برترین ها, علم و تکنولوژی, نقد و بررسی

مقایسه یخچال بوش و سامسونگ

مقایسه یخچال بوش و سامسونگ

حفظ طعم و بوی واقعی مواد غذایی در طولانی مدت از مهم ترین انتظاری است که معمولاً کاربران از یخچال فریزر دارند. امروزه شرکت های تولید کننده تمام سعی خود را بر آن داشته اند تا برترین فناوری های روز را برای کارایی و عملکرد بهتر بر روی یخچال فریزرهای تولید شده تعبیه کنند.بوش و سامسونگ از آن دسته کمپانی های مشهوری هستند که یخچال فریز را به جدیدترین تکنولوژی ها و قابلیت ها مجهز کرده اند، به طوری که افراد بدون نگرانی از بابت فاسد شدن مواد غذایی می توانند آنها را تا مدت های طولانی در یخچال نگهداری کنند.ما در این مقاله با مقایسه یخچال بوش و سامسونگ این بستر را برای کاربران مهیا کرده ایم تا بتوانند با توجه به سلیقه خود و همچنین بودجه ای که برای خرید یخچال فریزر در نظر گرفته اند، انتخاب خود را نهایی کنند.

اختلاف قیمت یخچال بوش و سامسونگ

از مهم ترین فاکتورهایی که اکثراً افراد قبل از انتخاب یخچال در نظر می گیرند قیمت است که به نوعی اصلی ترین تفاوت یخچال بوش با سامسونگ است. با توجه به اینکه بوش به نسبت سایر برندهای معتبر فناوری های بیشتری را بر روی یخچال های خود قرار داده است، رِنج قیمت بیشتری را نیز برای آنها در نظر گرفته است.اگر شما می خواهید محصولی را انتخاب کنید که هم قابلیت های لازم را برای نگهداری مواد غذایی با طعم و بوی اصلی در طولانی مدت داشته باشد و هم اینکه مقرون به صرفه باشد سامسونگ بهترین انتخاب است، چرا که قیمت یخچال سامسونگ بسیار مناسب است به طوری که افراد با هر میزان درآمد می توانند خرید آن را انجام دهند.

تفاوت طراحی بوش با سامسونگ

شکیل بودن یخچال بسیار می تواند در دکوراسیون و جلوه محیط آشپزخانه شما تأثیر گذار باشد. با توجه به این موضوع کاربران بسیاری هستند که در نگاه اول ظاهر و طراحی دستگاه را در نظر می گیرند. از دیگر مواردی که می تواند مقایسه یخچال بوش با سامسونگ به حساب آید طراحی است. سامسونگ جدای از در نظر گرفتن فناوری هایی برای خنک سازی، ظاهر دستگاه را نیز بسیار مورد توجه قرار داده است که جذابیت و زیبایی آن در مدل های ساید بای ساید و درب شیشه ای بسیار به چشم می خورد.در مقابل بوش از طراحی بسیار ساده ای در یخچال های خود استفاده کرده است که برای طرفداران طراحی های مینیمالیست پیشنهاد بسیار خوبی است. اما اگر شما تنها قدرت خنک سازی و همچنین طراوت و شادابی میوه و سبزیجات را در نظر می گیرید، خرید یخچال بوش برای شما یک گزینه بسیار عالی خواهد بود.

فناوری های یخچال بوش بهتره یا سامسونگ؟

پتانسیل ها و فناوری های یک محصول می تواند برای کاربران بسیار مهم و کاربردی باشد. با توجه به این موضوع، بوش از جمله کمپانی هایی است که فناوری ها و قابلیت های بسیار پیشرفته و جدیدی را بر روی یخچال فریز های خود طراحی کرده است. سیستم هوای چندگانه، سیستم سرمایشی دوگانه، سیستم ضد برفک، دارا بودن محفظه هایی با حفظ رطوبت برای نگهداری میوه و سبزیجات، عیب یابی هوشمند، از مهم ترین امکاناتی هستند که یخچال بوش از آنها برخوردار است.یخچال سامسونگ نیز به طبع از فناوری های به روز و نوینی برخوردار است که درخنک سازی مواد غذایی را به بهترین شکل ممکن برای افراد ممکن کرده است که البته این فناوری ها بیشتر درمدل یخچال ساید سامسونگ بیشتر مشاهده می شود.

تنوع در مدل، مقایسه ای برای یخچال بوش و سامسونگ

به طور معمول شرکت های تولید کننده یخچال فریز برای افزایش مشتریان خود مدل های متنوعی را به بازار معرفی می کنند که کمپانی بوش و سامسونگ نیز از این قاعده مستثنا نیستند. یخچال دوقلو، ساید بای ساید، بالا پایین ازبهترین یخچال بوش  هستند که طی سال های اخیر از محبوبیت بسیاری در بین کاربران برخوردار شده اند.

نقطه مقابل یخچال بوش، مدل های متنوع سامسونگ است با این تفاوت که یخچال های سامسونگ مدل درب اضافه شیشه ای هم دارند که یکی از جذاب ترین و بهترین یخچال ساید سامسونگ به حساب می آید، این مدل یخچال در کنار جذابیت و جلوه منحصر به فردی که به آشپزخانه شما هدیه می دهد مصرف انرژی را تا حد بسیار زیادی نیز کاهش می دهد. پس میتوان گفت تفاوت یخچال ساید بای ساید سامسونگ و بوش بیشتر در این مدل برای کاربران نشان داده شده است.

از نظر ظرفیت یخچال بوش را انتخاب کنیم یا سامسونگ

ظرفیت و گنجایش یخچال از دیگر مباحثی است که برای افراد مهم شمرده می شود. به طور کلی یخچال ها گنجایشی بین ۲۸ تا ۴۰ فوت دارند که کاربران با توجه به تعداد افراد خانواده خود ظرفیت مناسب را انتخاب کنند. چنانچه تعداد افراد خانواده شما متوسط یا بیشتر است،یخچال ۳۲ فوت می تواند به خوبی از پس نگهداری مواد غذایی شما برآید. اما چنانچه تعداد خانوار شما کمتر یا بیشتر است این امکان برای شما فراهم است تا از دیگر مدل ها یخچال خود را منتخب کنید.

قابلیت اطمینان و گارانتی ضمانت هنگام خرید یخچال بوش و سامسونگ

در مقایسه یخچال سامسونگ و بوش که هزینه زیادی را برای خرید پرداخت می‌کنید، اطمینان از مدل یخچال بسیار مهم است؛بنابراین بستگی به نیاز شما از نظر اندازه، طرح و سایر ویژگی‌ها دارد. پس بهتر است با یک فروشنده صحبت کنید، مشاوره بگیرید. چرا که می‌تواند به شما در پیدا کردن تمام اطلاعات مورد نیاز کمک کند و بهترین مشاوره را بدهد.برای تصمیم‌گیری آگاهانه، می‌توانند به عنوان ضمانت قطعات تعمیر و تعویض یا هر گونه ضمانتی که ممکن است برای هر یک از آنها صادر شده باشد، استفاده شوند.موارد عبارت اند از:

هنگام خرید هر چیزی گران‌قیمت، اطلاعات و دانش بسیار مهم است. بنابراین ضروری است قبل از تصمیم‌گیری در مورد اینکه کدام یخچال برای شما بهترین است، تحقیق خود را انجام دهید.در بررسی عمق یخچال سامسونگ و بوش، باید نقطه شروع خوبی باشد تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید که عمق کدام یخچال، برای شما مناسب است.یخچال ساید بای ساید سامسونگ ویژگی‌های راحت‌تری و هزینه کمتری دارد. اما یخچال بوش دارای بازده انرژی بهتری است.قبل از تصمیم‌گیری نهایی، اطمینان از هر مدل را در نظر بگیرید تا مطمئن شوید از خرید خود راضی هستید یا خیر.جزئیات را در بهترین گزارشات مصرف کننده یخچال‌ها مشاهده کنید تا بهترین خرید را داشته باشید.

مقایسه یخچال بوش و سامسونگ در انعطاف پذیری کشوها

مقایسه یخچال بوش و سامسونگ

یخچال‌های بوش دارای یک کشو اضافی در قسمت پایین هستند؛ که به شما امکان می‌دهد انعطاف‌پذیری بیشتری را در موارد مواد غذایی و نحوه نگهداری از آن‌ها را امکان‌پذیر می‌کند.آن‌ها دارای یک طبقه‌ای که قابل جدا شدن است، و به شما این امکان را می‌دهد تا که غذای شما را حفظ و تازه نگه دارد. همچنین می‌توان این طبقه را در بالای مواد غذایی قرار داد تا از پژمردگی یا کپک‌زدایی آن‌ها جلوگیری نماید.کشوی پایینی یخچال بوش دارای تنظیم درجه حرارت است که می‌تواند فضای داخل کشو را تغییر داده و ماندگاری بیشتری برای غذای شما ایجاد کند. این یک ویژگی منحصر به فردی است، برای اینکه اگر می‌خواهید محصولات پخته شده را بدون اینکه در معرض دمای گرم اتاق قرار بگیرید، قرار دهید.

کدام غذا را تازه نگه می‌دارند، یخچال سامسونگ یا بوش؟

یخچال فریزرهای بوش دارای طرحی متفاوت با قفسه‌های مجزا هستند تا مواد غذایی را تازه نگه دارند. یخچال‌های سامسونگ دارای قفسه‌هایی در درب یخچال هستند که برای نگهداری اجسام کوچکتر مانند چاشنی، سس و غیره طراحی شده‌اند.اگر نمی‌خواهید در قفسه‌های بزرگتر خود فضای زیادی را اشغال کنید یا چیزهای بیشتری در یخچال بگذارید، ابتدا باید اجازه دهید تا سریع‌تر خنک شود. اما همچنان چاشنی‌های خود را در درب یخچال نگه دارید، این بسیار عالی است.

قفسه‌ها نیز قابل جابجایی هستند، که در صورت نیاز به تمیز کردن یا دورتر کردن وسیله‌ای از غذای دیگر می‌تواند مفید واقع شود. این گزینه در همه مدل‌ها وجود ندارد، بنابراین قبل از خرید با دقت توضیحات را بررسی کنید.اگر می‌خواهید چیزهایی را که نمی‌توانید در یخچال نگهداری کنید، به دلیل بو یا طعم آن‌ها، قفسه‌های درب را خالی کنید. این شامل مواردی مانند بیکن، نان، پیاز، پنیر و غیره است.برای جلوگیری از اینکه غذا می‌تواند قبل از فرصت خوردن خراب شود، دارای تنظیم دمای مناسب می‌باشد. همچنین اطمینان حاصل می‌کند که اقلام بزرگ‌تر غذای شما مانند سبزیجات یا گوشت‌های نپخته در محدوده دمای مناسب نگهداری می‌شوند تا در قفسه‌ای که دمای گرم‌تری دارد.

نحوه توزیع یخ و آب هنگام مقایسه یخچال بوش و سامسونگ

سامسونگ دارای یخ‌ساز داخلی است که می‌توان آن را روی در یخچال قرار داد؛ و اجازه می‌دهد آب بدون خرید قطعات اضافی از یخچال یا محل خارجی قابل استفاده باشد. اگر بچه‌های خردسال دارید این بسیار عالی است؛ زیرا به آن‌ها دسترسی بیشتری به آب آشامیدنی سرد در هر زمان که نیاز دارند، می‌دهند. چه در آشپزخانه باشید و چه خارج از خانه باشید!دستگاه پخش یخ و آب نیز یک صفحه لمسی است. بنابراین استفاده از آن برای همه اعضای خانواده شما آسان است. با این حال عدم کارکرد صحیح این موارد، ممکن است مشکلاتی ایجاد کند. بنابراین هنگام خرید یخچال جدید بسیار مهم است که از جزییات مدل‌های مختلف اطمینان حاصل کنید.

همچنین دستگاه پخش یخ در قسمت کوچکی دقیقا جایی که غذای خود را قرار می‌دهید واقع شده است. بنابراین اگر قصد دارید یخچالی خریداری کنید که فضای بزرگی برای نگهداری مواد غذایی شما داشته باشد و نیاز به تعداد بیشتری از کشو دارید، به مارک‌های دیگر نگاه کنید.برخی از افراد به دستگاه‌های یخ‌ساز روی درب یخچال، علاقه ندارند. به دلیل رعایت بهداشت و یا سرریز شدن آب هنگام پر کردن لیوان خود، که باعث ایجاد آشفتگی می‌شود.

همچنین یخچال سامسونگ دارای یخ‌ساز در فریزر است، که می‌تواند مستقل از پخش یخ و آب درب یخچال، کار کند و آب سریعتر از حد معمول یخ می‌زند. این برای کسانی که می‌خواهند نوشیدنی‌ها و سایر اقلام غذایی خود را تا حد ممکن سرد نگه دارند و فریز کنند، بسیار مناسب است.این امر به شما کمک می‌کند تا با نخریدن سینی‌های یخ اضافی و سایر دستگاه‌های پخش کننده، در هزینه خودصرفه‌جویی کنید.ترجیحا اگر فروشنده شما به شما اجازه می‌دهد، قبل از خرید، آب‌پاش را با آب و یخ امتحان کنید تا مطمئن شوید که درست کار می‌کند و نشت نمی‌کند. این مورد بسیار مهم است، زیرا ممکن است چند نوشیدنی در طول روز بنوشید و مصرف شما زیاد باشد؛ پس با اطمینان خاطر خرید کنید.

مطالب مرتبط

1 نظر در “مقایسه یخچال بوش و سامسونگ

دیدگاهتان را بنویسید