علم و تکنولوژی, عمومی, نقد و بررسی

کدوم برندهای وسایلات برقی آشپزخونه بهترن؟

وسایلات برقی

بهترین مارک لوازم خانگی خارجی و ایرانی برای خرید جهیزیه

خرید لوازم خانگی همواره با سوالات زیادی همراه بوده است. سوالاتی مانند اینکه بهترین مارک لوازم خانگی کدام است؟ یا از چه مارکی چی بخرم؟ حالا که شما قصد خرید لوازم خانگی را دارید و یا ممکن است بخواهید به زودی زندگی مشترکتان را شروع کنید و به دنبال خرید بهترین لوازم خانگی برای جهیزیه هستید، بهتر است قبل از خرید، کمی در مورد برندهای معتبر در صنعت لوازم خانگی مطالعه کنید. شناخت بهترین برندها و اطلاع از قیمت آنها از جمله موارد مهمی است که باید در نظر بگیرید زیرا با داشتن بودجه‌ی مشخص باید بهترین‌ها را خریداری کنید. ما در این مقاله از سری مقالات گروه هوم کالا قصد داریم شما را با بهترین مارک لوازم خانگی خارجی و ایرانی آشنا کنیم.

لوازم خانگی برند بوش (Bosch)

بی شک برند بوش را خیلی از افراد می شناسند ، بوش یک برند آلمانی می باشد و فعالیت حرفه ای خود را از سال 1901 در زمینه تولید لوازم برقی خانگی نیز شروع کرده است . با گسترش برند بوش علاوه بر کارخانه آلمان کارخانه هایی نیز در کشور هایی چون مجارستان ، مالزی ، ترکیه ، چین تاسیس شده تا راحت تر بتوان انواع محصولات بوش را روانه بازار داخلی و خارجی کند .

شرکتی به نام بوش سرویس محصولات بوش را گارانتی می کند و خدمات پس از فروشی نیز برای آن ارائه می دهد . توجه داشته باشید که هر کالای بوش که گارانتی بوش سرویس را ندارد و دفترچه ضمانت نامه هولوگرامی ندارد یک محصول تقلبی شمرده می شود . در رابطه با مدت زمان گارانتی باید بیان کنیم که محصولات بوش دارای گارانتی 36 ماهه می باشند و همه محصولات بوش شامل 120 ماه خدمات پس از فروش می باشند ، در کل محصولات اصل بوش از کیفیت بسیار خوبی برخوردار می باشند اما با این حال قیمت آن ها کمی زیاد است .

متاسفانه بوش از آن دسته از برند های محبوبی است که نمونه های تقلبی زیادی از روی این محصولات ساخته می شوند و خرید محصولات اصل بوش ممکن است کمی مشکل ساز و سخت باشد پس اگر قصد دارید تا از برند بوش خریداری کنید حتما به سراغ نمایندگی ها و فروشگاه های مورد اعتماد بروید.

لوازم خانگی برند ویرپول (whirlpool)

همه ما می دانیم که ویرپول یک برند آمریکایی است و محصولات آن در ایران کاملا شناخته شده است. محصولات ویرپول از جمله یخچال فریزر، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و … جزء بهترین مارک لوازم خانگی خارجی است.ویرپول پس از گذشت سالها سابقه درخشان در زمینه تولید لوازم خانگی امتحان خود را به طرفدارانش پس داده است. این کمپانی دارای بیش از 70 کارخانه تولیدی در جهان دارد و محصولات خود را به تمام کشورهای دنیا از جمله ایران عرضه می‌کند. اما با وجود تحریم‌ها در سالهای اخیر اصل بودن و ضمانت نامه معتبر برای کالاهای خارجی از اهمیت بالایی برخوردار است.

لوازم خانگی برند سامسونگ (Samsung)

برند سامسونگ، متعلق به کشور کره بوده و فعالیت خود را از سال ۱۹۳۸ آغاز کرده است. تولید لوازم خانگی برقی این برند از تلویزیون سیاه و سفید شروع شد و تا جایی ادامه پیدا کرد که به تولید موبایل و لوازم ارتباطی رسید. در زبان کره‌ای، سامسونگ به معنی سه ستاره بوده و شرکت آن از سال ۲۰۰۰ تا اکنون رشد چشمگیری در زمینه تولید محصولات خود داشته است. این برند در صدر لیستی از بهترین مارک لوازم خانگی برقی قرار گرفته است. تلویزیون و یخچال‌های سامسونگ از بهترین محصولات این برند بوده و مشتریان زیادی دارند.

همچنین سامسونگ توانسته است با پیشرفت در تولید شاخه‌های مختلف لوازم خانگی، اطمینان بسیاری از مصرف‌کنندگان خود را جلب کرده و بهترین برند لوازم برقی باشد. محصولات سامسونگ در کشور ما نمایندگی رسمی ندارند، اما خرید محصولات این برند توسط واسطه‌ها امکان‌پذیر است. شما می‌توانید محصولات این برند را از بازار لوازم خانگی تهران و شهرستان‌ها، سایت‌های فروش اینترنتی یا بازار‌های غرب و جنوب کشور خریداری کنید.

لوازم خانگی برند ال‌ جی (LG)

ال‌ جی توانسته بیشترین امتیاز را در جدیدترین رتبه‌ بندی‌ های معتبر بین‌ المللی به خود اختصاص دهد. کیفیت بالای 6 محصول کاملا شناخته شده این شرکت از جمله ماشین لباسشویی، اجاق گاز و یخچال سهم زیادی در کسب این موفقیت داشته‌اند. ال‌جی در واقع فقط یک تولیدکننده لوازم آشپزخانه نیست؛ بلکه سایر لوازم الکترونیکی خانگی مانند تلویزیون و تجهیزات صوتی را نیز با بالاترین کیفیت تولید و به بازارهای جهانی عرضه می‌کند. LG یک شرکت الکترونیکی کره‌ای است که دفتر مرکزی آن در سئول کره جنوبی قرار دارد. این شرکت در سال گذشته با کسب درآمد سالانه بالغ بر 54 میلیارد دلار، به چهارمین برند برتر لوازم آشپزخانه در جهان از نظر درآمد تبدیل شد. بر اساس حجم تماس‌های مشتریان و شکایت‌های ثبت شده از تولیدات این برند نیز وضعیت ال‌جی بسیار مطلوب است و از این نظر در مجموع در رتبه سوم قرار دارد.

لوازم خانگی برند سونی (Sony) 

سونی یکی دیگر از برند های قدیمی خارجی، اما خوش آوازه و محبوب در زمینه تولید لوازم خانگی است که توانسته بخش زیادی از بازار ایران را به تسخیر خود در بیاورد. معمولاً تلویزیون های سونی در خاطر بیشتر ما ایرانیان حضوری پر رنگ دارند. چرا که با داشتن ساختار زیبا و بدنه ای فلزی، نمایی متفاوت تر از نمونه های دیگر را به رخ می کشیدند.ظاهر شیک و مدرن مشخصه تمامی محصولات برند SONY می باشد. بنابراین اگر نسبت به ظاهر لوازم خانگی خود وسواس دارید کافی است نگاهی به محصولات سونی بیاندازید. لازم به ذکر است که محصولات مارک سونی دارای قیمت مقطوع و مناسبی نیز می باشند.

لوازم خانگی برند دوو (Daewoo)

این برند متعلق به کشور کره جنوبی بوده و در زمینه تولید لوازم برقی کوچک فعالیت می‌کند. در ساخت محصولات این برند از فناوری‌های جدید استفاده می‌شود و به کارگیری لوازم آن‌ مغایرتی با حفظ محیط زیست و سلامت انسان ندارد. به عنوان بهترین لوازم خانگی برقی این برند، می‌توان به ماشین ظرفشویی اشاره کرد.

برند دوو اگر چه به نسبت رقبای خود شناخته شده نیست، اما طرفداران خاص خودش را داشته و به نوعی بهترین مارک لوازم خانگی برقی است. شما می‌توانید لوازم خانگی برقی این برند را از نمایندگی رسمی دوو خریداری کنید. همچنین می‌توانید برای تهیه این محصولات به بازار لوازم خانگی تهران و شهرستان‌ها یا سایت‌های فروش اینترنتی مراجعه کنید.

لوازم خانگی برند فیلیپس (Philips)

فیلپس را می توان در پاسخ به سوال لوازم برقی آشپزخانه چه مارکی خوبه و بهترین مارک وسایل برقی آشپزخانه جدید چیه ؟ معرفی کرد ، این برند برای تولید محصولات خود از بهترین مواد اولیه و پیشرفته ترین تجهیزات و فناوری ها استفاده می کند . فیلیپس در حقیقت یک برند چند ملیتی می باشد و یک شرکت هلندی است که در سال 1891 تاسیس شده و در زمان کمی توانسته است یکی از بهترین مارک لوازم برقی نیز شمرده شود.

برند فیلیپس دارای نمایندگی هایی در ایران می باشد که تنها با یک سرچ ساده به راحتی می توانید نزدیک ترین نمایندگی به محل زندگی خود را پیدا کنید . فیلیپس محصولات خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش 24 ماهه روانه بازار می کند و در رابطه با قیمت محصولات فیلیپس باید بگوییم که تنوع بالای محصولات فیلیپس باعث شده تا تنوع قیمتی ان ها هم بسیار متفاوت باشد.

کدام مارک لوازم خانگی ایرانی خوب است؟

علیرغم تصور بسیاری از افراد، برند‌های خوبی در زمینه تولید لوازم خانگی برقی در ایران فعالیت دارند. با توجه به شرایط کنونی تحریم، شما می‌توانید پس از آشنا شدن با این برند‌ها، لوازم خانگی برقی مورد نیاز خود را تهیه کنید. این برند‌ها نسبت به رقبای خارجی خود قیمت مناسب‌ تری داشته و از کیفیت خوبی برخوردار هستند.

لوازم خانگی برند اسنوا 

کمپانی برند اسنووا از سال 1384 در ایران فعالیت خود را در عرصه تولید لوازم خانگی آغاز کرده است. این کمپانی ابتدا در اصفهان به تولید یخچال فریزر، کولر آبی، تلویزیون و … مشغول شد و طی سالهای اخیر به یکی از پر فروش‌ترین برندهای ایرانی در زمینه لوازم خانگی تبدیل شده است. در طول سالهای تحریم استقبال بی‌نظیری از یخچال فریزرها و ماشین لباسشویی اسنوا شده است.

لوازم خانگی برند امرسان

امرسان از دیگر برندهای مطرح داخلی درزمینه تولید لوازم خانگی است که با تولید یخچال‌فریزر سر زبان‌ها افتاد. البته، علاوه‌بر یخچال‌فریزر در تولید ماشین لباس‌شویی، اجاق‌گاز، هود و جاروبرقی هم دستی بر آتش دارد. گویا نخستین برندی هم که در ایران به تولید یخچال‌فریزر با سطح مصرف انرژی A مفتخر شد امرسان بود. امرسان همچنین نخستین برند ایرانی تولیدکننده یخچال‌فریزرهای هوشمند است که از قابلیت کنترل با اپلیکیشن موبایل برخوردارند.

جالب‌تر اینکه امرسان یخچال‌فریزر فانتری مدل اِسمِگ (SMEG) هم دارد. اسمگ‌دوست‌ها از قیمت گزاف محصولات این برند ایتالیایی باخبرند. اما امرسان تقریبا مشابه همان طرح یخچال‌فریزرهای فانتزی اسمگ را در رنگ‌های قرمز، صورتی، زرد، آبی و مشکی و با قیمت تنها حدود ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان روانه بازار کرده است. این مدل یخچال‌فریزرهای امرسان به طرح کلاسیک معروف‌اند و به‌ویژه در آشپزخانه‌های نقلی و فانتزی خوب ست می‌شوند.

لوازم خانگی برند ایکس ویژن 

برند ایکس ویژن متعلق به گروه صنعتی مادیران بوده و به واسطه تولید تلویزیون شناخته شد. امروزه این برند علاوه بر تلویزیون هوشمند، یخچال فریزر و ماشین لباسشویی نیز تولید می‌کند. طراحی به روز و تنوع بالای محصولات، از نقاط قوت ایکس ویژن بوده و این برند به نوعی بهترین مارک لوازم برقی محسوب می‌شود.

یخچال فریزر و ماشین لباسشویی ایکس ویژن با داشتن سطح مصرف انرژی A و بالاتر، بسیار اقتصادی بوده و به کاهش هزینه‌های آب و برق کمک می‌کنند. همچنین لوازم برقی آن، از گارانتی مادیران برخوردار بوده و خدمات پس از فروش مناسبی دارند. به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش در ایران، می‌توان به شرکت مادیران اشاره کرد.

لوازم خانگی برند پارس خزر

پارس خزر نامی آشنا در صنعت لوازم خانگی وطنی است و یکی از بهترین برندهای لوازم خانگی ایرانی به شما می‌رود. اغلب‌ مان پارس خزر را به پلوپزهای خوش‌ ته‌ دیگ این برند می‌شناسیم. حتی ایرانیان خارج‌نشین هم، بااینکه انواع‌ و اقسام پلوپزهای آن‌ور آبی برایشان مهیاست، باز خاطرخواه پارس‌خزرند.

اما محصولات پارس خزر تنها به پلوپز محدود نمی‌شوند. در حال حاضر، پارس خزر بزرگ‌ترین تولیدکننده لوازم خانگی برقی کوچک در ایران است و تقریبا همه خرده‌ریزهای برقی جهیزیه را شامل می‌شود. حتی جالب است بدانید پارس خزر اسپرسوساز هم دارد. تولیدات این برند پیشتر با نام پارس توشیبا به بازار عرضه می‌شدند، اما از سال ۱۳۶۱ تاکنون با نام تجاری پارس خزر و سایا شناخته می‌شوند.

لوازم خانگی ایرانی

لوازم خانگی ایرانی

لوازم خانگی ایرانی بخرم یا لوازم خانگی خارجی؟

این سوالی است که تقریباً همه یک روز از خود پرسیده اند و هیچ گاه هم جوابی معقول برای آن نیافته اند. در پاسخ به این سوال باید گفت که هیچ کس به اندازه خودتان نمی توان با شما رو راست باشد.

این شما هستید که بر حسب بودجه و انتظاراتی که از محصول مورد نظرتان دارید اقدام به خرید می کنید. هم برخی محصولات ایرانی کیفیتی برابر مدل های خارجی دارند و هم برند های مشهور دارای محصولات بی کیفیتی هستند.

هیچ گاه نمی توان گفت که تمامی محصولات یک برند از کیفیت بالایی برخوردار هستند. اما به عنوان یک سیتی زِن ایرانی می توانید با حمایت از تولیدات داخلی، در ارتقای صنعت و اقتصاد کشورتان سهیم باشید.

خلاصه کلام

در آخر ذکر این نکته الزامی است که هیچ کس به طور قطع نمی تواند بگوید کدام محصول از کدام برند برای شما خوب است و به شما پیشنهاد خرید بدهد. ما نیز در مجموعه هوم کالا قصد معرفی هیچ محصول و برند خاصی را نداشته و این مقاله صرفا توضیحات مختصر و مقدمه ای کوچک از معرفی برترین برند های لوازم خانگی خارجی و ایرانی خصوصا برندهای شناخته شده تر بود و شما به عنوان یک شخص خریدار، قبل از هرگونه اقدامی برای خرید، باید کاملا تحقیق کرده و از مشاوران مجرب و فروشنده های معتمد در این زمینه کمک بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

استعلام موجودی و قیمت: ☎️ 02128426112 ☎️

فروشگاه
سایدبار
0 موارد محصول
حساب کاربری من
وبلاگ