برترین ها, علم و تکنولوژی, نقد و بررسی

مدلهای پر فروش چرخ گوشت بوش

مدلهای پر فروش چرخ گوشت بوش

چرخ گوشت بوش دستگاهی پر قدرت با کارکردی متفاوت است که مدلهای مختلفی را شامل می شود، طراحی زیبایی دارد که برای چرخ کردن گوشت، رنده کردن، تهیه سوسیس، کبه کردن و … از آن استفاده می کنند. این دستگاه پر قدرت از طریق برق کار می کند و از ایمنی بالایی برخوردار است که تیغه های قدرتمندی دارد و  دارای چندین دیسک در سایزهای مختلف است. ما در این مقاله به بررسی مدلهای پر فروش چرخ گوشت بوش خواهیم پرداخت پس در ادامه مطلب نیز ما را در هوم کالا همراهی کنید.

چرخ گوشت بوش چیست؟

چرخ گوشت بوش همانطور که از نامش پیدا و مشخص است دستگاه کوچک و پر قدرتی است که از آن برای رنده کردن، و چرخ کردن گوشت برای تهیه کباب، کوفته شامی و … استفاده می کنند که با توجه به قدرت و توان بالایی که دارد در مدت زمان اندک گوشت چرخ کرده زیادی را تحویل می دهد و این به دلیل داشتن تیغه های قدرتمندی است که از جنس فولاد ضد زنگ در داخل دستگاه و در قسمت مارپیچ برای چرخ کردن وجود دارد، در قسمت جلویی دستگاه جایی که گوشت چرخ کرده از آن خارج می شود دیسک های مختلفی در سایزها و اندازه های مختلف وجود دارد که گوشت چرخ کرده شما را بسته به نیازتان آماده می کند، این دیسک ها سوراخ هایی در اندازه های مختلف برای خارج کردن گوشت چرخ کرده دارند.

توجه داشته باشید که در قسمت بالایی چرخ گوشت یک محفظه یا سینی نگهداری مواد غذایی وجود دارد که از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است. با توجه به مدلهای مختلف قیمت چرخ گوشت بوش متغیر است، هوم کالا نمایندگی مجاز بوش آلمان در تهران محصولات این شرکت معتبر جهانی را به دو صورت حضوری و اینترنتی و با قیمت مناسب به دست مشتریان ایرانی خود می رساند. دارای ضمانت نامه و خدمات پس از فروش است که پس از تأیید نمایندگی اعتبار پیدا می کند که در صورت وجود هر گونه نقص بدون پرداخت وجهی می توانید از این خدمات استفاده و سالهای سال خود را بی نیاز از خرید و تعویض محصول مجدد کنید.

مدلهای پر فروش چرخ گوشت بوش

ویژگی های متمایز چرخ گوشت بوش

از ویژگی های کلی و منحصر به فرد چرخ گوشت بوش می توان به موارد زیر اشاره نمود.در تولید این محصول علاوه بر استفاده از مواد با کیفیت و مقاوم از تیغه های برنده فولادی استفاده شده است که ضد زنگ است.دیسک های این دستگاه در سایزهای مختلفی هستند که به راحتی می توانید بسته به نیازتان آنها را جابجا و استفاده کنید.وزن کمی دارد و به راحتی قابل حمل و جابجایی است.

برخی از مدلهای این دستگاه دارای قیف های مخصوص برای تهیه سوسیس هستند که تنوع غذایی افراد را بسته به ذائقه های مختلف بر طرف می کند.طول سیم برق قابل توجهی دارد که به راحتی به پریز برق متصل می شود. دارای محفظه ای است که پس از استفاده می توانید سیم برق را جمع و در محل تعبیه شده بگذارید.دارای یک سینی فلزی یا پلاستیکی مقاوم در بالای دستگاه است که وزن قابل توجهی را تحمل کند که می توانید مواد غذایی را برای چرخ کردن در آن قرار دهید.

کارکرد آسانی دارد طوری که فقط با یک دکمه خاموش و روشن می شود و استفاده از آن چندان پیچیده و سخت نیست.یکی از ویژگی های این دستگاه این است که زمانی که گوشت در اطراف تیغه دستگاه گیر می کند شما می توانید از چرخش عملکرد معکوس استفاده کنید و به این ترتیب انسداد دستگاه را بر طرف کنید.دارای سیستم محافظت در برابر دما است.مصرف انرژی پایینی دارد و استفاده از آن برای تهیه گوشت چرخ کرده خانگی بهداشتی و با کیفیت بسیار مقرون به صرفه است.قیمت چرخ گوشت بوش بسته به تنوع محصول در بازه قیمتی متفاوتی قرار دارد.و …

مدلهای پر فروش چرخ گوشت بوش

چرخ گوشت بوش مدل MFW45020 یکی از مدلهای پر فروش چرخ گوشت بوش

چرخ گوشت بوش مدل MFW45020 یکی از مدلهای پر طرفدار به شمار می رود که دارای حداکثر توان کاری 1600 است که تیغه ها و شبکه های آن از جنس استیل است. جنس بدنه و سینی آن از پلاستیک مقاوم و با کیفیت ساخته شده است. دارای قیف مخصوص سوسیس و کبه ساز است. در قسمت بالایی این دستگاه سینی مواد غذایی قرار دارد که بسیار مقاوم است و می تواند وزن قابل توجهی را تحمل کند. برای اطلاع از قیمت چرخ گوشت بوش با ما تماس بگیرید.

چرخ گوشت بوش مدل MFW66020

چرخ گوشت بوش مدل MFW66020  دارای سیستم چرخش معکوس به هنگام گیر کردن گوشت در اطراف تیغه و … است. جنس بدنه و سینی آن از پلاستیک مقاوم است که قسمت لوله ای آن از جنس فلز است، تیغه های قدرتمندی دارد و دارای چندین دیسک در سایزهای مختلف برای استفاده است. صدای کمی دارد و دارای پایه ضد لرزش است و یک سینی در قسمت بالایی برای نگهداری مواد غذایی دارد.

چرخ گوشت بوش مدل MFW67440 یکی از مدلهای پر فروش چرخ گوشت بوش

چرخ گوشت بوش مدل MFW67440 یکی از مدلهای تولیدی بوش آلمان به شمار می رود که توان کاری حداکثر 2000 وات دارد و دارای تیغه و شبکه ای از جنس استیل است که جنس سینی و بدنه آن پلاستیکی است که در تمام مراحل تولید آن از دانش و تخصص روز دنیا استفاده شده است که جنس لوله فلزی سبکی دارد. دارای سوسیس ساز و کبه ساز است که علاوه بر آن دارای برش دهنده ورقه ای و همچنین رنده است که چندین دیسک در سایزهای مختلف برای استفاده دارد. قیمت چرخ گوشت بوش بسیار مقرون به صرفه است که دارای گارانتی، ضمامنت نامه و خدمات پس از فروش است.

چرخ گوشت بوش MFW68640

چرخ گوشت بوش MFW68640 یکی از پر فروش ترین و کاربردی ترین محصولات بوش به شمار می رود که دارای امکانات فوق العاده ای است که از آن جمله می توان به داشتن تیغه های ضد استیل و ضد زنگ، سوسیس و کبه ساز، رنده، برش دهنده ورقه ای، محور یدکی، محفظه نگهداری سیم، قفل ایمنی، سینی نگهدارنده مواد و … اشاره نمود.

مدلهای پر فروش چرخ گوشت بوش

سخن پایانی

چرخ گوشت بوش از جمله لوازم کوچک و کاربردی آشپزخانه در طراحی دکوراسیون داخلی به شمار می رود که از آن برای تهیه سوسیس، کبه ساز و چرخ کردن گوشت استفاده می کنند، تیغه های برنده ای دارد که چندین دیسک در سایزهای مختلف در قسمت خروجی برای استفاده های مختلف دارد که به راحتی قابل جابجایی است. وزن سبکی دارد و از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. هوم نمایندگی بوش آلمان در تهران چرخ گوشت و دیگر لوازم خانگی بوش را بدون واسطه وارد ایران می کند و آنها را با قیمت مناسب عرضه می کند ما خرسندیم که برای یک خرید مطمئن در کنار شما هستیم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید