برترین ها, علم و تکنولوژی, نقد و بررسی

راهنمای خرید چای ساز بوش

راهنمای خرید چای ساز بوش

آیا شما نیز برای جوش آمدن کتری، دم کردن چای و سپس صرف صبحانه زمان کافی ندارید؟ آیا می‌دانید با خرید چای ساز بوش بدون دغدغه و در کم‌ترین زمان خوش‌طعم و خوش‌عطرترین چای را میل خواهید کرد؟امروزه پیشرفت تکنولوژی و علم بر جوانب مختلف زندگی بشر و آسان‌تر شدن آن تاثیر زیادی گذاشته است. به طوری که حتی چای دم کردن و خوردن نیز با گذشته تفاوت بسیاری دارد. در واقع با تولید انواع چای‌سازها توسط شرکت‌های مختلف از جمله بوش دیگر شما برای دم کردن چای به کتری، قوری، سماور وغیره نیازی ندارید.در این رابطه باید بدانید شرکت‌های بسیاری در زمینه تولید این محصول فعالیت می‌کنند اما چای‌سازهای بوش همچون دیگر تولیدات این شرکت سرآمد هستند.البته توجه داشته باشید بوش انواع مختلفی از این محصول را با امکانات و تکنولوژی‌های گوناگون تولید می‌کند. بنابراین پیش از خرید باید با مدل‌های مختلف و نکات مهم برای خرید چایساز بوش آشنا باشید با هوم کالا همراه باشید تا به راهنمای خرید چای ساز بوش بپردازیم.

راهنمای خرید چای ساز بوش

راهنمای خرید چای ساز بوش

با توجه به علاقه زیاد افراد به‌خصوص ایرانیان نسبت به چای، از گذشته تاکنون وسایل گوناگونی برای دم کردن این نوشیدنی گرم تولید می‌شوند. به طوری که شاید در ابتدا افراد با استفاده از کتری و قوری چای دم می‌کردند اما امروزه از وسایل دیگری همچون سماور، کتری برقی، چای‌ساز وغیره استفاده می‌کند.در این بین چای‌سازها طرفداران بیشتری دارند و از جمله لوازم خانگی ضروری برای هر آشپزخانه‌ای محسوب می‌شوند. به طوری که کم‌تر عروسی را خواهید دید که در جهیزیه خود چای‌ساز نداشته باشد. چای‌سازها به‌گونه‌ای هستند که تمام عملیات مربوط به جوش آمدن آب، دم و آماده کردن چای را به طور کامل انجام می‌دهند.

در واقع می‌توان گفت با استفاده از این دستگاه شما برای خوردن یک فنجان چای تنها کافی است که چند دکمه را فشار دهید و طی چند دقیقه فنجان چای شما آماده شود. در این رابطه باید بدانید چای‌سازها از جهان مختلفی از جمله برند تولیدکننده، نوع قوری و کتری، جنس آن‌ها، ظرفیت وغیره بسیار متفاوت هستند.به طوری که اگر قصد خرید چای ساز بوش را دارید، ابتدا باید با مدل‌های مختلف تولیدات این شرکت آشنا شوید و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

انواع چای سازهای بوش

برند بوش یکی از بهترین شرکت‌های تولیدکننده در زمینه لوازم خانگی است که چای‌سازهای آن نیز از نظر کیفیت و کارایی در سطح بالایی هستند. این شرکت انواع مختلفی از چای‌ساز را تولید می‌کند که می‌توان آن‌ها را به شکل زیر دسته‌بندی کرد:چای‌ساز استندی یا دم‌آور: شرکت بوش به طور کلی دو نوع استندی و دم‌آور را از این دستگاه تولید و به بازار عرضه می‌کند. مدل دم‌آور به شکلی است که قوری روی کتری قرار می‌گیرد اما در مدل استندی همانطور که از عنوان آن مشخص است، کتری و قوری روی یک استند قرار می‌گیرند.چای‌ساز بوش از نظر جنس کتری: چای سازهای این برند از نظر جنس کتری نیز به دو دسته تقسیم می‌شوند. زیرا شرکت بوش این محصولات را با جنس استیل یا پلاستیک شفاف تولید می‌کند. در این رابطه باید بدانید کتری‌هایی پلاستیکی بوش هیچ‌گونه خطری برای سلامتی شما ندارند.

چای‌ساز بوش از نظر جنس قوری: یکی دیگر از دسته‌بند‌ی‌هایی که در زمان خرید چای ساز بوش با آن مواجه می‌شوید، دسته‌بندی قوری‌ها است. زیرا قوری چایساز‌های بوش از دو جنس استیل یا شیشه پیرکس است که هر یک مزایا، معایب و جلوه مخصوص‌به‌خود را دارند.چای‌ساز بوش لمسی یا عادی: جالب است بدانید که چای‌سازهای برند بوش به‌گونه‌ای هستند که هم با پنل کنترل و صفحه کلید دکمه‌ای و هم لمسی تولید می‌شوند. البته مدل‌های لمسی جدیدتر و پرکاربردتر هستند.علاوه بر این‌ها چای‌سازهای این برند از جهات دیگری از جمله توان مصرفی، ظرفیت، وزن وغیره نیز دسته‌بندی می‌شوند.

بهترین مدل های چایساز بوش

حال که تا به اینجا با انواع مدل‌های محصولات این برند آشنا شدید، اگر قصد دارید بهترین مدل را بخرید، باید بدانید برخی از چای‌سازهای پرکاربرد و پرطرفدار بوش عبارت هستند از:مدل TTA5603 چای ساز بوش : این مدل از جمله چای‌سازها دم‌آور بوش است که علاوه بر ایجاد صدای کم، کیفیت بالا و طراحی بی‌‌نظیری دارد و جای کمی را اشغال می‌کند.مدل TTA2010: یکی دیگر از مدل‌های دم‌آور برند بوش مدل TTA2010 است که وزن سبک، طراحی به‌خصوص و شیک و قدرت زیادی دارد. همچنین این محصول دارای طول عمر و ماندگاری بسیاری است.مدل TTA2201 چای ساز بوش : از دیگر مدل‌هایی که در زمان خرید چای ساز بوش با آن مواجه می‌شوید، این مدل است که کتری پلاستیکی و قوری شیشه‌ای دارد. این دستگاه نیز بسیار سبک است و کاربری راحتی دارد.

مدل BK-1210: تفاوت این مدل با موارد ذکر شده در نوع آن است. زیرا این محصول از جمله چای‌سازهای استندی بوش به شمار می‌رود که پنل لمسی، قوری پیرکس و کتری استیل دارد. این محصول به دلیل کاربری آسان، توان مصرفی 2000 و طراحی شیک بسیار پرطرفدار است.مدل BS 1311: یکی دیگر از انواع چای ساز بوش لمسی و استندی، این مدل است که قوری شیشه‌ای و کتری استیل دارد. طراحی این مدل بسیار زیبا است و پنل لمسی آن کار دم‌ کردن چای را سرعت می‌بخشد.مدل TTA3000: از دیگر مدل‌های پرکاربرد تولید بوش می‌توان به این محصول اشاره کرد که کتری پلاستیکی و قوری شیشه‌ای دارد و از انواع دم‌آور است. نکته جالب درباره این دستگاه که توجه بسیاری از مشتریان را جلب می‌کند، پایه 360 درجه است.

تکنولوژی و امکانات انواع چای سازهای بوش

آیا می‌دانید چرا چای سازهای برند بوش از دیگر برندها مشهورتر هستند؟ اگر با توجه به گفته اطرافیان قصد خرید چای ساز بوش را دارید، بهتر است برای اطمینان از تصمیم خود با امکانات و تکنولوژی‌های این محصولات آشنا شوید.زیرا در واقع شهرت این محصول بوش بخاطر تکنولوژی‌های به‌خصوص آن است که بسیاری از دغدغه‌های افراد را نه‌تنها برای دم کردن چای بلکه برای استفاده از چای‌ساز برطرف می‌کند. این تکنولوژی و قابلیت‌ها بسیار زیاد و متفاوت هستند اما چهار مورد از آن‌ها توجه بیشتری را به خود جلب کرده‌اند که شامل موارد زیر می‌شوند:

پایه چرخشی 360 درجه

این قابلیت در چای‌سازهای برند بوش برای افراد چپ‌دست بسیار کاربردی است و در عین حال برای راست‌دست‌ها نیز کار را آسان‌تر می‌کند. پایه چرخشی 360 درجه در این دستگاه به شما کمک می‌کند که در هر موقعیت و زاویه‌ای که راحت‌تر هستید، کتری را قرار دهید.به طوری که هنگام برداشتن و گذاشتن آن با مشکلاتی همچون سوختگی دست یا ریختن آب‌جوش و چای مواجه نخواهید شد. همچنین با وجود این پایه چرخشی دیگر تفاوتی ندارد که شما راست‌دست یا چپ‌دست باشید. زیرا سمت قرارگیری کتری هیچ تفاوتی ندارد.

سیستم خاموش شدن خودکار چای ساز برند بوش

یکی دیگر از قابلیت‌ها و امکاناتی که با خرید چای ساز بوش از آن بهره‌مند می‌شوید، سیستم خاموشی خودکار در این محصولات است. وجود این سیستم و قابلیت در چایسازهای بوش باعث می‌شود که شما هیچ‌گونه نگرانی از بابت آسیب به خود یا منزل نداشته باشید.زیرا سیستم خاموشی خودکار در این محصول به گونه‌ای عمل می‌کند که بلافاصله پس از رسیدن آب به نقطه جوش، خاموش می‌شود. در این صورت هرگز با مشکلاتی همچون اتمام آب و سوختگی کتری و مواردی از این دست مواجه نخواهید شد. علاوه بر این تعبیه این سیستم در دستگاه‌های تولید بوش منجر به صرفه‌جویی در مصرف انرژی نیز می‌شود.

سیستم گرم نگهدارنده به صورت خودکار

شاید با وجود سیستم خاموش‌کننده خودکار شما نگران سرد شدن آب جوش و چای خود هستید اما باید بدانید جای هیچ نگرانی نیست. زیرا شرکت بوش فکر این موضوع را نیز کرده و در چای‌سازهای خود سیستمی تحت‌عنوان گرم‌ نگهدارنده نیز قرار داده است.به طوری که به محض خاموش شدن، سیستم گرم نگهدارنده فعال می‌شود و تا مدت طولانی نه‌تنها آب درون کتری با دمای بالا قابل استفاده است بلکه چای شما نمی‌جوشد. بنابراین می‌توان گفت با خرید چای‌ ساز بوش می‌توانید در مدت زمان طولانی چای خوش‌عطر و طعم میل کنید.

صافی و تفاله گیر و فیلتر رسوب‌گیر

آیا شما نیز از آن دسته افرادی هستید که به رنگ و شفافیت چای اهمیت زیادی می‌دهند؟ از آنجا که چای یکی از نوشیدنی‌هایی است که رنگ و شفافیت آن به‌خصوص برای پذیرایی از مهمانان بسیار حائز اهمیت است. به همین دلیل یکی از امکانات قابل توجه موجود در چای ساز بوش لمسی و دیگر مدل‌های آن، فیلتر رسوب‌گیر است. این فیلتر به‌‌ گونه‌ای عمل می‌کند که هیچ‌گونه رسوبی روی آب‌جوش شما نباشید و موجب کدر شدن رنگ چای نشود.علاوه بر این قوری دستگاه‌های تولیدی توسط برند بوش به فیلتر یا صافی مخصوص برای جدا کردن تفاله چای مجهز هستند. به طوری که هرگز هنگام نوشیدن چای با تفاله آن مواجه نخواهید شد. بنابراین این برند نه‌تنها در تهیه سریع این نوشیدنی به شما کمک می‌کند بلکه با امکانات و تکنولوژی‌های به‌کاررفته در دستگا‌ه‌های آن بهترین چای را با رنگ و طعم خوب میل می‌کنید.

نکات مهم برای خرید چای سازهای بوش

حال که به‌خوبی با بهترین مدل‌های این محصول از برند بوش و امکانات آن‌ها آشنا شدید، ممکن است تصمیم شما برای خرید چای ساز بوش قطعی شده باشد. بنابراین باید با نکات مهم برای خرید این محصول آشنایی کافی را داشته باشید تا بتوانید بهترین مدل را تهیه کنید.در این رابطه باید بدانید برخی از مهم‌ترین نکات قابل توجه در زمان خرید چای‌ساز برند بوش عبارت هستند از:محصولی را تهیه کنید که تمامی نیازهای شما برای دم کردن چای را برطرف کند؛توجه داشته باشید که دستگاه مورد نظر شما گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد تا در زمان خرابی آن دچار نگرانی نشوید.

چای‌سازی را بخرید که با استفاده از بهترین متریال تولید شده باشد؛اگر می‌خواهید دستگاه خود را مدام جابه‌جا کنید، حتما به وزن آن توجه کافی را داشته باشید؛در زمان خرید چای ساز بوش به ظرفیت آن دقت کنید و مدلی را بخرید که ظرفیت آن با تعداد اعضای خانواده شما تناسب داشته باشد؛محصولی را بخرید که رنگ و طراحی آن با سبک و رنگ دکوراسیون آشپزخانه شما هارمونی ایجاد کند؛هنگام خرید انواع چای ساز بوش دقت داشته باشید که همیشه جدیدترین محصولات، امکانات و تکنولوژی‌های بیشتر و بهتری دارند و کار با آن‌ها آسان‌تر است.علاوه بر این‌ها نکات دیگری نیز وجود دارد که اهمیت بیش‌تری دارند و به همین خاطر در ادامه به صورت مفصل‌تر به آن‌ها می‌پردازیم.

تشخیص چای ساز اصل بوش از تقلبی

راهنمای خرید چای ساز بوش

یکی دیگر از مهم‌ترین نکات در رابطه با خرید چای ساز بوش این است که محصول اصل بخرید. زیرا امروزه محصولات فیک و تقلبی به‌خصوص با برندهای معتبری همچون بوش در بازار زیاد شده است. به همین دلیل اگر می‌خواهید محصولی بادوام، باکیفیت و با تکنولوژی‌ها و قابلیت‌های ذکر شده تهیه کنید، باید بتوانید محصول اصل را از تقلبی تشخیص دهید.برای تشخیص و خرید محصول اصل بوش راهکارهای مختلفی وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:بررسی کارتن دستگاه: یکی از مهم‌ترین راهکارهایی که به شما در تشخیص جنس اصل از تقلبی کمک می‌کند، کارتن است. بیشتر اجناس تقلبی اصلا کارتن ندارند یا کارتن آن‌ها به فرم، طراحی و شکل کارتن‌های شرکت اصلی هیچ شباهتی ندارد.گارانتی: یکی دیگر از راهکارها این است که به گارانتی محصول توجه کافی را داشته باشید. در صورتی که دستگاه مورد نظر شما گارانتی معتبری نداشته باشد، به احتمال زیاد فیک است و باید از خرید آن اجتناب کنید.

بررسی بارکد زیر محصول: هنگام خرید چای ساز بوش بارکد زیر کتری را حتما بررسی کنید. در صورتی که برچسب بارکد تنها یک بارکد داشته باشد، محصول فیک است. زیرا بارکد زیر کتری چای‌سازهای تولیدی توسط شرکت بوش علاوه بر بارکد شامل سایت اصلی این شرکت و اشاره به تولید محصول توسط این برند است.بررسی برند روی محصول: اگر برند بوش موجود روی بدنه محصول با الکل پاک شود و برچسب باشد، دستگاه مورد نظر شما تقلبی است.جستجوی مدل دستگاه در سایت اصلی و معتبر شرکت بوش: راهکار دیگر برای تشخیص محصول اصل از فیک این است که مدل آن را در سایت شرکت تولیدکننده جستجو کنید. در صورتی که چنین مدلی در سایت موجود نبود، چای‌ساز مورد نظر شما فیک است.

قیمت چای ساز بوش

آیا تابه‌حال برای شما نیز پیش آمده است که قصد خرید محصولی را داشته باشید اما پیش از هر چیز قیمت آن توجه شما را به خود جلب کند؟ امروزه با توجه به شرایط موجود افراد بیش از هر چیز به تناسب قیمت محصول مورد نظر با بودجه خود اهمیت می‌دهند.اگر شما نیز جز این دسته از افراد هستید و قصد خرید چای ساز بوش را دارید، باید بدانید قیمت این محصولات به عوامل مختلفی بستگی دارد و به همین دلیل نمی‌توان مبلغ ثابتی را برای آن‌ها مطرح کرد. زیرا در بیشتر موارد با توجه به شرایط بازار، تولید مدل‌های جدیدتر، ظرفیت، توان مصرفی وغیره، قیمت این محصولات افزایش یا کاهش پیدا می‌کند.علاوه بر این باید بدانید چای‌سازهای جدیدتر به دلیل تجهیز آن‌ها به امکانات و تکنولوژی‌های پیشرفته، قیمت بیش‌تری دارند. به طور کلی اگر بخواهید از رنج قیمت چای‌ ساز بوش مطلع شوید، باید بدانید قیمت این محصولات بین یک میلیون تا سه میلیون متغیر است. بنابراین توصیه می‌کنیم مدلی را تهیه کنید که نه‌تنها بودجه کافی را برای خرید آن داشته باشید، بلکه نیازهای شما را به‌خوبی برطرف کند.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید