نقد و بررسی

4 تا از بهترین مدل های چای ساز بوش

بهترین مدل های چای ساز بوش

بهترین مدل های چای ساز بوش بسیار متنوع هستند و همه آن‌ها کیفیت ساخت خوب و قابل قبولی دارند. این دسته از محصولات کمپانی بوش، از نظر طراحی ظاهری، کیفیت ساخت، تکنولوژی‌های به‌کار رفته در سطح بسیار ایده‌آلی قرار دارند.

به همین دلیل رو هرکدام از مدل‌های آن که دست بگذارید، متناسب با هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید، مطمئنا احساس رضایتمندی پس از خرید را تجربه خواهید کرد. در این مقاله از هوم کالا 4 مورد از بهترین مدل‌های چای ساز بوش را با ذکر مشخصات، ویژگی‌ها و قابلیت‌های هرکدام معرفی خواهیم کرد. امیدوارم هستیم شما عزیزان با استفاده از اطلاعات ارائه شده بتوانید بهترین گزینه را متناسب با بودجه و سطح انتظارات خود برای خرید انتخاب کنید.

4 تا از بهترین مدل های چای ساز بوش در بازار

همه مدل های چای ساز بوش در جایگاه خود شیک و جذاب هستند. شاید این امر شما را در حین خرید دچار چالش کند و نتوانید از بین مدل‌های مختلف و زیبای این دسته از محصولات بوش گزینه‌ای را که بیشتر دوست دارید و به قول معروف به دلتان می‌نشیند را انتخاب کنید.

باید بگویم که همه چای‌سازهای برند بوش مطابق با آخرین تکنولوژی روز طراحی و تولید می‌شوند. به همین دلیل در توصیف ویژگی‌های مشترک آن‌ها باید بگویم که کیفیت ساخت بالایی دارند و عطر و طعم و همچنین رنگ طبیعی چای را از بین نمی‌برند. معمولا مدل های چای ساز بوش از نظر توان، ظرفیت، سرعت‌عمل، طراحی ظاهری، جنس بدنه و سایر موارد مشابه دیگر با یکدیگر تفاوت دارند. اما همانطور که گفتیم از نظر سطح کیفیت و عملکرد تقریبا همه آن‌ها عملکرد یکسانی دارند.

باید بگویم که برخی از مدل‌های این دسته از محصولات بوش در کشورهای نظیر جمهوری چک تولید و روانه بازار می‌شود. اما نباید، تصویر کنید که این دسته از چای سازهای بوش نسبت به مدل‌هایی که در کشور آلمان و در کارخانه اصلی تولید می‌شوند، کیفیت ساخت ضعیف‌تری دارند.

زیرا تمام کشورهای که در زمینه تولید لوازم الکترونیکی منزل و برقی آشپزخانه با بوش آلمان همکاری دارند، تخت لیسانس این کارخانه معتبر جهانی و با همان تکنولوژی موجود در شرکت اصلی امر تولید را پیش می‌برند.

باید متذکر شویم که فارغ از مدل و کشور تولید کننده چای ساز اصل برند بوش، همه مدل‌ها چاری را با عطر دلنشین و رنگ زیبا آماده می‌کنند. در ادامه مطالب 4 مورد از بهترین و پرطرفدارترین مدل های چای ساز بوش را با ذکر مشخصات و ویژگی‌های مدام خدمت شما معرفی خواهیم کرد.

مدل های چای ساز بوش

چای ساز بوش مدل TTA2010

یکی از زیباترین و کاربردی‌ترین چای‌سازهای بوش، چای‌ساز مدل TTA2010 است. این چای‌ساز ۳ قسمت دارد. قسمت پایینی دستگاه پایه‌ی چای‌ساز است که به برق متصل می‌شود. کتری روی این پایه قرار می‌گیرد و در جهتی می‌توانید آن را بچرخانید.

قسمت بعدی دستگاه همان کتری است که از جنس پلاستیک ساخته شده است. بدنه‌ی دستگاه نیمه‌شفاف است و می‌توانید میزان آب را به‌راحتی در آن مشاهده کنید. قوری دستگاه قسمت سوم آن است که از جنس شیشه ساخته شده است. دستگیره‌ی کتری و قوری هر دو از جنس پلاستیک مرغوب هستند.

داخل قوری یک صافی فلزی قرار دارد که از ورود تفاله‌ها به لیوان و استکان جلوگیری می‌کند. قابلیت گرم‌کننده و چرخش ۳۶۰ درجه از دیگر ویژگی‌های این محصول هستند.

امکانات و قابلیت‌های به‌کاررفته

چای ساز بوش مدل TTA2010 از نظر قابلیت‌ها و امکانات کاربردی نیز در سطح ایده‌آل قرار دارد. در واقع همه انتظاراتی که شما از یک چای‌ساز مدرن و کاربردی دارید این محصول زیبا و خوش ساخت بوش به‌راحتی برایتان فراهم می‌کند.

این محصول از امکانات و قابلیت‌هایی نظیر سییتم گرم نگهدارنده، المنت حرارتی مخفی، نشانگر سطح آب، صافی استیل قوری، فیلتر خروجی کتری و غیره برخوردار است. هر کدام از موارد نام برده در افزایش کیفیت و کارایی این محصول نقش به‌سزایی دارند. همچنین شرایط را برای استفاده راحت شما فراهم‌تر می‌کند.

باید یادآوری کنیم که این محصول دارای پایه‌‌ای با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه است و به شما می‌توانید کتری آن را در جهان مختلف استفاده کنید. این محصول مجهز به محفظه نگهداری سیم بوده و از این‌رو سیم آن در معرض آسیب و خطرات ناشی از آن قرار ندارد.

به هرحال این مدل چای ساز برقی قابلیت گرم نگه‌داشتن چای در مدت زمان بیشتر از حد انتظار را دارد. پس شما با یک بار آماده‌سازی چای می‌توانید به دفعات مکرر چای چای با دمای متعادل در دسترس داشته باشید و هر زمان که هوس چای کردید بدون نیاز به زحمت درست کردن دوباره آن را میل کنید.

چای ساز بوش مدل TTA5883

چای‌ساز مدل TTA5883 یکی دیگر از مدل های چای ساز بوش است که در بازار وجود دارد. این محصول دارای توان ۱۸۰۰ وات وات است و شما می‌توانید برای آماده‌سازی سریع چای با کیفت بالا به آن اعتماد کنید.

این محصول برند بوش همانند دیگر لوازم برقی آشپزخانه آن از کیفیت ساخت خوب و طول عمر بسیار بالای برخورداراست‌ به‌نخوی که با یک بار خرید آن تا سالیان سال از خرید چای‌ساز برقی بی‌نیاز خواهید شد.

مشخصات و ویژگی‌های ظاهری چای ساز بوش مدل TTA5883

چای ساز بوش مدل TTA5883 بدنه‌ای از جنس استیل درجه‌یک ضد زنگ دارد. این محصول دارای یک کتری با ظرفیت ۱.۷ لیتر و یک قوری استیل با ظرفیت ۰.۸ لیتر است. به این ترتیب این محصول به‌طور کلی ۱.۷ کیلوگرم وزن دارد و ابعاد آن ۲۳۰ * ۱۶۰ است.

در واقع چای ساز بوش مدل TTA5883 وزن و اندازه‌ای کاملا استاندارد دارد و قابلیت جابجایی آن برای شما به‌راحتی فراهم است. همانطور که گفتیم جنس کتری و قوری این محصول استیل استیل درجه یک بوده و از این‌رو با سبک طراحی مدرن امروزی آشپزخانه‌ها سازگاری ایده‌آل را دارد.

قابلیت‌ها و عملکردهای چای ساز بوش مدل TTA5883

این محصول برند بوش دارای پایه‌ای با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه بوده و همچنین امکان چرخش آن بر روی پایه در جهاد مختلف برای شما فراهم است. از دیگر قابلیت‌های این مدل چای‌ساز می‌توانیم به امکان خاموش شدن خودکار آن اشاره کنیم. در‌واقع زمانی که آب به‌جوش می‌آید، دستگاه به‌صورت خودکار خاموش می‌شود.

این ویژگی به‌شما کمک می‌کند از مصرف بیهوده انرژی جلوگیری به‌عمل بیاورید. همچنین این محصول مجهز به فیلتر ضد رسوب قابل تعویض و قفل ایمنی درپوش نیز است. هر کدام از ویژگی‌های نامبرده به نوبه خود مفید و مثمر ثمر هستند. به‌عبارت فیلتر ضد رسوب این امکان را به شما می‌دهد که یک چای کاملاً صاف و زلال برای نوشیدن آماده کنید.

همچنین این مدل ازمدل های چای ساز بوش مجهز به قابلیت خودکار خاموش است. بنابراین هر زمان که آب کتری تمام شود دستگاه به‌صورت خودکار خاموش می‌شود. به این ترتیب دیگر در معرض آسیب‌های ناشی از حرارت بالا قرار نمیگیرد. همچنین روی دسته این دستگاه سوئیچ تنظیم دما تعبیه شده است که این سوئیچ در به‌جوش آمدن آب و گرم نگه‌داشتن آن برای ساعات طولانی به‌کار شما می‌آید.

هترین مدل های چای ساز بوش

 

چای ساز بوش مدل TTA5603

مشخصات محصول

  • توان مصرفی: ۱۸۰۰ وات
  • ظرفیت کتری: ۱/۵ تا ۲ لیتر
  • ظرفیت قوری: ۰/۷ تا ۱ لیتر

 نقاط قوت

  • طراحی شیک
  • قفل ایمنی درپوش
  • قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه

محصول بعدی که به بررسی آن می‌پردازیم، چای‌ساز مدل TTA5603 است. این چای‌ساز با توان ۱۸۰۰ وات کار می‌کند و از سه بخش پایه، کتری و قوری تشکیل شده است.

جنس بدنه‌ی کتری از استیل ضد زنگ و جنس قوری آن از شیشه است. این دستگاه دارای قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه است و شما می‌توانید کتری را در جهت دلخواه خود روی پایه قرار دهید.

جداره‌ی داخل پایه از جنس استیل ضد زنگ و مجهز ب المنت حرارتی مخفی است. این دستگاه همچنین دارای فیلتر ضد رسوب از جنس استیل ضد زنگ است که به‌راحتی می‌توانید آن را از چای‌ساز جدا کنید.

بر روی دسته‌ی کتری یک سوئیچ تنظیم دما قرار دارد. به کمک این کلید می‌توانید آب را به جوش بیاورید یا آن را گرم نگه دارید. ایمنی این دستگاه از ویژگی‌های بسیار خوب آن است. در صورتی‌که آب داخل کتری کم باشد یا دستگاه بیش از حد داغ شود، این چای‌ساز به‌طور خودکار خاموش می‌شود.

دهانه‌ی بزرگ این چای‌ساز به شما کمک می‌کند پس از استفاده به‌راحتی بتوانید آن را تمیز کنید. این محصول همچنین دارای یک فیلتر تفاله گیر است که از ورود برگ‌های چای به داخل فنجان شما جلوگیری می‌کند.

مدل TTA2201 از بهترین مدل های چای ساز بوش

یکی دیگر از مدل های چایساز بوش شامل چای ساز‌‌بوش مدل TTA2201 است. این محصول نظیر دیگر چای‌سازهای معرفی شده برقی است و به‌صورت اتوماتیک کار می‌کند. باید بگویم که این دستگاه سرعت عمل بالایی برای تهیه چای دبش و باکیفیت دارد. همچنین یکی از مدل‌های بسیار محبوب و دوست‌داشتنی در بازار به‌شمار می‌رود.

این مدل از مدل‌های چای‌ساز بوش نیز ساخت کشور جمهوری چک بوده و دارای توان مصرفی ۱۵۰۰ وات است. چای ساز بوش مدل tta2201 در کنار طراحی شیک و مدرن خود قابلیت‌ها و امکانات بسیار متعددی دارد. به‌همین دلیل به‌صورت خاص مورد توجه و علاقه مردم است و جزو آن دسته از محصولاتی به‌شمار می‌رود که بازار فروش خوب و تقاضای بالایی دارد.

مشخصات و ویژگی‌های ظاهری چای ساز بوش مدل TTA2201

این محصول برند بوش رنگ سفید دارد و مجهز به یک کتری با ظرفیت 2 لیتر و یک قوری با ظرفیت 7.0 لیتر است. به این ترتیب به‌طورکلی 2.7 لیتر ظرفیت دارد. جنس بدنه این محصول از پلاستیک شفاف درجه‌یک بوده و همچنین روی بدنه کتری آن نشانگر آب تعبیه شده است.

باید بگوییم که این محصول طراحی بسیار شیک و جذابی دارد و نوع پلاستیکی که شرکت بوش برای ساخت آن به‌کار گرفته است بسیار با کیفیت بوده و در برابر حرارت مقاومت بالایی دارد. البته باید یادآوری کنیم که جنس جداره داخلی چای ساز بوش مدل tta2201 استیل ضد زنگ است و یک المنت حرارتی مخفی روی پایه آن قرار دارد.

این چای‌ساز به صورت سرهمی بوده و قوری روی کتری قرار می‌گیرد. در واقع چای ساز بوش مدل TTA2201 از سه بخش اصلی پایه تمام استیل، کتری و قوری تشکیل شده است. شرکت بوش برای این چای‌ساز یک صافی فلزی استیل ضدرسوب در نظر گرفته و صافی مذکور مانع از ورود به برگ چای به درون فنجان می‌شود.

امکانات و قابلیت‌های چای ساز

خوشبختانه این محصول در کناره طراحی ظاهری ایده‌آل و شیک از امکانات و قابلیت‌های مناسبی نیز برخوردار است. به‌همین دلیل از این نظر هم می‌توانیم این محصول را کاملا تایید کنیم.

مهمترین و بارزترین قابلیت‌ هایی که می‌توانیم برای این محصول بوش نام ببریم شامل سیستم قطع کن خودکار، دکمه گرم نگهدارنده، فیلتر خروجی رسوب‌گیر، پنل کنترلی دکمه‌ای، محفظه نگهدارنده سیم، نشانگر سطح آب و صافی استیل هستند.

هر کدام از قابلیت‌های نامبرده بسیار با ارزش بوده و به‌شما کمک می‌کند تا طعم یک چای دبش و باکیفیت را به‌راحتی بچشید. مهمترین مزیت انواع چای‌ساز بوش نسبت به شیوه سنتی آماده‌سازی چای با سرعت‌عمل بسیار بالا و سریع است.

از این رو دیگر نیاز نیست هر زمان که شما هوس چای تازه دم می‌کنید مدت زمان زیادی را منتظر بمانید. بلکه با دم دست‌داشتن یکی از مدل‌ های چای‌ساز، بوش نظیر چای‌ساز بوش مدل TTA2201 به‌راحتی می‌توانید با کیفیت‌ترین چای را در کمترین زمان آماده کرده و به همراه خانواده میل کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید