عمومی

راهنمای خرید جارو شارژی

جارو شارژی

آیا قصد خرید جارو شارژی را دارید؟ می خواهید از جارو شارژی در منزل استفاده کنید یا در اتومبیل؟ بیشتر کار با جاروشارژی های دستی را می پسندید یا جارو شارژی پارویی؟ در مقاله راهنمای خرید جارو شارژی ما به شما نکات مهم در خرید جارو شارژی را یادآور می شویم تا بتوانید با هزینه مقرون به صرفه بهترین جاروشارژی موجود در بازار را خریداری نمایید. پس چنانچه قصد انتخاب و خرید جاروشارژی مناسب را دارید، در این مقاله با هوم کالا همراه باشید.

جارو شارژی دستی بهتره یا جارو شارژی پارویی؟

مدل های دستی جارو شارژی بدنه بسیار سبکی دارند و به راحتی قابل جابجایی هستند و همچنین روش استفاده از این مدل ها بسیار آسان بوده و فضای بسیار کمی را در خانه اشغال می‌کنند. در صورتی که مدل‌های پارویی جارو شارژی مشابه با بخارشو و جاروبرقی هستند و برای استفاده در کف زمین مناسب ترین گزینه می باشند. یکی از مزیت های مهم استفاده از مدل‌های پارویی این می باشد که این جاروها برای سطح های باریک و تمیز کردن گوشه دیوارها و یا قسمت هایی از خانه که امکان دسترسی کامل برای تمیز کردن وجود ندارد، بسیار مناسب هستند. پس هنگامی که می‌خواهید مدل جارو انتخاب کنید، با توجه به نیاز خود و ویژگی های محصول اقدام به انتخاب کنید.

جارو شارژی دستی یا پارویی

جارو شارژی دستی یا پارویی

راهنمای خرید جاروشارژی بر اساس توان مصرفی آن

یکی از نکاتی که هنگام خرید جارو شارژی باید به آن دقت کنید، توان مصرفی جارو شارژی می‌باشد:

  •  در حالت استاندارد مدل‌های جاروشارژی توانی برابر با ۱۲ ولت دارند که در اکثر مواقع و حدود ۱۵ دقیقه شارژ می‌شوند.
  • در صورت شارژ کامل این جاروها می‌توانید حدود ۱۰ دقیقه به صورت مداوم از این جاروها استفاده نمایید و همچنین اگر قصد استفاده از این جاروها را در اتومبیل دارید بهتر است.
  • اگر بیرون از منزل نیز از جارو استفاده می‌کنید، مدل‌هایی را بخرید که دارای کابل شارژ فندکی مخصوص ماشین هستند.
  •  که در این حالت خیلی راحت می توانید با استفاده از کابل و در ماشین اقدام به شارژ کردن جارو نمایید.

تک کاره یا دوکاره

سؤال دیگری که در هنگام خرید یک جارو شارژی باید به آن پاسخ قاطعانه ای دهید این است که جارو شارژی شما تک کاره باشد یا دوکاره؟! جارو شارژی های دوکاره در حقیقت قابلیت مکش آب (زباله های تر) و خاک (زباله های خشک) را دارند و جاروهای تک کاره نیز تنها برای یک منظور از موارد مذکور ساخته شده اند. پیشنهاد می کنیم اگر برای تمیزی خانه خود قصد خرید یک جاروی شارژی را کرده اید، حتما از مدل دوکاره آن که به مراتب از قیمت های بالاتری نیز در مقایسه با مدل های تک کاره این نوع از محصولات الکترونیکی برخوردار هستند، استفاده نمایید.

کیفیت ساخت بدنه

معمولا بدنه انواع مدل های جارو شارژی از نوع پلاستیک مستحکم است که سبک وزن است و باعث خستگی دست نمی شود ولی از سوی دیگر این جنس از بدنه ها آسیب پذیری بالایی دارند و باید دقت کنید که ضربه ای به بدنه شان وارد نشود. علاوه بر این مخزن باید به صورتی طراحی و تولید شده باشد که امکان تفکیک شدن، تخلیه و وصل کردن راحتی داشته باشد.

بدنه جارو شارژی

بدنه جارو شارژی

 

ظرفیت مخزن جارو شارژی

بررسی ظرفیت مخزن جارو شارژی به شرح زیر می باشد:

  • هر چقدر مخزن دستگاه ظرفیت بیشتری داشته باشد، امکان استفاده از آن در زمان بیشتری برای کاربر وجود خواهد داشت.
  • در صورت کوچک بودن مخزن خیلی زود باید آن را تعویض یا خالی کنید.
  • مخزن جارو شارژی پارویی معمولا بزرگتر از نوع دستی است.

فیلتر قابل شست‌و‌شو

تمام جاروهای شارژی یک فیلتر داخلی دارند که مانع ورود آشغال و گرد و غبار به داخل موتور می‌شود، این فیلتر بعد از چند بار استفاده منافذش پر و مسدود می‌شود که باید تخلیه گردد، این کار منجر به افزایش طول عمر موتور می‌شود. فیلتر این دستگاه را می توانید در دو نوع قابل شستشو و غیر قابل شستشو پیدا کنید، فیلتر غیر قابل شستشو باید در یک زمان بندی مشخص تعویض شوند. تمیز کردن فیلتر یکی از نکات مهم استفاده از این دستگاه است.

اطلاعات تکمیلی

  • نمونه‌هایی از جاروهای شارژی در بازار وجود دارند که دارای مخزن‌های کوچکی برای مکش آب و گرد و خاک هستند، شما باید قدرت مکندگی دو حالت را در نظر داشته باشید که کدام یک بیشتر است.
  • گونه‌ای از جاروهای شارژی هوشمندند، یعنی هنگام روشن شدن با دهانه‌ی متحرک و به طور خودکار به طرفین حرکت می‌کنند و با یک لامپ اخطار دهنده، وجود زباله در مسیر را با رنگ قرمزو تمیزی را با رنگ سبزنمایش می‌دهند.
  • کسانی که خمشدن برایشان دشوار است یا از کمر درد رنج می‌برند، بهتر است از نوع دسته بلند جاروی شارژی استفاده نمایند.
  • نسبت به حجممخزن، ابعاد دهانه‌ی مکنده و قابلیت نصب روی دیوارجاروی شارژی هم نیم‌نگاهی داشته باشید.

در این مطلب با نکات مهم و اساسی هنگام خرید جارو شارژی آشنا شدیم، با رعایت این نکات می‌توانید یک جارو شارژی متناسب با سطح بودجه خود انتخاب کرده و همیشه از داشتن یک محیط تمیز و زیبا لذت ببرید. شما می توانید جهت خرید جارو شارژی، اطلاع از قیمت ها و دریافت مشاوره از طریق شماره ی (02128426116) با کارشناسان ما در واحد فروش تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید