نقد و بررسی

امکانات لباسشویی بوش

امکانات لباسشویی بوش

ماشین لباسشویی بوش نیز مانند یخچال بوش، ماشین ظرفشویی بوش و سایر محصولات این برند طرفداران بسیاری دارد که ما در مقاله بررسی امکانات لباسشویی بوش به تمامی سوالات شما از این محصول و برند که عبارتند از: ماشین لباسشویی بوش ساخت کدام کشور است؟ چگونگی تشخیص لباسشویی بوش اصل از نمونه های قلابی؟ قیمت لباسشویی بوش سری 8 مدل 3256 چقدر است؟ قیمت سایر مدل های ماشین لباسشویی بوش چطور؟ و بسیای سوالات شما در این زمینه پاسخ دهیم، با هوم کالا همراه باشید.

تشخیص لباسشویی بوش اصل از نمونه های تقلبی

متاسفانه به دلیل ورود اجناس چینی و تقلبی به بازار ایران تشخیص اجناس اصل از تقلبی کمی سخت شده است که این موضوع در میان اجناس برند بوش از جمله ماشین لباسشویی بوش نیز به چشم می خورد، اما برای تشخیص لباسشویی اصل از تقلبی چه کنیم؟

  • مطمئن باشید فروشگاهی که برای خرید انتخاب کرده اید، جزء فروشگاه های مجاز است.
  • وارد وب سایت رسمی بوش شوید و مدل مدنظرتان را در وب سایت جستجو کنید.
  • شماره سریال درج شده روی بسته بندی دستگاه با شماره سریال درج شده روی بدنه دستگاه باید مطابق باشد.
  • از خرید محصول بدون کارتن جدا خودداری کنید.

کیفیت لباسشویی بوش

امکانات لباسشویی بوش چیست؟

یکی از سوالاتی که در هنگام بررسی کیفیت لباسشویی بوش باید بپرسید این است که این محصول چه امکاناتی را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد؛ چرا که امروزه برند های مختلف و متعددی در سطح کشور در حال فعالیت هستند و هرکدام از این برند ها لباسشویی های مختلفی را با ویژگی های مختلف تولید و به بازار ارائه می کنند. از جمله امکانات ماشین های لباسشویی بوش عبارتند از:

  • صدای کم و بدون لرزش
  • چنانچه در استفاده از ماشین های لباسشویی بوش دقت داشته باشید، امکان خراب شدن آن بسیار کم است.
  • در مدل های لباسشویی دارای تسمه و ماشین لباسشویی بدون تسمه به فروش می رسد.
  • طول عمر بالا
  • طراحی زیبا و بسیار متنوع

بررسی امکانات لباسشویی بوش

مسئله اولی که می‌خواهیم در راهنمای خرید لباسشویی بوش بررسی کنیم، توجه به ظرفیت لباسشویی است. منظور از ظرفیت یعنی چه میزان لباس را بر حسب کیلوگرم می‌توانید در داخل لباسشویی قرار دهید. در هنگام خرید ماشین لباسشویی بوش، بهتر است ظرفیت لباسشویی را برحسب تعداد اعضای خانواده‌تان تخمین بزنید.

برای توضیحات بیشتر به مثال پایین دقت کنید.

  • برای خانواده‌هایی که تعداد اعضای خانواده‌شان کم است، خرید لباسشویی بوش 6 کیلوگرمی مناسب است.
  • خانواده‌هایی که تعداد اعضای آنها متوسط است، خرید لباسشویی با ظرفیت 7 یا 8 کیلوگرمی مناسب است.
  • در نهایت خانواده‌های پرجمعیت نیز می‌توانند لباسشویی با ظرفیت 9 کیلوگرم را خریداری کنند.

نکته 1: برندهای معتبری مانند بوش، میزان ظرفیتی که برای تولید لباسشویی به کار می‌برند از 6 کیلوگرم تا 9 است.

نکته 2: اگر از نظر مالی مشکلی ندارید. می‌توانید لباسشویی را انتخاب کنید که ظرفیت آن بیشتر از تعداد اعضای خانواده است. مزیت این کار، این است که هنگام شستن لباس‌ها با وزن کم، درام سطح اضافی بیشتری دارد که این امر باعث می‌شود لباس‌ها عمیق‌تر و کامل‌تر تمیز شوند.

نکته 3: لباسشویی بوش از فناوری تشخیص وزن برخوردار است. این فناوری بر اساس وزن و جنس لباس‌هایی که در داخل لباسشویی قرار داده‌اید، آبگیری کرده و شستشو را انجام می‌دهد. ازاین‌رو حتی اگر تعداد اعضای خانواده‌تان کم است هم می‌توانید با خیال راحت لباسشویی بوش با ظرفیت زیاد 9 کیلوگرمی را انتخاب کنید تا از این طریق شستشوی اقلام سنگین مانند پرده و پتو نیز از طریق لباسشویی برایتان راحت باشد.

کیفیت لباسشویی بوش در چیست؟

اگر تجربه کوچکی از گشت و گذار در بازار را داشته باشید، حتماً یکی از پرتکرارترین برندهایی که به شما پیشنهاد کرده‌اند، بوش است.
بوش، در حقیقت نیازی به تعریف و تمجید ندارد و با این سابقه طولانی و رضایتی که برای مشتریان ایجاد کرده‌است، به خودی خود گویای همه چیز است. به طور مثال یکی از مزیت های این برند این است که، اگر در صورت بروز ایرادی، ماشین لباسشویی شما نیاز به تعمیر داشته باشد، کلی شرکت تعمیراتی است که می تواند تعمیر لباسشویی بوش  شما را انجام دهد.
با این وجود، اگر اینجا هستید تا بدانید خرید ماشین لباسشویی بوش، چه مزیت‌هایی برایتان دربردارد، این فواید را به دو بخش تقسیم کرده‌ایم.
در ابتدا کمی با برند بوش آشنا می‌شوید؛ تا بدانید با یکی از معتبرترین‌های دنیا رو به رو هستید و چرا باید برای خرید محصولات این برند هزینه کنید؟
در قدم دوم، مزیت‌های دستگاه‌های ماشین لباسشویی این برند را که تا کنون نمی‌دانستید، به شما می‌گوییم.

برند بوش Bosch را چقدر می‌شناسید؟

بوش، یکی از قدیمی‌ترین برندهای دنیا در زمینه محصولات خانگی است که کشور مبدأ آن، آلمان است. این برند، به خوبی جای خودش را در ذهن تمام مردم دنیا باز کرده ‌است و به عنوان یکی از پرطرفدارترین برندهای بین‌المللی شناخته می‌شود.
برند بوش، جزو پرافتخارترین شرکت‌های موجود برای تولید محصولات شست و شو است. در واقع، بوش توانسته ‌است بخش بزرگی از بازار ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و جاروبرقی را از آن خود کند.
بدون شک، یکی از مهمترین معیارهای همه مشتریان و از جمله خود شما، کیفیت و قدرت محصولات بوش است. خوشبختانه بوش در این زمینه حرف زیادی برای گفتن دارد و رضایتتان را جلب خواهد کرد.
از کیفیت و قدرت که بگذریم، یکی دیگر از مهمترین مسائلی که پیش از خرید حتماً باید به آن توجه داشته باشید، خدمات پس از فروش و تعمیر قطعات است.
باز هم بوش در ایران در این زمینه، هیچ برایتان کم نمی‌گذارد. تنها کافی است به مراکز تعمیراتی رسمی این برند (که در بخش بالا به آن اشاره کرده‌ایم) مراجعه کنید و در کوتاهترین زمان، عیب دستگاهتان را برطرف کنید.

بنابراین همیشه یادتان باشد، وقتی از بوش حرف می‌زنیم با یکی از بهترین برندهای دنیا رو به رو هستیم که حامی مشتریان است و همه آنچه مخاطبان پس از خرید محصول نیاز دارند، از جمله خدمات تعمیر، گارانتی و … را در اختیارشان می‌گذارد.
علاوه بر این موارد اصلی، از جمله دیگر مزیت‌های خرید ماشین لباسشویی بوش می‌توان به مواردی مانند عمر طولانی، استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا و قیمت‌های مناسب اشاره کرد.

امکانات لباسشویی بوش

ویژگی‌های امکانات لباسشویی بوش که نمی‌دانستید!

و اما، دیگر دلیلی که برای خرید ماشین لباسشویی بوش مزیت به‌شمار می‌آید و ترغیبتان می‌کند، شناخت ویژگی‌های این محصولات است. بیش از این منتظرتان نمی‌گذاریم. برویم ببینیم بوش، چه چیزهایی در ماشین لباسشویی‌هایش، برایتان دربردارد؟

1. مخزن با بیشترین گنجایش:بوش این امکان را به خوبی برایتان فراهم کرده‌است که از ظرفیت دستگاه تا بیشترین حد ممکن استفاده کنید و کیفیت شست و شویتان، پایین نیاید.
2. تنظیم آب هوشمند:یکی دیگر از جذاب‌ترین ویژگی‌های ماشین لباسشویی بوش، آن است که در آنها حجم آب با توجه به میزان لباس‌ها، در نظر گرفته می‌شود. بنابراین با این کار، نه تنها طول عمر دستگاهتان بیشتر می‌شود، بلکه مصرف برق کمتر می‌شود و به کمک اب گرم با قی مانده، باکتری‌های لباس‌ها، از بین می‌رود.
3. زمان کوتاه شست و شوجالب است بدانید ماشین لباسشویی‌های بوش، نسبت به انواع محصولات دیگر 65% زودتر از بقیه به کار خود پایان می‌دهند. در واقع اگر استفاده تان از برنامه شست و شوی کوتاه مدت زیاد است، ماشین لباسشویی بوش، یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان است.
4. طراحی ضد لرزش:اگر قصد خرید ماشین لباسشویی بوش را دارید، ابن اطمینان را به خودتان بدهید که بدون کوچکترین سر و صدا و لرزشی، می‌توانید از آن استفاده کنید. این ویژگی مثبت مربوط به دیواره‌های دستگاه است که به گونه ای طراحی شده‌است که ارتعاشان را خنثی کند.
5. بررسی ولتاژ:ماشین لباسشویی بوش، در کوتاهترین زمان نوسانات برق را مورد بررسی قرار می‌دهد تا اگر اختلالی در این زمینه وجود دارد، کوچکترین آسیبی به دستگاهتان وارد نشود.
6. طراحی منحصر به فرد دیگدیگ ماشین لباسشویی بوش، یکی از بهترین نقاط قوت آن است؛ چرا که طراحی آن به شکلی است که علاوه بر پرقدرت بودن، کوچکترین آسیبی حتی به نازک‌ترین لباس‌ها، وارد نمی‌کند.
7. اضافه کردن لباس‌های میان برنامه:تا به حال برایتان پیش آموده‌است که پس از روشن کردن دستگاه، یادتان بیاید که لباسی را جا گذشاته اید؟ یا بفمید یک لباس زنگی را در لا به لای لباس‌های سفید انداخته‌اید؟ خوشبختانه ماشین ظرفشویی بوش، این امکان را برایتان به وجود آورده‌است که درب ماشین را باز کنید و اصلاحاتتان را به سادگی انجام دهید.
8. ویژگی‌های منحصر به فرد ماشین لباسشویی بوش، تمامی ندارند! اما با پرکاربردترین‌های آنها آشنا شدید و متوجه شدید که مزیت‌های خرید ماشین لباسشویی بوش، یکی دو تا نیستند!

 در نهایت …

و در آخر، به عنوان جمع‌بندی کوتاهی از این مطلب، باید بگوییم این هم از مزایا و معایب خرید ماشین لباسشویی بوش!
با این تفاسیر، آیا هنوز هم می‌خواهید خرید ماشین ظرفشویی بوش را به تعویق بیندازید؟ یا همین لحظه تصمیم گرفته‌اید و می‌خواهید مزیت‌های فوق‌العاده این محصول را خودتان تجربه کنید؟ همه چیز دست شماست!

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید