نقد و بررسی

معرفی لوازم شست و شوی و نظافت بوش

لوازم شست و شوی بوش

با پیشرفت چشمگیر صنعت و تکنولوژی در زمینه ساخت لوازم خانگی، شرکت های بزرگی پدید آمدند. کمپانی هایی نظیر شرکت سامسونگ، شرکت بوش، شرکت اجنرال و… از جمله برند های معروف در زمینه ساخت و طراحی و مونتاژ لوازم خانگی است. در این مقاله از هوم کالا ما قصد داریم به نقد و بررسی لوازم شست و شوی و نظافت بوش بپردازیم این برند آلمانی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در دنیا محسوب می شود، که با ورود به این صنعت توانست با تولید محصولات بسیار باکیفیت خیلی زود به یکی از برندهای مطرح  تبدیل شود.

تمام  محصولات از استاندارهای کیفی برخوردارند و برچسب انرژی آن ها (A++) و (A+++) است. برند بوش قدمتی چندین ساله دارد و هر ساله محصولات خود را با بالاترین کیفیت در بازار رقابت وارد نموده و سهم بسزایی از آن را به خود اختصاص داده است.

شستشو و نظافت در لوازم خانگی بوش

پیش از آنکه درباره این دسته از لوازم خانگی بوش بگوییم باید اشاره کنیم که بوش آلمان به دلیل آنکه خودش صاحب صنعت شست و شو می باشد بهترین ها را در این حوزه در دنیا تولید می کند و در واقع بدون اغراق می توانیم بگوییم که بوش یکی از بهترین مارک های تولیدکننده ماشین ظرفشویی، لباسشویی و در مجموع محصولات مرتبط به شستشو و نظافت است. مصرف کنندگان لوازم خانگی بوش می توانند کیفیت نظافت، شستشو و طول عمر این محصولات را لمس کنند و روز به روز با بهره گرفتن از آخرین فناوری های روز تولیدات ابن برند از سادگی استفاده از این محصولات لذت ببرند.

ماشین لباسشویی

یکی از لوازم خانگی بزرگ و پر مصرف در دنیا، ماشین لباسشویی است که امروزه در اکثر خانه ها از آن ها استفاده می شود. بوش توانسته با در دست داشتن تکنولوژی شست و شو، برترین و بی رقیب ترین ها را در بازار دنیا عرضه کند.وش لباسشویی های خود را در سری 4-6-8 و سری home professional تولید می کند که از 6 کیلوگرم تا 9 کیلو می باشند که برای مصرف خانگی کاملاً کافی است چراکه شما به راحتی می توانید بنا به مصرف و میزان شستشویی تان مدل مورد نیازتان را انتخاب و تهیه فرمایید.

لباسشویی بوش

لباسشویی بوش

ماشین ظرفشویی

وازم خانگی بوش که یکی از پرقدرت ترین تولیدکنندگان ماشین ظرفشویی در دنیاست این محصول از لوازم برقی بزرگ را به صورت رومیزی، توکار و مبله تولید کرده است و شما می توانید بر اساس نیاز، سلیقه و نوع دیزاین آشپزخانه تان خرید خود را انجام دهید. ماشین های ظرفشویی رومیزی در این مارک از لوازم خانگی 6 یا 8 نفره و به رنگ های استیل و سفید می باشد و یا پیشنهاد می کنیم از ماشین های ظرفشویی ایستاده آن که به صورت مبله یا توکار می باشند و دارای ظرفیت 13 یا 14 نفره هستند استفاده کنید.

ظرفشویی بوش

ظرفشویی بوش

جاروشارژی

لوازم خانگی بوش در تولیدات بهترین های جاروشارژی که در دسته لوازم برقی بزرگ است نیز نامی درخشان را از آن خود کرده است و انواع جارو شارژی را در مدل های گوناگون و کارایی های متفاوت تولید کرده است. جاروهای شارژی امروزی آنقدر قدرتمند تر از قبل و با تکنولوژی های روز تولید می شود. دسته اول جاروشارژی مدل های دستی هستند که در ابعاد کوچک برای جارو کردن ماشین یا فضاهایی مانند دور سفره، قسمتی از فضای خانه می تواند مورد استفاده قرار گیرد و دسته دوم جاروهای شارژی عصایی و دسته بلند هستند که در برخی از مدل ها یک جارو دستی کوچک را نیز به همراه دارد.

جارو شارژی

جارو شارژی

جاروبرقی

جاروهای برقی نیز یکی از لوازم خانگی بوش در دسته بزرگ محصولات تولیدی این کمپانی است که در انواع مخزن دار بدون کیسه و یا کیسه دار تولید می گردد. مدل های گوناگون جاروبرقی با موتورهای ساده و یا کمپرسور و با فیلترهای متفاوت هپا و ضد آلرژی تولید می شود. اگر شما در دسته افرادی هستید که آلرژی و حساست زایی جاروبرقی شما را آزار می دهد مدل های کیسه دار را برای خرید خود انتخاب کنید.

جاروبرقی های بوش

جاروبرقی های بوش

اتو

اتو در دسته لوازم خانگی بوش به دو دسته اصلی اتو بخار بوش و اتو مخزن دار و در دسته لوازم برقی کوچک قرار دارد. دسته اول اتوهای بخار دستی و دسته دوم اتوهای مخزن دار هستند. اگر فضای کافی برای اتو کشی درمنزل دارید خرید اتوهای مخزن دار گزینه مناسبی است و به دلیل تولید حجم بخار زیادتر و داشتن فضای حجمی آب بیشتر می تواند انتخاب مناسبی باشد درباره اتوهای دستی نیز باید بگوییم که این مدل از اتوهای بخار در مارک بوش با دیزاین، قدرت و تکنولوژی های متفاوت تولید شده اند و شما می توانید بر اساس سلیقه و نیازتان مدلی را انتخاب کنید.

اتوهای دستی و مخزن دار بوش

اتوهای دستی و مخزن دار بوش

ویژگی های لوازم خانگی بوش

  • لوازم خانگی بوش جزء کم مصرف ترین وسایل به شمار می آیند و به نسبت سایر برندها تاثیرات منفی بر محیط زیست نمی گذارند.
  • با استفاده از وسایل برقی بوش می توان حدود 70 درصد در مصرف آب و 50 درصد در مصرف برق صرفه جویی نمود.
  • با توجه به کمبود منابع انرژی و رو به پایان بودن آن ها تمایل بشر به سمت زندگی سبز بیشتر شده و تولید کنندگان تلاش می کنند مردم را به استفاده از کالاهای کم مصرف ترغیب کنند. از این رو بوش، برندی ایده آل برای انتخاب لوازم خانگی است، زیرا نقش موثری در کاهش هزینه های انرژی در ساختمان ایفا می کند.
  • محصولات بوش بر اساس استانداردهای جهانی ساخته می شوند و  به دلیل تست های کیفیتی که بر روی آن ها انجام می گیرد، از کارایی و دوام بالا برخوردار هستند.
  • شرکت Bosch از اصل کیفیت برتر تبعیت می کند و در سطح جهانی لوازم خانگی و وسایل برقی به بازار عرضه می دارد.
  • از گذشته تا امروز برند بوش، همواره به عنوان برندی مطرح در دنیا شناخته شده و با پیروی از تکنولوژی های روز، کیفیت محصولات خود را ارتقاء داده است.

لوازم خانگی بوش بسیار متنوع و متعدد هستند و بیان تمام آن ها در قالب یک مقاله تقریبا غیرممکن می باشد. با این وجود، تعدادی از بهترین و پرکاربردترین محصولات خانگی بوش مرتبط با شست و شوی و نظافت را برای شما عزیزان معرفی کردیم که امیدواریم با مطالعه ویژگی های آن ها، خریدی مطمئن و باکیفیت از هوم کالا را تجربه کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید