برترین ها, علم و تکنولوژی, نقد و بررسی

نگهداری مواد غذایی در یخچال بوش

نگهداری مواد غذایی در یخچال بوش

یخچال بوش از وسایل کاربردی و لازم برای استفاده در دکوراسیون داخلی آشپزخانه است که از آن برای نگهداری تازه مواد غذایی و فریز و منجمد کردن استفاده می کنند. مدلهای مختلفی با بازه قیمتی متفاوت دارد. در تولید آن از دانش و تکنولوژی روز به همراه بهترین مواد و متریال ها استفاده شده است. ما در این مقاله به بررسی نگهداری مواد غذایی در یخچال بوش خواهیم پرداخت پس در ادامه مطلب نیز ما را در هوم کالا همراهی کنید.

یخچال بوش در یک نگاه

یخچال از جمله کالاهای ضروری و پر استفاده آشپزخانه به شمار می رود که ما روزانه برای نوشیدن جرعه ای آب خنک به ویژه در فصل داغ تابستان، نگهداری مواد غذایی، انواع میوه، سبزیجات تازه، انواع نوشیدنی و … از آن استفاده می کنیم. مدلهای مختلفی دارد که از جمله آن می توان به فریزر تک بوش، یخچال توکار بوش، یخچال دو قلو بوش، یخچال ساید باید ساید بوش، یخچال فریزر بالا بوش و یخچال فریزر پایین بوش اشاره نمود که هر کدام از این مدلها بسته به تکنولوژی به کار رفته خود به مدلهای مختلفی تقسیم می شوند.

به همین دلیل قیمت یخچال بوش متغیر است که لازم است پس از انتخاب و مقایسه برای اطلاع از قیمت محصول مورد نظر با ما تماس بگیرید.برای خرید یخچال مناسب با دکوراسیون داخلی آشپزخانه عجله نکنید و قبل از خرید به این فکر کنید به دنبال چه محصول است و بودجه ای که برای خرید محصول در نظر گرفته اید چقدر است و بر اساس محل نگهداری یخچال در آشپزخانه بزرگ و کوچک و نیازتان اقدام به یک خرید مطمئن پس از مقایسه برندهای مختلف کنید.

نگهداری مواد غذایی در یخچال بوش

نگهداری تازه مواد غذایی در یخچال بوش

یکی از موارد اساسی در تولید و ساخت یخچال این است که بتواند مواد غذایی موجود را تازه نگه دارید، طوریکه مواد غذایی موجود در آن به همراه سایر محتویات فاسد نشوند و از سوی دیگر نوشیدنی درون یخچال بو نگیرند، بسیاری از اوقات پس از خرید میوه و سبزیجات و گذاشتن آن در یخچال پس از چند ساعت میوه و سبزیجات پژمرده و محتویات درون یخچال به خود بو می گیرند به همین دلیل طعم و ویتامین موجود خود را از دست می دهند .

دیگر آن خاصیت سابق را دارند و در بدترین حالت دیگر قابل استفاده نیستند به همین دلیل در تولید و ساخت یخچال بوش به این مورد توجه ویژه شده است، چرا که یخچال بوش دارای سیستم نگهداری تازه مواد غذایی است و به خاطر تکنولوژی به کار رفته در آن به ویژه یخچال ساید بای ساید و دیگر مدلها میوه و سبزیجات شما به بهترین شکل به همان شکل نخستین خود باقی می مانند بدون آنکه از ارزش مواد غذایی و ویتامین موجود در آن اندکی کاسته شود.

نگهداری تازه گوشت، مرغ و ماهی

مهم است که بتوانید گوشت، مرغ، ماهی و محصولات دریایی خود را سالم  نگه دارید چرا که این محصولات اگر درست نگهداری نشوند از ارزش غذایی آنها کاسته و ممکن است فاسد شوند، به همین دلیل لازم است در دمای صفر درجه سانتی گراد نگه داری شوند. یخچال بوش این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید گوشت، مرغ و ماهی خود را برای استفاده های بعدی نگه دارید. شما نمی توانید گوشتی را که خریداری کرده اید به یکباره مصرف کنید به همین دلیل می بایست آن را در یخچال نگهداری کنید تا در صورت لزوم به هنگام آشپزی بتوانید از آن استفاده کنید.

لوازم خانگی بوش موجود در نمایندگی این شرکت در تهران یعنی هوم کالا با قیمت مناسب و مقرون به صرفه نسبت به سایر مراکز عرضه می شوند که می توانید به دو صورت حضوری و اینترنتی خرید خود را انجام دهید.توجه داشته باشید که با سیستم تازه نگهداری مواد غذایی موجود در یخچال بوش می توانید مواد غذایی و پروتئینی خود را به مدت طولانی بدون آنکه طعم آن تغییر کند و یا از ارزش آن کم شود نگهداری کنید.

نگهداری تر و تازه انواع نوشیدنی و شیر

بسیار از نوشیدنی ها پس از آنکه درب آن باز می شوند و در یخچال قرار می گیرند به دلیل همجواری با سایر مواد غذایی خواه نا خواه مزه آن تغییر و بوی سایر مواد غذایی را به خود می گیرند و این عامل حتی در آب آشامیدنی نیز مشاهده شده است که سبب می شود مزه آب تغییر کند؛ به همین دلیل ناگزیر هستید پس از مصرف انواع نوشیدنی و شیر آن را دور بریزید ولی پیشرفت تکنولوژی این مشکل را نیز حل کرده چرا که فناوری به کار رفته در یخچال بوش به گونه ای است که بو مواد غذایی به نوشیدنی ها سرایت نمی کند و به اصطلاح اصلاً بویی در یخچال وجود دارد چرا که دارای سیستم بوگیر قوی ای است که بوی مواد غذایی را می گیرد. قیمت یخچال بوش بسته به مدلهای مختلف متغیر است.

نگهداری تازه میوه و سبزیجات در یخچال

میوه و سبزیجات برای اینکه تازه باقی بمانند نیاز به دمای خنک دارند چرا که در غیر این صورت پژمرده شده و در نهایت از بین می روند، سیستم موجود در یخچال بوش ماندگاری میوه و سبزیجات را به همان شکل نخستین تا مدت ها حفظ می کند و به شما این اطمینان را می دهد تا بتوانید میوه و سبزیجات خود را تا مدت طولانی  نگهداری کنید.

فضای کافی برای نگهداری مواد غذایی مختلف در یخچال بوش

در یخچال بوش فضای کافی برای نگهداری میوه، سبزیجات، گوشت، مرغ، ماهی، انواع نوشیدنی، جای تخم مرغ و … وجود دارد، به همین دلیل محدودیتی در استفاده و نگهداری مواد غذایی در یخچال بوش وجود ندارد، چرا که حجم کافی را برای نگهداری در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید بسته به نوع مواد غذایی آنها را در جای مخصوص خود قرار دهید.

مدلهای مختلف یخچال بوش برای نگهداری تازه مواد غذایی

یخچال بوش بسته به تکنولوژی به کار رفته به مدلهای مختلفی تقسیم می شود که ما در این بخش صرفاً به بیان نوع مدل یخچال خواهیم پرداخت و در مقالات دیگر به بررسی تکنولوژی هر یک از آنها اشاره خواهیم نمود.فریزر تک بوش:فریزر تک بوش همانطور که از نامش پیداست به صورت تمام فریزر است که از آن برای نگهداری و منجمد نمودن مواد غذایی مختلف به خصوص انواع گوشت و مرغ منجمد، سبزی، پیاز سرخ شده و … استفاده می کنند که کیفیت مواد غذایی را حفظ و بدون برفک است.یخچال توکار بوش:یخچال توکار بوش طوری طراحی و ساخته شده است که دکوراسیون آشپزخانه شما را متناسب با کابینت به کار رفته زیبا می کند که بسیار جادار است و برای نگهداری تازه مواد غذایی مناسب است.

یخچال دو قلو بوش : یخچال دو قلو بوش به صورت دو یخچال مجزا کنار هم است که طراحی زیبایی دارد و دارای برچسب انرژی پایینی است، دارای تعداد زیادی قفسه برای نگهداری مواد غذایی و منجمد کردن آنها است.یخچال ساید باید ساید بوش:یخچال ساید باید ساید بوش یکی از تولیدات جدید لوازم خانگی بوش آلمان به شمار می رود که طراحی زیبایی دارد و بسیار جادار است که از بخش های مختلفی تشکیل شده است که ماندگاری مواد غذایی شما را تا حدود زیادی افزایش می دهد. قیمت یخچال بوش بسته به مدلهای مختلف متغیر است.

نگهداری مواد غذایی در یخچال بوش

یخچال فریزر پایین:یخچال فریزر پایین همانطور که مشخص است یکی از مدلهای یخچال به شمار می رود که قسمت بالایی آن یخچال و قسمت پایینی آن به صورت فریزر است که از آن برای منجمد نمودن گوشت، مرغ و سبزی استفاده می کنند.یخچال فریزر بالا بوش:یخچال فریزر بالا بوش برعکس یخچال فریزر پایین به این صورت است که بالای این نوع یخچال فریزر و پایین آن به صورت یخچال برای نگهداری میوه، سبزجات و انواع نوشیدنی است.

سخن پایانی

از یخچال برای نگهداری تازه مواد غذایی و همچنین منجمد کردن برخی مواد غذایی منجمله گوشت، مرغ و سبزیجات استفاده می کنند. استفاده از این محصول طول عمر میوه و سبزیجات را افزایش می دهد و باعث می شود شما آب خنک برای نوشیدن داشته باشید. هوم کالا، نمایندگی بوش در تهران و  نمایندگیمجاز بوش آلمان در تهران می باشد که مدلهای مختلف یخچال بوش را به صورت مستقیم و به دو صورت حضوری و اینترنتی عرضه می کند که دارای گارانتی و ضمانت نامه معتبر کتبی به همراه خدمات پس از فروش است، که در صورت وجود هر گونه خرابی و نقص فنی می توانید به صورت رایگان از این خدمات استفاده کنید. ما مفتخریم که شما هوم کالا را برای طراحی دکوراسیون داخلی خود با لوازم خانگی بوش انتخاب نموده اید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید