نقد و بررسی

کاربرد های توستر بوش که موقع خرید باید به آن توجه کنید

کاربرد های توستر بوش

خرید آون توستر بوش کمک می‌کند که به بهترین و کاربردی‌ترین گزینه موجود در این زمینه دسترسی پیدا کنید. همان‌طور که در مطالب قبلی نیز گفتیم آون توستر بوش بهترین برند موجود در بازار است. اما محصولات بوش در این زمینه‌ تنوع زیادی دارند. به همین دلیل پیشنهاد می‌دهیم در حین خرید به کاربرد های توستر بوش ارائه شد توجه کنید.

به‌عبارت دیگر آون توستر بوش دارای مدل‌های متنوعی است که هر کدام از آن‌ها از نظر ظرفیت، ابعاد، طراحی ظاهری، رنگ‌بندی، قابلیت‌ها و فناوری‌ها با یکدیگر متفاوت هستند. برای آنکه بتوانید در این زمینه به‌درستی عمل کنید حتماً سطح انتظارات خود را معیار قرار دهید.

اگر به دنبال وسیله‌ای هستید که صرفاً جهت گرم کردن غذا و نان از آن استفاده‌ کنید می‌توانید به سراغ توسترهای معمولی که قیمت ارزان‌تری دارند بروید. اما اگر سطح انتظارات شما از وسیله‌ای که می‌خرید بالا بوده و تمایل دارید با آن انواع و اقسام غذا را با کیفیت بالا بپزید حتماً گزینه را انتخاب کنید که همه نیازها و انتظارات شما را پوشش دهد. در ادامه کاربرد های توستر بوش را در مقاله هوم کالا توضیح می دهیم.

قیمت آون توستر بوش

قیمت آون توستر بوش با توجه به ویژگی‌های فنی و ظاهری آن متفاوت است. به‌عبارت دیگر قیمت این دسته از محصولات بوش متناسب با سطح امکانات، ابعاد، ظرفیت، متریال به کار رفته برای تولید، تعداد قفسه‌ها، تعداد المنت‌ها و موارد مشابه دیگر متفاوت است. به این‌ترتیب می‌توانید متناسب با بودجه‌ای که در اختیار دارید از بین موارد موجود گزینه مناسب را برای خرید انتخاب کنید.

نکته بسیار مهمی که در خرید آون توستر بوش و همچنین دیگر محصولات بوش باید به آن توجه کنید خرید محصول با گارانتی و تضمین اصالت است. متأسفانه در حال حاضر با توجه به شرایط موجود بسیاری از محصولات که با عنوان برند پوش به بازار عرضه می‌شوند فیک هستند.

از این‌رو برای آنکه از اصالت محصولی که می‌خرید مطمئن باشید، حتماً آن را از مراکزی بخرید که اصالت را تضمین می‌کند. همان‌طور که گفتیم محصولات بوش از نظر کیفیت و امکانات کاربردی در مقایسه با همه موارد موجود در بازار در سطح بالاتری قرار دارند.

همین امر سبب شده‌ قیمت آن‌ها نسبت به دیگر موارد در سطح بالاتری باشد. توصیه می‌کنیم هر زمان محصولی با عنوان برند بوش اما قیمت پایین‌تر از حد معمول به شما ارائه شد، از خرید آن خودداری کنید. زیرا در تقلبی بودن مواردی که به این شکل عرضه می‌شوند هیچ شکی وجود ندارد.

کاربرد های توستر بوش

کاربرد های توستر بوش

یکی دیگر از تفاوت‌های موجود بین انواع آون توستر تعداد تنظیمات و سطح کاربردهای آن است. در واقع می‌توانید با تنظیم دستگاه متناسب با نیاز و ذائقه خود غذاهای مختلف را آماده کنید.

تنظیمات دستگاه در این باره به شما کمک می‌کند که استفاده بهینه‌تری از آن ببرید. به‌طور کلی برخی از تنظیمات و کاربردهای استانداردی که اکثر آون توستر ها به آن مجهز هستند شامل موارد زیر است.

· توست کردن

همه آون توسترهای موجود در بازار از قابلیت ست کردن بهره‌مند هستند. بنابراین اگر مجهز بودن دستگاه به قابلیت توستر کردن برای شما اهمیت بالایی دارد، باید بگوییم انتخاب هر مدل و برندی امکان فوق را به شما ارائه می‌دهد و می‌توانید از آن جهت توست کردن نان‌های مختلف بهره ببرید.

· قهوه‌ای کردن

اگر جزو افرادی هستید که غذاهای برشته را دوست دارید باید به سراغ مواردی بروید که در تنظیمات آن امکان قهوه‌ای کردن سطح غذا وجود داشته ‌باشد. برخی از آون توسترها از قابلیت فوق پشتیبانی می‌کنند و برخی دیگر نیز فاقد امکان فوق هستند.

· کباب کردن از کاربرد های توستر بوش

یکی دیگر از کاربردهای آون توسترها این است که از قابلیت کباب کردن مواد غذایی مختلف نیز بهره‌مند هستند. پس اگر مصرف غذاهای کباب شده را بیشتر می‌پسندید و به‌دنبال آون توستری هستید که مجهز به این قابلیت باشد بهتر است در این زمینه نیز دقت کنید و به سراغ گزینه‌ای بروید که امکان و فوق را برایتان فراهم سازد.

· پخت کردن از کاربرد های توستر بوش

یکی دیگر از کاربرد های توستر بوش این است که به قابلیت پخت کردن مجهز هستند. پخت کردن غذاهای مختلف بستگی به محدوده دمایی دستگاه دارد. به نحوی که هرچه محدوده دمایی بالاتر باشد، امکان پخت غذاهای بیشتری با آن خواهید داشت.

· گرمایش مجدد

دیگر کاربرد رایج آون توسترها گرمایش مجدد است. بنابراین با فعال‌کردن این فناوری اگر موقع پخت غذا امکان سرو آن برای شما وجود نداشته باشد، غذا همچنان درون توستر گرم باقی می‌ماند. زیرا قابلیت فوق مانع از سرد شدن غذا می‌شود و هر زمان که دمای غذا کمتر از حد معمول شود گرمایش مجدد فعال‌شده و دمای غذا را بالا می‌برد.

· پخت پیتزا

یکی دیگر از موارد موجود در لیست تنظیمات پخت و برنامه‌های کاربردی انواع آون توستر قابلیت پخت پیتزا است. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به غذاهای فست فود علاقه دارید، جهت حفظ سلامتی خود توصیه می‌کنیم که اقدام به خرید یک آون توستر با قابلیت پخت پیتزا کنید.

به هرحال غذاهایی که در منزل پخت می‌شوند نسبت به غذاهای آماده کیفیت بیشتری دارند و همچنین سالم‌تر هستند.

· پخت کلوچه

دیگر کاربردی که می‌توان برای انواع آون توستر برشمرد وجود قابلیت پخت کلوچه است. این قابلیت به کمک می‌کند هر زمان که هوس خوردن کلوچه تازه کنید، به‌راحتی در منزل خود آن را بپزید.

·  خاموش شدن خودکار

یکی دیگر از موارد موجود در لیست تنظیمات انواع آون توستر وجود قابلیت خاموش شدن خودکار است. قابلیت فوق جزو برنامه‌های بسیار کاربردی به‌شمار می‌رود و کمک می‌کند غذاها با کیفیت بسیار مطلوبی پخت شوند.

همچنین مانع از سوختن غذاها نیز می‌شود. به این‌ترتیب با کمک قابلیت فوق بدون آنکه نگران سوختن غذا درون آون توستر شوید می‌توانید به انجام دیگر امور روزمره خود بپردازید.

  • سهولت استفاده از دستگاه

یکی دیگر از نکات مهم در راهنمای خرید آون توستر سهولت استفاده از آن است این نکته نیز بسیار مهم بوده و باید به سراغ مواردی بروید که به‌راحتی بتوانید از آن استفاده‌ کنید.

کاربرد های توستر بوش برای غذا ها

تهیه نان سیر

نان سیر از خوشمزه ترین پیش غذاهایی می باشد که می توان آن را در توستر ها تهیه نمود. برای تهیه نان سیر، مقداری کره ذوب شده، سیر خرد شده، پنیر پارمزان و جعفری مورد نیاز است. یک برش نان تست بردارید، آن را به روغن زیتون یا کره آغشته کنید، سپس مقداری پودر سیر یا سیر تازه خرد شده روی آن پخش کنید. کمی پنیر و جعفری تازه نیز اضافه کنید. سپس آن را در کیسه توستر بگذارید تا آماده شود. بهتر است از کاغذ روغنی یا کیسه توستر استفاده کنید تا مواد به داخل توستر نریزند.

ساندویچ پنیر گریل شده

برای تهیه پنیر گریل شده می توانید از توستر خود استفاده کنید. ابتدا پنیر مورد علاقه خود را (آمریکایی، چدار، موزارلا) انتخاب کنید. حتی می توانید یک تکه گوجه فرنگی یا مقداری گوشت به غذای آماده خود اضافه کنید. فقط پنیر کبابی دلخواه خود را مونتاژ کنید ، آن را در یک کیسه توستر بلغزانید ، در توستر بریزید ، و چند دقیقه بعد ، یک ساندویچ داغ ، بدون نیاز به تمیز کردن. اگر دفتر کاری شما یک توستر داشته باشد شما می توانید این غذای سریع و خوشمزه را سرکار میل فرمایید. در یک روش دیگر می توانید توستر خود را به پهلو برگردانده و نان ها را به صورت افقی در آن قرار دهید. تنها مشکل این روش این است که (به طور بالقوه) می تواند آتش سوزی ایجاد کند، بنابراین با احتیاط باید این کار را انجام دهید.

تهیه نان تاکو (تورتیلا)

تاکو یک غذای مکزیکی است که شامل یک نان گندم به اندازه کف دست است و مواد مختلف شامل گوشت و سبزیجات روی آن قرار داده می شود.  برای سرو کردن این نان تاشده و میل می شود. یک کاربرد توستر می تواند تهیه نان تاکو باشد. با استفاده از توستر می توان  این نان ها را که به آن ها تورتیلا نیز گفته می شود به نان های ترد و آماده برای پر کردن تبدیل کرد. بهتر است سایز تورتیلاها را متناسب با توستر خود تهیه کنید. مراقب موارد ایمنی باشید و در حین کار با توستر از دور نشوید تا در صورتی که بوی دود از آن بلند شد به سرعت بتوانید آن را خاموش کرده و از برق بکشید.

کاربرد های توستر بوش

با استفاده از توستر سیب زمینی شیرین را به نان تست تبدیل کنید.

با استفاده از توستر سیب زمینی شیرین را به نان تست تبدیل کنید. یکی از مواردی که به عنوان کاربرد توستر می توان به آن اشاره کرد این است که شما می توانید با پختن قطعات نازک سیب زمینی شیرین در توستر، تست گلوتن درست کنید. پس از برشته شدن، آنها را با آووکادو، کره بادام زمینی یا هر آنچه دلخواه شما است پر کنید.

گریل کردن استیک

یک مورد دیگر برای کاربرد توستر، گریل کردن استیک است. اگر هوس استیک کرده اید اما در سفر هستید و وسایل لازم مثل ماهی تابه و غیره را در اختیار ندارید می توانید از توستر استفاده کنید. به طور معمول تکه های استیک تقریبا به همان اندازه برش نان هستند. اگر استیک برای ورودی توستر شما خیلی ضخیم است، شاید عجیب به نظر برسد اما می توانید از یک اتو (اتوی لباس) استفاده کنید تا آن را نازک کنید.

تهیه انواع پنینی ها

قبلاً توضیح داده شد که چگونه ساندویچ پنیر گریل شده تهیه شود. در هنگام استفاده از توستر برای تهیه پنینی های مختلف می توان مواد غذایی دلخواه مثل گوشت، مرغ یا سبزیجاتی مثل بادمجان و گوجه را به ساندویچ پنیر اضافه کرد. پنینی ها طعم بسیار لذیذی دارند و به سرعت آماده می شوند. برای تهیه پنینی نیز بهتر است از کیسه توستر استفاده شود.

گرم کردن پیتزا

اگرچه بسیاری از افراد پیتزای سرد را دوست دارند اما در صورتی که تمایل دارید باقی مانده پیتزای خود را  دوباره گرم کنید تا پنیر آن به خالت کشدار و نرم خود برگردد می توانید کاربرد توستر در این مورد را امتحان کنید. استفاده از توستر برای گرم کردن پیتزا در مقایسه با ماکروویو بهتر است.

ترد کردن مجدد سیب زمینی سرخ شده

مشابه با گرم کردن پیتزا زمانی که مقداری سیب زمینی سرخ شده و یا پیاز سوخاری از غذای شما باقی مانده است و تمایل به گرم کردن و ترد کردن دوباره آن دارید توستر به بهترین شکل این کار را برای شما انجام داده و حالت ترد و خوشمزه اولیه این خوراکی ها را به آن ها بر می گرداند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید