برترین ها, علم و تکنولوژی, نقد و بررسی

مقایسه یخچال ال جی و بوش

مقایسه یخچال ال جی و بوش

خرید یخچال فریزر برای سالم نگهداشتن مواد غذایی از مهم ترین مواردی است که معمولاً افراد برای حفظ سلامتی خود و افراد خانواده آن را جزو خرید های ضروری و اولیه قرار می دهند. در بین کمپانی های تولید کننده ال جی و بوش از جمله شرکت های قدرتمند و با سابقه ای هستند که با کیفیت ترین محصولات را به مشتریان خود عرضه می کنند.اگر از کاربرانی هستید که قصد انتخاب یخچال را دارید و از بین این دو برند دچار تردید شده اید ما در این مطلب با مقایسه یخچال ال جی و بوش و اینکه یخچال بوش بهتره یا ال جی این امکان را برای شما ایجاد خواهیم کرد تا بتوانید با توجه به میزان بودجه و انتظاراتی که دارید یک خرید تکرار نشدنی را برای خود به دنبال داشته باشید. با ما همراه باشید تا در مجله هوم کالا به مقایسه یخچال ال جی و بوش بپردازیم.

تجربه بهترین کیفیت با یخچال‌های بوش

برند بوش در حال حاضر 20 نوع یخچال مختلف را در بیش از 60 کشور جهان به فروش می‌رساند. طراحی بوش کمی متفاوت از سامسونگ و ال جی است. آن‌ها فضای ذخیره سازی بیشتری از طریق درهای دو طرف یخچال ارائه می‌دهند و دسترسی به مواد غذایی را بدون باز کردن در امکانپذیر می‌کنند.یخچال بوش طراحی منحصر به فردی دارد. تعداد زیادی قفسه در هر دو طرف یخچال وجود دارد که می توانید خوراکی‌های مورد علاقه خود را در این قسمت قرار دهید و هروقت خواستید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. این برند با عرضه یخچال‌های جدید خود، سطح انتظارات ما از یک آشپزخانه مدرن را افزایش داد.

مقایسه یخچال ال جی و بوش

قیمت یخچال بوش بهتره یا ال جی؟

امروزه با توجه به شرایط اقتصادی نا مناسب به طور معمول افراد به دنبال خرید محصولاتی هستند که در کنار کیفیت از قیمت مناسبی هم برخوردار باشد. با در نظر گرفتن این موضوع اگر به طور کلی یخچال بوش و ال جی را در ترازوی قیاس قرار دهیم، قطعاً خرید یخچال ال جی برای شما در اولویت خواهد بود. زیرا که بوش به دلیل بهره مند کردن محصولاتش به برترین و پیشرفته ترین فناوری های روز آنها را با رِنج قیمت بیشتری به نسبت سایر برندها در اختیار کاربران قرار می دهد.اما کمپانی ال جی سعی کرده است تا در کنارحفظ کیفیت مطلوب برای نگهداری مواد غذایی، قیمت را نیز در نظر بگیرد و سبب شود تا کاربرانی که میزان درآمد متوسطی دارند نیز بتوانند با بهترین قیمت یخچال را خریداری کنند.

کدام خلاق تر است؟ ال جی یا بوش؟

از دیگر فاکتورهای اصلی که بسیاری از کاربران در هنگام انتخاب یخچال فریزر آن را مورد توجه قرار می دهند ظاهر دستگاه است. از دیگر تفاوت یخچال ال جی و بوش که سبب تمایز بین این دو برند شده است برتری طراحی یخچال ال جی به نسبت بوش است.ال جی با عرضه یخچال های مدرن و شیک، تحول عظیمی را در عرضه این محصولات به وجود آورده است به طوری که افراد با داشتن یک مدل از سری یخچال های ال جی می توانند دکوراسیون آشپزخانه خود را به طور کامل تغییر دهند.

چرا که طراحی قسمت آبریز و پنل لمسی که ال جی برای یخچال فریز در نظر گرفته است جذابیت خاص و دلپسندی را به آن بخشیده است. با توجه به این موضوع می توان گفت تفاوت یخچال ساید بای ساید ال جی و بوش در طراحی ظاهری بسیار مورد توجه است که در مدل های دیگر چندان نیست.اما اگر از کاربرانی هستید که تنها کارایی و کیفیت عملکرد خنک کنندگی دستگاه را مورد توجه قرار می دهید، برند بوش را انتخاب کنید. البته شاید قیمت یخچال بوش بودجه بیشتری را بطلبد اما اگر کارایی و کیفیت آن را در نظر بگیرید این رِنج قیمت اصلاً به چشم نخواهد آمد.

فناوری؛ اصلی ترین تفاوت بین برند بوش و ال جی

بسیاری از کاربران اصلاً فناوری های طراحی شده برای یخچال را در نظر نمی گیرند و تنها خنک کنندگی دستگاه را مورد توجه قرار می دهند. اما اگر کمی نکته بینانه این مسأله را مورد بررسی قرار دهیم، متوجه خواهید شد که هر چه قابلیت ها و تکنولوژی های تعبیه شده بیشتر باشد مدت زمان حفظ طعم و بوی مواد غذایی نیز به طبع بالا می رود. پس می توان این موضوع را یکی از موارد اصلی در مقایسه یخچال بوش ال جی دانست.

اگر بخواهیم یخچال بوش و ال جی را از لحاظ قابلیت و فناوری مورد بررسی قرار دهیم بدون شک برند بوش صدر نشین این سنجش خواهد بود. از فناوری های منحصر به فردی که بیشتر در یخچال های بوش دیده می شود، سیستم انجماد سریع و خنک کنندگی سریع، سیستم خنک کنندگی دوگانه، محفظه جادویی حفظ رطوبت Vita Fresh Pluse است. البته در نظر داشته باشید هر چه مدل یخچال جدید تر باشد بهره مندی از فناوری های روز نیز بیشتر در آن به چشم خواهد آمد. به طور مثال یک یخچال ساید از قابلیت های بیشتری در مقایسه با نمونه بالا پایین آن برخوردار است که باید در هنگام خرید یخچال آن را در نظر بگیرید.

 تنوع در مدل، تمایز یخچال Bosch  و LG

قطعاً تنوع در مدل های یک محصول برای افراد بسیار خوشایند است به این علت که دست آنها برای انتخاب باز خواهد بود و می توانند با حساسیت کمتری خرید خود را نهایی کنند. پس اگر شما هم از دسته افراد تنوع طلب هستید ما شما را به چالش محصولات ال جی دعوت می کنیم.معمولاً بوش در ساخت یخچال فریز چندان به طراحی و تنوع مدل روی خوش نشان نداده است و تنها سعی کرده طراوت و شادابی مواد غذایی را در اولیت قرار دهد.

با این تفاوت که ال جی با ارائه مدل های متنوع از یخچال های دور این دور، اینستاویو، ساید بای ساید، دوقلو و بالا پایین، دست کاربران را برای انتخاب باز گذاشته است.لازم به ذکر است که ما در مقاله تفاوت یخچال بوش با سامسونگ، این برند را نیز از لحاظ طراحی در کنار مارک بوش مورد بررسی قرار داده ایم تا افرادی که به دنبال انتخاب یخچال با رِنج قیمت پایین تری هستند، سامسونگ را نیز در لیست انتخاب های خود قرار دهند.

بهترین ظرفیت برای یخچال چقدره؟

مقایسه یخچال ال جی و بوش

از دیگر موضوعاتی که معمولاً از اهمیت خاصی برای افراد برخوردار است ظرفیت و گنجایش یخچال است به طوری که افراد درصدد خرید یخچالی هستند که با تعداد افراد خانواده آنها در تناسب باشد. اگر بخواهیم یخچال ال جی و بوش را از اینلحاظ مورد مقایسه قرار دهید به طور دقیق نمی توانیم برند یا مدل خاصی را معرفی کنیم. زیرا تمامی برندها به طور نسبی از ظرفیت ۲۸ تا ۴۲ فوت برخوردار هستند که افراد می توانند با توجه به جمعیت خانواده خود، گنجایش مناسب را انتخاب کنند.چنانچه شما از زوج های جوان و یا افرادی هستید که تعداد خانوار شما متوسط است خرید یخچال ۲۸ فوت می تواند برای شما از بهترین گزینه های پیشنهادی است.

تفاوت یخچال های بوش و ال جی در نگهداری مواد غذایی

یخچال‌های مدرن، علاوه بر دو قسمت یخچال و فریزر، یک بخش سوم نیز دارند که “منطقه طراوت” نامیده می‌ شود. این قسمت به گونه‌ای طراحی شده است تا هر محصولی را به شکل تازه و طبیعی خود برای مدت طولانی و بدون از دست دادن خاصیت آن‌ها نگهداری کند.این بخش در یخچال‌های ال جی به شکل یک محفظه ارائه می‌شود که فضای داخل آن بسیار بزرگ است. از طرفی دیگر، بوش توجه ویژه‌ای به منطقه طراوت دارد: این بخش در یخچال بوش از چندین محفظه جادار و قابل تنظیم تشکیل شده است که حجم زیادی از مواد غذایی در آن جای می‌گیرد.

بر همین اساس می‌توان گفت که برند محبوب آلمانی برای این قابلیت فکر بهتری داشته است.وظیفه اصلی یخچال حفظ دمای تنظیم شده و انجماد سریع جهت ماندگاری کیفیت و تازگی مواد غذایی است. از این نظر، یخچال بوش قابل اطمینان‌ترین گزینه محسوب می‌شود، چرا که تنها تولید کننده‌ای است که به این پارامتر توجه ویژه‌ای دارد. جالب است بدانید که کمپانی بوش یخچال‌های خود را قبل از عرضه به بازار در انواع شرایط آب و هوایی قرار داده و آزمایش ها و بررسی‌های جدی روی آن‌ها انجام می‌ده

مطالب مرتبط

1 نظر در “مقایسه یخچال ال جی و بوش

دیدگاهتان را بنویسید