عمومی, نقد و بررسی

ویژگی های ماشین لباسشویی بوش

لباسشویی بوش

از آنجا که لباسشویی ها به یکی از پر کاربرد ترین وسایل آشپزخانه ها تبدیل شده است و وجود آن نیز یک ضرورت به حساب می آید پس باید در خرید آن دقت بیشتری را نیز به خرج داد. اما خب برندهای بسیار معتبری در این زمینه فعالیت می کنند که یکی از برترین آنها بوش می باشد؛ ماشین های لباسشویی بوش قطعا می توانند شما را از داشتن یک لباسشویی کارآمد و با عمر و ماندگاری بالا آسوده خاطر سازند. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به دنبال خرید لباسشویی بوش هستید و با ویژگی و کارایی های آن آشنایی ندارید به شما پیشنهاد می کنیم که این مقاله را ( ویژگی های ماشین لباسشویی بوش ) مطالعه کنید تا بتوانید خرید هوشمندانه تری را داشته باشید.

ویژگی های ماشین لباسشویی بوش

ماشین های لباسشویی بوش دارای فناوری ها و ویژگی های منحصربفردی هستند که تا حدود زیادی توانسته این برند را از نظر کیفیت و کارایی از سایر برندها جدا سازد. البته که برندهایی همچون سامسونگ و ال جی از بروز ترین رقیبان بوش می باشند که در ساخت لباسشویی های با کیفیت، از تبحر بسیار بالایی برخوردار هستند و با اضافه کردن نوآورهای جدید رقابت سنگینی را با لباسشویی های بوش به وجود آورده اند.

 طراحی

ماشین های لباسشویی بوش بسته به مدل ها، از طراحی های متفاوت و بسیار مدرنی برخوردار هستند که می توانند رنگ و لعاب چشم نواز تر و البته جذاب تری را به دکوراسیون آشپزخانه ها ببخشند. ماشین های لباسشویی بوش را از نظر طراحی می توان در مدل های میان رده قابل قبول و مدل های رده بالا را نیز بسیار شیک و مدرن و انتخابی مناسب برای زیبایی بخشیدن بیشتر به دکوراسیون خانه ها عنوان کرد.

«ویژگی های ماشین لباسشویی بوش»

ویژگی های ماشین لباسشویی بوش

ثبات بیشتر و لرزش کمتر

ماشین های لباسشویی بوش علاوه بر طراحی زیبا و مدرنی که دارند، از کیفیت ساخت بالایی نیز برخوردار هستند و در هنگام فرایند شستشو صداهای اضافی را از خود تولید نمی کنند. در طراحی بدنه ماشین های لباسشویی بوش، عایق هایی به کار رفته است که سبب می شود تا سطح ارتعاشات صدا را تنظیم کند و در حین شستشو و میزان دور بالا نیز، لباسشویی ثبات داشته باشد به طوریکه با بالا رفتن سرعت دیگ، لباسشویی هیچ گونه لرزشی را نخواهد داشت و در سکوت کامل و بدون ایجاد سر و صداهای اضافی فرایند شستشو را پی خواهد گرفت. «ویژگی های ماشین لباسشویی بوش»

قابلیت اضافه کردن لباس های فراموش شده

یکی از قابلیت های بسیار جذابی که در لباسشویی های بوش به چشم می خورد، اضافه کردن لباس های فراموش شده به چرخه شستشو است. قطعا برای شما هم پیش آمده که برخی از لباس و پارچه ها را برای اضافه کردن به دیگ لباسشویی فراموش کرده باشید. اما ماشین های لباسشویی بوش با مجهز بودن به این قابلیت، نگرانی های شما را بابت فراموش کردن لباس های خود به چرخه شستشو به طور کامل برطرف ساخته است. البته که باید به یاد داشته باشید تا زمانی می توانید از این قابلیت استفاده کنید که آب به بالای حرارت بالای ۵۰ درجه و از نیمه نیز بالاتر نیامده باشد.«ویژگی های ماشین لباسشویی بوش»

موتور

یکی از بخش هایی که بر عملکرد لباسشویی بسیار اثر گذار است، موتور است. لباسشویی های بوش به موتور EcoSilence Drive مجهز هستند که سبب می شوند تا انرژی و آب کمتری برای هر چرخه شستشو مورد استفاده قرار گیرد. همچنین موتور EcoSilence Drive سر و صداهای ناشی از اصطکاک را به قدر چشمگیری کاهش می دهد تا لباسشویی چرخه شستشو را در سکوت کامل دنبال کند. «ویژگی های ماشین لباسشویی بوش»

صرفه جویی در آب

یکی از مولفه هایی که می تواند در خرید لباسشویی مورد توجه قرار گیرد، مصرف آب می باشد. ماشین های لباسشویی بوش به سب مجهز بودن به فناوری ActiveWater در هر چرخه شستشو به میزان قابل توجه ای در مصرف آب صرفه جویی می کنند. فناوری Active Water شامل سه جزء،کنترل سنسور،تنظیم خودکار و صرفه جویی در آب است. این فناوری برای جلوگیری از هدر رفتن آب سنسوری قرار داده است که مصرف آب لازم را برای شستشو با توجه به نوع پارچه تعیین و تنظیم می کند و لباس ها را سریع تر شستشو می دهد. از طرفی دیگر فناوری Vario soft با ایجاد ساختار قطره ای شکل این امکان را فراهم می سازد که آب به شکل سریع تری در داخل لباسشویی توزیع شود. این نوآوری با مدیریت آب باعث شده در شستشوی لباس و پارچه ها صرفه جویی شود. «ویژگی های ماشین لباسشویی بوش»

دوام و ماندگاری بالا

لباسشویی های بوش همانند سایر محصولات این برند از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار هستند که این امر به سبب قطعات باکیفیتی است که در آنها به کار گرفته می شود. اما نکته بسیار مهمی که سبب شده تا بوش لباسشویی های خود را تمام عمر تضمین کند، فناوری Aqua Stop می باشد. Aqua Stop از نشتی آب جلوگیری خواهد کرد و به محض نشت پیدا کردن آب، بلافاصله آن را قطع خواهد کرد. «ویژگی های ماشین لباسشویی بوش»

برنامه ها شستشو لباسشویی بوش + قابلیت ها

ماشین های لباسشویی بوش دارای برنامه های مختلفی برای انجام فرایند شستشو هستند که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید بسته به نوع و جنس لباس و پارچه ها، آنها را شستشو دهید.

MIX : یکی از برنامه های شستشو است که شما می توانید لباس های مختلف خود را در آن قرار دهید. MIX برنامه ای است که در شسستشوهای روزمره بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

SpeedPerfect و EcoPerfect : در مواقعی که شما عجله دارید و می خواهید به لباس های خود دسترسی سریع تری پیدا کنید از برنامه شستشوی سریع SpeedPerfect و EcoPerfect در کنار هم استفاده کنید. این دو برنامه شستشو کمک خواهند کرد تا زمان شستشو 66 درصد نسبت به یک شستشوی معمولی کاهش پیدا کند و 50 درصد انرژی کمتری برای شستشوی لباس ها صرف شود.

ActiveOxygen : این گزینه برای کسانی که آلرژی دارند و بر روی تمیزی لباس ها و پارچه های حساسیت بسیار بالایی دارند می تواند بسیار کار آمد باشد. ActiveOxygen با تبدیل کردن آب به بخار، لباس ها را به وسیله بخار در دمای 20 درجه سانتی گراد شستشو می دهد و سر سخت ترین لکه ها را از بین خواهد برد و 99 درصد میکروب ها و باکتری های موجود بر لباس ها و پارچه های شما را نیز به طور کلی پاک می کند. برنامه ActiveOxygen را می توان در کنار سایر برنامه های شستشوی دیگر استفاده کرد و همچنین قابل ذکر است که این حالت از شستشو سلامت لباس های شما را به خطر نخواهد انداخت.

VarioTrommel : چنانچه شما لباس ها و پارچه هایی را دارید که زود به زود شستشو داده می شوند و از طرفی نگران از دست رفتن رنگ لباس ها و خراب شدن آنها بر اثر شستشو هستید، فناوری VarioTrommel سلامت لباس های شما را تضمین خواهد کرد. لباسشویی های بوش با مجهز بودن به این فناوری، لباس ها را به آرامی و بسته به نوع و جنسی که دارند، شستشو می دهد.

  • Sensitive : از این برنامه می تواند برای شستشوی لباس های حساس استفاده کنید.
  • Spin : لباس و پارچه ها را پس از اتمام شستشو خشک می کند.
  • Sport Wash :  همانطور که از نامش مشخص است، برای شستشوی لباس های ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • Silk : برای شستشوی لباس های ابریشمی می توانید از این برنامه استفاده کنید.
  • Wool : مناسب برای شستشوی لباس های پشمی.
  • Easy Care : ضد چروک
  • Rinse : پس از اتمام شستشو عمل آبکشی لباس ها را انجام خواهد داد.
  • Cottons : شستشوی لباس ها نخی.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید