برترین ها, علم و تکنولوژی, نقد و بررسی

جاروبرقی بوش بهتر است یا فیلیپس؟

جاروبرقی بوش بهتر است یا فیلیپس؟

مقایسه جاروبرقی بوش و فیلیپس

جاروبرقی  بوش بهتر است یا فیلیپس؟ برای رسیدن به پاسخ این پرسش پیشنهاد می‌کنم تا پایان این مطلب با من همراه باشید. فیلیپس  از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین برندهای لوازم خانگی در ایران است و اکثر محصولات آن مورد اقبال قرار گرفته‌اند. بوش  نیز خود را به عنوان برندی درجه یک که تمرکز زیادی برای برطرف کردن نیازهای مردم دارد، معرفی کرده است. این دو برند رقابتی نزدیک و جهانی در زمینه تولید جاروبرقی دارند و موفق به تصرف سهم زیادی از بازار شده‌اند. این مطلب شما را به دیدی مناسب از جاروبرقی‌های این دو برند می‌رساند تا در رسیدن به انتخابی واحد دچار تردید و سردرگمی نشوید.

جاروبرقی بوش – کیفیت و قابلیت‌های آن

بوش در تولید اکثر لوازم خانگی نمره بسیار خوبی دارد و کیفیت بالای محصولات از ویژگی‌های این برند آلمانی است. جاروبرقی یکی پرچمداران این برند است. این شرکت با بهره گرفتن از فناوری پیشرفته و مهندسی درجه یک، محصولات خود را در بالاترین سطح و با بیشترین کارکرد روانه بازار می‌کند و همین امر سبب شده بوش تبدیل به برندی قابل اعتنا و معتبر که می‌توان به محصولات آن اعتماد و به گزینه‌های خرید خود اضافه کرد، شود. طراحی و زیبایی بصری تاثیر زیادی در ترغیب مشتری دارد؛ به همین دلیل بوش تمرکز زیادی در افزایش زیبایی محصولاتش دارد. جاروبرقی بوش علاوه‌بر کیفیت بالای ساخت و کاربردی بودن، طراحی بسیار زیبایی نیز دارد. قدرت مکش این محصولات بسیار بالاست و فرایند پاکسازی به درستی و با بالاترین کیفیت صورت می‌گیرد.

جاروبرقی بوش بهتر است یا فیلیپس؟

جاروبرقی فیلیپس – کیفیت و قابلیت‌های آن

محصولات فیلیپس نه به اندازه بوش ولی تا حد بسیار زیادی مورد اقبال قرار گرفته‌اند. این برند هلندی از رقبای سرسخت بوش است که در بسیاری از محصولات حتی دست بالاتر را دارد. جاروبرقی فیلیپس یکی از آن محصولات است که در رقابت با هر برند دیگری حرف زیادی برای گفتن دارد. موتور بسیار قدرتمندی که در جاروبرقی‌های فیلییپس وجود دارد این محصولات را در دسته کارآمدترین گزینه‌های موجود (برای خرید) قرار می‌دهد. فیلترهای استفاده شده در محصولات فیلیپس کیفیت کار آنها را بالا می‌برد و لوله خرطومی با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه، راحتی استفاده آنها را افزایش می‌دهد.

جاروبرقی بوش بخرم یا فیلیپس

پی بردید که هر کدام از دستگاه‌های این دو برند از کیفیت ساخت بالایی برخوردارند و اینکه بخواهیم بین این دو شرکت دست به انتخاب بزنیم کار اشتباهی است و بهتر است با توجه به نیاز، بودجه و آپشن‌های موجود در جاروبرقی انتخاب کنیم. در ادامه نکاتی بیان شده که اگر توجه به آنها را در اولویت قرار دهید و سپس سراغ انتخاب برند بروید، احتمال رضایت از خریدتان افزایش می‌یابد.

راهنمای خرید جاروبرقی

در خرید هر محصولی به ویژه لوازم خانگی (از جمله جاروبرقی) معمولا اولین فاکتوری که در نظر گرفته می‌شود شرکت تولید کننده آن است. اما نکته‌های مهم دیگری وجود دارد که قبل از بررسی مارک جاروبرقی، بهتر است مورد توجه قرار گیرند. فاکتورهای مهم در خرید جاروبرقی:

قدرت مکش: فاکتور مهمی که معمولا به آن توجه نمی‌شود ولی در کیفیت کار جاروبرقی بسیار موثر است، قدرت مکش آن است. قدرت مکش چیست؟ نشان دهنده قدرت جاروبرقی در جذب آلاینده‌ها (به ویژه از فاصله دور) است؛ یعنی هر چه این پارامتر بالاتر باشد دستگاه قدرتمندتر و کارآمدتر و میزان پاک‌کنندگی آن بیشتر است.. بسیاری از افراد به اشتباه قدرت مکش و توان مصرفی را یکی می‌گیرند، این دو پارامتر متفاوت هستند و توان مصرفی صرفا میزان مصرف انرژی دستگاه را مشخص می‌کنند.

سیستم فیلتراسیون: فیلتر موظف به انجام دو وظیفه است: یک: جذب ذرات ریز؛ دو: جلوگیری از بازگشت دوباره ذرات به محیط. پس سیستم فیلتراسیون اهمیت بسیار زیادی دارد. به طور کلی ۴ دسته فیلتر وجود دارد: فیلتر کیسه‌ای، کارتریجی، پاکتی و ستاره‌ای.

وزن وتوان مصرفی: اگرچه از چرخ برای جابجایی جاروبرقی استفاده می‌شود، اما وزن آن در راحتی استفاده بسیار حائز اهمیت است و بهتر است از خرید جاروبرقی‌هایی با وزن بالا پرهیز شود.توان مصرفی مناسب برای جاروبرقی خانگی  ۱۴۰۰ تا ۲۵۰۰ است.

جاروبرقی بوش بهتر است یا فیلیپس؟

بهترین جاروبرقی‌های بوش

جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5IR 

مشخصات:نوع:کیسه‌ای ، وزن: ۷/۸ کیلوگرم ،ظرفیت مخزن: ۵ لیتر ،طول کابل برق: ۱۳ متر ، توان مکش: ۱۸۰۰ وات ، قدرت موتور: ۱۸۰۰ وات

جاروبرقی بوش مدل BGL6PRO1

مشخصات:نوع: کیسه‌ای،وزن: ۷/۵ کیلوگرم،ظرفیت مخزن: ۵ لیتر،طول کابل برق: ۱۲ متر،توان مکش: ۲۲۰۰ وات،قدرت موتور: ۲۲۰۰ وات

جاروبرقی بوش مدل BGL6PRO1

مشخصات:نوع: کیسه‌ای،وزن: ۲/۹ کیلوگرم،ظرفیت مخزن: ۳/۵ لیتر،طول کابل برق: ۹ متر،توان مکش: ۸۰۰ وات،قدرت موتور: ۸۰۰ وات

بهترین جاروبرقی‌های فیلیپس

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9174

مشخصات:نوع: کیسه‌ای،وزن: ۳/۲ کیلوگرم،ظرفیت مخزن: ۳/۵ لیتر،طول کابل برق: ۷ متر،توان مکش: ۷۵۰ وات،قدرت موتور: ۲۲۰۰ وات

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170

مشخصات:نوع: کیسه‌ای،وزن: ۲/۳ کیلوگرم،ظرفیت مخزن: ۳/۵ لیتر،طول کابل برق: ۷ متر،توان مکش: ۷۵۰ وات،قدرت موتور: ۲۲۰۰ وات

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9176/01

مشخصات:نوع: کیسه‌ای،وزن: ۶/۳ کیلوگرم،ظرفیت مخزن: ۴ لیتر،طول کابل برق: ۷ متر،توان مکش: ۵۰۰ وات،قدرت موتور: ۲۲۰۰

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید