نقد و بررسی

بهترین قهوه ساز بوش کدام است؟

بهترین قهوه جوش بوش

افرادی که زیاد اهل نوشیدنی های قهوه هستند بی شک بهتر است برا خود نمونه دستگاه قهوه ساز و یا اسپرسوساز را از بهترین مارک را خریداری کنند ، پیش تر در مطلب بهترین قهوه ساز خانگی انواع برند های پرفروش را بررس کردیم اما با این حال چون در حال معرفی اکثر برند ها بودیم نتواستیم به صورت کامل هر یک از این برند ها را معرفی کنیم به عنوان مثال یکی از بهترین مارک ها برند بوش می باشد که در این مطلب قصد داریم تا به صورت کامل مجموعه تحقیقات خود را در قالب یک مقاله مفید و جامع برای خرید قهوه ساز بوش در اختیار شما قرار دهیم ، پیشنهاد میکنیم بدون اطلاع از این نکات قهوه ساز بوش نخرید و پس از مطالعه با آگاهی کامل بهترین قهوه ساز بوش را خریداری کنید .

در ادامه با هوم کالا باید تا انواع پرفروش ترین و بهترین قهوه ساز های bosch را به شما معرفی خواهیم کرد .

کیفیت قهوه ساز بوش خوبه ؟

اکثرا برند بوش را با کیفیت بالای محصولات آن و همچنین طراحی زیبای آن ها می شناشند ، بوش برندی است که انواع مدل قهوه ساز ها را همراه با گارانتی و ضمانت و تنوع بالا تولید می کند . این برند آلمانی که برخی از محصولاتش در کشور های دیگر ساخته می شوند ، برترین محصولات لوازم خانگی را در بازار جهانی لوازم خانگی وارد می کند و یکی از بزرگ ترین رقبای سر سخت نیز شمرده می شوند به علاوه آن برای اطلاع از کیفیت قهوه ساز های بش توصیه می کنیم تا قبل از خرید نظرات مصرف کنندگان و خریداران را مطالعه کنید .

معرفی بهترین قهوه ساز بوش در بازار

بهترین قهوه ساز بوش مدل TKA8013

یکی از شیک ترین قهوه ساز هایی که در بازار وجود دارد متعلق به مدل قهوه ساز بوش TKA8013 نیز می باشد . این نوع دستگاه دارای توانی به اندازه 1160 وات بوده است و از قدرت خوبی نیز برخوردار می باشد . با این قهوه ساز به راحتی در مدت زمان کوتاهی می توانید قهوه های خوبی را برای خود آماده کنید . این نوع قهوه ساز دارای ظرفیتی به اندازه 1.25 لیتر بوده است و با آن می توان 15 فنجان قهوه نیز آماده کرد و دارای قوری از جنس پیرکس نیز می باشد . وزن این نوع قهوه ساز به اندازه 2.6 کیلوگرم بوده است و مجهز به سیستم قطع خودکار و همچنین صفحه گرم نگهدارنده قهوه نیز می باشد . فیلتر این قهوه ساز قابل تعویض نیز می باشد . شاید نتوان گفت بهترین قهوه ساز بوش این مدل است اما بدون شک یکی از بهترین مدل ها قطعا این است .

بهترین قهوه ساز bosch مدل TKA8633

این مدل را هم به عنوان بهترین قهوه ساز بوش در لیست بهترین مدل های قهوه ساز بوش قرار میدهند . این مدل قهوه ساز دارای توان مصرفی به اندازه 1160 وات بوده است و با توجه به ظرفیتی که دارد می توان با آن 15 فنجان قهوه را آماده کرد ، جنس صافی این مدل قهوه ساز به صورت کاغذی بوده است و دارای فیلتر قابل تعویض می باشد . یکی از ویژگی های جذابی که در این نوع قهوه ساز وجود دارد قابلیت رسوب زدایی است ، در واقع در این دستگاه دکمه ای با نام Calc’nClean نیز وجود دارد که با فشردن آن کار رسوب زدایی در دستگاه آغاز می شود . در زمان تمام شدن آب دستگاه قهوه ساز با وجود سیستم خاموش خودکار به صورت اتوماتیک نیز خاموش می شود .

بهترین قهوه ساز بوش مدل TKA6A041

از دیگر پرفروش ترین مدل قهوه ساز های bosch می توان به مدل TKA6A041 نیز اشاره کرد . این نوع قهوه ساز دارای برنامه رسوب زدایی EasyDescale3 با قابلیت انتخاب میزان سختی آب می باشد . با دکمه Aroma+ در این دستگاه می توان رایحه قهوه را انتخاب کرد . این مدل قهوه ساز دارای توان مصرفی به اندازه 1200 وات بوده است و با توجه به ظرفیتش می توان با آن 10 تا 15 عدد فنجان قهوه نیز آماده کرد . سیستم خاموشی دستگاه برحسب مدت زمان 20 ، 40 و یا 60 دقیقه نیز انتخاب می شود .

بهترین قهوه ساز بوش

قهوه ساز bosch مدل TKA6A043

این نوع قهوه ساز بوش دارای توانی به اندازه 1200 وات بوده است و از قابلیت هایی چون قابلیت گرم نگهدارنده قهوه ، قابلیت سیستم ضد چکه ، سیستم رسوب زدایی و… نیز برخوردار می باشد . ظرفیت قوری به اندازه 10 تا 15 فنجان قهوه بوده است و ظرفیت مخزن آب دستگاه به اندازه 1.25 لیتر می باشد . این نوع قهوه ساز فیلتر دار مجهز به دکمه Aroma+ می باشد که این دکمه جهت انتخاب رایحه خوش قهوه به کار می رود . جنس بدنه دستگاه از پلاستیک با کیفیت ساخته شده است و دارای صفحه گرم نگهدارنده نیز می باشد .

قهوه ساز bosch مدل TIS 65621RW

این نوع قهوه ساز دارای میزان فشار 19 بار بوده است و توان مصرفی به اندازه 1500 وات نیز دارد و دارای ظرفیتی به اندازه 1.7 لیتر بوده است و بدنه ای از جنس استیل ضد زنگ برخوردار است ، این دستگاه دارای قابلیت OneTouch DoubleCup نیز می باشد بدین معنی که به کمک آن می توان انواع قهوه ، اسپرسو ساز ، لاته ماکیاتو ، کافه لاته نیز آماده کرد . این نوع قهوه ساز قابلیت آماده کردن همزمان دو فنجان از انواع قهوه و خامه را برخوردار می باشد . همیشه نباید بهترین قهوه ساز بوش را برای خود انتخاب کنیم همین که کیفیت کار خوب باشد کافیست که این مدل کیفیت بالایی دارد .

اسپرسو ساز بوش مدل TIS30129RW

دیگر اسپرسو ساز تمام اتوماتیک برند بوش که می‌تواند گزینه مناسبی برای افراد قهوه‌دوست باشد TIS30129RW است. این اسپرسو ساز قدرتمند با ۱۳۰۰ وات توان مصرفی، ۱.۴ لیتر ظرفیت و تعداد زیادی امکانات کاربردی، نوشیدنی محبوب‌تان را با بالاترین کیفیت تهیه می‌کند.

جنس بدنه اسپرسو ساز TIS30129RW  «پلاستیک مرغوب» است و برای کنترل و نمایش وضعیت مجهز به یک صفحه نمایش لمسی است. همچنین قابلیت آسیاب کردن قهوه را نیز دارد.

لیست نوشیدنی‌های قابل تهیه در اسپرسو ساز TIS30129RW:

  • آب جوش
  • اسپرسو
  • کافه لاته
  • کاپوچینو
  • ماکیاتو

وزن این اسپرسو ساز  ۷.۱ کیلوگرم و یک متر طول کابل برق آن است.

اسپرسو ساز بوش مدل TIS65621RW

این اسپرسوساز تمام اتوماتیک در ۳ رنگ مشکی، نقره‌ای و مشکی مات عرضه می‌شود، بدنه آن از جنس پلاستیک و استیل ضد زنگ است و هم قابلیت استفاده از پودر قهوه و هم دانه قهوه را دارد.

نوشیدنی‌های قابل تهیه در قهوه ساز TIS65621RW:

  • اسپرسو
  • کافه لاته
  • موکا
  • کاپوچینو
  • ماکیاتو
  • آمریکانو
  • فلت وایت

گنجایش مخزن آب و قهوه اسپرسوساز TIS65621RW به ترتیب ۱.۷ و ۳۰۰ لیتر است و ۱۵۰۰ وات توان مصرفی آن است. این اعداد برای مصارف خانگی بسیار مطلوب هستند.

سیستم شستشوی خودکار، قابلیت تنظیم میزان بخار و قفل کودک، دیگر امکاناتی هستند که این قهوه ساز را به بالاترین حد از امنیت و کیفیت می‌رسانند. همچنین مجهز به یک نمایشگر LCD برای نمایش وضعیت نوشیدنی است.

اسپرسوساز توکار بوش مدل CTL636EB6

دیگر قهوه ساز توکاری که در بازار ایران محبوبیت و فروش بالایی دارد، CTL636EB6 است که مانند مورد قبلی قابلیت‌های کاربردی زیادی در اختیارتان قرار می‌دهد. این اسپرسو ساز بدنه‌ایی از جنس «استیل ضد زنگ» با ۲۰ کیلوگرم وزن دارد.

ظرفیت مخزن قهوه این قهوه ساز توکار ۵۰۰ گرم و ۲.۴ لیتر گنجایش مخزن آب آن است. مخزن قهوه دستگاه از جنس سرامیک است و با قدرت بالایی دانه‌های قهوه را آسیاب می‌کند.

اسپرسو، ماکیاتو، خامه قهوه، ریسترتو، قهوه، کاپوچینو، کافه لاته و لاته ماکیاتو نوشیدنی‌هایی هستند که در این قهوه ساز کاربردی و قدرتمند قابل تهیه هستند. توان مصرفی دستگاه برابر با ۱۶۰۰ وات است.

بهترین قهوه ساز بوش

لیست برنامه‌های قهوه ساز توکار بوش مدل CTL636EB6:

  • Remote Start
  • Coffee World
  • Coffee Recipes
  • Coffee Know-How
  • تعیین مقدار آب در هر فنجان
  • دمای دم کردن

قهوه ساز توکار بوش مدل CTL636ES1

این اسپرسو ساز توکار تمام اتوماتیک یک شاهکار از برند بوش است که می‌تواند انواع قهوه و اسپرسو را با غلظت‌های مختلف تهیه کند. مخزن دانه قهوه این قهوه ساز ۵۰۰ گرم گنجایش دارد. مخزن آب آن نیز ۲.۴ لیتر ظرفیت دارد، که برای مصارف خانگی بسیار مناسب است.

این دستگاه توکار ۴۵۵ میلی‌متر ارتفاع، ۵۹۴ میلی‌متر عرض و ۲۰ کیلوگرم وزن دارد.

قابلیت‌های پیشرفته اسپرسو ساز توکار بوش CTL636ES1 :

My Coffee: جذاب‌ترین ویژگی این قهوه ساز است که با کمک آن می‌توانید تنظیمات قهوه دلخواه و شخصی خود را ذخیره کنید و هر موقع که خواستید از آن استفاده کنید (فقط با یک‌بار تنظیم کردن).

AutoMilk Clean: سیستم پیشرفته‌ایی که پس از هر بار استفاده از دستگاه به‌صورت خودکار آن را تمیز می‌کند.

Ceram Drive: آسیاب کن از جنس سرامیک و ضد ساییدگی که با کیفیت بالایی دانه‌های قهوه را آسیاب می‌کند.

Aroma Double Shot: این سیستم با دو بار تکرار کردن فرایندهای آسیاب و دم کردن، تلخی قهوه را کاهش و گیرایی آن را افزایش می‌دهد.

OneTouch DoubleCup: فقط کافیست نوشیدنی خود را انتخاب و کلید این ویژگی را فشار دهید: تا همزمان دو فنجان از نوشیدنی انتخابی‌تان را تهیه کند.

SensoFlow: این سیستم تضمین کننده دمای مناسب قهوه است تا با کیفیت‌ترین نوشیدنی ممکن را برای‌تان آماده کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید