قیمتی دارند، در این ماشین لباسشویی با دقت بالا شسته می‌شوند و دیگر نباید نگران آسیب به آنها باشید. در واقع این فناوری راه حلی کلیدی برای جلوگیری از آسیب به این لباس‌هاست و بهترین نتیجه شستشو را به شما تحویل می‌دهد. قطعات به صورت نرم و ظریف بر روی سطح درام واریو قرار گرفته که باعث می‌شود لباس‌های ظریف لابه‌لای درب آن گیر نکند، دچار کشیدگی و پارگی نشوند، خیلی ملایم شستشو داده شوند، در نتیجه هم لباس در نهایت به تمیزترین حالت خودش برسد و هم اینکه سطح شیبدار در آن، لکه‌ها را به صورت عمقی پاکسازی کند و هیچ آسیبی هم روی لباس ایجاد نشود.

موتور درایو بی صدا

زمانی که شما ماشین لباسشویی بوش خریداری میکنید، یکی از ویژگی‌هایی که بیش از همه از آن لذت می‌برید، بی‌صدا بودن آن است. فناوری‌ داخل این ماشین لباسشویی استفاده شده که باعث میشود حین کار صدا تولید نکند که به آن موتور درایو بی صدا یا EcoSilence می‌گویند. در واقع این موتور اصطکاک کمتری را ایجاد می‌کند و باعث تولید صدای بالا نمی‌شود؛ بنابراین درایو بی‌صدای موجود در آن باعث می‌شود تا لباس‌های شما در یک محیط آرام و ساکت شسته شوند و مصرف انرژی زیادی هم اتفاق نمی‌افتد. در نتیجه افرادی که می‌خواهند شب تا صبح لباس‌های خود را شستشو دهند، هیچ مزاحمت و سر و صدایی را احساس نخواهند کرد.

سیستم ضد لرزش

نقطه قوت و ویژگی مثبت دیگری که در این ماشین لباسشویی‌ها وجود دارد، این است که صدا و لرزش ماشین لباسشویی‌های دیگر را ندارند. شما با خرید بهترین ماشین لباسشویی بوش کاملاً از این سیستم و فناوری لذت می‌برید و کمترین لرزش روی ماشین لباسشویی را احساس نمی‌کنید. قطعات متحرک آن بدون صدا کار میکنند؛ به این صورت که یک سیستم لرزش‌گیر به صورت جداگانه در آن تعبیه شده و سه ضربه‌گیر و فنر به آنها وصل شده‌اند که ارتعاشات را به خودشان جذب می‌کنند و باعث می‌شوند که درب آن به صورت بی‌صدا و ثابت بچرخد.

تکنولوژی iDos

این تکنولوژی هم در ماشین لباسشویی بوش به کار رفته شده است. به این صورت که سنسورهایی داخل این ماشین لباسشویی تعبیه شده که وزن لباس‌ها را محاسبه می‌کند. همچنین درجه کثیفی و لکه روی لباس‌ها را هم به صورت هوشمند بررسی می‌کند و تعیین می‌کند که به چه مقدار مواد شوینده نیازمند است. در واقع این بهترین ویژگی در این ماشین لباسشویی‌ها به حساب می‌آید و نهایتِ پیشرفته بودن آنها را نشان می‌دهد. البته کار این فناوری جذاب همینجا به پایان نمی‌رسد؛ بلکه شما با استفاده از این تکنولوژی می‌توانید شاهد باشید که زمان چرخه شستشو و آبکشی و چرخش آن هم برای لباس‌های مختلف با درجه کیفی متفاوت تغییر کرده است. همین باعث شده که ماشین لباسشویی بوش از دیگر ماشین لباسشویی‌ها متمایز باشد و همیشه چند قدم جلوتر حرکت کند که میتوانید این ویژگی را از بهترین مدل ماشین لباسشویی بوش شاهد باشید.

فناوری آب فعال

ماشین لباسشویی بوش از لحاظ مصرف آب جزو ماشین‌های کم مصرف به حساب می‌آید و فناوری به نام active water یا آب فعال در آن تعبیه شده که یک فناوری نوآورانه است؛ به این صورت که باعث افزایش کارایی دستگاه می‌شود. شستشوی لباس را به عالی‌ترین شکل ممکن انجام می‌دهد، آب را به صورت هدفمند توزیع می‌کند تا هدر رفتگی وجود نداشته باشد. یک فیلتر مخصوص هم در این فناوری وجود دارد که به صورت جداگانه در مصرف آب و انرژی صرفه‌جویی می‌کند.

بهترین مدل های ماشین لباسشویی بوش

حال که با ویژگی‌های متمایز کننده ماشین لباسشویی‌های بوش آشنا شدید، احتمالاً ترغیب شده‌اید که این ماشین لباسشویی‌ها را در منزل‌تان داشته باشید. در این قسمت به شما معرفی خواهیم کرد که بهترین مدل‌های این ماشین لباسشویی‌ها کدام هستند تا برای خرید با توجه به نیازتان انتخاب دقیق‌تر و سریع‌تری داشته باشید. اگر ماشین لباسشویی آینده خود را از بین مدل‌های زیر انتخاب کنید، مطمئن باشید که تا سالهای سال بدون تجربه هیچگونه آسیب و مشکلی، می‌توانید از آنها استفاده کرده و رضایت حداکثری داشته باشید.

ماشین لباسشویی بوش سری ۸ مدل WAW2876XIR

این ماشین لباسشویی جزو پرفروش‌ترین‌ها است. ظرفیت ۹ کیلویی دارد، ۱۴ برنامه شستشو در آن تعبیه شده، دور موتور آن ۱۴۰۰ دور در دقیقه است، فناوری آب فعال در آن به کار رفته و میتواند نزدیک به ۱۰۰ درصد باکتری‌های لباس را بدون مواد شوینده و در دمای پایین از بین ببرد و در کشور آلمان هم مونتاژ شده است. جزو پیشرفته‌ترین ماشین لباسشویی‌های روز دنیا به حساب می‌آید، به خاطر همین در دسته‌بندی بهترین مدل ماشین لباسشویی بوش قرار می‌گیرد.

برنامه‌های شستشوی آن قوی‌ترین حالت ممکن را دارند و به صورت کاملاً متنوع عملکردهای متفاوتی را از خودشان نشان میدهند. برچسب انرژی آنها حاکی از مصرف کم انرژی است، قدرت موتور آن‌ بسیار بالا بوده و در عین حال هیچ‌گونه لرزش و سر و صدای زیادی را به وجود نمی‌آورد. از لحاظ ظاهری هم زیبایی خاص خودشان را دارند. درب آنها بزرگ و به رنگ سفید است که با زاویه ۱۷۱ درجه هم باز میشود. عملکرد بارگذاری مجدد و قفل مگنت یا آهنربایی هم در این نوع از ماشین لباسشویی تعبیه شده است.

ماشین لباسشویی بوش سری ۲ مدل WAJ20170ME

این ماشین لباسشویی هم جزو انواع باکیفیت در کمپانی بوش به حساب می‌آید، امکانات بسیار زیادی دارد، از لحاظ ظاهر چیزی از رقیبان خودش کم ندارد. عملکردش بسیار قوی است و طول عمر بالایی دارد‌. این ماشین لباسشویی مشهور است و در دسته‌بندی بهترین مدل ماشین لباسشویی بوش قرار می‌گیرد. درب جلوی آن زیبایی خاص خودش را دارد. طراحی منحصربفرد آن و نمایشگر ال سی دی که روی آن وجود دارد، به جذابیتش کمک می‌کند. این ماشین لباسشویی در رده محصولات با مصرف انرژی پایین دسته‌بندی می‌شود.اگر لباس‌هایی با جنس کتان و پنبه‌ای دارید، دکمه‌های جداگانه برای تنظیمات شستشوی روی آن طراحی شده که به تار و پود لباس هرگز آسیب وارد نمی‌کند. البته دیگر برنامه‌های شستشو هم در آن طراحی شده است‌. همچنین این قابلیت را دارد تا لباس‌هایی که بیش از اندازه کثیف هستند، شستشوی کلی و اولیه روی آنها صورت بگیرد و بعد وارد چرخه اصلی شستشو بشوند. از لحاظ قیمت هم جزو ماشین لباسشویی‌های مقرون بصرفه به حساب می‌آید.

ماشین لباسشویی بوش سری ۸ مدل WAW32560GC

اگر به دنبال بهترین مدل ماشین لباسشویی بوش هستید، هرگز این مدل را فراموش نکنید. ظرفیت ۹ کیلویی، ۱۴ برنامه شستشو و چندین حالت لکه بری متفاوت در آن تعبیه شده است. ساخت و مونتاژ کشور آلمان است. دور موتور آن ۱۶۰۰ دور در دقیقه است. فناوری‌های پیشرفته‌ای که پیش از این برایتان معرفی کردیم، در این محصول به کار رفته شده است. انواع مختلف لباس‌ها را می‌توانید به راحتی با این لباسشویی شستشو دهید، بدون آنکه نگران آسیب به آنها باشید. از لحاظ طراحی درام و کیفیت کاملا عالی عمل کرده است. وزن آن ۸۱ کیلوگرم است و ابعاد مناسبی دارد و شما می‌توانید در هر جایی از منزل آن را جای دهید.
دهانه درب ماشین لباسشویی ۳۶ سانتی متر است و به سمت چپ باز می‌شود. زاویه باز شدن آن هم تا ۱۷۱ درجه است. هنگام شستشو صدای بسیار کمی ایجاد می‌کند که هرگز آزار دهنده نیست. روی آن دکمه‌های دستی برای تنظیم و پنل ال ای دی قرار داده شده است. عمر موتور آن طولانی بوده و قابلیت ضد لرزش هم در این ماشین لباسشویی وجود دارد که برای خانواده‌های پرجمعیت و متوسط گزینه مناسبی است.

ماشین لباسشویی بوش سری ۶ مدل WAT24461IR

این ماشین لباسشویی با ظرفیت ۸ کیلویی، ۱۴ برنامه شستشو دارد. دور موتور آن ۱۲۰۰ دور در دقیقه است. مونتاژ کشور ترکیه است که کیفیت بالایی را از خودش ارائه می‌دهد، جزو محصولات پرفروش بوش دسته‌بندی می‌شود. برای خانواده‌هایی که جمعیت متوسطی دارند، گزینه مناسبی است، موتور آن به شدت کم صدا است و نسل جدید موتورهای شرکت بوش در آن به کار رفته شده است. طول عمر بالایی دارد، انرژی کمی مصرف می‌کند و در طبقه‌بندی کم مصرف‌ترین‌ها و اقتصادی‌ترین محصولات بوش قرار می‌گیرد.

به خاطر همین جزو بهترین مدل ماشین لباسشویی بوش است که آن را به شما معرفی کردیم. قابلیت‌های بسیار متنوعی دارد، به این صورت که آب مورد نیاز برای شستشو را خودش مشخص میکند و مانع از هدررفت آب می‌شود. حتی می‌تواند میزان کف روی لباس را هم تشخیص دهد و تعیین کند که لباس چقدر به آبکشی نیاز دارد. قابلیت‌های دیگرش، شستشوی خودکار دیگ، برنامه کاهش زمان شستشو، سیستم بارگیری مجدد و برنامه شروع با تاخیر تا ۲۴ ساعت است.

ماشین لباسشویی توکار بوش سری ۶ مدل WKD28542EU

اگر طراحی آشپزخانه شما اینگونه است که می‌خواهید ماشین لباسشویی را داخل کابینت جای دهید و روی آن درب کابینت را ببندید و هیچ چیز از ماشین لباسشویی مشخص نباشد، این گزینه مناسبتان است. این ماشین لباسشویی توکار جزو انواع پرطرفدار در برند بوش به حساب می‌آید. ارتفاع آن ۸۲۰ میلیمتر، پهنای آن ۵۹۵ میلیمتر و عمق آن ۵۸۴ میلیمتر است. در نتیجه می‌توانید فضا را اندازه‌گیری کنید و ببینید که به صورت توکار می‌توانید آن را در آشپزخانه خود قرار دهید یا خیر. از طرفی قابلیت خشک‌کنندگی صددرصد لباس را دارد.  برنامه‌ای برای زنگ هشدار در این دستگاه در پایان کار طراحی شده، سیستم تشخیص کف روی لباس، سیستم تشخیص وزن لباس، شروع با تاخیر تا ۲۴ ساعت نیز در آن وجود دارد. ظرفیت آن ۷ کیلوگرم است که برای خانواده‌های متوسط گزینه مناسبی خواهد بود. ظرفیت خشک‌کن آن نیز ۴ کیلوگرم است. کشور سازنده و مونتاژ کننده آن آلمان است. نمایشگری با پنل لمسی هم روی آن طراحی شده که به جذابیت‌هایش اضافه می‌کند و مهمتر از همه اینکه مصرف انرژی پایینی نیز دارد.

ماشین لباسشویی سری  Home Professional WAY32841IR

این ماشین لباسشویی‌ها جزو بهترین مدل ماشین لباسشویی بوش دسته‌بندی می‌شوند که ساخت کشور آلمان هستند. ظرفیت شستشوی آنها ۹ کیلوگرم و دور موتور آنها ۱۶۰۰ دور در دقیقه است. مصرف انرژی آنها بسیار پایین است و صدای زیادی را تولید نمی‌کنند و در نتیجه یک گزینه مناسب برای خرید هستند. قابلیت‌هایی مثل سیستم تشخیص کف روی لباس، سیستم تشخیص وزن لباس، شروع با تاخیر برای شستشو تا ۲۴ ساعت، قابلیت ضد چروک، نشانگر میزان مصرف آب و برق و قفل کودک روی آنها تعبیه شده که ارزش خرید این محصول را بالا میبرد که حتماً باید در بین گزینه‌های خریدتان، آن را بررسی کنید و از کنار این ویژگی‌های منحصربفرد به سادگی عبور نکنید.

ماشین لباسشویی بوش مدل Home Professional WAY32862ME

این ماشین لباسشویی هم جزو بهترین مدل ماشین لباسشویی بوش دسته‌بندی می‌شود. ظرفیت آن ۹ کیلوگرم بوده؛ ۱۴ برنامه شستشو و ۱۶ حالت لکه‌بری دارد. دور موتور آن ۱۶۰۰ دور در دقیقه است و جزو ماشین لباسشویی‌های منحصربفرد و پرقدرت به حساب می‌آید. طراحی فوق العاده جذاب آن قطعاً مورد پسند شما قرار خواهد گرفت.‌ این ماشین لباسشویی‌ها به صورت خودکار و هوشمند دمای مناسب را تنظیم می‌کنند، تشخیص میزان لکه و کثیفی دارند و میزان مواد شوینده را مشخص میکنند. ویژگی ضد آلرژی در آن به کار رفته شده است و جنس لباس را تشخیص میدهد و تعیین میکند که کدام برنامه شستشو برای آن مناسب است تا به لباس‌های گرانقیمت با پارچه‌های ظریف و حساس آسیب وارد نشود. ظرفیت آن برای خانواده‌هایی با جمعیت متوسط هم مناسب است.

ماشین لباسشویی های بوش را از کجا خریداری کنیم؟

بهترین مدل ماشین لباسشویی بوش

اولین نکته‌ای که به شما توصیه می‌کنیم، این است که حتماً راهنمای خرید ماشین لباسشویی بوش را مطالعه کنید که در سایت ما می‌توانید این کار را انجام دهید تا به طور کل متوجه شوید که ماشین لباسشویی بوش یا هر برند دیگری را چگونه تهیه کنید و هنگام خرید چه مواردی را مدنظر قرار دهید. در مرحله بعد به سراغ نمایندگی بوش در تهران بروید که می‌تواند بهترین و قابل اعتمادترین منبع برای خریدتان باشد.

این روزها افراد سودجوی زیادی در بازار هستند که از شهرت برندهای معتبر سوء استفاده کرده و محصولات تقلبی وارد بازار می‌کنند. اگر می خواهید خیالتان از خرید خود راحت باشد، حتماً از فروشگاه ما یعنی هوم کالا خرید کنید. تمام محصولاتی که در سایت هستند، اصل و اورجینال بوده و همگی قابلیت نصب رایگان، ۳ سال گارانتی و امکان پرداخت در محل هم دارند. یعنی اگر شما نتوانید حضوری خرید کنید، میتوانید از طریق سایت مدل‌های مختلف را ببینید و ثبت سفارش انجام دهید. راه‌های ارتباطی ما در صفحه اصلی سایت قرار داده شده است که می‌توانید از آنها استفاده کنید و حتی به صورت حضوری هم به ما مراجعه کنید تا یک خرید عالی و متناسب با بودجه مالی خودتان داشته باشید.

نتیجه گیری

در این مقاله به طور مفصل برایتان انواع مختلف بهترین مدل ماشین لباسشویی بوش را معرفی کردیم. تمام مدل‌هایی که نام بردیم، در سایت ما یعنی هوم کالا موجود هستند. وقتی که به سایت مراجعه می‌کنید، می‌توانید ویژگیهای مفصل‌تری در مورد محصولات ما بخوانید و اطلاعات کسب کنید. البته بالاتر هم برایتان توضیح دادیم که برند بوش چقدر در این زمینه سابقه دارد و توانسته موفق عمل کند. همچنین ویژگی‌های منحصربفرد ماشین لباسشویی بوش را برایتان نام بردیم تا خیالتان راحت باشد که برند درستی را انتخاب کرده‌اید. از طرفی اگر شما بتوانید از منابع معتبر، این ماشین لباسشویی‌ها را تهیه کنید، می‌توانید مدت زمان خیلی طولانی از آنها استفاده کنید، بدون اینکه نیاز به تعمیر یا تعویض وجود داشته باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید