برترین ها, نقد و بررسی

کاربرد پلوپز بوش

پخت و پز در دنیای امروز نسبت به زمان های گذشته پیشرفت های چشمگیری داشته است. انواع وسایل و ابزار ویژه برای پخت غذا ها و دسر ها منجر به ابداع غذاها و خوراکی های جدید نیز شده است. ابداع فر توانست گام نوینی در پخت انواع کیک ها و شیرینی ها به جلو پیش بَرَد. انواع دیگر وسایل آشپزخانه نیز هر کدام اسباب آسایش و راحتی در آشپزی را در بر دارند. پلوپز یکی از همین وسایل است. باید بدانید که پخت کیک در پلوپز نیز امکان پذیر است و با داشتن پلوپز می توان از نداشتن فر برای پخت کیک نگرانی نداشت. در ادامه ی متن چند دستور پخت از کیک های مختلف مناسب برای پخت کیک در پلو پز ارائه خواهیم داد.

کیفیت پلوپز بوش

پلوپز بوش یکی از بهترین پلوپز های موجود در بازار لوازم خانگی است. اکثر پلو پز ها چند برنامه پخت مختلف مانند پخت در فشار بالا را دارند اما پلو پز بوش فراتر از این دستگاه هاست. تنظیمات فراوانی دارد که به شما اجازه می دهد علاوه بر پختن برنج بتوانید از آن برای تهیه ته چین و برای برشته کردن نیز استفاده کنید. پلو پز بوش کمک می کند لوازم اضافی آشپزخانه را بالکل کنار بگذارید.

پخت کیک در پلوپز این برند امکان پذیر است چون قابلیت انتخاب زمان، فشار و درجه حرارت را دارد. با تنظیم زمان و درجه حرات می توانید در پلوپز بهترین کیک را طبخ کنید.

ویژگی منحصر به فرد پلوپز بوش در پخت کیک

همانطور که گفته شد پخت کیک در پلوپز بوش نیز امکان پذیر است. پلوپز ظاهری شبیه به زودپز دارد و ظرف آن دارای خطوط نشان دهنده ی حجم گنجایش بر حسب لیتر است. استفاده از این دستگاه روش ساده ای دارد. جنس ظرف پلوپز از تفلون مقاوم ساخته شده است.

پلو پز بوش دارای صفحه نمایشگر LCD نیز هست و از بدنه ی استیل ساخته شده است. از ویژگی های مهم پلو پز بوش می توان به تنظیمات دیجیتال و پخش حرارت سه بعدی و به شکل یکنواخت درون کاسه ی دستگاه اشاره کرد. این حرارت یکنواخت کمک می کند تا طبخ غذا و یا حتی کیک به بهترین شکل ممکن انجام پذیرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید