برترین ها, نقد و بررسی

کاربرد غذاساز بوش

غذا ساز بوش یک دستگاه همه کاره در آشپزخانه است که قابلیت های مختلفی را در اختیار شما به هنگام پخت غذا، تهیه سالاد، تهیه کیک، شیرینی و … قرار می دهد، که متأسفانه بسیاری از افراد از کاربرد غذا ساز در دکوراسیون داخلی آشپزخانه و برنامه های متنوع آن اطلاع چندانی ندارند، به همین دلیل ما در این مقاله به کاربرد غذا ساز بوش در آشپزخانه و قابلیت های آن خواهیم پرداخت. در این مقاله از هوم کالا با ما همراه باشید.

وظایف و کاربرد غذا ساز بوش در آشپزخانه

غذا ساز بوش به عنوان یک آچارفرانسه در آشپزخانه به شمار می رود چرا که ابزار گوناگونی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید از آنها به هنگام نیاز استفاده کنید. بخش های مختلف این دستگاه به هنگام استفاده به راحتی باز و بسته می شوند که شما بسته به نیاز به هر یک از ابزار می توانید آنها را وصل کنید. قیمت غذا ساز بوش با توجه به امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد بسیار مقرون به صرفه است چرا که شما با پرداخت مبلغی می توانید چندین دستگاه را با یکدیگر در خانه داشته باشید. جای کمی را اشغال می کند و دارای طراحی زیبایی است که دکوراسیون داخلی آشپزخانه شما را متحول می کند.

خرد کردن مواد غذایی

غذا ساز بوش دارای تیغه های فلزی با کیفیت و برنده ای است که دارای کارکرد گوناگونی است که با استفاده از آن می توانید انواع صیفی جات، سبزیجات و سایر مواد غذایی مورد نیاز برای پخت غذا را خرد کنید. بسیاری از اوقات به هنگام خرد کردن مواد غذایی بیش از اندازه ریز و یا درشت می شوند برای این منظور در تولید غذا ساز بوش به این مورد توجه شده است چرا که دارای یک دکمه پلاس تعبیه شده است که بر طبق آن شما می توانید میزان خرد شدن مواد غذایی را خودتان تنظیم کنید تا به صورت یکنواخت مواد غذایی شما خرد شوند.

رنده کردن مواد غذایی

یکی از زمانبرترین کارها به هنگام پخت غذا رنده کردن مواد غذایی با دست است که با استفاده از غذا ساز بوش این کار نیز در کمترین زمان با بیشترین کارایی و کیفیت برای شما انجام می شود. با استفاده از این محصول می توانید مواد غذایی مختلفی را رنده کنید، دارای یک دیسک دو طرفه است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید مواد غذایی خود را در دو حالت ریز و درشت رنده کنید.

خمیرگیری برای تهیه کیک و شیرینی

از اصلی ترین وظایف غذا ساز بوش تهیه خمیر برای پخت انواع کیک، شیرینی، پیتزا و مواردی از این قبیل است. این محصول دارای یک تیغه پلاستیکی با کیفیت است که کار تخمیر خمیر را برای شما در کوتاه ترین زمان انجام می دهد.

به عنوان یک آبمیوه گیر عمل می کند

با استفاده از غذا ساز بوش می توانید آب انواع مرکبات را بگیرید و آبمیوه طبیعی و ارگانیک تهیه کنید، این دستگاه طوری طراحی شده است که آبمیوه و تفاله آن را در دو ظرف جدا قرار می دهد.

آسیاب کردن

به عنوان یک دستگاه آسیاب عمل می کند که از آن می توانید برای آسیاب نمودن انواع آجیل و … استفاده کنید.

چرخ کردن گوشت

برای چرخ کردن گوشت می توانید از غذا ساز بوش استفاده کنید. دارای چندین تیغه برای چرخ کردن گوشت است. با استفاده از این دستگاه دیگر نیاز به چرخ گوشت ندارید چرا که یک وسیله کامل و مورد نیاز برای استفاده در آشپزخانه است.

مخلوط کردن مواد غذایی

برای مخلوط کردن مواد غذایی و آبکی استفاده از غذا ساز گزینه ایده آلی است که این قابلیت در غذا ساز بوش وجود دارد که به راحتی کار مخلوط نمودن مواد غذایی را برای شما با استفاده از تیغه های قدرتمند انجام می دهد.

تهیه خامه و کره

با استفاده از غذا ساز بوش به راحتی در خانه خود می توانید خامه و کره اصل و بهداشتی با طعم بی نظیر تهیه کنید.

تهیه پوره

برای تهیه پوره گوجه فرنگی، بادام زمینی و سیب زمینی می توانید از غذا ساز استفاده کنید و در کمترین زمان پوره دلخواه خود را تهیه کنید.

حلقه کردن صیفی جات و سبزیجات

با استفاده از غذا ساز بوش شما می توانید انواع صیفی جات و سبزیجات را برای مصرف در اندازه های دلخواه به صورت حلقه ای در بیاورید، در برخی از مدلهای غذا ساز بوش این امکان برای شما وجود دارد تا بتوانید با انجام تنظیمات دلخواه ضخامت حلقه ها را نیز خودتان تنظیم کنید. قیمت غذا بوش بسته به مدلهای مختلف متغیر است.

غذاساز بوش کار همزن برقی بوش را نیز انجام می‌دهد

با کمک این وسیله می‌توانید تمام غذاها و خوراکی‌هایی که نیاز به همزن برقی دارند را انجام دهید. تهیه کره و خامه طبیعی و تازه، بدون وجود همزن برقی در منزل بسیار سخت و حتی غیر ممکن است، اما با وجود این وسیله به راحت‌ترین شکل ممکن قابل انجام است.

علاوه بر کاربرد گوناگونی که غذا ساز بوش در اختیار شما قرار می دهد دارای قابلیت های مختلفی به قرار زیر است.

  • درست کردن کره خانگی
  • تهیه کیک و بیسکویت
  • تهیه دسر
  • تهیه سس مایونز
  • تهیه چیپس خانگی
  • تهیه سالاد
  • تهیه غذای فرنی
  • تهیه بستنی
  • تهیه لواشک

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید