برترین ها, علم و تکنولوژی, نقد و بررسی

راهنمای خرید گاز صفحه ای بوش

راهنمای خرید گاز صفحه ای بوش

خرید گاز صفحه ای بوش اصل و انتخاب مناسب‌ترین مدل آن، برای بسیاری از کاربران با سوالات و ابهامات فراوانی همراه است. از آنجا که اجاق گاز یکی از لوازم ضروری آشپزخانه است و باید هزینه‌ قابل توجهی را به خرید آن اختصاص دهید، بهتر است پیش از انتخاب محصول اطلاعات لازم را کسب کنید. به همین منظور قصد داریم در این مقاله راهنمای جامع خرید گاز صفحه ای بوش را در اختیار شما قرار دهیم. قیمت گاز صفحه ای بوش به تناسب مدل محصول و امکانات آن متغیر است.به همین دلیل در بخش انتهای این مقاله، عنوانی را به نحوه تشخیص اجاق گاز صفحه ای بوش اصل آلمان اختصاص دادیم پس با هوم کالا همراه باشید.

به این ترتیب با هر بودجه‌ای که در نظر دارید، امکان خرید گاز صفحه ای بوش برای شما فراهم است. کافی است برای انتخاب این محصول به نکاتی ضروری توجه نشان دهید.با توجه به اقتصاد ناپایدار فعلی و وضعیت متغیر ارز در کشور، اجناس تقلبی با ظاهری بسیار شبیه به محصول اصل راه خودشان را به فروشگاه‌های زیادی باز کرده‌اند. برای بسیاری از کاربران تشخیص اجاق گاز بوش اصل از کالای تقلبی کار ساده‌ای نیست.

همه چیز درباره خرید گاز صفحه ای بوش اصل

برند بوش از معتبرترین سازنده‌های لوازم آشپزخانه است که شهرت و اعتبار جهانی دارد. این برند متعلق به کشور آلمان است اما با توجه به حجم بالای کالاهای تولیدی خود و عرضه آنها در تمام کشورهای دنیا، در چند کشور دیگر نیز دارای خط تولید است.افرادی که زیبایی محیط و فضای باز آشپزخانه را در اولویت قرار می‌دهند، خرید گاز صفحه ای بوش را نسبت به دیگر انواع اجاق گاز ترجیح می‌دهند. اجاق گاز صفحه‌ای یا رومیزی همان‌طور که از نامش پیداست روی میز مخصوص یا کابینت نصب شده و جابه‌جایی آن از خانه‌ای به خانه دیگر دشوار است.

مزایای خرید گاز صفحه ای بوش

راهنمای خرید گاز صفحه ای بوش

انواع مدل‌های اجاق گاز بوش طراحی منحصر به فرد و مدرنی دارند که با سلیقه اغلب کاربران این محصول هم‌خوانی دارد.تمیز کردن گاز صفحه ای بوش بسیار آسان‌تر از گازهای مبله است.فضای زیر گاز در داخل کابینت بدون استفاده نمی‌ماند و می‌توان کاربری خاصی به آن داد.جنس صفحه گاز بوش از سرامیک، استیل یا شیشه است. استیل مقاوم‌ترین جنس صفحه گاز رومیزی است اما افرادی که برای ویژه بودن دکوراسیون آشپزخانه ارزش قائل هستند، خرید گاز رومیزی شیشه ای بوش را به دیگر انواع ترجیح می‌دهند.گاز صفحه‌ای بوش در مدل‌های متنوعی با تعداد شعله‌های مختلف تولید می‌شود.برای جلوه بیشتر دادن به ظاهر آشپزخانه، می‌توان گاز رومیزی بوش را با هود بوش ست کرد و چیدمان زیبایی را به نمایش گذاشت.در هر قسمت از آشپزخانه که مایل باشید، می‌توانید گاز رومیزی را نصب کنید. چیدمان جزیره یکی از دکوراسیون‌های مدرن پرطرفدار است.

معایب خرید گاز صفحه ای بوش

گاز رومیزی فر ندارد و لازم است که اگر به فر نیاز دارید، آن را به صورت مجزا خریداری کنید.جدا کردن گاز از یک سطح و نصب کردن آن در خانه جدید با دشواری‌هایی همراه است.

گاز رومیزی بوش با صفحه استیل، سرامیکی یا شیشه‌ ای؟

گازهای صفحه‌ای بوش در سری‌های متعددی تولید شده و کیفیت طراحی و قطعات آنها بسیار مشابه است. تفاوت مدل‌های گاز رومیزی بوش اغلب با تعداد شعله‌ها و جنس صفحه گاز مرتبط است. گاز رومیزی بوش در سه نوع دومینو، گازی و القایی به بازار عرضه می‌شود که تمام آنها به قابلیت تنظیم حرارت در چند سطح مجهز هستند.صفحه سرامیکی گاز رومیزی بوش از مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت و ضربه برخوردار است. این سطح سرامیکی مستحکم به سادگی با یک دستمال مرطوب تمیز شده و برای برق انداختن آن به انرژی زیادی نیاز نیست. در بسیاری از مدل‌ها صفحه گاز از سرامیک و شیشه است.

صفحه شیشه‌ای گازهای رومیزی بوش در بین کاربران محبوبیت بالایی دارد و جالب است بدانید که این سطح شیشه‌ای استحکام بسیار خوبی دارد. لازم نیست در مورد ریختن آب سرد روی سطح داغ این صفحه شیشه‌ای نگرانی داشته باشید. این نوع شیشه با کمک پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها ساخته شده و به سادگی آسیب نمی‌بیند.با وجود اینکه گاز رومیزی سرامیکی و شیشه‌ای بوش تاثیر بیشتری روی زیبایی محیط دارند، اغلب کاربران این کالا به خرید گاز صفحه ای بوش با سطحی از استیل مرغوب و ضد زنگ تمایل نشان می‌دهند. این محبوبیت گاز رومیزی با صفحه استیل به دلیل مقاومت بالای استیل ضد زنگ است. ناگفته نماند که سطح این نوع استیل براق و صاف است که تمیز کردن صفحه گاز را بسیار ساده می‌سازد.

ویژگی ها و امکانات انواع گاز صفحه ای بوش

از آنجا که برند بوش در ساخت محصولات خود از گیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها بهره می‌گیرد، انواع اجاق گاز صفحه‌ای بوش دارای امکانات کاربردی متعددی هستند. در این بخش به معرفی ویژگی‌های منحصر به فرد گاز صفحه‌ای بوش می‌پردازیم.

تکنولوژی Flex Induction و تکنولوژی Auto Chef

در مدل‌های القایی گاز صفحه‌ای بوش تکنولوژی بسیار کارآمدی تعبیه شده که امکان استفاده از دو بخش پخت و پز صفحه را در کنار هم فراهم می‌کند. به این ترتیب کاربر می‌تواند تابه‌ها و ظروف بزرگ را کنار هم قرار دهد و سرعت فرآیند آشپزی را بیشتر کند.تکنولوژی کارآمد Auto Chef عمل آشپزی را به طرز قابل توجهی آسان می‌کند. این تکنولوژی برنامه‌های پخت متعددی را در اختیار کاربر گذاشته و دمای پخت را ثابت نگه می‌دارد.

قابلیت استفاده از شعله های دو زمانه

توان حرارتی انواع گاز رومیزی بوش بالاست اما از آنجا که شعله‌ها قابلیت تنظیم دقیق حرارت را دارند، امکان پخت غذا در دمای پایین نیز وجود دارد. گازهای صفحه‌ای Benchmark بوش برای پخت غذا از شعله‌های دو زمانه استفاده کرده و فرآیند آشپزی را در دمای پایین یا دمای خیلی بالا امکان‌پذیر می‌سازند.شعله‌های دو زمانه دو سطح حرارتی مختلف را برای آشپزی فراهم کرده که می‌توان به کمک این دو سطح حرارتی خورشت را به نقطه جوش رساند و سپس با استفاده از یک سطح حرارتی اجازه داد در دمای پایین بپزد و جا بیفتد.

صفحه کنترل Precise Select و برنامه های متنوع پخت و پز یکپارچه

صفحه کنترل Precise Select که اغلب مدل‌های گاز رومیزی بوش به آن مجهز هستند، قابلیت تنظیم دقیق دما را برای پخت غذاهای مختلف در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این صفحه کنترل لمسی به کمک برنامه‌ای خودکار پخت غذا عمل آشپزی را به اندازه قابل توجهی آسان و حرفه‌ای می‌کند.انواع گاز رومیزی بوش با کمک تکنولوژی اتوچف توانایی حفظ حرارت شعله در اندازه تعیین‌شده را دارند و موجب پخت غذا در دمای هم‌سطح و یکپارچه شده، بهترین کیفیت پخت را ارائه می‌دهند. هر کدام از مدل‌های گاز صفحه‌ای بوش به چندین برنامه پخت غذا تجهیز شده‌اند.

قابلیت استفاده از سیستم کنترل دوگانه ووک و طراحی هوشمندانه بدنه

قابلیت دوال ووک یا کنترل دوگانه ووک سطح شعله را با دو حلقه متفاوت روی یک مشعل تنظیم می‌کند. این قابلیت امکان استفاده از شعله‌های ملایم را نیز به کاربر می‌دهد و تا 5 کیلو وات کار می‌کند.قاب گاز رومیزی بوش دارای طراحی یک‌تکه است که عمل جابه‌جا کردن قابلمه‌های بزرگ را ساده می‌کند. این یکپارچگی سطح صفحه گاز رومیزی بوش، فرآیند تمیز کردن گاز را نیز بسیار آسان می‌سازد.

قابلیت استفاده از مشعل اقتصادی

اگر گاز صفحه‌ای شما قرار است با انرژی برق کار کند، بهتر است به مصرف انرژی دستگاه توجه نشان دهید. از آنجا که برند بوش در طراحی و ساخت محصولات برقی خود دقت نظر فوق‌العاده‌ای دارد، برای انواع گاز رومیزی مشعل اقتصادی نیز تعبیه کرده که تا 1 کیلو وات در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کند.

نکات کاربردی برای خرید گاز صفحه ای بوش

راهنمای خرید گاز صفحه ای بوش

برای خرید گاز صفحه ای بوش بهتر است هنگام انتخاب مدل محصول نکاتی را در نظر داشته باشید که در این بخش به آنها اشاره می‌کنیم.

شکل بدنه گاز صفحه ای بوش

یکی از مهم‌ترین نکاتی ک لازم است هنگام خرید گاز صفحه ای بوش به آن توجه نشان دهید، شکل بدنه اجاق گاز رومیزی است. دقت کنید که کابینت آشپزخانه شما فضای مورد نیاز برای نصب گاز را فراهم سازد.

نوع کاربری گاز صفحه ای بوش

خرید گاز صفحه ای بوش به استفاده کاربران در منزل محدود نمی‌شود و افراد برای محیط کار نیز به این کالا نیازمند هستند. از آنجا که اجاق گاز در محل کار دارای کاربری خاصی نیست و اغلب برای گرم کردن غذا مورد استفاده قرار می‌گیرد، خرید گاز صفحه ای بوش روکار انتخاب هوشمندانه‌ای است.اما اگر به منظور استفاده در منزل نسبت به خرید گاز صفحه ای بوش اقدام می‌کنید، بهتر است بین مدل‌های توکار این کالا محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. گازهای توکار بوش امکانات و قابلیت‌های بیشتری را به کاربر ارائه می‌دهند.

تعداد شعله های گاز و محل نصب اجاق گاز

انتخاب تعداد شعله‌های گاز به ابعاد کابینت آشپزخانه و نیاز کاربر بستگی دارد. خانواده‌ها اغلب خرید گاز صفحه ای بوش چهار یا پنج شعله را در اولویت قرار می‌دهند. هر اندازه تعداد شعله‌های گاز رومیزی بیشتر باشد، ابعاد محصول بزرگ‌تر است.برای انتخاب و خرید گاز صفحه ای بوش به محل نصب گاز توجه ویژه نشان دهید. با توجه به اینکه گازهای رومیزی توکار به سادگی قابل جدا شدن و جا‌به‌جایی نیستند، محل نصب را با بررسی دقیق در نظر بگیرید.

چرا خرید گاز صفحه ای بوش بهترین تصمیم است؟

از آنجا که آشپزخانه‌های مدرن به نظم بیشتر و فضای بازتر نیاز دارند، خرید گاز صفحه ای بوش می‌تواند به زیبایی هر چه بیشتر دکوراسیون آشپزخانه منجر شود. گازهای صفحه‌ای بوش در مدل‌های بسیار متنوعی تولید می‌شوند که تمام آنها دارای طراحی منحصر به فرد و خاصی هستند.از دیگر دلایلی که خرید گاز صفحه ای بوش را توجیه می‌کند، مجهز بودن این محصول به نمایشگر، قفل کودک و صفحه کلید لمسی است که سهولت کار با گاز، ایمنی آن و تنظیم دقیق حرارت را تامین می‌کند. توان حرارتی انواع گاز رومیزی بوش بالاست که امکان آشپزی حرفه‌ای را برای کاربران فراهم می‌سازد.

چطور از اصل بودن گاز صفحه ای بوش مطمئن شویم؟

همان‌طور که اغلب کاربران در جریان وضعیت آشفته بازار کشور هستند، خرید گاز صفحه ای بوش با تردید و ریسک تقلبی بودن کالا همراه است. از آنجا که محصولات تقلبی شباهت بسیار زیادی به کالای اصل دارند، برای تشخیص جنس اصل لازم است که نکاتی را مورد توجه قرار دهید و از ضرر مالی توسط افراد سودجو در در امان بمانید.به همین دلیل افراد سودجو به راحتی می‌توانند کالای تقلبی را با قیمت خیلی پایین‌تر از محصول اصل به مردم بفروشند. با این تفاوت که اجاق گاز بوش اصل سالیان سال درست مثل روز اول کار می‌کند ولی جنس تقلبی عمرش به چند روز هم نمی‌رسد. پس بهتر است هزینه خرید گاز صفحه ای بوش را صرف خرید جنس تقلبی نکرده و پیش از انتخاب محصول، از اعتبار فروشنده مطمئن شوید.

به قیمت کالا توجه کنید

در اغلب موارد افراد به واسطه پایین بودن قیمت گاز صفحه ای بوش بدون اطلاع از تقلبی بودن جنس، نسبت به خرید آن اقدام می‌کنند. یادتان باشد که جنس اصل برند معتبری مانند بوش آلمان، از بهترین کیفیت و بیشترین مقاومت برخوردار است و قیمت آن متناسب با امکانات و کیفیت محصول است. وقتی فروشنده‌ای شما را به خرید گاز صفحه ای بوش با قیمت خیلی پایین ترغیب می‌کند، بهتر است به اصل بودن کالا شک کنید.برای اطمینان از قیمت جنس اصل می‌توانید با نمایندگی رسمی بوش در ایران تماس بگیرید و از جزییات قیمت محصول اصل مطلع شوید.

مشاهده تصاویر و بررسی مشخصات محصول مورد نظر در سایت اصلی بوش آلمان

برند بوش آلمان دارای شهرت و اعتبار جهانی است و سایت اصلی آن با تولید هر محصول جدید این کمپانی به روز رسانی می‌شود. خوشبختانه این امکان وجود دارد که پیش از خرید گاز صفحه ای بوش ، مدل مورد نظرتان را در سایت اصلی بوش جست‌وجو کنید. اگر مدل اجاق گاز را در فهرست محصولات برند بوش در سایت اصلی آن پیدا کردید، سراغ دیدن تصاویر کالا بروید.با مشاهده دقیق تصاویر محصول، یک قدم به شناخت گاز صفحه ای اصل بوش نزدیک می‌شوید. ظرافتی که در طراحی و ساخت محصولات بوش اصل به کار رفته، به هیچ عنوان در محصولات تقلبی برندهای تقلبی بی‌نام دیده نمی‌شود. پس قبل از خرید گاز صفحه ای بوش با دقت آن را با محصول اصل داخل سایت مقایسه کنید.

بررسی و مقایسه نوع فونت و لوگوی محصول

بهتر است قبل از اقدام به خرید گاز صفحه ای بوش از فروشگاه، لوگو و فونت روی بدنه و جعبه اجاق گاز را خوب بررسی کنید و با مقایسه آن با فونت و لوگوی بوش اصل در سایت رسمی این برند، از یکسان بودن آنها اطمینان حاصل کنید. دقت داشته باشید که برچسب و لوگوی محصول اصل بوش به راحتی با استفاده از ناخن کنده نمی‌شود.علاوه بر این، بسته‌بندی محصول باید صحیح و تمیز باشد. اگر فروشنده‌ای از تحویل جعبه محصول به شما خودداری کرد، در اصل بودن جنس پیشنهادی او شک کنید. بهترین راه برای خرید گاز صفحه ای بوش مراجعه به نمایندگی رسمی این برند در ایران است.

دریافت گارانتی رسمی از فروشنده

گارانتی و ضمانت‌نامه اصل کالا باید همراه با محصول به مشتری تحویل داده شود. یکی دیگر از نشانه‌های اصل بودن محصولات برند بوش آلمان، ارائه خدمات پس از فروش توسط فروشنده است. حتما هنگام خرید گاز صفحه ای بوش درخواست گارانتی و خدمات پس از فروش را به فروشنده اعلام کنید و البته لازم است به معتبر بودن ضمانت‌نامه نیز مطمئن باشید.

قیمت گاز صفحه ای بوش

قیمت خرید گاز شیشه ای بوش یا دیگر مدل‌های گاز بوش متناسب با جنس محصول، جنس قطعات، قابلیت‌ها و امکانات هر اجاق گاز متغیر است. به طور کلی قیمت گاز صفحه ای بوش سری 6 از سری 8 پایین‌تر است. محصولات سری 8 جدیدتر هستند و در تولید آنها از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده شده است.در حال حاضر تمام محصولات برندهای ایرانی و خارجی افزایش قیمت دارند ولی برند بوش با لحاظ کردن پیشرفت‌های قابل توجه در طراحی و تولید محصولات خود، گاز صفحه‌ای را با قیمتی متناسب با امکانات محصول به بازار جهانی ارائه می‌کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید