برترین ها, علم و تکنولوژی, نقد و بررسی

برنامه های فر بوش

برنامه های فر بوش

تنوع برنامه های فر بوش از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت این محصول است که کاربری‌های زیادی را برای فر بوش فراهم می‌سازد. لذت آشپزی و شیرینی‌پزی با یک فر مجهز به برنامه‌های پخت متعدد، افراد زیادی را به خرید فر بوش ترغیب می‌کند. به همین دلیل است که در این مقاله به معرفی برنامه های فر بوش پرداخته و شیوه استفاده از آنها را توضیح می‌دهیم.

چرا فر بوش؟

در سال‌های گذشته افراد بیشتری به استفاده از فر در خانه خود روی آورده، مهارت آشپزی و شیرینی‌پزی خود را به خوبی ارتقا دادند. همین موضوع به تعدد کسب‌وکارهای خانگی منجر شد و کاربران زیادی موفق شدند خوراکی‌های لذیذ و باکیفیتی را در خانه طبخ کنند و به دست مشتری‌های خود برسانند.فر بوش انواع مختلفی دارد و خریداران این محصول برای انتخاب فر مورد استفاده خود گزینه‌های متنوعی پیش رو دارند.

فر توکار بوش از این جهت که داخل کابینت نصب شده و به ایجاد نظم در محیط کمک می‌کند، از طرفداران بیشتری برخوردار است. برند بوش آلمان سابقه درخشانی در طراحی و ساخت لوازم آشپزخانه دارد که به اطمینان خاطر کاربران این برند منجر شده است.تنوع برنامه های فر بوش و قابلیت‌های متعدد این محصول، از مهم‌ترین مزایای خرید فر بوش است. در ادامه مقاله به معرفی کامل برنامه های کاربردی فر بوش می‌پردازیم.

برنامه های فر بوش

برنامه های فر برقی بوش

 

تعداد و تنوع برنامه های کاربردی فر بوش به تناسب مدل دستگاه متغیر است. با این حال، بسیاری از مدل‌های این محصول بوش دارای برنامه‌های اصلی مانند هوای داغ چرخشی، هوای داغ چهار بعدی، تنظیمات پخت پیتزا، برنامه یخ‌زدایی مواد غذایی منجمد، گریل و… هستند.بعضی از برنامه های فر بوش مانند حرارت‌دهی از پایین فقط به چند مدل فر بوش تعلق دارند. توصیه می‌کنیم هنگام انتخاب مدل محصول، تعداد برنامه های فر بوش را به دقت بررسی کنید.

هوای داغ چرخشی : هوای داغ چرخشی یکی از پرکاربردترین برنامه‌ های فر بوش است که برای استفاده هم‌زمان از چند طبقه فر بسیار مناسب است. در این حالت گرمایشی توزیع حرارت یکنواخت به وسیله فن پشت دستگاه صورت می‌گیرد. این برنامه یکی از بهترین گزینه‌ها برای پخت کیک، کلوچه و شیرینی است.هوای داغ چهار بعدی : قابلیت هوای داغ چهار بعدی به پخش گرمای یکسان در تمام طبقات فر منجر می‌شود. فن دستگاه جهت چرخش هوای داغ را در حین کار فر تغییر داده و تمام سطوح را به صورت مساوی گرم می‌کند. مدل‌های سری 8 فر بوش به این قابلیت مجهز هستند.

گرمایش المنت بالا/ پایین:این حالت گرمایشی به پخت انواع نان اختصاص دارد. توزیع گرما در این برنامه از بالا به پایین و به صورت یکنواخت است. این گرمایش زمانی کاربرد دارد که بخواهید فقط از یک طبقه فر استفاده کنید. گرمایش المنت بالا/ پایین برای برشته کردن سطح روی کیک، گوشت کبابی، کیک‌های مخلوط و همچنین پخت لایه‌های نازک گوشت گوساله بسیار مناسب است.حرارت دهی از پایین:در این برنامه حرارت به طور یک‌طرفه از پایین پخش شده و برای برشته کردن سطوح پایینی غذا کاربرد دارد. از این برنامه برای گرم کردن مجدد غذا، پخت غذاهایی ماننده ته‌چین، کنسرو کردن مواد غذایی و… استفاده می‌شود. توجه داشته باشید که این برنامه در تمام مدل‌های فر بوش تعبیه نشده است.

حالت پیش گرمایش:این برنامه برای زمانی مناسب است که فرصت کمی دارید و می‌خواهید خیلی سریع محفظه داخلی فر را داغ کنید. دقت کنید که مصرف برق در این حالت گرمایشی خیلی زیاد است ولی برای مواقع ضروری مورد استفاده قرار می‌گیرد. این برنامه برای پیش‌گرمایش ظروف نیز کاربرد دارد.تنظیم پخت پیتزا:همان‌طور که اشاره شد تمام مدل‌های فر بوش به این برنامه مجهز هستند. این حالت برای پخت انواع پیتزا و دیگر غذاهایی که به حرارت‌دهی از پایین نیاز دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد. فر بوش در این حالت گرمایشی از المنت پایین و المنت حرارتی پشت دستگاه به صورت هم‌زمان استفاده می‌کند. ناگفته نماند که گرمایش المنت بالا/ پایین نیز برای پخت پیتزا مناسب است.

هوای داغ کم مصرف:هوای داغ کم‌مصرف همان‌طور که از نامش پیداست، با مصرف بهینه انرژی کار می‌کند. این حالت برای پخت غذای انتخاب‌شده در یکی از طبقات بدون پیش‌گرمایش مناسب است. دستگاه در این حالت از المنت حرارتی حلقوی پشت فر استفاده می‌کند.گریل با هوای داغ:گریل با هوای داغ از کاربردی‌ترین برنامه های فر بوش است که برای بریان کردن مرغ، ماهی کامل و تکه‌های بزرگ گوشت به کار می‌رود. در این حالت المنت بالا و فن دستگاه به تناوب روشن و خاموش می‌شود.

گریل با پوشش کامل:گریل تمام‌عرض یا گریل با پوشش کامل برای گریل کردن مواد غذایی تخت مانند استیک کاربرد دارد. در این حالت کل سطح زیر المنت بالا داغ می‌شود. این برنامه برای تست کردن نان، پخت گراتینه و کباب کردن مقادیر زیادی از مواد غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.گرم کردن مجدد:این عملکرد برای دوباره گرم کردن غذاهای آبدار یا پخته‌شده کاربرد دارد. فر بوش در این حالت بدون اینکه غذا خشک شود، با حفظ رطوبت داخل غذا آن را به خوبی گرم می‌کند. به این ترتیب بدون کم شدن کیفیت غذا، می‌توان آن را گرم کرد.

آماده سازی خمیر:یکی دیگر از برنامه های فر بوش حالت آماده‌سازی انواع خمیر است. این برنامه به منظور سرعت دادن به فرآیند تهیه خمیر در فر بوش تعبیه شده است. با استفاده از این برنامه می‌توان در مدت زمانی کوتاه خمیری یکدست، نرم و باکیفیت را در خانه آماده کرد. سطح خمیر در این فرآیند به هیچ عنوان خشک نمی‌شود و این نکته از اهمیت بالایی برخوردار است.استفاده از بخار:فر بوش در این حالت غذا را با بخار آماده می‌کند. این برنامه برای پختن کباب آب‌دار با پوست ترد و همچنین تهیه نان در خانه کاربرد دارد.

آرام پز:برای اینکه بتوانید تمام خواص مواد غذایی را حفظ کرده و غذایی لذیذ اما پرخاصیت را تهیه کنید، از آرام‌پز فر بوش کمک بگیرید. در این برنامه حرارت از بالا و پایین به طور یکنواخت و با دمای پایین پخش می‌شود. این حالت نیز یکی از برنامه های کاربردی فر بوش محسوب می‌شود. توجه کنید که مدت زمان پخت غذا در این حالت نسبت به دیگر برنامه‌ های فر بوش طولانی‌تر است.گرمای شدید:حالت گرمای شدید برای پخت غذاهایی با پایه ترد مورد استفاده واقع می‌شود. در چنین حالتی گرما از بالا و پایین تولید می‌شود اما شدت گرمای تولیدشده از بالا بیشتر است.خشک کردن:حالت خشک کردن یکی دیگر از برنامه های فر برقی بوش است که برای خشک کردن انواع میوه و سبزی کاربرد دارد. دقت کنید که مصرف برق فر در این حالت بالاست.

گریل مرکزی یا نیم عرض:برای تهیه مقادیر کم غذا می‌توان از گریل مرکزی فر بوش کمک گرفت. این برنامه اغلب مورد استفاده افرادی قرار می‌گیرد که غذای گریل‌شده را برای یک یا دو نفر تهیه می‌کنند.یخ زدایی:برای از بین بردن یخ مواد غذایی منجمد بهتر است از برنامه یخ‌زدایی فر بوش استفاده کنید. به این ترتیب می‌توانید طعم مواد غذایی را حفظ کرده و در مدت زمانی کوتاه یخ مواد منجمد را باز کنید. این برنامه در تمام مدل های فر بوش تعبیه شده است.

خرید فر بوش اصل آلمان همراه با گارانتی

برنامه های فر بوش

برنامه های فر برقی بوش از دلایل اصلی انتخاب چنین محصولی توسط کاربران برند بوش است. این برنامه های کاربردی فر بوش به افراد کمک می‌کنند برای هر نوعی از غذا، مناسب‌ترین حالت پخت را مورد استفاده قرار دهند. تعداد برنامه های فر بوش به تناسب مدل فر و سری محصول متغیر است. بهتر است پیش از خرید محصول مورد نظرتان، تعداد و انواع برنامه‌های دستگاه را خوب بررسی کنید.از آنجا که برندهای بدون نام دستگاه‌های تقلبی را با ظاهری شبیه محصولات اصل تولید و در بازار توزیع می‌کنند.

توصیه می‌کنیم برای خریداری فر بوش به نمایندگی رسمی این برند در ایران یعنی هوم کالا مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.اگر برای انتخاب مدل فر بوش نیاز به راهنمایی‌های تخصصی دارید، با مشاوران مجرب خانه بوش تماس گرفته و از مشاوره رایگان این مجموعه بهره‌مند شوید. به این ترتیب می‌توانید با بودجه‌ای که در نظر دارید، بهترین مدل را خریداری کنید. هوم کالا تمام محصولات اصل این برند را همراه با ضمانت‌نامه رسمی کالا و خدمات پس از فروش به مشتری تحویل می‌دهد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید