برترین ها, علم و تکنولوژی, نقد و بررسی

تشخیص اصل بودن ماشین لباسشویی بوش

این روزها برای بسیاری از اقلام لوازم خانگی کیفیت های نامرغوبی نیز وجود دارد که متأسفانه متقلبان و سودجویان از نا آگاهی خریداران در این رابطه استفاده می کنند و کالای خود را به جای لوازم مرغوب و اصل می فروشند. به همین دلیل تشخیص لباسشویی بوش اصل مهارتی است که پیش از اقدام به خرید ماشین لباسشویی بوش باید یاد بگیرید. مسلماً هیچکس دوست ندارد با پرداخت هزینه ی کالای اصلی جنس تقلبی دریافت کند. لباسشویی بوش اصل نسبت به انواع تقلبی از کیفیت بسیار بالاتر و عمر مفید و کارایی بیشتری برخوردار است. راهکار های ساده ای برای تشخیص لباسشویی بوش اصل وجود دارد که در ادامه ی این متن به شرح آن ها خواهیم پرداخت.

راههای شناسایی لباسشویی بوش اصل

یکی از راه های تشخیص لباسشویی بوش اصل استفاده از موتور جستجو ی گوگل است که امروزه به لطف گوشی های هوشمند و اینترنت همراه به راحتی قابل دسترسی است. با داشتن نام مدل محصول بوش و عکس آن می توانید با جستجو در گوگل به سایت اصلی شرکت بوش یا bosch-home برسید. در این سایت با مشاهده ی محصولی که مدل آن را جستجو کرده اید و مقایسه ی شباهت های ظاهری می توانید تا حدی از اصل بودن محصول مورد نظر مطمئن شوید. موارد تفاوت را می توانید در شکل دسته ی روی در ماشین لباسشویی یا پنل برنامه ی آن بیابید و مطمئن باشید هیچ ماشین لباسشویی بدلی دقیقاٌ مانند ماشین لباسشویی بوش اصلی نخواهد بود.

در تشخیص لباسشویی بوش اصل این موضوع نیز جالب توجه است که طراحی ها و چاپ برچسب های زیبا روی بدنه ماشین لباسشویی به هیچ وجه نمی تواند تضمین کننده ی اصل بودن آن باشد. محصولات بوش ساخت آلمان هستند و ممکن است برخی از برچسب ها روی محصولات تقلبی دارای طراحی زیبا از پرچم آلمان در کنار آرم بوش باشند. در صورتی که شرکت بوش در تبلیغات و برچسب های خود به هیچ عنوان از پرچم آلمان استفاده نمی کند. پس اگر روی ماشین لباسشویی برچسبی دارای طرح کشور آلمان دیدید باید به اصل بودن آن محصول شک کنید. بعضی از این لوگو ها حتی روی بدنه ماشین لباسشویی حک می شوند و کلاهبرداران از حک لیزری برای این کار استفاده می کنند.

خرید از فروشگاه های معتبر

از آنجا که برای تشخیص لباسشویی بوش اصل تنها راه این است که یکبار محصول اصلی را دیده باشید تا بتوانید از روی تفاوت های ظاهری تقلبی بودن یک محصول را تشخیص دهید و راحت ترین راهکار جستجو در سایت انگلیسی بوش است، بهتر است این را نیز مد نظر داشته باشید که خرید خود را از فروشگاه های معتبر با گارانتی و ضمانت انجام دهید. امروزه در شهر های مرزی انواع لوازم خانگی برای مثال ماشین لباسشویی و خشک کن با انواع برند ها وجود دارند. مردم ممکن است ترغیب شوید که اجناسی را از این مناطق با قیمت کمتر خریداری کنید اما باید بدانید همیشه احتمال این وجود دارد که کالای تقلبی را با نام بوش به شما بفروشند و پس از خرید راهی برای تعویض آن نخواهید داشت.

لباسشویی بوش مدل WAW3266XIR

لباسشویی WAW3266XIR از سری هشتم ماشین های لباسشویی بوش است. این مدل ظرفیت و گنجایش 9 کیلوگرمی دارد و برچسب مصرف انرژی آن A+++ است. این محصول ساخت آلمان بسیار پر فروش و پر طرفدار بوده و دارای موتوری بسیار قدرتمند است. کم صدا بودن این ماشین لباسشویی کمک می کند حتی در زمان خواب اعضای خانواده بتوانید از آن استفاده کنید. میزان مصرف آب نیز برای این ماشین لباسشویی بهینه شده است. از دیگر ویژگی های این لباسشویی عبارتند از:

  • صدای 47 دسی بل در هنگام شستشو و 73 دسی بل در زمان خشک کردن
  • دارای قدرت موتور 1600 دور در دقیقه
  • دارای برنامه های مختلف شستشو متناسب با لباس هایی از جنس متفاوت و حتی حساس
  • قابلیت انتخاب درجه حرارت و نمایش زمان باقیمانده شستشو

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید