نقد و بررسی

بهترین مدل جارو شارژی بوش اصل آلمان

بهترین مدل جارو شارژی بوش اصل آلمان

بهترین مدل جارو شارژی بوش کدام است؟ یکی از جدیدترین لوازم خانگی که با وجود اندازه کوچک ، اما گزینه های زیادی دارد ، جاروبرقی شارژی است. امروزه مدل های مختلفی از جاروی شارژی در بازار موجود است که همین امر انتخاب بهترین مدل را برای افراد مشکل می کند ، به همین دلیل داشتن راهنمای انتخاب و خرید جارو شارژی بوش اصل آلمان بسیار مفید خواهد بود. اگر در مورد نکاتی که هنگام خرید جاروبرقی باید به آن توجه کنید چیزی نمی دانید ، حتما این مقاله از هوم کالا را تا انتها بخوانید.

کیفیت جارو شارژی های بوش

طراحی جارو شارژی های برند بوش بسیار زیبا، متنوع و استاندارد است به طوری که شما با هر نوع سلیقه و نیازی میتوانید مدلی استاندارد و جذاب را تهیه نمایید.

به طور کلی قدرت پاک کنندگی جاروشارژی ها نسبت به مدل های معمولی پایین تر است اما جارو شارژی های برند بوش نسبت به سایر مدل های بازار بسیار قدرتمندتر است و این خود میتواند یکی از مزیت های مهم این محصولات باشد.

میزان شارژ دهی این محصولات 20 تا 30 دقیقه است یعنی شما با هر بار شارژ کردن این جارو ها میتوانید 20 الی 30 دقیقه از آنها استفاده کنید. (این میزان شارژ دهی تقربیا برای همه جارو شارژی ها یکسان است)

بهترین مدل جارو شارژی بوش

مزایا و معایب جارو شارژی ها

به طور کلی هر محصولی که تولید و عرضه میشود دارای یکسری مزایا و معایب خاص خود است و این قاعده هم برای جارو شارژی ها صادق است. در این بخش قصد داریم مزایا و معایب جارو شارژی ها را مورد بررسی قرار دهیم تا بتوانید با شناخت بهتری اقدام به خرید نمایید.

  • انعطاف پذیزی بالا: در طراحی جارو شارژی ها از هیچ سیمی استفاده نشده است در نیتجه میتوانید هر کجایی را دلتان میخواهد جارو بکشید.
  • وزن پایین: اگر توان حرکت دادن جاروهای معمولی (سیمی) را ندارید میتوانید از جارو شارژی ها استفاده کنید. این محصولات بسیار سبک وزن تر هستند و قطعا میتواند انتخابی عالی برای خانوم ها باشد.
  • نگهداری آسان تر: برای نگهداری از جارو شارژی ها به فضای زیادی نیاز ندارید و میتوانید آنها در فضا های کوچکی نگهداری کنید.

اما معایب جارو شارژی ها

  • میزان شارژ دهی پایین: به طور کلی میزان شارژ دهی باتری این محصولات 20 تا 30 دقیقه است و این میتواند یکی از معایب جدی آنها باشد. اگر قصد خرید جارو شارژی را دارید سعی کنید مدلی را انتخاب کنید که بیشترین میزان شارژدهی را داشته باشد.
  • ظرفیت پایین کیسه: یکی از مشکلات جارو شارژی ها پایین بدون ظرفیت کیسه های آنها است. معمولا ظرفیت کیسه های این محصولات حدودا 600 گرم است و بعد از پر شدن کیسه باید آن را خالی کنید.
  • قدرت: قدرت پاک کنندگی این محصولات نسبت به مدل های سیمی و بزرگتر پایین است.  پس اگر قصد دارید جاروبرقی قدرتمندی را خریداری کنید باید به سراغ مدل های سیمی بروید.

جارو شارژی بخرم؟ یا سیمی؟

حالا که با مزایا و معایب جارو شارژی ها آشنا شده اید، شاید این سوال را از خود بپرسید که آیا این محصولات برای من مناسب هستند؟ حقیقتا جارو شارژی ها برای انجام فعالیت های سنگین و زمان بر مناسب نیستند چراکه بعد از 30 دقیقه استفاده از آنها به دلیل اتمام شارژ باتری از کار می افتند و باید مجدد آنها را شارژ نمایید.

بیشتر از جارو شارژی ها برای استفاده های سبک و محدود استفاده میشود و باید در خانه شما مدلی سیمی و قدرتمند وجود داشته باشد تا بتوانید کار های زیاد و سنگین را هم انجام دهید. در کل باید گفت که استفاده از هر دو مدل برقی و شارژی در کنار یکدیگر موجب ایجاد آسایش بیشتر برای شما خواهد شد.

بهترین مدل جارو شارژی بوش کدام است ؟

بوش از از برند هاییست که در زمینه ی تولید جاروشارژی دارای تنوع بسیار بالایی می باشد. به همین دلیل انتخاب بهترین مدل جارو شارژی بوش کار دشواری می باشد. از این رو ما در این مطلب سعی میکنیم با توجه به نیاز شما بهترین جارو شارژی بوش مناسب با نیاز شما را بهتون معرفی نماییم.

اکثر بهترین مدل های جارو شارژی بوش دارای محدوده شارژدهی باتری بیشتر از 20 دقیقه می باشند. و از نوع باتری لیتیومی در این جارو شارژی ها استفاده شده است. همچنین بیشتر مدل ها دارای کیت اکسسوری حیوانات خانگی هستند که در صورتی حیوانی در خانه ی خود دارید مشکلی با جمع کردن موهای حیوانات خانگی خود نداشته باشید. زمان حدودی تا شارژ کامل جاروشارژی های بوش در اکثر مدل ها حدود 5 ساعت می باشد.

گرانترین مدل جاروشارژی بوش صرفا بهترین مدل جاروشارژی بوش نمی باشد. به عنوان مثال مدل BCH87POW1 دارای قیمتی در بازه 17 تا 18 میلیون تومان می باشد که با این قیمت می توانید 3 عدد از پرفروش ترین مدل جاروشارژی های بوش را خریداری نمایید. این مدل در توان باتری ، سرعت شارژ و میزان شارژ دهی نسبت به سایر مدل های بوش دارای برتری نسبی می باشد.

اگر بخواهیم بهترین مدل جارو شارژی بوش را انتخاب کنیم باید علاوه بر امکانات مناسب قیمت را هم در نظر بگیریم. پس اگر قیمت هم یکی از موارد تاثیرگذار در انتخاب شماست پس مدل های جارو شارژی بوش مدل BCS611P4A ، جارو شارژی بوش مدل BCHF2MX20 و جارو شارژی بوش مدل BCH86PET1 بهترین و پرطرفدار ترین مدل های جاروشارژی بوش به حساب می آیند.

بهترین مدل جارو شارژی بوش

جاروشارژی بوش مدل BBHMOVE5N

از دسته پرطرفدار ترین و بهترین جارو شارژی بوش می توان به جاروشارژی بوش مدل BBHMOVE5N اشاره کرد که از ارزش خرید بسیار بالایی برای خرید برخوردار می باشد. این مدل با داشتن ویژگی هایی همچون گارنتی و خدمات پس از فروش به مدت زمان 12 ماه زیر نظر سرویس آریا کیش و داشتن قیمتی مناسب برابر با 5 میلیون تومان توانسته است نظر بسیاری از خریداران را به خودش جلب بکند و آن را به یکی از بهترین مارک های جاروبرقی موجود در بازار تبدیل بشود. در لیست زیر می توانید سایر ویژگی های جارو شارژی برند بوش را مشاهده و بررسی بکنید.

مشخصات جارو شارژی بوش مدل BBHMOVE5N :
نوع جارو : عصایی
ویژگی‌های نظافتی : فیلتر قابل شست‌وشو
امکانات ظاهری : دسته تاشو
نوع اتصال به منبع تغذیه : بی‌سیم
محدوده میزان شارژدهی باتری : بیشتر از ۲۰ دقیقه
مدت زمان مورد نیاز برای شارژ کامل دستگاه : ۱۲-۱۶

جاروشارژی بوش مدل BBH Move 4

از دیگر بهترین مدل جارو شارژی بوش در بازار می توان به جارو شارژی بوش مدل BBH Move 4 اشاره کرد که از دسته آخرین مدل های جارو شارژی برند بوش در بازار می باشد. از دسته ویژگی های این مدل می شود به قیمت آن اشاره کرد که در محدوده قیمتی برابر با 4 میلیون 500 هزار تومان قرار دارد و با توجه به میزان شارژدی این دستگاه که برابر با مدت زمان 36 دقیقه می باشد می شود گفت که از ارزش خرید بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد. در لیست زیر می توانید سایر مشخصات این مدل جارو شارژی را مشاهده و بررسی بکنید.

مشخصات جارو شارژی بوش مدل BBH Move 4 :
جنس بدنه پلاستیک
زمان لازم برای شارژ کامل (ساعت) ۱۲-۱6
ظرفیت مخزن زباله (میلی‌لیتر) ۳۰۰
فیلتر قابل شست و شو
میزان شارژدهی مداوم (دقیقه) ۳۶
فیلتر قابل شست و شو

بررسی کیفیت جاروشارژی بوش

یکی از ویژگی های مهم برند بوش همانطور که گفته شد کیفیت بالای محصولاتش در بازار می باشد. کمپانی بوش از ابتدا همیشه سعی در تولید و تهیه محصولاتی با کیفیت بالا داشته است و از دلایل اصلی موفقیتش هم در بازار همین با کیفیت بودن محصولاتش می باشد. بر اساس نظرات بسیاری از خریداران در سایت های خارجی و ایرانی و نقد هایی که از خود نسبت به جارو شارژی برند بوش به جا گذاشته بوده اند ، اکثریت آن ها از خرید محصولات بوش راضی بوده اند و حتی خرید آن را به دیگران هم نیز پیشنهاد داده بوده اند که می تواند نشان دهنده ی کیفیت بالای محصولات برند بوش باشد . در ادامه به بررسی قیمت بهترین مدل جارو شارژی بوش می پردازیم.

معرفی دیگر جارو شارژی بوش پرفروش

برخی از مدل های جاروشارژی بوش به دلیل قیمت مناسب ، امکانات خوب نسبت به سایر مدل ها و محبوبیت بین مردم جزو پرفروش ترین جاروشارژی بوش به حساب می آیند. و ما سعی کردیم علاوه بر بهترین جارو شارژی بوش ، پرفروش ترین جارو شارژی بوش را نیز به شما معرفی نماییم. تا در هنگام انتخاب بتوانید به سراغ مدل هایی بروید که به طور کلی محبوبیت بیشتری در بین مردم داشته و از کاربران بیشتری از آن استفاده کرده باشند.
در لیست زیر پرفروش ترین و بهترین مدل جارو شارژی بوش را به ترتیب لیست کرده ایم.

  • جارو شارژی بوش مدل BCS611P4A
  • جارو شارژی بوش مدل BCH86PET1
  • جارو شارژی بوش مدل BBH32101
  • جارو شارژی بوش مدل BCHF2MX20
  • جارو شارژی بوش مدل BBHF216G
  • جارو شارژی بوش مدل BBHF216
  • جارو شارژی بوش مدل BBHF214R

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید